Spring naar bijdragen

Spotnet stopt steeds


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  550
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

 

Maar nu is het de laatste week steeds dat er wel staat downloaden maar dat hij stil blijft staan. 
De download is dan echter al zo goed als voltooid meestal alleen nog 1 of 2 seconden downloaden en/of verifieren.
Ik heb geen idee hoe dat komt.
Ik weet niet hoe ik met andere programma's kan downloaden en zou dus graag een tip krijgen. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 20

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   499
  • Prestatiepunten:  5.487
  • Dagen gewonnen:  15
  • Lid sinds:  07-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51
  • Was actief op:  Windows

Je kan het ook van nzbserver halen, dan moet je wel bijvoorbeeld sabnzbd downloaden.

https://sabnzbd.org/wiki/introduction/usage

Er staat stapsgewijs hoe je dit programma instelt. Hoop dat het je lukt. Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 499
  • 265
  • 15

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  550
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

12 uur geleden zei Singularity:

Je kan het ook van nzbserver halen, dan moet je wel bijvoorbeeld sabnzbd downloaden.

Hoop dat het je lukt. Succes

Ik ga dat proberen, bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 20

Ik kijk er telkens weer van op dat er nog steeds mensen zijn die Spotnet zelf gebruiken om mee te downloaden. Als er iets is waar om de haverklap problemen mee zijn, dan is het wel met die software. Ik ben het helemaal eens met @Singularity, dat je beter een NZB bestand kan opslaan in een mapje en dan laden en downloaden met een programma als SABnzbd. De volledige Nederlandstalige Handleiding staat hier op Duken.nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  550
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Niet iedereen is zo bedreven Skeletor en dan is het vaak makkelijker om het zo veel als mogelijk bij het oude te laten. Ik heb nooit problemen met Spotnet alleen nu de laatste week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 20

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   499
  • Prestatiepunten:  5.487
  • Dagen gewonnen:  15
  • Lid sinds:  07-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51
  • Was actief op:  Windows

Je kan altijd iemand om hulp vragen Robertusje, ik wil je met liefde wijsmaken hoe je sabnzbd insteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 499
  • 265
  • 15
1 uur geleden zei Robertusje:

Niet iedereen is zo bedreven Skeletor en dan is het vaak makkelijker om het zo veel als mogelijk bij het oude te laten. Ik heb nooit problemen met Spotnet alleen nu de laatste week.

Beste @Robertusje, om een programma te installeren hoef je niet bepaald bedreven te zijn, als de Handleiding duidelijk genoeg is en tenminste in de taal die je spreekt en begrijpt. Je hoeft Spotnet ook helemaal niet te verwijderen, want je kan daarnaast ook gewoon SABnzbd installeren en op je gemak alles duidelijk nakijken en uitproberen. Als de instellingen in orde zijn kan je altijd beslissen welk programma het best bevalt. Ik neem overigens aan dat je ooit zelf de software van Spotnet hebt geïnstalleerd en de gegevens die daar ingevoerd moesten worden zoals Usenet server gegevens, wachtwoord en mappen toewijzen voor de gedownloade bestanden, moeten ook in SABnzbd ingevuld worden. Maar het staat je helemaal vrij om te doen wat je wil en kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  550
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik ga het in de loop van de week proberen, bedankt ieder voor de tips en hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 20

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  312
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  70

Ik gebruik zowel Spotnet  v1.9.0.8 als SABnzb en alles werkt bij mij prima , ik gebruik SpotWeb om even snel te kijken en evt te downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Op 3-9-2022 om 13:36 zei Skeletor:

Ik kijk er telkens weer van op dat er nog steeds mensen zijn die Spotnet zelf gebruiken om mee te downloaden. Als er iets is waar om de haverklap problemen mee zijn, dan is het wel met die software.

Dat ligt aan de gebruikte versie van Spotnet. Zoals ik al eerder op het forum heb aangegeven is Spotnet v2 verouderde software (andere maker dan de officiële Spotnet Classic). Wij weten niet eens welke versie van Spotnet @Robertusjegebruikt. Misschien kan hij daar duidelijkheid over geven. Verder werkt Spotnet Classic (1.9.0.8) prima zonder problemen en is dat prima software.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

9 hours ago, xipher said:

Dat ligt aan de gebruikte versie van Spotnet. Zoals ik al eerder op het forum heb aangegeven is Spotnet v2 verouderde software (andere maker dan de officiële Spotnet Classic). Wij weten niet eens welke versie van Spotnet @Robertusjegebruikt. Misschien kan hij daar duidelijkheid over geven. Verder werkt Spotnet Classic (1.9.0.8) prima zonder problemen en is dat prima software.

Ben ik volledig mee eens.
Gebruik al jaren en jaren Spotnet Classic en nooit een noemenswaardig probleem tegengekomen. Inderdaad stabiele software.
De (niet officiële) Spotnet 2.0 versies zijn ronduit meuk. Niet aan te raden om dit te gebruiken.

Eenzelfde vergelijk kun je maken tussen SABnzbd en Newsleecher (beta) releases c.q. black editions.
Ook hier is voor downloads SABnzbd verre te preferen boven Newsleecher wat ronduit een ernstig "buggy" programma is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  550
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 7-9-2022 om 11:40 zei xipher:

Spotnet Classic (1.9.0.8)

Ik was van mening dat ik dit al had beantwoord maar ik zie het niet maar idd. deze versie gebruik ik. Aangezien ik tot nu toe geen problemen meer heb gehad heb ik nog niets veranderd. Het lijkt er op dat de films niet helemaal compleet waren want nadat ik een andere versie heb genomen waren ze wel zo klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 20

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...