Spring naar bijdragen

Server alleen betaling met paysafecard


jejjejeedjgfdddgg

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  49
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  1.387
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal

Graag wil ik weten of een hosting server die kan betaald worden met enkel paysafecard wil ook weten of er een mogelijkheid bestaat met php software

Over dit heb ik het dan https://www.phpbb.com/

 

Deze software is dacht ik wel gratis te downloaden 

 

Maar de hosting met paysafecard betaling is de vraag

 

Is voor bevoorbeel een forum op te starten of iets anders 

 

Alvast bedankt voor de tip die jullie geven 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 49

  • Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi @jack123,

Als je even googled, https://www.google.com/search?q=paysafecard+webhosting dan zie je tal van hits naar hosting partijen die paysafecard accepteren.

Ikzelf heb een gratis phpBB forum draaien op https://www.infinityfree.net/, misschien is dit voor jou ook iets om je in te verdiepen? Registreer niet met een weggooi e-mail adres (hun zien protonmail b.v. al als weggooi adres), want dan wordt je account zo weer uit de lucht getrokken, maar b.v. met een Gmail account heb je dit probleem niet en gaat het bij mij goed (spreek uit ervaring!), eventueel reageren ze via een support ticket wel heel snel voor een gratis dienst en ben je zo weer in de lucht als je aan hun voorwaarden voldoet.

Wil je een phpBB forum opzetten voor illegale downloads, dan vrees ik dat je account bij deze club niet lang in de lucht zal zijn.... voor al het andere best eens leuk om ervaring mee op te doen!

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 244
  • 209
  • 14

  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   47
  • Prestatiepunten:  665
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  iPhone

Te merken aan de vraagstelling vermoed ik ook dat je er volledig blanco instapt en niet goed inschat wat er allemaal bij komt kijken als het over je eigen veiligheid gaat. Je kan namelijk niet “zo maar even” een forum starten voor de doeleinden waar jij op richt. Dat vergt kennis en niet alleen via YouTube filmpjes die je het phpbb platform uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 47
  • 56

  • Bijdragen:  49
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  1.387
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo

 

Ik heb reeds wat ervaring ermee

Met php forums

Heb een tijdje gewerkt met de gratis forums van actieforum en die werken met php forum style maar wil nu graag betalen gaan worden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 49

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Is gewoon Nederlandse hosting, kan ook niet anders met paysafecard.

5 euro in de maand heb je een cloud vps, ga er ook vanuit dat je weet wat cloud is

blazingfast.io

 

Wat @Madmax zegt is iets heel anders dan wat je nu opnoemt. De gratis forums zorgen ervoor dat jouw source up to date blijft, maar zorgen ook voor de nodige beveiliging op de server. Juist zijn die forum scripts en wordpress ect doel wit van hackers. Dan word er goed misbruik gemaakt van je server waardoor je hem waarschijnlijk kwijt raakt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  49
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  1.387
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@extreme thanks voor we website 

Daar kan ik iets mee verder en inderdaad je kan er betalen let paysafecaard ik ga dat allemaal eens bekijken zodra dat ik volgende week donderdag terug thuis ben ik ben momenteel  aan de zee in onze chalet 

 

En het inter net hier op de camping is helaas niet zo goed als mijn eigen wifi thuis 

 

dus tot volgende week

moet wel nog deze websites  effe morgen gewoon opslaan op pc

Als de verbinding goe is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 49

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...