Spring naar bijdragen

Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  162
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-06-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank u wel. Net aangemeld. Nu nog even wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 6

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  207
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  48
  • Was actief op:  Windows

dankjewel om de moeite te doen om een nieuw forum op te richten.

net geregistreerd

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 6

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  529
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  14-04-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Bedankt voor de info, ik heb me aangemeld 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 18
  • 1

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  68
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Ook een week geleden aangemeld, maar geen mail gekregen ter goedkeuring. Vandaag opnieuw aangemeld met ander emailadres, hopelijk wordt deze wel goedgekeurd. Alvast dank voor alle moeite en tijd die jullie hierin stoppen. 

bewerkt door zmokkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
4 minuten geleden zei zmokkie:

Ook een week geleden aangemeld, maar geen mail gekregen ter goedkeuring. Vandaag opnieuw aangemeld met ander emailadres, hopelijk wordt deze wel goedgekeurd. Alvast dank voor alle moeite en tijd die jullie hierin stoppen. 

Het is wel weer duidelijk dat er leden zijn die de regels niet lezen die vermeld staan bij de link en daardoor onnodig lang denken dat hun account niet geaccepteerd is. Bij de link staan de onderstaande regels waar je rekening mee moet houden bij registratie;

*Registreren met VPN, Mobiel, Proxy of via Data Centrum e.d is NIET toegestaan.
*Wij maken geen gebruik van Email. Bewaar je inloggegevens goed!
*Controle van accounts is handmatig, log dus na registratie uit en probeer vervolgens of je account werkt, of dat je geweigerd bent door het toepassen van bovenstaande NIET toegestane registraties.
*IP gegevens worden verwijderd na goedkeuring.

Je klikt dus op registreren en vult een gebruikersnaam, wachtwoord en e-mailadres in. Onthoud je gebruikersnaam en wachtwoord goed of noteer dat ergens. Het account moet nu handmatig goedgekeurd worden, hetgeen zeker gebeurt als je rekening hebt gehouden met regel 1. Registreren met VPN, Mobiel, Proxy of via Data Centrum e.d is NIET toegestaan

Om nu even heel duidelijk te zijn, je krijgt dus geen e-mail ter bevestiging, maar na een paar uurtjes kan je proberen in te loggen met je Gebruikersnaam en Wachtwoord. Als het inloggen nog niet lukt is je account nog niet goedgekeurd en zal je het later nog een keer moeten proberen. Lukt het inloggen na een dag of langer nog steeds niet, dan heb je hoogstwaarschijnlijk niet voldaan aan regel 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  68
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Dank voor de info, verwarrende is dat er na registratie duidelijk staat dat je een email ontvangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  947
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

mooie site , keep up

eindelijk kunnen we terug sorteren op laatste 100 nieuwe releases, dat kan gewoon niet op andere forums, maar op deze weer wel...

PR had dat trouwens ook, laatste 75 ... 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 15
  • 1

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  132
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-05-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mooi dat er weer een NZB site is..heb mij aangemeld en nu maar even wachten tot de goedkeuring er is.

Dank voor de moed om een site te beginnen...chapeau...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  297
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

22 uur geleden zei Boyke:

Mooi dat er weer een NZB site is..heb mij aangemeld en nu maar even wachten tot de goedkeuring er is.

Dank voor de moed om een site te beginnen...chapeau...

Ik wacht al 2 weken......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 5

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  275
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

41 minuten geleden zei Pmg:

Ik wacht al 2 weken......

Ja ik inmiddels ook 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   32
  • Prestatiepunten:  236
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-09-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Binnen 24uur is een aanvraag afgehandeld.
Email krijg je niet.
Ook al zegt het systeem van wel.

Is je account niet werkend dan zal je opnieuw moeten registreren - zonder VPN - PROXY -MOBIEL NETWERK of via een data centrum.
Gebruik geen aanstootgevende/ongewenste gebruikersnamen!

En probeer na de registratie evt met VPN of je account werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 32
  • 5

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  723
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Na diverse pogingen en waarschijnlijk miscommunicatie mijnerzijds toch gelukt op Harddarkeness te komen, dus Hoera😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 16

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  297
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

3 dagen gewacht, nada.

Misschien is "Pmg" aanstootgevend en Pgst ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 5

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  380
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik sluit mij ook aan bij de vorige schrijver,al een tijdje terug aangemeld en voor pakweg 10 dagen terug nog maar eens een keer maar nada.

Als ik mij aanmeld op hun site en inlog gebeurt er niets dus ik houd er maar mee op en verwijderen hun site,heb het idee dat er aan een dood paard word getrokken.JAMMER.

bewerkt door floppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20

  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   47
  • Prestatiepunten:  665
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  iPhone

3 uur geleden zei floppie:

Ik sluit mij ook aan bij de vorige schrijver,al een tijdje terug aangemeld en voor pakweg 10 dagen terug nog maar eens een keer maar nada.

Als ik mij aanmeld op hun site en inlog gebeurt er niets dus ik houd er maar mee op en verwijderen hun site,heb het idee dat er aan een dood paard word getrokken.JAMMER.

Dood paard? In tegendeel. Er is daar heel wat activiteit. Ze doen niet onder aan een ander forum. Maar als je de registratie regels niet goed opvolgt dan wordt je gewoon niet toegelaten. Het is toch ondertussen 1500+ mensen gelukt om een account aan te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 47
  • 56
3 minuten geleden zei Madmax:

Dood paard? In tegendeel. Er is daar heel wat activiteit. Ze doen niet onder aan een ander forum. Maar als je de registratie regels niet goed opvolgt dan wordt je gewoon niet toegelaten. Het is toch ondertussen 1500+ mensen gelukt om een account aan te maken.

Er blijven ook telkens reacties de revue passeren van leden die dagenlang wachten op een bevestiging mail. Er is nu toch al verschillende keren een duidelijke omschrijving gegeven op welke manier je wel en op welke manier je geen registratie krijgt. Als je na 24 uur niet in kan loggen op je aangemaakte account met je Gebruikersnaam en Wachtwoord heb je niet voldaan aan de voorwaarden of je hebt zoals eerder al gezegd in een reactie Glasvezel internet bij een provider die met afwijkende IP-adressen werkt, wat gezien kan worden als een VPN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   32
  • Prestatiepunten:  236
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-09-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een wachtrij op goedkeuring van accounts is er op dit moment niet.
Langer dan 24uur gaat het niet duren.
Aanmelding wordt verwijderd zodra er NIET aan de voorwaarden wordt voldaan.

Nogmaals let goed op dat je geen VPN aan hebt staan!
Gebruik geen MOBIEL netwerk met registratie!
Gebruik geen PROXY!
NIET via een DATACENTER!
Niet via een mobiele telefoon
GEEN Ipad e.d zaken

Er wordt actief op gecontroleerd.

LET OP!!!

Je krijgt GEEN!! activatie mail nadat je account is goedgekeurd volgens de voorwaarden.

Log uit en probeer het op een later tijdstip nogmaals om te kijken of je geaccepteerd bent door opnieuw in te loggen met de gegevens die je hebt genoteerd!!
(je gebruikersnaam en wachtwoord)

Als deze bent vergeten te noteren, dan zal je een nieuw account moeten maken, let daar dus op!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 32
  • 5

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   32
  • Prestatiepunten:  236
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-09-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

7 minutes ago, Skeletor said:

Er blijven ook telkens reacties de revue passeren van leden die dagenlang wachten op een bevestiging mail. Er is nu toch al verschillende keren een duidelijke omschrijving gegeven op welke manier je wel en op welke manier je geen registratie krijgt. Als je na 24 uur niet in kan loggen op je aangemaakte account met je Gebruikersnaam en Wachtwoord heb je niet voldaan aan de voorwaarden of je hebt zoals eerder al gezegd in een reactie Glasvezel internet bij een provider die met afwijkende IP-adressen werkt, wat gezien kan worden als een VPN.

De melding van Email is verzonden is een fout vanuit de forum software, en hebben we inmiddels zelf opgelost.
Na registratie krijg je die melding niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 32
  • 5

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  328
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

On 9/17/2022 at 3:12 PM, Skwoty said:

@Diederik

Wat met mensen die niet op die formus zitten omdat ze nu invite only zijn en er nergens invites zijn te vinden?

En @Diederik

idd mss anderen een hand toereiken en brein hun gedrag niet supporteren a ja niet persoonlijk hé....

Niet iedereen had de kans om een invite ergens te verkrijgen aangezien zelfs dit hier niet mag.

Zelfs invites is niet de oplossing voor hun probleem hun probleem is waar ze die hosten kijk naar nzbgrabit zij hebben geen prob zelfs brothers of usenet ook niet en Duitsland had toen ook hard geleden.

een tijdje geleden was dat handig met Basf1 toe ze weg waren kregen we een mail met een alternatief  4launch nu helaas gebeurd dat niet meer.

 @Skeletor  die mij al eens geholpen heeft zo zouden er meer moeten zijn 

Wat voor mij betreft help ik ook graag andere mensen enkel zo houden we de boel levend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 15

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

8 uur geleden zei genuine:

En @Diederik

idd mss anderen een hand toereiken en brein hun gedrag niet supporteren a ja niet persoonlijk hé....

Niet iedereen had de kans om een invite ergens te verkrijgen aangezien zelfs dit hier niet mag.

Zelfs invites is niet de oplossing voor hun probleem hun probleem is waar ze die hosten kijk naar nzbgrabit zij hebben geen prob zelfs brothers of usenet ook niet en Duitsland had toen ook hard geleden.

een tijdje geleden was dat handig met Basf1 toe ze weg waren kregen we een mail met een alternatief  4launch nu helaas gebeurd dat niet meer.

 @Skeletor  die mij al eens geholpen heeft zo zouden er meer moeten zijn 

Wat voor mij betreft help ik ook graag andere mensen enkel zo houden we de boel levend

Ik lach mij dood en ik ga niet weer een discussie hebben over wie wel of niet helpt want het wordt hier op dit forum niet gewaardeerd ook al heb je gelijk. Ik heb overigens al een aantal mensen geholpen verder te komen dus ik heb mijn bijdrage geleverd en heb dat in het verleden ook altijd gedaan op andere forums. Ik ben wel van mening dat die invite only prima werkt dan open systeem maar ook alles uitzetten als VPN (dat mensen deze onzin geloven is mij echt een raadsel) of geen Cloud mogen gebruiken vind ik heel goed.

Het enige dat ik tot niet toe ben tegengekomen wat ik wet shit vond is dat ik geen protonmail kon gebruiken om aan te melden dus heb het maar gelaten zo.

bewerkt door Diederik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  210
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zo, ook even aangemeld. En mensen hebben heel veel moeite met lezen inderdaad, ik merk het dagelijks 😉

Ik wacht wel een paar dagen en probeer wel even of ik erin kan! 😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 7

  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   34
  • Prestatiepunten:  604
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  23-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 16-9-2022 om 17:02 zei Nothingtodisplay:

Beste Duken leden,
Wij zijn een gezellig forum gestart genaamd harddarkenss.xyz
Een compleet nieuwe crew.
Registreren met VPN, Mobiel, Proxy of via Data Centrum e.d is NIET toegestaan.
Wij maken geen gebruik van Email. Bewaar je inloggegevens goed!
Controle van accounts is handmatig, log dus na registratie uit en probeer vervolgens of je account werkt, of dat je geweigerd bent door het toepassen van bovenstaande NIET toegestane registraties.
IP gegevens worden verwijderd na goedkeuring.
Klagen, schelden en flamen heeft geen zin aangezien we hier toch niet lezen en geen gebruik van email maken.

Het kan voorkomen dat soms de registratie gesloten is ivm drukte!

 

Ik hoop dat jullie niet al te streng zijn voor mij vanwege mijn Duitse IP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 34
  • 25
  • 3

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  380
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 uur geleden zei Nothingtodisplay:

Een wachtrij op goedkeuring van accounts is er op dit moment niet.
Langer dan 24uur gaat het niet duren.
Aanmelding wordt verwijderd zodra er NIET aan de voorwaarden wordt voldaan.

Nogmaals let goed op dat je geen VPN aan hebt staan!
Gebruik geen MOBIEL netwerk met registratie!
Gebruik geen PROXY!
NIET via een DATACENTER!
Niet via een mobiele telefoon
GEEN Ipad e.d zaken

Er wordt actief op gecontroleerd.

LET OP!!!

Je krijgt GEEN!! activatie mail nadat je account is goedgekeurd volgens de voorwaarden.

Log uit en probeer het op een later tijdstip nogmaals om te kijken of je geaccepteerd bent door opnieuw in te loggen met de gegevens die je hebt genoteerd!!
(je gebruikersnaam en wachtwoord)

Als deze bent vergeten te noteren, dan zal je een nieuw account moeten maken, let daar dus op!!

 

Je schrijft dat je niet via een smartphone kunt melden, maar helaas kan het alleen via een tablet .

Word dat als hetzelfde gezien, zou jammer zijn .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  328
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

14 hours ago, Diederik said:

Ik lach mij dood en ik ga niet weer een discussie hebben over wie wel of niet helpt want het wordt hier op dit forum niet gewaardeerd ook al heb je gelijk. Ik heb overigens al een aantal mensen geholpen verder te komen dus ik heb mijn bijdrage geleverd en heb dat in het verleden ook altijd gedaan op andere forums. Ik ben wel van mening dat die invite only prima werkt dan open systeem maar ook alles uitzetten als VPN (dat mensen deze onzin geloven is mij echt een raadsel) of geen Cloud mogen gebruiken vind ik heel goed.

Het enige dat ik tot niet toe ben tegengekomen wat ik wet shit vond is dat ik geen protonmail kon gebruiken om aan te melden dus heb het maar gelaten zo.

je heb het blijkbaar verkeerd begrepen jongen was geen aanval naar u enkel dat je met invite only ook andere mensen gaat uitsluiten en dat  is terug een win win situatie voor brein voila

Met mensen uitsluiten verlies je zo de moed om andere uploaders ook uit te sluiten en dan sta je daar met tijd ne site te draaien zonder content 

Wel ja ik lach mij ook ziek als ik hoor van je vpn/cloud er zijn zelfs mensen die denken veilig te hacken met een vpn provider hmmm

En als je serverbeheer doet of pentester bent weet je dat je alle data kan inkijken encrypted of niet 

en wacht niet dat je geen punt hebt ma tja vpn providers moeten zich ook aan de wet houden als puntje bij paaltje komt....

 Gezond verstand gebruiken das alles

bewerkt door genuine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 15

  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   34
  • Prestatiepunten:  604
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  23-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

22 uur geleden zei PaasHaas62:

Ik hoop dat jullie niet al te streng zijn voor mij vanwege mijn Duitse IP

Dank je wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 34
  • 25
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...