Spring naar bijdragen

Kopiëren van MovieMeter


Gast

Aanbevolen reactie

Ik wil absoluut niemand tegen het hoofd stoten, maar van het massaal kopiëren van Film en Serie omschrijvingen wordt ik niet vrolijker. Buiten het feit dat ik het nut er niet van zie, gebeurt het nog steeds regelmatig dat personen lid worden van Duken.nl omdat ze denken dat het om download linkjes gaat. Er bestaan verschillende professionele websites zoals MovieMeterIMDb, en Filmtotaal die een gigantische database hebben. Waarom moet er op dit van oorsprong informatieve forum op het gebied van alles wat met Downloaden of Gamen te maken heeft, steeds vaker een hoop onzin geplaatst worden die niet meer zijn dan forum vulling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Vannacht is er inderdaad bijzonder veel geplaatst... Het lijkt wel een bot o.i.d.? Ik zal er een limiet op zetten.

Maar verder wil ik de modules graag behouden, ik hoop juist op wat extra activiteit door de content, zowel door bezoekers als door leden. Maar we zijn inderdaad van oorsprong een download forum alleen is daar de doelgroep steeds kleiner van. Tenslotte downloaden we allemaal steeds minder, daarom ook "meer dan downloaden". 

Overigens is er wel een filter binnen de activiteit om gegevens binnen de films te negeren:

image.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik begrijp dat je het forum op alle mogelijke manieren aantrekkelijk wil houden voor info zoekers en meer @Duken, maar je geeft nu zelf ook al aan dat er wel grenzen zijn en die limiet is dan ook een goed idee, want uitspattingen in de vorm zoals die nu geplaatst zijn, maken de site er niet aantrekkelijker op. Je hebt eerder al eens gelinkt naar de mogelijkheden om te filteren op wat je wil zien onder activiteit in de tijdlijn, maar de meeste instellingen werken alleen als je ingelogd bent. Als je als Gast de website bezoekt is dat filteren zo te zien beperkt tot 2 mogelijkheden. Als je als Gast geen Film recensies wil zien en haha lekker tellen!!! in de Huiskamer heb je pech, want er werkt er dan maar 1.

 

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De filters zal ik als gast inderdaad toevoegen. Goed gezien.

Privé is het momenteel nogal een drukte waardoor ik onvoldoende aandacht aan de website kan steken voor verdere aanpassingen met modules. De site leeft wel gezellig en er is (los van de huiskamer) ook genoeg activiteit. Ik ben er blij mee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...