Spring naar bijdragen

Wat is steamunlocked?


Gast Anoniem lid

Aanbevolen reactie

Op youtube kwam ik steamunlocked tegen. Dat is een website waar je alle games van steam kan downloaden zonder te betalen. Normaal koop je deze op steam maar in steamunlocked hoeft dat niet. lijkt te mooi om waar te zijn maar is er iemand die dit al een keer kent? Is het veilig om dit programma te gebruiken?

de website is steamunlocked.eu

What is SteamUnlocked? Is it legit and safe for downloading games? -  Tuko.co.ke

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  80
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  1.308
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  23-02-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37
  • Was actief op:  Windows

Als je malware op uw pc wil downloaden moet je van daar downloaden. Staat al reeds lang bekend voor malware….

  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 80
  • 4
3 uur geleden zei fafke:

Als je malware op uw pc wil downloaden moet je van daar downloaden. Staat al reeds lang bekend voor malware….

Ja ik lees daar nu ook meer en meer over. Ik zal steam unlocked maar niet gebruiken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...