Spring naar bijdragen

.Rar bestanden in een spel weet niet wat te doen//


cocobono

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik heb gisteren een spel gedownload maar ik ben gewent om een iso bestand te krijgen ,, inplaats een iso bestand heb ik veel .rar bestanden gekregen en weet niet wat ik moet doen?? hoe moet ik het omzetten zo dat ik als een spel kan laten werken ? hier is een afbeelding om je bij te helpen ik hoop dat er iemand is die het weet!!?? ik heb bijna alle uitpak-mount-programma`s..

nou ik hoor het wel  URL=http://imageshack.us]rarvraagpo8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja ok maar als ik er 1 open dan heb je inderdaad een image(iso bestand) maar ik die open dan geeft ie een eror dat er geen bstanden zijn om uittepakken ik snap ern niks van

:-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

je hebt dus een hele map vol met rar bestandjes, nu moet je gewoon het aller eerste rar bestandje met de rechtermuisknop aan klikken en vervolgens klik je op uitpakken ld-coh, dit duurt een tijdje. Nu krijg je een map met een iso bestand. die moet je mounten.

Ik denk dat je 1 rar bestand je individueel hebt uitgepakt, dus niet de hele rits, daarom geeft hij die foutmelding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

hij heeft em wel goed uitgepakt denk ik maar hij probeer de iso weer uit te pakken en dat gaat niet werken

die image moet je gewoon mounten met bv alcohol 120% of branden als een image met alcohol 120%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb het uitgepakt maar weet niet hoe verder want ik krijg het,zo dat ik hem kan mounten kijk ff naar plaatje en als ik hem uitpake in een bestand krijg ik een msi.info bestand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...