Spring naar bijdragen

NavTeq navigatie software branden, help a.u.b!


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo,

Mijn vader heeft een Routeplanner in z'n auto (peugeot 407), ik heb deze software gedownload, de DDA file uitgepakt met PowerIso, en vervoglens als UDF gebrand met Nero.

Het vervelende is dat de routeplanner hem niet leest, weet iemand hoe ik deze software moet branden?

Graag snel reactie, want volgende week gaan we naar het Buitenland en zou 't handig zijn als het werkt.

Alvast superr bedankt  O0!

Groetjes.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52

Hoi

Ik kan je niet verder helpen maar zou graag willen weten waar je de dl vandaan hebt ik zoek hem nl voor de mercedes bvb dan Jos

Oh Prettige vakantie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat bedoelt u met de DL?

Kan niemand helpen?

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52

Dl betekend zoiets als Downloaden dan heb je ook nog UP dat is uploaden

Ik raad je aan de site goed te lezen en wel hellemaal

fijne dag verder Jos dank je wel voor de mededeling het kan best zijn dat ik niet goed lees omdat het er expleciet bij staat maar ik doe mijn best ,er is al eerder door ik d8 eagle geopperd dat dit soort software moeilijk te vinden is ik zoek verder bedankd tot zo ver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94

  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52

Hallo,

Mijn vader heeft een Routeplanner in z'n auto (peugeot 407), ik heb deze software gedownload, de DDA file uitgepakt met PowerIso, en vervoglens als UDF gebrand met Nero.

Het vervelende is dat de routeplanner hem niet leest, weet iemand hoe ik deze software moet branden?

Graag snel reactie, want volgende week gaan we naar het Buitenland en zou 't handig zijn als het werkt.

Alvast superr bedankt  O0!

Groetjes.

Robin

Hoi waar heb jij het navigati sys gedl daar ben ik bebieuwd naar ik zoek nl de software voor de mercedes B seri maar kan het ook nergens vinden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Hallo,

Mijn vader heeft een Routeplanner in z'n auto (peugeot 407), ik heb deze software gedownload, de DDA file uitgepakt met PowerIso, en vervoglens als UDF gebrand met Nero.

Het vervelende is dat de routeplanner hem niet leest, weet iemand hoe ik deze software moet branden?

Graag snel reactie, want volgende week gaan we naar het Buitenland en zou 't handig zijn als het werkt.

Alvast superr bedankt  O0!

Groetjes.

Robin

Hoi waar heb jij het navigati sys gedl daar ben ik bebieuwd naar ik zoek nl de software voor de mercedes B seri maar kan het ook nergens vinden

hier  http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17059.0 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

robin weet niet of er een beveiliging op je routeplanner zit, geen idee..

zal vanavond wel even kijken of er iets over te vinden is  :redface:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Oke, hartstikke bedankt!

Als 't kan snel een reactie, want zaterdag gaan we al weg!

Ik heb 'm als UDF file gebrand, maar dat werkte niet. Moet 't als ISO of DATA-DVD?

Groejes..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

kzou doen als dat-dvd  :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ok, dan ga ik dat ff proberen!

Trouwens, er staan nog wat WordPad doc's bij, moet ik die erbij branden? of alleen de software zelf?

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Wat staat er in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Waarin, dat word pad ding?

Dit:

MCCENT05/06 

  - Navteq 2005/06

Austria, Switzerland, Czech Republic, Southern Germany, Northern Italy & Europe

 

    * 99 % coverage of roads in Central Europe

    * Major cities and roads of Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Slovakia, Spain, Sweden, Switzerland

    * TMC Codes for dynamic navigation in Central Europe included

    * 68 % coverage of roads in the Czech Republic

    * Level of detail down to housenumbers for more than 11,4 million inhabitants in Central Europe

    * NEW: Enhanced POI information for monochrome displays

    * About 105,000 points of interest (POI) in Austria and Switzerland from more than 30 categories: e.g. airports, petrol stations, city centres and more

    * ZIP - address input with ZIP-Code

Installation :

Unrar

Burn (tested with CloneCD burn program included it this release)

Use

Have a nice day ! SlowikPL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Installation :

Unrar

Burn (tested with CloneCD burn program included it this release)

Use

staat hier niet je oplossing?

unrar en dan clonecd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb 'm geunrard,

Alleen wat moet ik moet Clone CD doen dan?

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Branden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dit heb ik gedaan,

Alleen me pa's routeplanner blijft de error geven: Plaats de navigatie CD-rom.

Jammer dat het niet gelukt is, ik wil echt iedereen hartstikke bedanken voor jullie hulp, morgen gaan we op vakantie (dan maar met het ouderwetse kaart lezen  :P!

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

kun je eens een printscreen maken van de bestanden die je het eerst ziet. Gewoon als je de hoofdmap opendoet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Mijn vader heeft een Routeplanner in z'n auto (peugeot 407), ik heb deze software gedownload, de DDA file uitgepakt met PowerIso, en vervoglens als UDF gebrand met Nero.

Het vervelende is dat de routeplanner hem niet leest, weet iemand hoe ik deze software moet branden?

Graag snel reactie, want volgende week gaan we naar het Buitenland en zou 't handig zijn als het werkt.

Alvast superr bedankt  O0!

Groetjes.

Robin

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17059.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ok, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het torrent bestand goed gedownload en netjes uitgepakt. Ik krijg dan de volgende bestaden:

IMAGE.ccd

IMAGE.cue

IMAGE.img

IMAGE.sub

Ik heb nu de bovenste 3 via Nero en via CloneCD gebrand, ik zie op alle 3 de cd's de volgende bestanden die Nero en CloneCD gebrand hebben;

Map: TPD, met vervolgens FAC_002,ICONS en TPD.DIC

(staan nog wat kleine bestanden, maar dat zijn meer pictogrammen ofzo)

Als ik een van deze CD's invoer dan blijft mijn Peugeot aangeven dat ik de CD-ROM moet plaatsen, met andere woorden, hij leest niet de gebrande CD's......

Wie heeft het goede antwoord!!!

Groet LftGruber

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Inderdaad, dit probleem heb ik ook.

IMAGE.ccd

IMAGE.cue

IMAGE.img

IMAGE.sub

deze vier bestanden hebi k op allerlij manier proberen te branden, maar hij biljft 't niet lezen.

P.s. ben inmiddels terug uit Frankrijk, en met het ouderwetse kaartlezen is het helemaal goed gekomen ;)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ok, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het torrent bestand goed gedownload en netjes uitgepakt. Ik krijg dan de volgende bestaden:

IMAGE.ccd

IMAGE.cue

IMAGE.img

IMAGE.sub

Ik heb nu de bovenste 3 via Nero en via CloneCD gebrand, ik zie op alle 3 de cd's de volgende bestanden die Nero en CloneCD gebrand hebben;

Map: TPD, met vervolgens FAC_002,ICONS en TPD.DIC

(staan nog wat kleine bestanden, maar dat zijn meer pictogrammen ofzo)

Als ik een van deze CD's invoer dan blijft mijn Peugeot aangeven dat ik de CD-ROM moet plaatsen, met andere woorden, hij leest niet de gebrande CD's......

Wie heeft het goede antwoord!!!

Groet LftGruber

If you have not the navi CD for system Magneti Mirelli (Peugeot407) it won't work.

It is not a problem of CDwriter it depends on SYSTEMs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...