Spring naar bijdragen

deepburner vraagje


yvon

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi luitje's

Ik heb dus een vraag over de deepburner.

Is het net zo goed als nero ik bedoel als ik dus een film heb gedownload kun je het dan net zo goed branden als met nero.

En wat kan deepburner eigenlijk niet bv kan het geen divx oa avi aan ik noem maar wat.

Of is het niks.

Ik heb het namelijk gedownload de recente versie

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

heb je de pro versie of de free edition?

DeepBurner Free is een prima gratis brandprogramma waarmee u eenvoudig audio-cd's (muziek), iso's, data-cd's en data-dvd's kunt branden. Ook om cd- en dvd-hoesjes mee te maken.

Met DeepBurner kunt u van mp3'tjes, ogg- en wav-bestanden heel gemakkelijk een audio-cd branden. DeepBurner heeft geen ingebouwde cd ripper. Deze kunt u hier downloaden.

Verder kunt u iso's branden en data-cd's en dvd's maken. DeepBurner ondersteunt meerdere sessies op één cd-rom of dvd en kan herschrijfbare (rewritable) cd's en dvd's wissen.

Ook kunt u met DeepBurner een bootable (opstartbare) of autorun-cd maken. DeepBurner ondersteunt de volgende cd- en dvd-soorten:

CD-R

CD-RW

DVD-R

DVD+R

DVD-RW

DVD+RW

DVD-RAM

Een leuk extraatje is dat u met DeepBurner ook een cd/dvd-boekje, cd/dvd-label en inlegvel kunt maken en afdrukken. U kunt plaatjes en tekst invoegen op een hoesje dat dan op het gewenste formaat van de cd of dvd wordt ingesteld.

NB DeepBurner Free kan geen video-dvd's maken en niet rechtstreeks discs kopiëren. De betaalde variant kan dit wel.

Copyight Gratis Software Site

Voordelen

DeepBurner is prima brandsoftware om audio-cd's, iso's en data-cd's en -dvd's te creëren. Ook kunt u er cd- en dvd-hoesjes mee maken.

Nadelen

Met DeepBurner Free kunt u geen video-dvd's maken en niet direct een cd of dvd kopiëren (u dient eerst zelf de audio-cd te rippen of gegevens van een cd of dvd op uw pc te zetten voordat u een nieuwe schijf kunt branden).

  Specificaties

Website maker

Astonsoft - DeepBurner

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Het is de free version.

En die site had ik ook al gelezen maar is het een goed programma ervoor .

Ik heb met mijn stomme kop nero ( bleek een trail versie te zijn).

Ik heb het toen gedownload met keyen maar daar kwam ik niet helemaal uit dus werd ik gedwongen een alternatief te downloaden en overal zag ik dat deepburner de best vervanger was na nero natuurlijk.

Dus wilde ik even weten wat jullie ervan vinden.

Ze hebben het over data branden maar dat nero toch ook.

Ik moet zeggen ik vind het wel goed uitzien en dat je geen video film kan maken weet ik ook dat kan je alleen met de betaalde versie.

Maar goed jullie menning teld voor mij namelijk.

Liefs yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

ken het progje zelf helaas niet!!

maar werkt het bijvoorbeeld wel samen met alcohol 120 enzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Okee nou dan ga ik er maar voor het ik hoop dat het goed gaat komen want ik ben al dagen bezig om een althernatief voor nero te vinden.

En het nero zit wel op mij pc maar ik heb het helaas op mijn zoon zijn pc eraf gehaald

Okee okkee hoe stom kun je dus weer zijn maar goed

Ik dank je weer voor je mee denken  :-*

knuf yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...