Spring naar bijdragen

Hoe maak je een .torrent bestand?


autopapieren

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoe maak je een .torrentbestand?

Ik heb nu alleen een mapje met een geripte film op mijn computer, hoe zet je die op een tracker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast Hotwheels

Ik geloof niet dat ie dat bedoeld  ;)

Hier een stukje van een Topic van onze Site met dank aan de makers daar:

Torrent maken met Make-Torrent

Voordat je een torrent gaat maken heb je de DVD/Muziek/Apps al voorbereid. Raadpleeg hiervoor de regels van de site waar je wil gaan uppen.

MakeTorrent installeren

-> Download Make-Torrent hier (de gratis versie).

Ga je met Make-Torrent aan de slag, let er dan op dat er zo min mogelijk andere taken draaien op je PC. Dit om hashfouten te voorkomen.

-> Installeer Make-Torrent.

Installeer Make-Torrrent en ga naar de directory waar Make-Torrent geinstalleerd is, meestal is dat in Program Files. Het handigste is om dan van Make-Torrent een snelkoppeling op je buroblad te plaatsen.

-> Start Make-Torrent.

(*Krijg je een foutmelding, ga dan op de snelkoppeling staan, klik met de rechter muisknop op eigenschappen en daarna op het tabblad compatabiliteit.

Kies "dit programma in deze compatabiliteitsmodus uitvoeren" en kies voor windows 98/windows me.  Dan klik je op Toepassen en OK.)

-> Ga naar tabblad Settings

-> Zet links bovenin op Classic

-> Vink rechts boven alles aan

-> Vul in bij Name:

Naam van de Site

-> Vul in bij Announce URL:

De announce-url van de site

-> Vul in bij Website URL:

De Website-url

-> Druk op Add

-> Druk op Save Now

-> Sluit het programma af

Make-Torrent is nu volledig ingesteld om torrents te maken voor de Site die jij ingevuld hebt, je hoeft dit dan ook niet meer te herhalen.

Torrent Maken met MakeTorrent

-> Start Make Torrent

-> Ga naar Create torrent

-> Ga bij Tracker op het pijltje staan en dan naar de site waarvoor je wil uppen.

Alles is nu automatisch ingevuld

-> Druk rechts bovenin op Dir

Zoek het bestand waar je een torrent van wilt maken.

-> Druk op Create torrent en sla op*

Je torrent is klaar.

* TIP:

Ik heb een hoofddirectory Utorrent

en daarin weer de volgende subdirectory's:

Torrents te uppen

Torrents up klaar

Upbestanden

(Dit lijkt misschien simpel en vergezocht, maar uit ervaring weet ik dat het een prima hulpmiddeltje is als je wel eens gestoord wordt tijdens je werkzaamheden.)

De torrent op de site plaatsen:

Dat zul je op de betreffende Site moeten uitzoeken; verschilt per Site.

Veel succes,

Hotwheels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

als je utorrent/bitcomer gebruikt zou ik dat programma niet downloaden met utoorent en bitcomet heb je een veel beter overzigt op je optie,s. als je daar voor uileg nodig heb wil ik je wel helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt hotwheels! ik zal hier eens mee aan de slag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

je kan het veel en veel makkelijker doen met de client waarmee je ook download...download je met utorrent?

heb utorrent gebruikt als voorbeeld (uploaden met bitcomet gaat precies het zelfde)

ik hoop dat jullie het snappen anders moet je het gewoon zeggen dan pas ik deze aan.

als er spel fouten in staan mag je het ook zeggen dan pas ik die aan

1 als je meerdere bestanden wilt plaatsen moet die in een map doen.

2 ga naar utorrent en klik op het toverstafje (links boven in je scherm)

3 klik vervolgens op map als je een complete map wilt uploaden. als je gewoon 1 bestand wil plaatsen klik je op bestand

4 kopieer vervolgens de: tracker announce URL (die staat op de site bij het scherm die je ziet als je een bestand gaat uploaden)

5 kopieer de tracker announce URL in het grote witte vak waar tracker voor staat

6 klik vervolgens op maken en opslaan als. dan wordt je balkje onderin groen.

7 als je balkje helemaal groen is verschijnt er een venster. waar je de naam van je torrent kan invullen en waar je het torrent bestand wilt opslaan

8 ga vervolgens terug naar de site. en typ bij onderwerp de naam van je torrent

9 typ een uitleg in het grote witte vak

10 klik bij torrent file op bladeren. en selecteer het torrent bestand dat je net hebt gemaakt

11 vervolgens vul je bij poster een url in van een cover, plaatje wat met het spel,film enz te maken heeft

12 eventueel kun je een nfo bestand bijvoegen (hoe dat moet staat onderaan de handleiding)

13 bij type selecteer je de catogorie waar je uplaod onder valt. (de optie's onderaan moet je zelf weten of je invult)

14 klik op upload

16 als utorrent vraagt waar je hem wilt opslaan selecteer je de map die je hebt geupload

NOTE: als je de torrent edit moet je de url van de poster opnieuw plaatsen anders verdwijnt je poster

hoe maak je een nfo

1 open klapblok

2 typ je informatie

3 als je klaar bent met typen ga je naar opslaan

4 en verander je .txt in .nfo

(made by hondendrol @ delightt0rrent.0rg)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

hee leuk mijn handleiding

stap 15 hoef je niet te doen bij alle torrent site,s. bv bij digitor hoefte fat niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

hoeft niet weg maar verschilt per site bij de een site moet je wl je torrent downloaden bij de andere niet. dus als je torrent het niet doet download hem dan. als je programma vraagt waar je hem wil opslaan kies je het bestand dat je heb geupload NIET DE TORRENT FILE DIE JE HEB GEMAAKT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
Gast Hotwheels

als je utorrent/bitcomer gebruikt zou ik dat programma niet downloaden met utoorent en bitcomet heb je een veel beter overzigt op je optie,s. als je daar voor uileg nodig heb wil ik je wel helpen

Torrent's gemaakt met MakeTorrent geven over het algemeen minder

snel foutmeldingen. Vandaar mijn advies dit te gebruiken. Bovendien is het een simpel programma wat lekker werkt maar dat is natuurlijk net zoals je het gewend bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

als je utorrent/bitcomer gebruikt zou ik dat programma niet downloaden met utoorent en bitcomet heb je een veel beter overzigt op je optie,s. als je daar voor uileg nodig heb wil ik je wel helpen

Torrent's gemaakt met MakeTorrent geven over het algemeen minder

snel foutmeldingen. Vandaar mijn advies dit te gebruiken. Bovendien is het een simpel programma wat lekker werkt maar dat is natuurlijk net zoals je het gewend bent.

dan weet ik niet hoe jij torrents maakt maar ik heb er nog nooit een gehad met een foutmelding
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
Gast Hotwheels

als je utorrent/bitcomer gebruikt zou ik dat programma niet downloaden met utoorent en bitcomet heb je een veel beter overzigt op je optie,s. als je daar voor uileg nodig heb wil ik je wel helpen

Torrent's gemaakt met MakeTorrent geven over het algemeen minder

snel foutmeldingen. Vandaar mijn advies dit te gebruiken. Bovendien is het een simpel programma wat lekker werkt maar dat is natuurlijk net zoals je het gewend bent.

dan weet ik niet hoe jij torrents maakt maar ik heb er nog nooit een gehad met een foutmelding

Tsjaa ik weet natuurlijk niet hoe vaak jij torrents maakt .... ;) en waarvoor  :D en of ze ook gepakt worden  ;D maar mijn ervaringen met MakeTorrent zijn gewoon beter  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

als je utorrent/bitcomer gebruikt zou ik dat programma niet downloaden met utoorent en bitcomet heb je een veel beter overzigt op je optie,s. als je daar voor uileg nodig heb wil ik je wel helpen

Torrent's gemaakt met MakeTorrent geven over het algemeen minder

snel foutmeldingen. Vandaar mijn advies dit te gebruiken. Bovendien is het een simpel programma wat lekker werkt maar dat is natuurlijk net zoals je het gewend bent.

dan weet ik niet hoe jij torrents maakt maar ik heb er nog nooit een gehad met een foutmelding

Tsjaa ik weet natuurlijk niet hoe vaak jij torrents maakt .... ;) en waarvoor  :D en of ze ook gepakt worden  ;D maar mijn ervaringen met MakeTorrent zijn gewoon beter  :P

ben uploader geweest bij digitor en ben het nu bij delight. heb ongever totaal 20 torrents gemaakt. ze worden wel gepakt ja had er 1 met 170 downloads
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
Gast Hotwheels

ben uploader geweest bij digitor en ben het nu bij delight. heb ongever totaal 20 torrents gemaakt. ze worden wel gepakt ja had er 1 met 170 downloads

Ben Uploader, Mod en Admin geweest op StiekemDeBeste, Admin op TorrentTeam en  ShareYourFiles, Owner van ShareYourFiles, TorrentSpecial, Global Traffics, GoldenEye en Butt's Place en heb met die van vandaag erbij in totaal precies 278 torrents geplaatst.

Op de genoemde sites niet met zoveel leechers erop omdat dit kleinere sites waren. Nu up ik op Studio-ID en zolang ik daar ruimte voor heb op THC en Demonoid.

Daarnaast ben ik freelance-reporter voor enkele bekende weblogs en columnist voor een landelijk krant wat ook erg leuk is om te doen. Maar het werk op Studio-ID trekt mij vooral aan omdat het leuk is om te helpen bij de opbouw van een site: je kent mensen van begin af aan, het is nog een echte uitdaging .... als je begrijpt wat ik bedoel. Bovendien vind ik het leuk anderen te helpen.

Als je de sfeer wilt proeven zoals ik dat doe vul je de Poll maar in  O0

Groetjes

Hotwheels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ben uploader geweest bij digitor en ben het nu bij delight. heb ongever totaal 20 torrents gemaakt. ze worden wel gepakt ja had er 1 met 170 downloads

Ben Uploader, Mod en Admin geweest op StiekemDeBeste, Admin op TorrentTeam en  ShareYourFiles, Owner van ShareYourFiles, TorrentSpecial, Global Traffics, GoldenEye en Butt's Place en heb met die van vandaag erbij in totaal precies 278 torrents geplaatst.

Op de genoemde sites niet met zoveel leechers erop omdat dit kleinere sites waren. Nu up ik op Studio-ID en zolang ik daar ruimte voor heb op THC en Demonoid.

Daarnaast ben ik freelance-reporter voor enkele bekende weblogs en columnist voor een landelijk krant wat ook erg leuk is om te doen. Maar het werk op Studio-ID trekt mij vooral aan omdat het leuk is om te helpen bij de opbouw van een site: je kent mensen van begin af aan, het is nog een echte uitdaging .... als je begrijpt wat ik bedoel. Bovendien vind ik het leuk anderen te helpen.

Als je de sfeer wilt proeven zoals ik dat doe vul je de Poll maar in  O0

Groetjes

Hotwheels

Zozo, iemand met ervaring dus.. :)! Keep on the good work  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  696
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Leuk om te lezen allemaal!

Wat een schat aan ervaring op DukeN zeg.

You are all doing very well!!!  ;D :D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 696

als je gwoon een torrent maakt met je downloadclient dan bespaart dat ook weer ruimte op je pc. Je hoeft niet weer een extra proggie te downloaden en houd je pc overzichtelijk. En een foutmelding wanneer je een torrent maakt?? Dat heb ik in mijn ervaringen nog niet zien gebeuren. :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  696
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ook niet met UTorrent 1610.

En dat zijn er ook al heel wat. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 696

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • Wizzard2 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...