Spring naar bijdragen

samsung E900


..speedfreak..

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

zijn er hier soms mensen die een samsung E900 als mobiele telefoon hebben?

ik hoop hem deze week nog te krijgen :P

hoe bevalt de telefoon je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Ik heb deze telefoon en hij bevalt UITSTEKEND !! Houd er alleen wel rekening mee dat je de eerste paar weken wel moet wennen aan het touchscreen. Dit gaat vaak mis maar hier raak je aan gewend. Mijn vader heeft de LG met touchscreen, dit is bijna dezelfde telefoon maar het menu werkt een stuk trager. Daarom koos ik ook voor de samsung. Houd er rekening mee dat wanneer je er een geheugenkaartje in doet, je telefoon wel een seconde of 2 trager reageert. Maar dit is een klein feit. En laat niet teveel verschillende mensen aan je telefoon zitten, want het schijnt dat je touchscreen daardoor naar de kl*te gaat..zei de verkoper  O0..

Maar al met al een geweldige telefoon !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

haha :buck:

kun je ook mp3 wat je er zelf op zet als ringtone gebruiken?

en zit er standaard een usb kabel bij? zo nee wat zoude die ong. kosten?

thanks ;) groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ja en ja

je kunt mp3 als ringtone gebruiken

en er zit standaart een datakabel bij

en ik ben er zelf ook zeer tevreden over :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  39

Ik heb 'm ook, en vind het best wel een fijne telefoon. Jammer dat je al snel met je duim per ongeluk op de "terug" toets komt en dus weer helemaal uit het menu raakt.. Wat ik dom vind van die telefoon is dat je geen eigen (gedownloadde) sms-tone kan instellen, je kunt alleen kiezen uit de standaart geluidjes. Verder vind ik de camera niet echt super, maar het kan ermee door :P

Dit is de eerste keer dat ik een Samsung heb gekocht, maar ik weet wel dat mijn volgende GSM weer gewoon een Nokia gaat worden :P die blijven toch het fijnst :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb hem nu ook een week, ik ben een week weg geweest vandaar de late reaktie, hij maakt naar mijn mening prachtige fotos voor een mobiele telefoon, ik ben er super tevreden mee! :)

nog een vraagje voor jullie :P

hoe zet ik de telefoon geluid stil? want hij mag op school geen kick geven

anders moet k m een dag missen :buck:

naar instellingen, stillestand? dan krijg ik nog iets van dempen en nog iets?

kan iemand me precies vertellen hoe ik hem geluid stil krijg?

bedankt he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  39

#-toets inhouden :)  maar dan trilt ie wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dus dan kan ik er op vertrouwen dat hij geen enkel geluid maakt met die toets?

of moet ik ook eerst het toets volume aan de linker kant van de telefoon ook op 0 zetten?

bedankt! dit had ik niet gevonden in de gebruiksaanwijzing!! (dat kan heeel misschien ook aan mij liggen :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

mss overbodig, maar volgens mij is het bij alle samsung toestellen hetzelfde: # toets een aantal seconden ingedrukt houden--> geen geluid.

om ook het trillen uit te zetten kun je bij instellingen-->profiel kijken voor de verschillende opties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

aaah bedankt!, ik zet t geluid maar af met de toets, en bij moeilijke leraren kan altijd nog  de offline stand er op :P :buck:

groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501

  • Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb ook een goeie aanrader een sony ericsson k750i

ik heb er zelf ook 1 zit werkelijk alles op voor maar 130 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 709

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wat kan ik eigenlijk in mijn overige bestanden krijgen?

dit vraag ik mn eigen toch af ::)

bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501

  • Bijdragen:  459
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  57

Ik heb hem nu ook al een tijdje  O0

hij bevalt best goed maar...

de volgende keer neem ik denk ik geen mobiel met touchscreen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 459

  • Bijdragen:  459
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  57

wat kan ik eigenlijk in mijn overige bestanden krijgen?

dit vraag ik mn eigen toch af ::)

bedankt

Daar kan je bijv spelletjes in zetten die je hebt gedownload  vaak .jar en .jad files daarna kan je via een speciale code ze instaleren er staat een filmpje over op www.youtube.com

Ik heb nu ook een paar spelletjes en werken heel goed maar je ziet niet altijd het hele scherm!

Groetjes

Jelmer !

PS : 100 e bericht  :dans2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 459

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

maar dan heb je toch je firmware ge upgrade niet?

ik heb gelezen dat je er geen spellen op kunt zetten zonder te upgraden?

ik upgrade de firmware niet omdat dan alle garantie vervalt,

dus de map is puur voor spelletjes?

( proficiat ;D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501

  • Bijdragen:  459
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  57

Ik ook : D

hier kan je zien hoe je dit doet !

http://www.youtube.com/watch?v=jDU0KYmpSIo

Greettzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 459
Gast darkne0n

ik heb de d900 en ik ben er erg blij mee.

je beeldscherm krijg je bijna niet bekrast(tenzij je echt moeite gaat doen ^-^)

goed geluid ed, mp3 spelertje, mooie camera erop echt chilll

Alleen bij de e900 vind ik die touch dingen niet zo chill, mara daar moet je maar van houden.

De telefoon zelf is in iig wel een aanradertje ;)

grtz ne0n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb hem ook  O0 en ik vind hem geweldig!

maar fftjes van internet gestolen:  ::)

De Samsung E900 is een smal en licht toestel.

De E900 heeft een touch keypad met Dual User Interface,

hierdoor kun je de MP3 speler van deze Samsung gemakkelijk bedienen  :peace:

SUCCES  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik heb hem ook  O0 en ik vind hem geweldig!

maar fftjes van internet gestolen:  ::)

De Samsung E900 is een smal en licht toestel.

De E900 heeft een touch keypad met Dual User Interface,

hierdoor kun je de MP3 speler van deze Samsung gemakkelijk bedienen  :peace:

SUCCES  8)

Waarom een topic kicken dat in mei voor het laatst beantwoord is?

En let een beetje op de kwaliteit van je posts, dat de samsung smal en licht is weten wij ook..

Danku,

Slotje voor hier..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • Wizzard2 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...