Spring naar bijdragen

ps2 game\'s branden


Gast MONIQUE02

Aanbevolen reactie

Als je een PS2 spel van emule download moet je altijd de DVDFull downloaden.

Dat is veel beter dan kleine dvdrips van 650mb. Dus alleen DVDFulls in één rar bestand van ongeveer 2GB groot.

Als je hem binnen hebt moet je alles helemaal uitpakken totdat je een .iso bestand over houd. Download vervolgens DVDDecrypter (ff googlen).

Open DVD decrypter en doe een DVD +/- R in je DVD-Schrijver.

Toets hier even je dvd merk in om te kijken of de ps2 hem afspeelt: http://www.videohelp.com/dvdmedia

Als je dvd het doet, klik in dvddecrypter dan vervolgens op het mapje om je iso te selecteren. En dan branden maar!

Nu moet je PS2 wel zijn omgebouwd of je moet een slide card hebben.

Zal ff uitleggen hoe dat werkt:

Bestel op www.psxshop.nl een slide-card (zonder CD\'s!!) voor 10 euro.

Download dan in emule Swap magic DVD versie: ed2k://|file|Swap.Magic.3.Playstation.2.DVD.ISO.zip|2805719|96C33DE8AA7F0F1800A26065D

06EF076|/

(code ff knippen->plakken in het direct-download veld in je search tab, dan op enter drukken)

Als dit gedownload is pak de iso dan uit. Brand die dan op dezelfde manier met dvddecrypter alleen moet je er nu even een cd-r indoen.

Zet je ps2 aan, doe het laadje open en zet hem weer uit. Draai hem om zodat hij ondersteboven ligt. Draai dan met een kleine schroevendraaier de schroef aan je linker kant in het laadje eruit. Nu haal je voorzichtig het kapje van het laadje af. Draai je ps2 weer om en zet hem aan. Doe Swap magic erin en wacht tot er op het scherm staat \"Insert Disc\".

Gebruik nu je slide card. In het laadje zit een gleufje. Doe aan de linkerkant je slide-card erin. Schuif hem naar rechts en terk eraan zodat het laadje open gaat. Op deze manier gaat het laadje open zonder dat de ps2 het eigenlijk weet. Haal swap magic eruit en doe je kopie erin. Doe het laadje weer met de slide card dicht en schuif de card naar links en haal hem eruit.Druk nu op \"X\" op je controller en je spel start op!!

Je meot dit dus elke keer doen als je wil gaan spelen. Het lijkt veel werk maar je hoeft natuurlijk niet iedere keer het schroefje los te draaien.

Als je het niet gesnapt hebt, hier is een instructie video: http://www.magic-slide-card.com/slide_card35.wmv

mischien kan je er een sticky van maken aangezien er veel vraag is op et net van ps2 game\'s branden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hij is sticky, erg handig dit thx B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is fantastish uitleg!!!

Ik heb veel van geleerd.

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Weet ik niet zeker, ik stuur me xbox games altijd naar de HD van me xbox. Ik weet niet of je een grote Harddisk in je xbox heb laten zetten? Zoja dan moet je ze gewoon lekker sturen via het netwerk :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 weken later...
Gast juliannoteboom

als ik een gedonwload ps2 brand zoals hierboven omschreven met dvd decrypter en hem dan in mijn omgebouwde ps2 doe dan doet hij het meestal niet soms als ik het 10 keer opnieuw probeer dan doet hij het maar dat lijkt me toch niet normaal.

wie kan mij helpen? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

yorin schreef:

hoi ik heb een playstation 2 met een klepje aan de bovenkant?

...... ja........ :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ik heb een ps2 met klepje boven dus ik heb die slide card niet nodig, maar nu lees ik ergens dat je nog 3 andere tools nodig hebt behalve slide card. ik heb gehoord dat je de extra tools niet nodig hebt en dat je iets anders daarvoor in de plaatd kan zetten. kan iemand mij daar iets meer over vertellen:S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...

bij de ps1 was t zo:

als je t klepje open doet om een cd erin te plaatsen dan zat er achterin een pin die een knopje in drukte. Als je daar een veer tussen deed bleef dus het knopje ingedrukt en dacht de ps1 dus dat hij nog dicht was terwijl je je copy erin kon doen. hoe dit bij de ps2 werkt weet ik niet precies ik zou zeggen ff googlen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Hey, hoe groot is dat bestand eigenlijk van die Swap Magic 3.0, want ik heb dat met een ander program gedownload (limewire). Het ingepakte winrar bestand is ongeveer 28 MB en als je dat uitpakt de bestanden die je dan krijgt zijn ongeveer 27 MB groot. Klopt dit ??

En weet iemand van jullie waar ik die slide card kan kopen, ik ben namelijk van België, iemand een idee waar ik het kan kopen in België ??

Alvast heel fel bedankt !!

;) Phil ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

swap magic kun je downloaden maar geloof niet dat je die op dvd gebrand krijg.

ik ben daar zelf enige maanden aan bezig geweest en niet gelukt. de dvd swap magic word geperst en niet gebrand. oftewel hij word gebrand met tussen pauzes je ziet dan achterop de dvd ook allemaal strepen lopen. dit valt met een gewone brander niet te kopieren.

Je kan Swap Magic 3 + slide card kopen op www.psxshop.nl weet niet cker of ze ook aan belgie leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 weken later...

hey

ik kan van iemand zo\'n slidecard (swap) met flip/flop cover kopen voor de ps2 van mijn dochter.zij wil hem niet om laten bouwen, omdat ze verschillende verhalen kent van ps2 die kapot zijn gegaan hierna (laser kapot). mijn vraag is wat gebeurd er met de laser als we de ps2 verbouwen met slidecard en flip/flop?gaan de lasers stuk doordat ze copieen moeten lezen?want dan maakt het naar mijn idee niet uit of we ps2 laten \'\"ombouwen \" of zelf \"verbouwen\". Ik ken niemand met ervaring met slidecard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...