Spring naar bijdragen

gele bol in bittorent


Gast shaidoe

Aanbevolen reactie

sinds een week heb ik als provide 12move.

maar als ik iets wil downloaden gaat het nu heel langzaam terwijl ik een 2MB verbinding heb.

ook blijft hij nu op het gele bolletje staan in plaats dat het een groen bolletje moet worden.

ik gebruik een modem van zyxel van het type prestige 600 serie (isdn)

ook als ik zonealarm uit zet werkt het niet goed, en mijn firewaal van xp zelf staat uit.

is dit op te lossen, en zo ja kunnen jullie het mij dan uitleggen?

al vast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb je dit met alle torrents? Zoja van welke website?

Probeer anders eens een torrent van www.piratebay.org Deze werken over het algemeen erg goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ik zoek altijd naar torrents met isohunt.

en het valt me op dat ik de laatste week alleen maar gele bbollen heb.

ik ga nu eens die site van jou proberen.

kunnen er soms instellingen fout staan in de modem of kan dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast duderstyle

heb je een router? zo ja.. het mag wel eens voorkomen dat je interne ip verandert.

bij mij bijvoorbeeld van 192.168.1.100 naar 192.168.1.101 ofzo. Wanneer dat gebeurt gelden alle poorten die open staan voor BT niet meer. Je zal ze dus moeten open zetten voor adres 192.168.1.101 in mijn geval.

Je moet opletten dat je niet de poorten van .100 ook open laat staan, want dan werken ze allebei niet meer.

ik hoop je hiermee verder te helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

Hoi, ben sinds 3 wkn ook met Bittorrent aan het downloaden.(dankzij deze site)

mijn dank hiervoor.

Ik heb ingelogd in mijn router via de internetexplorer en de poorten van mijn E-Tech router aangepast .hoe?

Ik heb het ipadres van de computers en de poort range van 6881-6889 ingevuld in de virtual server van de router.

Daarna heb ik in de computers de XP firewalls uitgezet en de internetbeveiliging op zeer low gezet.

Ook heb ik op advies, een (always Connactable) file geinstalleerd, deze laat ik op de achtergrond meedraaien.

Ik snap er geen .... van maar ik hou de gele stip.

Moet ik misschien in Bittorrent de poorten (10000-60000) aanpassen in 6881-6889???

Tevens werd mij door de helpdesk van E-Tech gezegd, dat je maar met 1 computer ,Bittorrent, kon draaien en dat dus drie maal het ipadres en de poorten invullen niet werkt.

gaarne hulp, ben de wanhoop nabij

gr

:sick: :sick:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi Cassie,

Het is (mijn mijn router teminste) ook het geval dat ik de poorten 6881-6889 ook maar kan forwarden naar 1 ip adres. Gelukkig download ik ook alleen met bittorrent en de rest van de PC\'s met andere pakketen. Dus probeer eens de poort e forwaren naar jou pc. Als je dat hebt gedaan moet je een torrent file pakken van een legaal bestand. Dus niet een film of iets dergelijks. Daarmee kan je echt goed testen of je de groene bol krijgt. Helaas is het namelijk zo dat bij sommige torrents files van bijvoorbeeld een films het balletje niet groen word wegens problemen met de tracker. Bij legale torrents heb je dat niet success B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Hoi, nog even over het gele stippie

Moet je in Bittorrent zelf in de pref. de port range van 10000-60000 ook nog veranderen in 6881-6889 of kan je die gewoon laten staan zoals hij staat?

gr dvdcassie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Alleen 6881-6889 gebruiken. Geen andere rare ranges zoals 10000-60000 :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

:woohoo: :woohoo:

Hoera,

Ik heb de router instellingen gekoppeld met 1 computer (1x ipadres in virtual server van router) geinstalleerd de andere uit de configuratie van de router gehaald en de poorten in Bittorrent veranderd van 10000-60000 in 6881-6889, nu kreeg ik eindelijk de groene stip.

Het klopt dus dat je niet meerdere ipadressen in de router kunt configureren die met Bittorrent werken.

thx voor advies en zet het goede werk voort

gr dvdcassie

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

veel plezier ermee man! en downloadse :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...