Spring naar bijdragen

kpn nieuwsserver harde limiet 20gig


Gast keffie91

Aanbevolen reactie

Gast keffie91

Hallo ik heb een tijdje gedownload via de ktepn nieuwsserver.

Maar naar verloop van tijd ging het heel traag en

stopte hij ermee.

klopt het dat de nieuwsserver van kpn een harde limiet heeft

van 20 gigabyte :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Of de newsserver een harde limiet heeft kan ik je geen antwoord op geven (normaal gesproken zou je ongelimiteerd data moeten kunnen downloaden)

Wat wel het geval is bij bijvoorbeeld KPN dat de retentie maar een paar dagen is. Aangeboden data blijft meestal maar een paar dagen op de server.

Als nu de retentie maar vier dagen is en jij op de vierde dag dat de data er op staat begint met downloaden dan kan het zijn dat je download er inderdaad mee stopt.

Voor ongeveer €7.50 heb je een payserver (www.eweka.com) en daar is de retentie zeker 40 dagen.

Ik weet dat ik niet helemaal je vraag heb beantwoord maar in iedergaval wel heb aangegeven wat de mogelijke oorzaak van het stoppen van je download zou kunnen zijn.

Hoop dat je hiermee een beetje uit de voeten kunt.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...