Spring naar bijdragen

dvd branden .mpeg


Gast abdel_e

Aanbevolen reactie

ik heb overlaatst een film gedownload en zou deze graag op dvd branden zodat ik hem op mijn dvd speler kan bekijken. het gaat over een .mpeg bestand. als ik het met nero probeer zegt nero dat het een ander soort bestand moet zijn. is er een programma waarmee ik .mpeg films mee kan branden? of hoe moet ik dit hoen met nero?

groetjes Glenn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

In de wizard van nero. Kan je kiezen van brand video en dan type vcd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

;) Hoi

Als je dus een mpg file wilt branden op dvd die je op je dvd speler (gekoppeld aan tv) wilt afspelen kun je dus branden met Nero en eventueel Alcohol. Nu heb ik een film die te groot is en niet op de dvd past. Ik heb met Win Avi hier een wmv bestand van kunnen maken en dit kan ik dus wel afspelen op een andere computer maar niet op mijn dvd speler. Hebben jullie een tip zodat ik het bestandje kleiner kan maken zonder dataverlies?

DVD shrink ondersteunt mpg en wmv niet.

Dank voor de moeite

Doei

Annette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...