Spring naar bijdragen

Avi2DVD geeft fout na alles gedaan te hebben


Gast dterhaar

Aanbevolen reactie

Na alle jobs gedaan te hebben, delete het programma het MPEG-file en dit staat in de log.txt:

[mpeg2video @ 6551400C]Error: 2pass curve failed to converge

[mpeg2video @ 6551400C]Error: The requested bitrate is too high! Target size is now 15358kbytes

Wat kan ik hieraan doen? (het gaat om de video bitrate)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 22
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast kishan4uall

Dat kan je zelf niet doen, hij berekent zelf de bitrate.

Je kan proberen 2-pass encoding uit te zetten, en VBR uit, dan gaat de bitrate lager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast kishan4uall

Zie je dit plaatje:

4.jpg

Klik \'Use VBR\' en \'2 Pass Encoding\' uit, en volg de handleiding verder.

Dat was toch niet zo moeilijk? :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik gebruik geen QuEnc, maar een van die andere. Als ik QuEnc gebruik, wil de videostream niet naar MPEG en ook de audiostream zet ie niet om dus zolang ik een van die andere gebruik, heb ik geen problemen, maar dan krijg ik die foutmelding op het eind. Kan ik bij die andere opties (geen QuEnc dus) deze optie ook veranderen zodat ik die foutmelding niet meer krijg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ik heb met WinAvi het geprobeerd en het is gelukt. nu zijn er 2 mappen: video_ts en audio_ts. In audio_ts zit niets. Is dit normaal?

En ben ik te laat met de ondertiteling bijvoegen of niet en wat moet ik dan doen om die erbij te voegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

tom6309 schreef:

ik heb met WinAvi het geprobeerd en het is gelukt. nu zijn er 2 mappen: video_ts en audio_ts. In audio_ts zit niets. Is dit normaal?

En ben ik te laat met de ondertiteling bijvoegen of niet en wat moet ik dan doen om die erbij te voegen?

Ja het is normaal als er niks in audio_ts staat.

en als het goed is dan is er ondertiteling bij gekomen tijdens het omzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast kishan4uall

Een ondertiteling toevoegen aan VTS bestanden is erg moeilijk (zelf had ik het geprobeerd, en mn videobestand was verkloot).

Het makkelijkste is dus je video met avi2dvd te coderen, daar kan je je ondertiteling zelf instellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

mn ondertiteling loopt iig niet synchroon toen ik de film controleerde. Ligt dat aan de ondertiteling of kan ik dat veranderen, want alle tijden staan verkeerd of de bitrate is iets van 22.8 maar dat weet ik niet precies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

tjsa... in vlc media player doet ie het wel met 23 fps, maar dat kan ik bij avi2dvd niet instellen...

het schijnt trouwens de beste ondertitel te zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

dat is correct ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

dan is het toch niet normaal dat de ondertitel niet synchroon loopt met de film?

wat is nog een site waar ik ondertitels kan downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat is dus wel normaal. De films die je download beginnen natuurlijk niet allemaal op het zelfde moment. Zo heb je soms het begin met bijvoorbeeld het Warner Brothers logo en de andere keer kom je direct in de film. De ondertiteling moet je daar zelf op aanpassen. Het is niet allemala koek en ei ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...