Spring naar bijdragen

(Tiscali) ADSL


Tom

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hoi iedereen,

Tiscali en andere andere ADSL aanbieders hebben hun prijzen weer verlaagd. Als oude klant van Tiscali heb ik ze even opgebeld om te vragen hoe het nu met de bestaande klant zit: wordt die automatisch op een hogere snelheid gezet, of gebeurt er niks? Het blijkt dus het laatste geval te zijn. Volgende week heb ik 3 keer de snelheid van nu, tegen dezelfde prijs. Door alleen even op te bellen. Als je dus al lang bij één provider zit: bel ze op, waarschijnlijk krijg je er meer uit dan je nu hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Multikabel heeft net ook zijn snelheid verhoogt. Maar dir gaat gelukkig Automatisch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

zonnet had het ook dat ze het niet automatisch verhogen. Volgens mij doen heel veel providers het gewoon. Dat ze hun oude klanten bestand gewoon niet mee verhogen :S

Op zich best wel naaierig eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...