Spring naar bijdragen

Café de Download


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Wat een azijnpissers daar bij Ziggo. Echt een gevalletje bestaande klant A krijgt wel korting en bestaande klant B niet.

2x chat gesprek: Persoon A: Is via chat geen korting te regelen.

Persoon B: Is via chat geen korting te regelen. Behalve als je upgrade van internet Complete naar Max. Heb al Max, dus upgraden gaat lastig. 'Is het mogelijk dat ik 6 maanden voor 30 euro of 12 maanden Max voor de prijs van Complete als korting kan krijgen' Nee, dat kan niet.

Het enigste wat persoon B kon regelen was 2 maanden korting op een tv pakket.

Bellen: Nee, kan niets regelen. Ook niet nadat ik ging 'dreigen' met overstappen.

Ik probeer het vanavond nog een keer via de chat. Misschien krijg ik er dan wel een die het netjes wil regelen.

:diablo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Monkie mij lukte het tot op heden altijd. 
Ik bel ze, aan het einde van mijn contract, en begin dan over de tegenpartij. 
Zit je bij Ziggo, noem dan de vele voordelen die overstappen naar KPN biedt.
Stel ze de vraag, waarom zou ik niet overstappen?
KPN biedt mij 6 maanden korting, dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit...
Bij mij begonnen ze dan altijd met korting en aanbiedingen te gooien en terecht.
Anders zou ik echt overstappen, waarom bij Ziggo blijven als KPN goedkoper is?
Jaar later, doe ik hetzelfde bij KPN. (sorry, ik ben een echte kaaskop)
Heeft mij 2 gratis tablets, extra kanaal pakketten en honderden euro's gescheeld in de afgelopen 10 jaar. 

Doe het inderdaad nog een keer via de chat.
Werkt dat niet, benader ze dan via een zeikbericht dat voor iedereen zichtbaar is op feestboek.

Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟

Een fijne avond allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Meh Meh Straks komt er ook een kennis even op visite. Die heeft ook Ziggo en is ook wel benieuwd of er korting mogelijk is via de chat.

Zou echt te gek voor woorden zijn als hij binnen 5 minuten via de chat korting krijgt.

Toen ik belde gaf ik ook aan dat ik een mooie deal zag bij KPN waardoor ik goedkoper uit was. En dat ik graag zou blijven als hun een aanbod doen die weer goedkoper is dan KPN. Normaal happen ze dan wel, zou je zeggen. Nu dus niet.

Niet dat ik zou overstappen naar KPN / Telfort. In het verleden ongelofelijk veel gezeik gehad. Van een niet werkende internet verbinding tot blokken in beeld. Heel de handel was bedraad aangesloten (ook de tv decoders, via die powerline adapters werkte het al helemaal niet.)

Werd ook doodleuk eens afgesloten. Betaalde gewoon netjes. Duurde ruim 1.5 week voordat de boel weer werkte. Ik zeg niet dat Ziggo heilig is, maar tot nu toe eigenlijk nog nooit tegen problemen aangelopen wat betreft de verbinding / tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

4 uur geleden zei Meh Meh:

Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟

 

Het is inderdaad weer spijtig dat een forum gesloten moet worden, ook al wordt er gewaarschuwd het lijkt niet te werken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja jammer en helaas. Geeft wel weer gelijk rust :) loopt zo snel uit de hand nadat p2h offline is geraakt.

ik bel ook elk jaar Ziggo @Meh Meh . Lekker Holland's. Heb er zelfs een herinnering voor in de agenda. Elke keer het zelfde verhaal over 'wanneer is mijn opzeg termijn, ik wil naar kpn' en daarna komt de 6 maanden helft van de prijs en met wat extra moeite een zender pakket. Lukt al jaren. 

ik ben benieuwd naar aankomend jaar, de chat functie nog nooit gebruikt van Ziggo. Ik ben ook tevreden over ze, gebruik de horizon box nooit. Traag ding, lekker via de media center.  

fijne avond!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Nou, het is gelukt hoor. Niet via de chat. Wel telefonisch. Een dik uur in de wacht en 2 biertjes verder (wachten maakt dorstig :lol:):

Ik: Ik zie op dit moment een mooie deal bij de concurrent. Sta op het punt om over te stappen. Tenzij jullie een deal hebben die beter is.

KS: Hoe denk je over de aanbieding '6 maanden 30 euro per maand'?

Ik: Dat klinkt niet slecht. Na 6 maanden 180 euro besparen is leuk, maar na een jaar 240 euro besparen is leuker, vindt je ook niet?'

KS: Daar geef ik je geen ongelijk in. Ik zal even overleggen'

Ik: Prima.

KS: Ik kan je de volgende aanbieding doen: 12 maanden internet Max voor de prijs van Complete.

Ik: Dat klinkt beter. Ik kan me huidige apparatuur (standaard mediabox + 2 CI Modules) behouden?

KS: Dat is geen probleem.

Ik: Dan ga ik akkoord.

:yahoo:

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
49 minuten geleden zei Monkie:

12 maanden internet Max voor de prijs van Complete

Dat zal dan toch snel een voordeel zijn van € 20,00 per maand en dat is altijd aantrekkelijk. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat bedoelde ik @Monkie  Mooi gedaan.

Een fijn weekend allemaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Drifter Scheelt inderdaad 20 euro per maand. Ik hou nog wel even een slag om de arm. Als er een installatiepakket wordt verstuurd (met dat onding van een Horizonbox) dan ga ik bellen.

Ook de factuur van komende maand ga ik in de gaten houden.

@Meh Meh Ik had eigenlijk geen zin om nogmaals te bellen. De eerste keer was de wachttijd ook dik 45 minuten. Toch gedaan, en met succes. :)

Mogge en een fijn weekend iedereen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan! :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

15 minuten geleden zei Duken:

Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan! :)

 

De eerste keer was het inderdaad 45 minuten. Toen was er niks mogelijk. Toen ik voor de tweede keer belde, stond ik dik 1 uur en 15 minuten in de wacht. Maar ja, alles voor de korting.

Ik wou me laten terugbellen. Maar op de pagina 'Opzeggen' op de website van Ziggo kon ik me nummer niet achterlaten. Zullen ze vast uitgeschakeld hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Paar uur aan de lijn met een drankje, geen probleem voor korting. Zolang ze geen Justin Bever als wachtmuziekje hebben of een irritant oerwoud-keuze menu is het de moeite waard.

Een zonnige herfstdag allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
1 minuut geleden zei Meh Meh:

Een zonnige herfstdag allemaal! :)

Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 minuten geleden zei Drifter:

Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.

Provincie Utrecht, momenteel zit ik in Utrecht-Centrum, 50 meter van de Dom vandaan.
Het is buiten schemerdonker maar binnen is het zonnig. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Avond allemaal.

Fijn,  2e e-mail van Ziggo ontvangen waar de korting niet staat vermeld. Ik heb expliciet gevraagd of de deal waar de medewerker mee kwam, ook voor bestaande klanten was. Dat was het geval.

Wel staat er dat ik een CI+module ga ontvangen. Daar heb ik er al 2 van.

Ik duik maar weer eens de chat in om het na te vragen. Geen zin om weer een uur in de wacht te staan.

Edit:

Geregeld via de chat. Heb het nu zwart op wit.

Korting staat in het systeem. Ook aangegeven dat ik geen 3e CI+ module wil. Hij kon het niet aanpassen, ik kon wel teruggebeld worden om de order te laten annuleren. Dat doe ik dus mooi even niet.

Afgesproken om de module te laten opsturen en zodra deze is geactiveerd weer retour te sturen.

Tijd voor 🍺

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zit hier zo een beetje in hetzelfde bootje, eerst Chello dan UPC en nu Ziggo, iedere avond valt de Wifi uit.

Contact opgenomen met KPN en hun voorstellen eens bekeken en die zien er goed uit.

Sinds Ziggo er is zijn er altijd wel ergens probleempjes en nu heeft KPN glasvezel in de buur liggen.

Het abbo gaat van 49,50 naar 50,50 per maand voor die Euro meer riskeer in het dan maar, eerste 3maanden 37,50.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 11
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

31 minuten geleden zei Wiedewa:

iedere avond valt de Wifi uit

Dat is zeker vervelend, en kan meerdere oorzaken hebben. Bij mij kwam het door de "buurt" en alle wifi netwerken om me heen. Duurdere apparatuur was de oplossing :(

ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wi-fi problemen had ik jaren geleden ook eens. Kanaal veranderen en het was verholpen. Sinds ik bij Ziggo zit geen problemen met Wifi. Al loopt het wifi gedeelte wel via me eigen router en niet via de Connectbox.

Ach, op de radio hoor je ook al heel de dag kerstmuziek, dan moet een film ook wel kunnen. Staat op me lijst. Trailer ziet er leuk uit. :)

Mogge allemaal.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

zag die film ook heb die ook even binnen gehaald eergisteren, nog niet gezien , omdat mijn lijst nog vol staat met dvd's kijken pffff

ben nu nog bezig met de serie van jonge leu en oale groond , nog 4 a 5 afleveringen dan heb ik alle 4 seizoenen af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 uur geleden zei Duken:

ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?

 

 

Ik zag hem al voorbij komen en wil 'm zeker downloaden.
Met kerstbomen wacht ik altijd tot Silvana Simons een beetje klaar is met zeiken, na 5 december dus.
Kerstfilms wil ik altijd in de 2 weken voor kerst zien. Is mijn favoriete tijd van het jaar. 

Ik ga vanavond toch The Meg maar eens kijken. Bang voor weinig, ik hou van goede horrorfilms maar haaien... 😨
Als kind Jaws gezien, durfde jaren lang het diepe zwembad niet meer in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

The Meg was leuk. Duidelijk gemaakt voor 12 jaar en ouder om de bioszalen vol te krijgen maar zeker niet slecht.
Gezien via mijn beamer, met 1 speaker, mijn 5.1 set heb ik niet bij de hand, maar het was vermakelijk.
The Meg is meer een halve komedie dan een shark horror. 

Morgen een bestelde IPTV decorder binnen. Ben erg nieuwsgierig hoe het is om 25.000 TV zenders te hebben.
Pakistaanse lokale cricket wedstrijden kijken en zo op Wiri Wari PakiTV... :D

En dan sluit ik mauw af met mijn favoriete nummer, een fijne week mijn Duken vrienden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wij doen ook altijd de kerstboom na het weekend van de sint. Best zin in, lekker de lichtjes en de warmte. Gezellig :) Ik ben benieuwd naar je decorder en hoe je 25.000 tv zenders wilt bekijken 😛 

Ps lekker nummertje op de maandag ochtend. Dank daarvoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kerstboom in de woonkamer is altijd gezellig. Deze 'domme boom' heb ik sinds vorig jaar 'slim' gemaakt met een slimme stekker.

Via Siri: 'Zet kerstboom aan' Of automatisch aan/uit via het ingestelde tijdschema. Wel zo makkelijk. :)

De 3e CI+Module (die ik niet wou) is inmiddels binnen en actief. Nu enkel nog wachten totdat me 'nieuwe' pakket ingaat, om vervolgens een retour te regelen voor de CI+ module.

Avond allemaal.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Leuk idee. Ik ga nu even op bol.com zoeken naar een boomie. Een kunstboom, veel mensen weten niet dat een gewone kerstboom een hele dierentuin bevat.
Veel insecten gaan in winterslaap en doen dat ook in een kerstboom. Thuis is het warm, dus komen ze uit hun winterslaap.
Vaak zijn die mijten, teken, spinnetjes zo klein dat je het niet ziet noch opmerkt. Maar ze zijn er wel. Niet eng maar ook niet fris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Wij hebben ook een kunstboom, toch is een echte boom ook altijd een mooi iets in huis. Maar onze huiskamer is te klein voor een leuke echte boom. Onze kunstboom is veel praktischer, die is best hoog en smal. 

Nog twee weekjes en we kunnen hem weer neerzetten. Gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...