Spring naar bijdragen

Café de Download


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met Denzel gaat het prima. Het enigste, hij schrokt als een gek tijdens het eten. Met een seconde of 10 is z'n bak leeg. Is niet al te best voor de spijsvertering.

Daarom bij Ali eens zo'n eat slow bowl besteld. :)

Op 15-11-2019 om 14:30 zei ShadowMaster:

@Monkie bedankt voor meedenken ;)

Geen dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Op 16-11-2019 om 17:47 zei Monkie:

Daarom bij Ali eens zo'n eat slow bowl besteld. :)

Heb je daar een linkje van? Ben best benieuwd naar zo een bakje :)

Ik zoek ook een zorgverzekering met 100% tandarts vergoeding tot 250 euro. Ik kom bij ditzo uit met Independer. 

Happy monday!

grumpy cat monday GIF by Nebraska Humane Society

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

20 minuten geleden zei William:

Heb je daar een linkje van? Ben best benieuwd naar zo een bakje :)

Ik zoek ook een zorgverzekering met 100% tandarts vergoeding tot 250 euro. Ik kom bij ditzo uit met Independer. 

Happy monday!

grumpy cat monday GIF by Nebraska Humane Society

Linkje voor eat slow bowls. Zelf heb ik deze besteld. Ik kwam bij de dierenwinkel dezelfde tegen. Daar durven ze 17 euro voor te vragen.

Tipje: Als je Ditzo via cashbackxl.nl afsluit, krijg je 40 euro cashback. Heb ik vorig jaar (cashbackxl.nl > FBTO, 40 euro cashback) en dit jaar Ziezo (20 euro cashbackxl > zorgkiezer) gedaan.

Zet wel je adblock uit. Heb ook geduld, het kan een paar maanden duren voordat je je cashback ontvangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Avond allemaal.

Sinds een paar dagen valt het me op dat ik van Aliexpress ineens 'Your cart is full' e-mails ontvang. Klopt, ik heb het een en ander in me mandje zitten.

Ik heb regelmatig wat in me mandje zitten, maar ik heb nog niet eerder dit soort mails ontvangen. Vandaar viel het me ineens op.

Is andere Aliexpress shoppers dit ook opgevallen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nee dat herken ik niet. Mijn mandje zit wel vol met spullen. Meer als zooi die er ooit is ingezet zonder te kopen. 

Een mail dat hij vol zit heb ik daarna niet ontvangen. Als je wat koopt worden deze producten bij mij ook niet meegenomen.

Google stadia is uit! Ik wil het stiekem wel hebben,.maar heb geen zin weer wel euro's aan games uit gegeven. Dus ik wacht nog de gratis versie af. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Avond allemaal.

Lees net op Tweakers dat PIA is overgenomen door een VPN-bedrijf met de naam Kape Technologies. Of je daar blij mee moet zijn.

Citaat

Who owns CyberGhost? Kape Technologies (formerly Crossrider)

Officially, CyberGhost operates under the company CyberGhost S.A. in Bucharest, Romania. That being said, there’s an interesting history with the ownership of the company and outside investors.

CyberGhost was previously owned by Robert Knapp – a German tech entrepreneur – and based/operated out of Romania. However, that has all changed since Knapp sold CyberGhost VPN to outside investors.

In 2017 Knapp sold CyberGhost to an Israeli company called Crossrider for €9.2 million.

Cyberghost-crossrider-.png

Crossrider changed its name to “Kape Technologies” in 2018 – for reasons that we’ll explain below.

Then in October 2018, Kape purchased Zenmate, a Germany VPN provider, for an undisclosed amount. This lines up with the trend we’ve observed of VPNs getting bought up by outside investors. It is the consolidation of the VPN industry.

Now here’s where things get interesting. When you research the company Crossrider (now Kape) you learn it is a company known for infecting devices with malware.

--

Troubling ties: Crossrider, CyberGhost, and malware

When you research the company Crossrider, you find numerous articles about Crossrider malware and adware, such as this article from Malwarebytes:

Crossrider offers a highly configurable method for its clients to monetize their software. The common method to infect end-users is software bundlers. The installers usually resort to browser hijacking. Targeted browsers are Internet Explorer, Firefox, Chrome, and sometimes Opera. Crossrider not only targets Windows machines but Macs as well.

PUP.Optional.Crossrider installs are typically triggered by bundlers that offer software you might be interested in and combine them with adware or other monetizing methods.

According to Malwarebytes and many other reputable online security websites, Crossrider was hiding malware in software bundlers, which would then infect the user’s computer with “adware or other monetizing methods”.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

3 uur geleden zei Monkie:

Avond allemaal.

Lees net op Tweakers dat PIA is overgenomen door een VPN-bedrijf met de naam Kape Technologies. Of je daar blij mee moet zijn.

Nee vreselijk!!! Ben er helemaal niet blij mee. Vond het een heerlijke VPN provider en nu ben ik er niet meer zo zeker van. Vraag me af of ze doorgaan onder dezelfde naam...?

Ik wil toch gaan voor die pixel 3a telefoon. Hopelijk komt hij in een mooie abonnement combinatie rond black friday :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

10 uur geleden zei Duken:

Nee vreselijk!!! Ben er helemaal niet blij mee. Vond het een heerlijke VPN provider en nu ben ik er niet meer zo zeker van. Vraag me af of ze doorgaan onder dezelfde naam...?

 

Als ik onderstaande lees, zou je zeggen van wel.

Citaat


The most important point I want to make is that we will continue to operate as a separate entity just as CyberGhost and Zenmate have since they joined Kape Technologies.

Op reddit staat het er vol mee. Men stelt allerlei vragen. Ben benieuwd wat voor antwoorden hier op worden gegeven als de deal eenmaal is afgerond.

Zal me niets verbazen als heel wat mensen besluiten om over te stappen van VPN-provider. Toch jammer, PIA was inderdaad een prima VPN.

Ben ook eens gaan kijken in de privacy policy van CyberGhost (ook overgenomen door Kape in 2017).

Citaat

We may further collect and possibly share your Personal Data to enforce the Terms of Service. This may be done to prevent a crime or violation of our Terms of Service or to help solve a transgression that has been committed.

We also reserve the right to disclose your Personal Data as required by law and when we believe that disclosure is necessary to protect our rights and/or comply with a judicial proceeding, court order, or legal process served on our Web site.

Lastly, we may share Non-personal Data associated with the use of our Website with 3rd part suppliers for the purposes of optimization of our Website and Services as well customer analytics (e.g.VWO, Facebook, Yahoo, Twitter, Bing, Google, Mixpanel, Instabug, BugSplat, OpenX etc). These third parties will use Non-personal Data and/or Personal Data relating to your use of our Website to evaluate your use of the Website, compile reports on Site activity and provide other Site activity and internet related services, all in accordance with their applicable privacy policy.

Gaat met PIA hetzelfde gebeuren? 😕

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik gebruik ExpressVPN, veel meer tevreden mee dan PIA. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedenavond allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mogge allemaal.

Ik word iedere ochtend wakker met de radio. Als zender staat dan Skyradio aan. Schijnt dat ze sinds gisteren al kerstmuziek draaien. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

8 uur geleden zei Monkie:

chijnt dat ze sinds gisteren al kerstmuziek draaien.

Ik hoorde het ook al in de auto. Stiekem best gezellig weer de kerst nummers ;)

ugly christmas sweater GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Avond allemaal.

Morgen eindelijk tijd voor The Irishman. Kijk ik erg naar uit.

Ben erg benieuwd hoe bijvoorbeeld Robert De Niro eruit ziet als hij met behulp van anti-verouderingstechniek 50 jaar jonger is gemaakt. 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  26-11-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

16 hours ago, Monkie said:

Avond allemaal.

Morgen eindelijk tijd voor The Irishman. Kijk ik erg naar uit.

Ben erg benieuwd hoe bijvoorbeeld Robert De Niro eruit ziet als hij met behulp van anti-verouderingstechniek 50 jaar jonger is gemaakt. 😀

Bezienswaardig, Poor Beansie bij The Irishman. Deze keer heeft hij tenminste niet geleden. Ik vond het best goed. Fantastische beurt door Pesci, vooral het spelen van een personage dat erg tegen het type was. Pacino en De Niro waren ook geweldig, maar Pesci heeft ze misschien allebei overschaduwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 11
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Die film / serie zegt mij weinig. Die heb ik niet zien langskomen. Ik wil wel nog de nieuwe Terminator zien, maar die verwacht ik best snel op Netflix en dergelijke. Stiekem toch benieuwd.

Maar we komen weer rond het einde van het jaar,  bij amazon.de voor mijn zoontje met sinterklaas Super Mario maker 2 gekocht. Ze hadden een mooie black friday deal. Nu voor 46 euro. :)

https://www.amazon.de/dp/B07NW5WRTQ/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

10 uur geleden zei mrbane:

Bezienswaardig, Poor Beansie bij The Irishman. Deze keer heeft hij tenminste niet geleden. Ik vond het best goed. Fantastische beurt door Pesci, vooral het spelen van een personage dat erg tegen het type was. Pacino en De Niro waren ook geweldig, maar Pesci heeft ze misschien allebei overschaduwd.

Klinkt goed. Zaterdag ga ik hem kijken. Duurt maar 3 en half uur. In het weekend kan ik hem dan tenminste in een keer afkijken.

6 uur geleden zei Duken:

Die film / serie zegt mij weinig. Die heb ik niet zien langskomen. Ik wil wel nog de nieuwe Terminator zien, maar die verwacht ik best snel op Netflix en dergelijke. Stiekem toch benieuwd.

Maar we komen weer rond het einde van het jaar,  bij amazon.de voor mijn zoontje met sinterklaas Super Mario maker 2 gekocht. Ze hadden een mooie black friday deal. Nu voor 46 euro. :)

https://www.amazon.de/dp/B07NW5WRTQ/

 

De nieuwe Terminator staat hier ook op de lijst. Ben er ook wel benieuwd naar.

Oh, leuke prijs voor deze game. Er stonden al 2 dingen op me lijstje die ik wou kopen, maar daar nog even mee wacht tot vrijdag vanwege Black Friday: Nieuwe airforce parka en een dekbedovertrek. 

En nu neig ik ook om deze game erbij te kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En, wie heeft er ook leuke Black Friday aankopen gedaan?

Ik wel in ieder geval. Naast een jas en dekbedovertrek, ook een extra block account van 6TB aangeschaft bij Newsgroupdirect (back-up server). Voor die 15 euro kon ik het niet laten schieten.

Middag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
1 uur geleden zei Monkie:

En, wie heeft er ook leuke Black Friday aankopen gedaan?

Goede middag allemaal. Ik had niet echt iets speciaals op mijn verlanglijstje, maar om heel eerlijk te zijn heb ik dit weekeinde wat Supermarkt en Kruidvat aankopen gedaan (specifieke Black Friday aanbiedingen) voor 41,50 Euro en daar ongeveer 44 Euro mee uitgespaard. Zuiver spullen die we dagelijks gebruiken. Daar ben ik al best gelukkig mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

51 minuten geleden zei Guardian:

maar om heel eerlijk te zijn heb ik dit weekeinde wat Supermarkt en Kruidvat aankopen gedaan (specifieke Black Friday aanbiedingen) voor 41,50 Euro en daar ongeveer 44 Euro mee uitgespaard. Zuiver spullen die we dagelijks gebruiken. Daar ben ik al best gelukkig mee.

Och ja, Kruidvat. Die had ook leuke Black Friday deals inderdaad. Ook daar heb ik het een en ander gekocht. Onder meer badschuim en deo. 5 voor 10 euro, dacht ik.

Dus even ingeslagen. Bespaarde ik mooi bijna 48 euro mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
20 minuten geleden zei Monkie:

Onder meer badschuim en deo. 5 voor 10 euro, dacht ik.

Hahahaha, hier ongeveer hetzelfde @Monkie,

Dove Invisible deodorant voor mijn echtgenote normaal € 4,19 per stuk en nu 6 voor € 10,00 en Haarverf 1+1 gratis, spaarde ik in totaal al € 29,00 mee uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb mijzelf ook verwend met black friday. Ik zoek al lang een betaalbare telefoon met een goede camera.

Daar kwam de pixel 3a om de hoek kijken. Het toestel kost normaal los 400+ euro. Maar met een slimme berekening i.c.m. een verlenging bij Belsimpel heb ik hem voor...344 euro.

I.c.m. Tele2:
200 minuten + 20000 MB 4G - Verlenging € 14,00 pm
Voor je toestel € 10,00 pm
Totaal per maand: € 24,00

Daarbij: Eenmalig betaal ik 104,00 voor de 3a
Via het abonnement betaal ik € 240,00 (Daarmee blijf ik onder de 250 euro voor de BKR meuk en eventuele hypotheek aanvragen in de toekomst)
Totale kosten voor je toestel € 344,00

Helaas moet hij nog even in de zak van Sinterklaas, de telefoon komt er niet eerder dan 5 december uit...  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mogge allemaal.


Fijn, Bulknews heeft er hier sinds zondagavond geen zin meer in. Poef, uit het niets.
Als ik wil downloaden krijg ik de melding dat me gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt.

Vreemd, die heb ik niet aangepast. Wat nog vreemder is: Inloggen met deze gegevens op hun website lukt wel, en bij het downloaden krijg ik dus bovenstaande melding.

Veranderen van het wachtwoord lukt ook niet. Dan krijg ik een melding dat er een onverwachte fout is opgetreden.
Me block is nog lang niet op, dus dat kan het probleem niet zijn.

Al een paar dagen aan het mailen, maar sinds maandagavond is het stil.
Ik ga nog maar eens mailen.

Gelukkig heb ik tijdens black friday een exta block aangeschaft bij een Newsgroupdirect (als fill server). Deze gebruik ik nu dus maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Wat lullig :( Ze hebben bij Pepper ook een actie gehad (https://nl.pepper.com/aanbiedingen/usenet-6000gb-via-bulknewseu-voor-15-125588) Het lijkt mij niet dat ze opeens gestopt zijn, misschien zijn ze overvallen door veel nieuwe klanten en de druk niet aan kunnen? Laten we het hopen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

5 uur geleden zei William:

Wat lullig :( Ze hebben bij Pepper ook een actie gehad (https://nl.pepper.com/aanbiedingen/usenet-6000gb-via-bulknewseu-voor-15-125588) Het lijkt mij niet dat ze opeens gestopt zijn, misschien zijn ze overvallen door veel nieuwe klanten en de druk niet aan kunnen? Laten we het hopen...

Die Black Friday actie kwam ik tegen via het twitter account van Bulknews. Van deze actie heb ik ook gebruik van gemaakt. Daarna kon ik nog zonder problemen downloaden.
Ik denk ook niet dat ze er ineens mee zijn gestopt. Anders moet je hier al snel berichten van tegenkomen op websites als Reddit en Tweakers.

Wie weet is het inderdaad de drukte. Al reageerde ze zowel zondag als maandag vrij vlot.

Ik heb geduld als het aankomt op een reactie vanuit hun kant.
Daarom heb ik ook een dagje gewacht voordat ik nogmaals een e-mail naar ze heb verzonden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat ben ik blij met de Pixel 3a! Dat ding schiet echt super mooie fotos en voelt lekker vlot aan. :) De sint is weer het land uit, dus de kerstboom mag weer gaan staan 🎄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...