Spring naar bijdragen

Café de Download


Duken

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

14 uur geleden zei ShadowMaster:

Iemand hier nog het songfestival gekeken ? 

ik moest werken ochtenden dus heb het niet gekeken. 

heb het wel al deels terug gezien maar vond niet echt iets wat voor mij had hoeven winnen 

Nee helaas, normaal kijk ik wel even met een biertje. Maar de verhuizing valt wat tegen... na de wind is het zelfbouw schuurtje niet zo stevig. Dus de planning loopt even anders. :)

goedemorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

Goeiemorgen 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Zo. binnen enkele dagen stap ik over naar internet Giga van Ziggo (heb nu internet Max). Modemwissel en geen aansluitkosten. Leuke korting weten te regelen.  En dat via de chat, het kan dus wel. 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op dit moment zijn ze bij ons de nuts aansluitingen aan het uitvoeren. Daarbij komt ook de kabel van Ziggo binnen en kan ik eindelijk mijn internet aanvraag doen. Damn.... kan niet wachten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Avond allemaal.

Besloten dat ik de vaste telefoon bij Ziggo (inclusief Volop Bellen) maar eens de deur uit gooi. Begint nu toch wel duur te worden. Volop bellen wordt straks 13 euro per maand.

Heb Cheapconnect op het oog. Om de boel te testen ben ik van plan om via Cheapconnect eerst een nieuw telefoonnummer aan te vragen. Als dat bevalt laat ik me vaste nummer porteren.

Huidige telefoons werken nog perfect, en heb dus geen zin om deze te gaan vervangen. Daarom aan het kijken naar een ATA-box. Twijfel nog tussen de Grandstream Handytone HT801 en Gigaset N300A.

Puur uit interesse: Zijn hier andere mensen die ook vaste telefonie van Ziggo/KPN etc... eruit hebben gegooid en zijn overgestapt naar bijvoorbeeld Cheapconnect (of andere voip provider)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

46 minuten geleden zei Monkie:

Avond allemaal.

Besloten dat ik de vaste telefoon bij Ziggo (inclusief Volop Bellen) maar eens de deur uit gooi. Begint nu toch wel duur te worden. Volop bellen wordt straks 13 euro per maand.

Heb Cheapconnect op het oog. Om de boel te testen ben ik van plan om via Cheapconnect eerst een nieuw telefoonnummer aan te vragen. Als dat bevalt laat ik me vaste nummer porteren.

Huidige telefoons werken nog perfect, en heb dus geen zin om deze te gaan vervangen. Daarom aan het kijken naar een ATA-box. Twijfel nog tussen de Grandstream Handytone HT801 en Gigaset N300A.

Puur uit interesse: Zijn hier andere mensen die ook vaste telefonie van Ziggo/KPN etc... eruit hebben gegooid en zijn overgestapt naar bijvoorbeeld Cheapconnect (of andere voip provider)?

Ik heb na jaren dit ook gedaan, betaalde altijd alles bij Ziggo en had ook een vast Vodafone maand abonnement ernaast , maakte mijn belminuten  nooit volledig op. Heb  nog wel mijn vaste lijn bij Ziggo behouden ( kost maar 1 €), en daar belt alleen maar soms het ziekenhuis  mee  voor een afspraak of uitslag. Tegenwoordig krijg ik ook een sms bericht van het ziekenhuis.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

11 uur geleden zei zomersla:

Ik heb na jaren dit ook gedaan, betaalde altijd alles bij Ziggo en had ook een vast Vodafone maand abonnement ernaast , maakte mijn belminuten  nooit volledig op. Heb  nog wel mijn vaste lijn bij Ziggo behouden ( kost maar 1 €), en daar belt alleen maar soms het ziekenhuis  mee  voor een afspraak of uitslag. Tegenwoordig krijg ik ook een sms bericht van het ziekenhuis.

 

Ik ben van plan om het voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken te gaan gebruiken. Gisteravond schoot het me ook te binnen om de abbonementswijziging van Ziggo (Van Internet Max naar Internet Giga) te laten annuleren. 

Lang leven de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen.

Als ik het nieuwe abonnement laat ingaan zit ik er een jaar aan vast, en kan ik me nummer niet laten porteren. Dat kan nu wel. Zometeen even regelen. 

Mogge allemaal. 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Avond allemaal 🙂

Bestelling is geannuleerd en pakket met nieuw modem heb ik aan de deur geweigerd.

Maar man, man, een telefoontje van dik 20 minuten. Ik bel op en geef aan dat ik de bestelling wil annuleren. 

Hoewel ze kon zien wat me huidige pakket was, moest dit vervolgens handmatig weer in het systeem worden gezet.

Ik gaf het ook voor de zekerheid nog even duidelijk aan wat voor pakket ik nu heb: Internet Max (incl. kabel tv) bellen (incl. Volop bellen). Of dit in een keer goed ging? Neuh.

Eerst wou ze het in het systeem zetten met TV Start. Vervolgens met TV Max en daarna, eindelijk, met Kabel TV. Note: Ik heb interactieve tv eruit gehaald omdat ik via NLZiet tv kijk.

Daarna was het tijd voor een rondje 'ik heb mooie aanbiedingen voor je'. Alsof je de boel ging opzeggen.

Ik kon bijvoorbeeld kiezen uit een extra zenderpakket. Ik gaf aan, je kunt zien dat ik enkel kabel tv heb en geen interactieve tv (kijk tv via NLZIet).

Voor zo'n extra zenderpakket heb je interactieve tv nodig. Dus aan zo'n aanbod heb ik niet zoveel.

Ja maar het is gratis. Nee, ik heb geen interesse. Ik bel puur om een bestelling te annuleren zodat me huidige abonnement actief blijft.

Sorry, moest ik even kwijt. 🤪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 26-5-2021 om 08:03 zei Monkie:

Gisteravond schoot het me ook te binnen om de abbonementswijziging van Ziggo (Van Internet Max naar Internet Giga) te laten annuleren.

Ja allicht ze zijn veel te duur met die Internet Giga....

Ik meen dat je een glasvezel provider nam???

 

Mogge Allemaal :)

bewerkt door Nobody
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 uur geleden zei Nobody:

Ja allicht ze zijn veel te duur met die Internet Giga....

Ik meen dat je een glasvezel provider nam???

Veel duurder wordt het in mijn geval niet. Nu heb ik dus: Internet Max (incl. kabel TV) en Bellen (incl. Volop Bellen) Als ik me huidige abonnement aanpas naar internet Giga (incl. kabel TV) en Bellen (incl. Volop Bellen) betaal ik een paar euro meer per maand.

Ik heb de bestelling nu puur geannuleerd omdat ik eerst me vaste telefoonnummer wil overzetten naar Cheapconnect.

Vervolgens vervalt telefonie bij Ziggo. Vanaf dat moment pas ik me huidige abonnement aan naar enkel internet van Ziggo: Internet Giga.

Uiteraard ben ik in het laatste geval veel goedkoper uit als nu, omdat kabel tv (incl. online tv met Ziggo Go) en Bellen (incl. Volop Bellen) komt te vervallen.

Ja, glasvezel ga ik zeker nemen. Het is nog niet bekend wanneer ze hier van start gaan. Hier kun je van te voren ook nog geen glasvezelabonnement afsluiten.

Zodra ik een brief krijg of ik toestemming wil geven voor een glasvezelaansluiting in huis, dan doe ik dat uiteraard. Maar ook dan is het niet verplicht om direct een glasvezelabonnement af te sluiten. Dit kan op een moment wanneer ik dat wil.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Monkie:

Zodra ik een brief krijg of ik toestemming wil geven voor een glasvezelaansluiting in huis, dan doe ik dat uiteraard. Maar ook dan is het niet verplicht om direct een glasvezelabonnement af te sluiten. Dit kan op een moment wanneer ik dat wil.

Hier was het zodra je die brief kreeg was het bepaalde termijn dat je die glasvezel gratis kon aanleggen en nadien als dat termijn voorbij was dan kost het het aan leggen in je woning €400,- / € 500,-

 

En Ziggo heeft  1000 Mbit/s download- en 50 Mbit/s uploadsnelheid, en de mijne voor het zelfde geld wat ik nu betaal aan Ziggo heb ik met de glasvezel provider (1000 Mbit/s download- en 1000 Mbit/s uploadsnelheid.

En volgende maand (juni) wordt in mijn wijk de glasvezel aan gelegd en dat duurt ongeveer dat aan leggen van de hele wijk , Jan. / Feb.

 

Ken je nagaan er wordt ongeveer in me gemeente 600 kilometer aangelegd  :)

bewerkt door Nobody
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Nobody:

Hier was het zodra je die brief kreeg was het bepaalde termijn dat je die glasvezel gratis kon aanleggen en nadien als dat termijn voorbij was dan kost het het aan leggen in je woning €400,- / € 500,-

Mocht ik zo'n glasvezelaansluiting in me woning nu weigeren (als ik nu een toestemmingsbrief zou hebben), en ik wil op een later moment toch zo'n aansluiting hebben. Dan moet ik daar ook voor betalen. Exacte bedragen weet ik niet, maar ik denk dat de bedragen vergelijkbaar zijn zoals bij jou.

Als ik even een rondje glasvezelproviders langsloop met de huidige prijzen, dan zie ik dat ik al snel 20 tot 30 euro minder betaal voor een glasvezelabonnement met alleen internet als wat ik straks ga betalen voor enkel internet bij Ziggo met Internet Giga.

Als het hier eenmaal zover is, zullen de aanbiedingen voor glasvezelabonnementen me wel om de oren vliegen. Dan neem ik ook rustig de tijd om te vergelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo!

Heeft iemand een idee waar Vectronic is gebleven? Vectronic post al weken niet meer. :(

Een fijn weekend allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mogge Allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Zo, ATA-box is aangesloten. Gegevens cheapconnect ingevoerd en de boel werkt prima. Inkomend voorlopig nog via Ziggo, uitgaand via CC. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een fijn weekend allemaal! Einde weekend eigenlijk. Ja, we moeten morgen weer werken. Wat een kudzooi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

21 uur geleden zei Meh Meh:

Ja, we moeten morgen weer werken. Wat een kudzooi. 

Niet allemaal....

 

Middag Allemaal

bewerkt door Nobody
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja! De verhuizing zit er op, we slapen in de nieuwe woning. We mogen de lampen gaan ophangen en dozen uitpakken maar dit geeft al meer rust. :)

Ben dus weer wat meer aanwezig. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoera hoera hoera! Gisteren hebben we de Ziggo dus binnen gehad en de installatie verliep vlekkeloos. 

Ik heb weer gewoon internet thuis. 

That 70S Show Yes GIF by Laff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag Allemaal :)

 

De crash van Max https://www.ziggosport.nl/video/1003635-gp-van-azerbeidzjan-vrije-training-2/

bewerkt door Nobody
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mogge Allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Video: Blunderende Hamilton gooit podium en WK-leiding weg

Zonde van die klapband van Max.....

 

Avond Allemaal :)

bewerkt door Nobody
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal. Wat een lekker weertje.

Zo, nummer porteren is na 10 minuten al in gang gezet. Ziggo abonnement pas ik aan zodra nummer is overgezet.

Ik probeer nu te regelen dat ik een Ubee UBC1318ZG kan krijgen in plaats van een een Connectbox Giga.

Moet zeggen dat ze er wel moeite voor doen. Ligt nu bij afdeling nummer 3. Ik hoor zo snel mogelijk of het wel of niet mogelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mogge allemaal.

Zo internet giga abonnement is geactiveerd. Merk de laatste tijd wel dat me verbinding regelmatig wegvalt (ook toen ik nog Internet Max had). Via de chat gevraagd om me verbinding eens te controleren.

Bepaalde waardes zijn niet goed. Monteur laten inplannen die de hoofdaansluiting (AOP) uit 1850 komt vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...