Spring naar bijdragen

Café de Download


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een goede en fijne dag allemaal!

Bedankt voor de extra informatie, @Monkie Ik heb er over nagedacht en ben bereid om het wel te betalen. Normaal ga ik eens per jaar twee maanden naar Azië, wat ongeveer hetzelfde kost. Dat sla ik dit jaar maar eens over, ik laat liever iets aan mijn ogen doen, zodat ik na 25 jaar eindelijk van mijn kud bril af ben. Irritant pokke ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

33 minuten geleden zei Meh Meh:

Bedankt voor de extra informatie, @Monkie Ik heb er over nagedacht en ben bereid om het wel te betalen. Normaal ga ik eens per jaar twee maanden naar Azië, wat ongeveer hetzelfde kost. Dat sla ik dit jaar maar eens over, ik laat liever iets aan mijn ogen doen, zodat ik na 25 jaar eindelijk van mijn kud bril af ben. Irritant pokke ding.

Geen dank. Hou er trouwens ook rekening mee, dat als je ogen geschikt zijn voor een uitgebreid vooronderzoek, dit onderzoek vaak zo rond de €100 kost.

Ik heb het geld er ook zeker voor over.  Een bril had ik vroeger ook. Wat was ik bij toen ik die contactlenzen had.  Heerlijk, weg met die klote bril.

Nu heb ik in al die jaren totaal geen klachten over me contactlenzen. Maar het lijkt me gewoon geweldig om niet meer afhankelijk te zijn van die dingen.

We gaan het meemaken :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat goed om te lezen dan Duken.nl er ook is voor lensimplantaties :D Fijn dat jullie elkaar zo hebben kunnen helpen.

Afgelopen weekend lekker ziek geweest, 38.1 koorts maar nu wel nog vette koppijn en dat heb ik vrijwel nooit. Bah. Omicron op bezoek gehad. Kids en vrouw zijn er al doorheen, ik kreeg hem nog even als laatste. Boefje die Omicron. ;)

Fijne maandag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.290
  • Waardering:   877
  • Prestatiepunten:  11.213
  • Dagen gewonnen:  43
  • Lid sinds:  24-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Duken:

Wat goed om te lezen dan Duken.nl er ook is voor lensimplantaties :D Fijn dat jullie elkaar zo hebben kunnen helpen.

Afgelopen weekend lekker ziek geweest, 38.1 koorts maar nu wel nog vette koppijn en dat heb ik vrijwel nooit. Bah. Omicron op bezoek gehad. Kids en vrouw zijn er al doorheen, ik kreeg hem nog even als laatste. Boefje die Omicron. ;)

Fijne maandag allemaal.

Veel beterschap Duken. Ben je der minder ziek van dan van de Covid19?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 877
  • 1,3k
  • 43

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gelukkig schijnt Omicron relatief onschuldig te zijn. Maar, het is natuurlijk nooit fijn om ziek te zijn. Beterschap @Duken!

Zojuist zei Nougabol:

Veel beterschap Duken. Ben je der minder ziek van dan van de Covid19?

Omicron is Covid-19, alleen een andere versie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mogge allemaal. 

Beterschap @Duken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  609
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  20-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beterschap Duken hopelijk ben je gauw weer beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 19
  • 1

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vroeg mij al af waarom ik @Duken amper zag... normaal is hij wat actiever op het forum. Nogmaals, beterschap! 🤒

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bedankt heren, nu nog koppijn maar daar komen we wel overheen. :) 

sick get well soon GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Paracetasnol schijnt te helpen @Duken :gek: Beterschap man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Op 3-1-2022 om 08:34 zei Duken:

Bah ik heb weer gedoe met mijn Ziggo verbinding. In mijn vorige woning nooit gehad maar nu de tweede modem en nog valt de verbinding soms weg. We gaan weer bellen :) 

Heel herkenbaar, in meerdere huizen gehad. Om het op te lossen moeten ze is bij de wijkkast gaan kijken. Niet stoppen met klagen tot ze dat daadwerkelijk gaan doen. Heeft me heel wat zeuren gekost voordat ze eindelijk toegaven dat het probleem niet bij mij en/of het modem lag. Na bezoek aan de wijkkast hebben ze het probleem daar opgelost en heb ik 0 problemen meer gehad. Zeldzaam bij Ziggo. 

bewerkt door IfElse
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

13 uur geleden zei IfElse:

Heel herkenbaar, in meerdere huizen gehad. Om het op te lossen moeten ze is bij de wijkkast gaan kijken. Niet stoppen met klagen tot ze dat daadwerkelijk gaan doen. Heeft me heel wat zeuren gekost voordat ze eindelijk toegaven dat het probleem niet bij mij en/of het modem lag. Na bezoek aan de wijkkast hebben ze het probleem daar opgelost en heb ik 0 problemen meer gehad. Zeldzaam bij Ziggo. 

Probleem is hier gelukkig niet meer naar voren gekomen, maar van de week zijn ze ook bezig geweest met werkzaamheden in de wijkkast. We houden het scherp in de gaten ;)

Thx. Fijne dinsdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is wat mistig hier, maar ik zou iedereen toch een zonnige dag willen toewensen. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is apart. @Duken zit thuis omdat hij is aangestoken door zijn kind. Mijn broer zit ook thuis in quarantaine, omdat zijn dochter hem heeft aangestoken. En mijn psycholoog (een gekke geit kan niet zonder) is aangestoken door haar zoontje en zit ook in quarantaine met het hele gezin. Volgens mij moeten ze de basisscholen toch maar sluiten, dit gaat niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
6 minuten geleden zei Meh Meh:

Het is apart. @Duken zit thuis omdat hij is aangestoken door zijn kind. Mijn broer zit ook thuis in quarantaine, omdat zijn dochter hem heeft aangestoken. En mijn psycholoog (een gekke geit kan niet zonder) is aangestoken door haar zoontje en zit ook in quarantaine met het hele gezin. Volgens mij moeten ze de basisscholen toch maar sluiten, dit gaat niet goed.

Als je als ouder aangestoken wordt door je kind en daar amper ziek van bent, moeten ze heel snel gaan kappen met die Quarantaine onzin. Het aantal besmettingen terugdringen gaat toch niet meer lukken en ik denk dat wanneer de meest kwetsbare mensen zijn geënt er verder niet zoveel ophef meer over gemaakt moet worden. Ga in Nederland ook eens beseffen dat Corona niet meer weg te denken is en stop met die beperkingen waardoor de halve Nederlandse Economie naar de knoppen gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik deel je mening grotendeels, @Skeletor Naar mijn mening zouden ouderen en kwetsbare mensen allemaal meerdere boosters moeten krijgen. Maar, gooi in Godsnaam alles open. Ik kom terug op mijn mening, gooi ook de basisscholen weer open, al zijn het broeinesten. Accepteer dat corona er is en leer ermee leven. Dat denk ik vaak, het zou beter zijn als we ophouden met al die ongein en weer gewoon gaan leven, want dit is voor velen geen leven meer.

Aan de andere kant, @Duken is behoorlijk ziek geweest, mijn broer begint ziek te worden en mijn psycholoog is zo ziek dat ze niet van haar bed kan komen. Dan moet men maar thuis blijven en uitzieken, zoals bij de griep, denk ik dan...  maar het is een erg lastig onderwerp. Als ik de overheid moet geloven, wat ik al sinds mijn kindertijd niet meer doe, dan sterft 1% van alle mensen die corona oplopen. Dat zouden ongeveer 170.000 mensen zijn. Maar, er zijn talloze aanwijzingen dat de overheid de cijfers bewust oppompt. Ook het kontkapjes verhaal, eerst lees je overal dat vrijwel iedere wetenschapper mondkapjes niet vindt bijdragen aan de veiligheid, in Den Haag zegt men dat, en een maand later moeten we overal een masker op?!? Er zijn vele dingen die voor geen meter kloppen. Ik wil niet als een wappie overkomen maar ik geloof dat er meer speelt dan een gezondheidscrisis. Het is geen ebola of een aerogene vorm van HIV. Het gaat om een zware griep, waar sommige doodziek van kunnen worden en enkelen aan overlijden.

Ik weet niet wat echte wijsheid is in dit geval... het is een erg lastig onderwerp dat mensen overal ter wereld enorm verdeeld. Als ik alleen voor mijzelf zou mogen kiezen, dan zou ik doen wat jij voorstelt. Ik denk dat men het gewoon moet proberen. Weg met alle maatregelen, laten wij het gewoon proberen. Als de IC's dan echt zwaar overbelast raken, dan weten we dat het niet kan. 

Gisteren liep ik een winkel binnen, ik liep langs een vrouw die hysterisch "anderhalve meter, anderhalve meter" begon te schreeuwen. Ik dacht even dat ze een grapje maakte, tot ze zich omdraaide, ze droeg een corona spuugkap en keek mij pisnijdig aan. Ik word helemaal ziek van al die corona regelneven, ze zijn veel irritanter dan Lange Frans wappies.  Alleen  vanwege dat soort maffe lui, denk ik soms wel eens, flikker alles open. Dan blijven dat soort zuurbekken thuis, waardoor het in elk geval een stuk gezelliger wordt in Nederland.

bewerkt door Meh Meh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
19 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik deel je mening grotendeels, @Skeletor Naar mijn mening zouden ouderen en kwetsbare mensen allemaal meerdere boosters moeten krijgen. Maar, gooi in Godsnaam alles open. Ik kom terug op mijn mening, gooi ook de basisscholen weer open, al zijn het broeinesten. Accepteer dat corona er is en leer ermee leven. Dat denk ik vaak, het zou beter zijn als we ophouden met al die ongein en weer gewoon gaan leven, want dit is voor velen geen leven meer.

Aan de andere kant, @Duken is behoorlijk ziek geweest, mijn broer begint ziek te worden en mijn psycholoog is zo ziek dat ze niet van haar bed kan komen. Dan moet men maar thuis blijven en uitzieken, zoals bij de griep, denk ik dan...  maar het is een erg lastig onderwerp. Als ik de overheid moet geloven, wat ik al sinds mijn kindertijd niet meer doe, dan sterft 1% van alle mensen die corona oplopen. Dat zouden ongeveer 170.000 mensen zijn. Maar, er zijn talloze aanwijzingen dat de overheid de cijfers bewust oppompt. Ook het kontkapjes verhaal, eerst lees je overal dat vrijwel iedere wetenschapper mondkapjes niet vindt bijdragen aan de veiligheid, in Den Haag zegt men dat, en een maand later moeten we overal een masker op?!? Er zijn vele dingen die voor geen meter kloppen. Ik wil niet als een wappie overkomen maar ik geloof dat er meer speelt dan een gezondheidscrisis. Het is geen ebola of een aerogene vorm van HIV. Het gaat om een zware griep, waar sommige doodziek van kunnen worden en enkelen aan overlijden.

Ik weet niet wat echte wijsheid is in dit geval... het is een erg lastig onderwerp dat mensen overal ter wereld enorm verdeeld. Als ik alleen voor mijzelf zou mogen kiezen, dan zou ik doen wat jij voorstelt. Ik denk dat men het gewoon moet proberen. Weg met alle maatregelen, laten wij het gewoon proberen. Als de IC's dan echt zwaar overbelast raken, dan weten we dat het niet kan. 

Gisteren liep ik een winkel binnen, ik liep langs een vrouw die hysterisch "anderhalve meter, anderhalve meter" begon te schreeuwen. Ik dacht even dat ze een grapje maakte, tot ze zich omdraaide, ze droeg een corona spuugkap en keek mij pisnijdig aan. Ik word helemaal ziek van al die corona regelneven, ze zijn veel irritanter dan Lange Frans wappies.  Alleen  vanwege dat soort maffe lui, denk ik soms wel eens, flikker alles open. Dan blijven dat soort zuurbekken thuis, waardoor het in elk geval een stuk gezelliger wordt in Nederland.

Verdeeldheid onder het volk is een standaard gegeven beste Meh Meh, maar het vervelende met deze pandemie is dat het grootste deel van het (Nederlandse) volk slaafs doet, wat door ongeveer 10 doorgestudeerde brulapen wordt geadviseerd danwel opgelegd. Eigenzinnig als die bollebozen zijn wordt er niet gekeken naar bevindingen in andere landen, want onze eigen RIVM moet zelf concluderen wat voor resultaten er geboekt worden en zolang dat een onzekere factor is moet de boel op slot blijven. Naar de ontwikkeling in Afrika (waar de omikron variant vandaan komt) kijken we niet want dat zijn mensen met een hele andere kleur en cultuur en dat kan je niet zomaar vergelijken met hoe deze variant zich in onze gelukzalige Nederlandse lichamen ontwikkeld.

Denemarken luisteren en kijken we ook met argusogen naar, maar we knijpen voorlopig toch maar 1 oog dicht, want misschien gebeurt er in Nederland wel iets wat helemaal afwijkt van de overige Europese landen. De grote Nieuwszenders weten voor en na elke door het Kabinet aangekondigde aanpassing wel weer een gemuilkorfd straatfiguur te vinden die wat onzinnigs uitkraamt over de overdaad aan voorzichtigheid die dan voorlopig toch maar beter gehanteerd kan worden. Ik durf er vergif op in te nemen dat dit alleen personen zijn die elke maand meer dan voldoende geld op hun rekening gestort krijgen en het verder allemaal wel best vinden.

Kortom, ik hoop dat alle gedupeerde middenstanders nu eindelijk eens goed massaal in opstand gaan komen en het geen dag langer accepteren dat een handvol wijsneuzen beschikt over de inhoud van hun portemonnee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Begrijp ik dat je gelooft dat 'gemuilkorfde straatfiguren' die in de media mensen wijzen om op te letten, door de overheid worden betaald? Of lees ik je bericht niet goed? Het is mij volledig duidelijk dat de media in de hele westerse wereld helemaal niet onafhankelijk is, maar een spraakbuis is van overheden. Ook in Nederland. Lui zoals Kim Feenstra worden naar mijn idee betaald door de overheid, de situatie en de manier waarop het werd gebracht, kwamen op mij over als pure propaganda. 

Middenstanders, en dan denk ik met name aan de horeca, zouden volledig gecompenseerd moeten worden. 100%, inclusief nevenschade. Dat is een van de redenen waarom ik denk dat we alles weer moeten opengooien, wat ze (kleine) ondernemers hebben aangedaan, is ziek, dat doe je gewoon niet. Als ik een horecabedrijf zou hebben en dit zou meemaken, dan weet ik niet wat ik zou doen. Waarschijnlijk zou ik het wetboek van Strafrecht als schijtlint gaan gebruiken, ik zou geschift van woede zijn. Helaas staan mensen nog niet massaal op. Maar, ik denk dat wij daar niet ver vandaan zijn, mensen beginnen langzaam wakker te worden en zijn het helemaal strontzat. Ik ben niet het type dat de straat opgaat met een hooivork, maar de booster, die mij al 8 keer is aangeboden, mogen ze in hun bruine ster steken. "Je doet het niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen" heb ik al 5 keer gehoord. Manipulatief geswaffel, ik moet die zooi niet nogmaals, ik vertrouw het gewoon niet meer. Ik ben geen wappie, wat er echt speelt weet ik niet, maar er klopt iets niet.

bewerkt door Meh Meh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het is een kwestie bij ons welke in de familie al voor breuken heeft gezorgd. Treurig. De voor en na, de schapen en de wappies. Zelfs het uitspreken is moeilijk zonder andere tegen het scheenbeen te schoppen. 

Ik lees graag van alle kanten stukken; zowel op de mainstream media, als op artsencollectief en maurice de hond. Je kan je soms verliezen op het web maar ik ben voor het vaccineren van de risico doelgroepen maar tegen het vaccineren van de kinderen. Mijn zoon van 12 heeft nu een herstel bewijs door positieve uitslag en ontvangt daarbij een QR.  Hij is bijna 13 dus mag straks nog wel de McDonalds in. Toch een rare gewoonte, het hele QR systeem vind ik niet juist aangezien de schijnveiligheid die naar mijn idee door de overheid is gegeven. 

Mijn zoon zit nu weer thuis, hele klas in quarantaine, mijn jongste dochter ook... klas in quarantaine. De middelste dochter blijft thuis i.v.m. een positieve thuis test en mijn vrouw had gisteren weer een positieve uitslag van de GGD dus haal klas mag ook in quarantaine (ze is kleuterjuf). Wij zijn allemaal weer thuis....

Ik zie alle MKBers en directe vrienden om ons heen helemaal waas worden omdat ze niet meer weten wat ze moeten. Standaard voorbeeldje: Gezin met werkende man en vrouw met eigen schoonheidssalon. Vrouw moet dicht wegens regelgeving. Inkomsten dalen met 50%. Vergoeding van de overheid 0%. vaste lasten blijven hetzelfde. Gezin zit er niet erg meer blij bij en weet niet waar ze aan toe zijn.

De nevenschade moeten we nog meemaken. Het is een verdomde lastige kwestie. En ik was in het begin ook heel erg bang maar voor de risico groepen is het ook echt niet tof. Die weten ook niet waar ze aan toe zijn. Hoe lang gaat die booster bijvoorbeeld nu werken? Kan ik daarmee wel contacten leggen?  etc.

Belangrijkste, wees lief voor elkaar en blijf open voor elkaars voor-en tegens. ❤️

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mogge allemaal. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedendag allemaal. :yahoo:

Bedankt voor het delen van je mening en gedachten, @Duken Het vaccineren van kinderen tegen corona vind ik nogal ziek, als men zeer gedegen onderzoek heeft gedaan naar de werking van een vaccin, dan kan het wat mij betreft wel. Kinderen worden ook ingeënt tegen de mazelen en vele andere ziektes. Maar, wij als volwassen, zijn eigenlijk proefapen, er was geen tijd om de vaccins goed te testen. 

Ik vraag mij ook af wanneer het ophoudt. Als ik iedereen een plezier doe door toch een booster te nemen, en het daarbij blijft, dan zou ik het doen. Maar ik heb het idee dat het niet bij een of twee boosters blijft. Ik denk dat er vele, vele boosters volgen. En, daar werk ik niet aan mee, ik vertrouw het niet, voel mij er helemaal niet prettig bij, dus voor mij geen booster. Totdat ik de supermarkt niet meer in mag, dan moet het maar... Direct of indirect gaan ze het uiteindelijk toch wel afdwingen, door het gewone leven onmogelijk te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat had ik ook, dat afdwingen gaat naar mijn idee uiteindelijk ook komen. Nooit gedacht dat het ook ooit zo ver kon komen en we nog steeds geen lange termijn oplossing in zicht hebben. Maar goed, voor nu een hele fijne donderdag :)

Happy Thursday GIF by MOODMAN

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Inderdaad, een hele fijne donderdag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

beterschap @Duken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...