Spring naar bijdragen
Duken

Café de Download

Recommended Posts

Duken    975

Dank..... Heb ik de hele dag "always look on the bright side of life" in mijn koppie. :)

Morguh!

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Een fijne dag allemaal! :)

Graag gedaan! Dat moet dan wel een vrolijke dag worden. Ik zal wat vaker mooie muziek delen. :gek::ike::gek:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Duken    975

What the..   vreemd nummer. Nog nooit gehoord. Microsoft bot die aan het zingen is :)

Goedemiddag!

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Inderdaad @Draakie erg lekker weer. Ziet eruit alsof het elk moment gaat regenen maar toch schijnt het zonnetje.
Net buiten geluncht, dat doe ik maar zelden.

Een fijn weekend alvast allemaal!

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rikkert.    166

Tmobile zou me bellen tussen 1700-1900 voor mijn abonnement, voor een hopelijke leuke deal, nooit gebeld zucht!

Hopen dat ze me alsnog bellen vandaag of morgen, anders doei Tmobile en hallo Tele2.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Duken    975

Je zou zeggen dat ze je inderdaad bellen om je als klant te behouden. 

En anders lekker zelf verder shoppen. Tele2 is ook een prima provider.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rikkert.    166

Yup, en 25 euro voor onbeperkt is eigenlijk diefstal.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Ik bel voor 3 euro per maand en hou nog minuten over. Wel zit ik elke maand over de 10 GB heen de laatste tijd... Ik zit bij T-Mobile maar als ze mij niet hadden teruggebeld, had ik direct verder gekeken. :D
Tele2 is ook best redelijk. Makkelijk om GB's bij te kopen en niet al te duur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rikkert.    166

MB's bijkopen bij unlimited hehe

Geen ervaring met Tele2, schijnt tegenwoordig wel razend populair te zijn mede door die reclames en hun best wel scherpe tarieven.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Die reclames heb ik nog niet gezien, ik kijk geen reguliere TV. Ik luister ook nooit naar de radio. Alles om Goredon, afwasreclames en GTST maar niet te hoeven zien.

Tele2 is redelijk. Ik zat vorig jaar bij ze maar ik werd niet in het gelijkgesteld toen ik onterecht een GB over de bundel heen zat.
Gelijk opgezegd en nou heb ik T-Mobile, is goed, onbeperkt internet en bellen maar ik bel nooit, want Ik heb helemaal niemand om te bellen. :cry::gek::cry:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rikkert.    166

Haha ach gossiee.

Ik ben over Tmobile zeer te spreken en vooral qua bereik. Maar 10 euro meer per maand vind ik toch echt te veel van het goede :( 

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Ligt eraan wie je belt... ik bel soms met kennissen in Azië maar dat doe ik via Whatsapp of Line, meestal middels WiFi, kost niets.
Voor mij is een 06 meer voor de noodzakelijke bagger, amper nodig. Toch heb ik een unlimited abo omdat ik erg veel online ben op vreemde plekken.

Ik ga maar weer eens nestelen en een film kijken denk ik. Een goede nacht alllen! f4.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Duken    975

Goedemiddag, net even gezwommen. Heerlijk. Nu weer fris en fruitig. 

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Vanmiddag ontdekte ik wat pandapunten zijn terwijl ik een stel mensen hoorde praten. :bloos:
Een beeldschone vrouw zat op te scheppen tegen enkele andere vrouwen, dat ze nog nooit pandapunten heeft gehad...
Ik heb waarschijnlijk meer pandapunten dan alle forumleden bij elkaar. :cry: 

Ik ga zo maar eens studeren en daarna een film kijken. Een fijne avond allemaal! :D

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Duken    975

Panda punten.... Die heb ik even moeten opzoeken. Nog nooit van gehoord. :)

Maar goed Google was leerzaam, al slaat het natuurlijk nergens op.

Je bent een pinda als je met pandapunten werkt. Zal vast een doos zijn geweest aan tafel mehmeh.

Ik net ook een stukje film gekeken van een vage film. Ben de titel kwijt. Morgen een korte review. In ieder geval goed bezig met studie mehmeh :) fijne avond!! Truste

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Eh, ja het is een lief mens maar een nogal losbandige muts. :D

Vage film? Vele gezien de laatste maanden. Met name Wilson was erg apart. Maar wel redelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Duken    975

Oooo sorry. Het is een bekende :) ik dacht een willekeurig persoon op een terras. Hehe.

Wilson zet ik maar even niet op de towatch lijst :P

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Het is een bekende muts, Duken. Daar zijn er vele van. :D

Wilson raad ik mensen aan die een fan zijn van Woody Harrelson. Wie weinig heeft met deze acteur zal de film niets vinden.

Een fijne dag allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
oʞᴉlʞ    294

Zo, ik ben voor de verandering dit weekend eens naar een feestje geweest en weer heelhuids terug gekomen :D

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Uitstekend Kliko, volgens mij ga je veel te weinig naar feestjes. Af en toe moet men er ook eens uit. :D

Een fijne avond! :)

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Monkie
      Hi,
      Zelf ben ik een enorme filmliefhebber. Daarom leek het me leuk om een 'Filmfragmenten' topic te openen.
      Het werkt simpel: Iemand plaatst een filmfragment en de ander moet raden om welke film het gaat. Zie je na minimaal 24 uur nog geen reactie? Plaats dan een hint, zo wordt het filmfragment mogelijk sneller geraden.
      Heb je het goed? Dan mag je zelf, binnen 24 uur nadat het vorige filmfragment is goedgekeurd, een filmfragment plaatsen.
      (Mocht dit topic niet worden gewaardeerd door de admins/mods, dan kan hier een slotje op)
      Ik bijt het spits af.

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Eh, dat klinkt als parttime werk, @Trizomu  Ik zie dat deze game gratis te verkrijgen is via Steam.
      Ik zoek enkele leuke games voor een uurtje per dag maar ik denk dat STO veel meer tijd zal opeisen. Een goede nacht allemaal! 
    • Net terug uit de ruimte, en nee niet van iets te nemen of te roken, meer bepaal STO (Star Trek Online). Eén vloot admiraals ziek en ik heb de pech van First Officer in Command te zijn, hou dan ook twee vloten in het oog voor de dagdagelijkse leiding op me te nemen. Nu weet ik waarom ik geen eigen vloot heb, wat een rompslomp brengt dat met zich mee.
    • Ik zal de game volgende week kopen! Lijkt mij wel leuk, gewone FPS games zijn mij wat te realistisch, dit ziet er iets meer anime uit.