Spring naar bijdragen
Duken

Café de Download

Recommended Posts

Goedeavond. Sintje heeft alleen een Chocolade letter gegeven. Denk dat het geld op was. Het zal bij hem ook wel crisis zijn.
Had die maar in bitcoins moeten investeren.

Ik trakteer me zelf wel weer... :P 

• Verdrietig 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedeavond! De Sint had de kinderen hier laten stuiteren.... Vandaag weer bezig met de kerstboom. December, een drukke maar ook gezellige maand :santa:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Rikkert.:

Goedeavond. Sintje heeft alleen een Chocolade letter gegeven. Denk dat het geld op was. Het zal bij hem ook wel crisis zijn.
Had die maar in bitcoins moeten investeren.

Ik trakteer me zelf wel weer... :P 

Mij heeft ie helemaal niets gegeven. Hij is niet eens langsgeweest. :cry:

Een fijne dag allen! :D

• Verdrietig 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier heeft de Sint een controller gegeven voor de Nintendo switch. Dat kan ik samen met mijn zoontje gamen :P

Wel heel lief. Hehe

Fijne avond!

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Brrrr koud buiten en vieze regen. Mag ik daar zo lekker doorheen fietsen.... :cry:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grappig ja, ik kreeg van de week tot 2 keer toe een gratis zak witte chocolade kruidnoten bij de Achmed Heijn.
En gisteren een witte chocolade letter. Ze moeten er vanaf, dus geven ze het gratis mee aan klanten. :D

Een fijn weekend allemaal! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goeiemiddag, wat een sneeuw, van mij mag het wel weer ophouden, ook al ben ik al 3 dagen thuis met de griep :S

bewerkt door ShadowMaster

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ShadowMaster Al sinds het begon met sneeuwen ben ik al buiten te vinden haha.
Persoonlijk, vindt ik het erg fijn om lekker buiten te lopen met dit weer en paden te nemen waar ik normaal gesproken niet loop.

In ieder geval wens ik je ook veel beterschap! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Rikkert.
      Een algemeen topic om over alle telefoons te praten, wat jij van iets vindt, nieuwtjes over nieuwe telefoons, of jou telefoon de beste is, of de slechtste!
      Ik heb zelf een Note 8, na de Note 4 kapot gemaakt te hebben jaren geleden heb ik nooit een nooit gehad, mede omdat ze nooit meer in Nederland kwamen.
      Ik vind hem echt heel mooi, edge display, infinity! En het pennetje: ik vind het wel fijn, vooral het Always on Display gebruiken als memoblok kan fijn zijn (snel even iets op schrijven op school, huiswerk etc.).
      Hiervoor ook altijd Samsung gehad (note 4, galaxy s6 edge+, galaxy s8+). Echter zijn ze allemaal een vreselijk lot begaan RIP.
      Ik hoor ook dat @Duken een review gaat plaatsen binnenkort voor een China Phone ben benieuwd!

Zal de startpost binnenkort wat opfleuren
    • Door Monkie
      Hi,
      Zelf ben ik een enorme filmliefhebber. Daarom leek het me leuk om een 'Filmfragmenten' topic te openen.
      Het werkt simpel: Iemand plaatst een filmfragment en de ander moet raden om welke film het gaat. Zie je na minimaal 24 uur nog geen reactie? Plaats dan een hint, zo wordt het filmfragment mogelijk sneller geraden.
      Heb je het goed? Dan mag je zelf, binnen 24 uur nadat het vorige filmfragment is goedgekeurd, een filmfragment plaatsen.
      (Mocht dit topic niet worden gewaardeerd door de admins/mods, dan kan hier een slotje op)
      Ik bijt het spits af.