Spring naar bijdragen
Duken

Café de Download

Recommended Posts

Hallo Meneer Rikkert. :D
Ik speel PUBG op Steam, Rainbow Six Siege via uPlay.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah. Doen jullie wel eens samen spelen? :P

Zal het komende of volgende week misschien kopen ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lijkt mij leuk, zowel met PUBG als met RB6S.
De game is het bedrag zeker waard. Ik vraag mij alleen af hoe je zo goedkoop mogelijk uit bent.
Soms zijn er acties op Steam, soms is een game buiten Steam om veel goedkoper.
Er zijn 4 versies, ik heb standaard als ik mij niet vergis, op zich uitstekend. 

De zombie uitbreiding heb ik nog niet, lijkt mij erg cool.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien leuke aanbieding op een welbekende Cd key site binnenkort wie weet :D 

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Rikkert.:

Misschien leuke aanbieding op een welbekende Cd key site binnenkort wie weet :D 

Die zijn er zeker. Maar waar, ik zie er zo geen een.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik dacht dat de zombie uitbreiding over 4 weken zou komen, maar hij is al actief.
Erg knap in elkaar gezet, spannend, zonder teamplay is het niet te doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tof he die zombie mod. Wel erg moeilijk, zeker omdat je met 3 man werkt. Als er 1 dood is red je het niet meer. 

Die tank zombie is ook erg lastig te verslaan. Maar de sfeer is weer om van te genieten :)

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.  Wat een regen... Gelukkig hoef ik maar naar 1 afspraak.
Lopend, nu, 20 minuten wandelen. En mijn poncho heb ik ergens laten liggen.  :geek:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Duken:

Tof he die zombie mod. Wel erg moeilijk, zeker omdat je met 3 man werkt. Als er 1 dood is red je het niet meer. 

Die tank zombie is ook erg lastig te verslaan. Maar de sfeer is weer om van te genieten :)

Ja, helemaal mee eens. Je moet echt samenwerken, elkaar genezen, ieder een eigen ingang afdekken, zonder teamplay is het niet te doen.
En het is echt spannend. Ik ben voor gisteravond nog nooit eerder afgemaakt door een zombie. :zielig:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja het is zeker vies weer, hier lekker regen. Mag straks naar huis in de regen.

Waar is commando

#set sun on -40c ? ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig waren er pauzes tussen de regen. Ik ben in elk geval droog gebleven vanmorgen.

Als iemand zin heeft om online PUBG of RB6S te spelen hoor ik het graag.
De vreemde schokkerige beelden zijn weg, weet niet hoe het ontstond noch wegging.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Andere keer kom ik wel PUBG
Van de week misschien met de 'DukeN clan'? :P

Heb zo'n mooie overpriced 21:9 schermpie, helaas zijn de consumenten films niet echt ervoor gemaakt. Allemaal van die 16:9 formaatjes. Wat heb je daar nou aan. :( 

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is ideaal voor games lijkt mij. Maar voor de meeste films en grafische werkzaamheden is het niet praktisch.
Ik dacht eraan, eigenlijk wou ik er laatst 1 kopen maar heb het niet gedaan, ik heb de Adobe suite (met name Photoshop) regelmatig nodig.

PUBG is altijd leuk, ik hoor het als iemand zin heeft. 

Een fijne avond allen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad fijn bij games, als ze deze ondersteunen. Je hebt van die games (fallout 4!!!???!!!) die het gewoon niet willen. Dus dan moet je daar met een domme resolutie gaan spelen.....
Maar als een mooie game het ondersteunt, als een goede film in goede kwaliteit het ondersteunt dan is het ook echt prachtig!

Ach, heb het op de groei gekocht denk ik dan maar, hopend dat er in de loop van de tijd steeds meer games/films/whatever het gaan ondersteunen!

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor veel games werkt het wel, als daar enkele van je favortieten tussen zitten, is het geld welbesteed lijkt mij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kom niet echt aan lekker gamen met de headset toe. Vandaag even siege gespeeld met zombies. Niet te doen, ik haal het gewoon niet. Of de teamleden zijn slecht :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daarom moet je met ons spelen, @Meh Meh en ik zijn natuurlijk pro gamers.
Laat maar weten wanneer keer met headsetje kan, wel zo gezellig natuurlijk :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb in het aankomend weekend zeker tijd, @Rikkert.  Laat maar weten wanneer je tijd hebt!
Een headset heb ik alleen zonder mic, ik heb zo'n radio microfoon. Werkt goed.

broadcaster_002.jpg

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vannacht eindelijk Jumanji gezien. Grappig, niet slecht. Jack Black, waar ik gewoonlijk niet veel mee heb, was erg grappig.
Deze film heeft niets te maken met het origineel. De enige overeenkomst was het spelbord, dat anders werkte.
Ik geef Jumanji een 7. Kijken waard maar geen bioscoop film. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Draakie:

Goedemiddag! Bijna naar huis... ik kan niet wachten :proost:

En waar ben je nu? :P Maar gelukkig is het bijna weekend!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Middag allemaal.  Goed te horen dat Jumanji een prima film is, Meh Meh. Ik denk dat ik hem morgenavond nadat ik weer thuis ben van een avondje Ahoy, ga kijken :)

bewerkt door Monkie
  • Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door strukltiukn
      Ik ben op zoek naar een Belgische tv serie over het fantastische onderwerp: BIER!
      Heb deze online nergens meer kunnen vinden, vandaar mijn vraag of iemand deze nog heeft en met mij zou willen delen.
      Alvast bedankt!
    • Door Rikkert.
      Een algemeen topic om over alle telefoons te praten, wat jij van iets vindt, nieuwtjes over nieuwe telefoons, of jou telefoon de beste is, of de slechtste!
      Ik heb zelf een Note 8, na de Note 4 kapot gemaakt te hebben jaren geleden heb ik nooit een nooit gehad, mede omdat ze nooit meer in Nederland kwamen.
      Ik vind hem echt heel mooi, edge display, infinity! En het pennetje: ik vind het wel fijn, vooral het Always on Display gebruiken als memoblok kan fijn zijn (snel even iets op schrijven op school, huiswerk etc.).
      Hiervoor ook altijd Samsung gehad (note 4, galaxy s6 edge+, galaxy s8+). Echter zijn ze allemaal een vreselijk lot begaan RIP.
      Ik hoor ook dat @Duken een review gaat plaatsen binnenkort voor een China Phone ben benieuwd!

Zal de startpost binnenkort wat opfleuren
    • Door Monkie
      Hi,
      Zelf ben ik een enorme filmliefhebber. Daarom leek het me leuk om een 'Filmfragmenten' topic te openen.
      Het werkt simpel: Iemand plaatst een filmfragment en de ander moet raden om welke film het gaat. Zie je na minimaal 24 uur nog geen reactie? Plaats dan een hint, zo wordt het filmfragment mogelijk sneller geraden.
      Heb je het goed? Dan mag je zelf, binnen 24 uur nadat het vorige filmfragment is goedgekeurd, een filmfragment plaatsen.
      (Mocht dit topic niet worden gewaardeerd door de admins/mods, dan kan hier een slotje op)
      Ik bijt het spits af.