Spring naar bijdragen
Duken

Café de Download

Recommended Posts

Fijn weekend allen, ik heb zelf avonddiensten, dus werkweekend dit keer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je! Vandaag lekker van de tuin genoten. Nu even een kopje thee en op het forum neuzen. Altijd gezellig :)

☕

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een weertje weer. Het zou vandaag 14 graden worden maar ik zit in mijn bikini achter de laptop en heb het nog warm. 🤪

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik zag het ook, er wordt ook druk gediscussieerd. Raar dat ze weer online zijn, ik kan het niet meer volgen :gek:

Fijne avond iedereen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Duken:

Ja ik zag het ook, er wordt ook druk gediscussieerd. Raar dat ze weer online zijn, ik kan het niet meer volgen :gek:

Fijne avond iedereen!

Ik ook niet , ben er even op wezen kijken, maar gelijk maar weer weggegaan, misschien zit brein er zelf nu wel op je weet nooit 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een fijne dag allemaal! 🤓

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een hele goede middag allemaal! :D

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net Black Panther gezien. Niet slecht, al vond ik het een simpel filmpje met redelijk wat simplistische clichés. Grafisch was het wel mooi, veel kleuren. 

Een fijn weekend allemaal! 🤓

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet hem ook nog zien. Het character van black panther ken ik nog niet goed. In de Avengers film kwamen ze ook op zijn thuisplaneet. Dat zei mij helemaal niks :) hij staat op de towatch lijst. 

Goedemorgen!

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze hebben in deze film geen thuisplaneet maar een verborgen land, ergens in Afrika. Misschien in de film wel.
Avengers: Infinity War wil ik graag zien, hoop goede dingen over gelezen.

Een hele fijne dag allen! 🤓

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

lol er was net een topic aangemaakt van den spike stopt toch maar niet , maar is ineens weg ?
Iemand enig idee waarom ?

Of was het een nep bericht ?

Niet leuk dan :(

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei ShadowMaster:

lol er was net een topic aangemaakt van den spike stopt toch maar niet , maar is ineens weg ?
Iemand enig idee waarom ?

Of was het een nep bericht ?

Niet leuk dan :(

Excuus, Dat was een foutje :) verkeerde knop geweest. Hij is weer zichtbaar. 

Fijne avond!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ohw okeej kan gebeuren @Duken , wat een gebeuren allemaal hè de laatste tijd , vooral met p2h , zit mij best in de maag, ben gewoon echt benieuwd  wat eruit gaat komen, vooral of niet straks ook users de dupe zullen zijn

hoop het niet :(

• Verdrietig 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn fout, mijn oprechte sorry daarvoor, moet ik niet gaan modereren terwijl er zoveel afleiding is rond me. :vava:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Trizomu:

Mijn fout, mijn oprechte sorry daarvoor, moet ik niet gaan modereren terwijl er zoveel afleiding is rond me. :vava:

niet verontschuldigen joh ;) geeft toch niet :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat begrijp ik Shadowmaster. Ik begrijp het ook niet. Privé even te druk om alles door te lezen, best druk in de topics. 🤯

Maar begin volgende week zal er vast meer informatie naar buiten komen. Tenminste, anders blijft het zo gissen. 

Onder het typen weer twee nieuwe antwoorden m.. ik ga naar bed 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Duken:

Dat begrijp ik Shadowmaster. Ik begrijp het ook niet. Privé even te druk om alles door te lezen, best druk in de topics. 🤯

Maar begin volgende week zal er vast meer informatie naar buiten komen. Tenminste, anders blijft het zo gissen. 

Onder het typen weer twee nieuwe antwoorden m.. ik ga naar bed 😛

welterusten ;) @Duken , ik ga ook zo.
hoop het ook , het blijft inderdaad gissen.
Zoveel antwoorden zoveel meningen soms weet ik het ook niet meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik ook niet ;) maar vandaag genoten van de zon. :) Morgen een extra dagje vrij, geniet ervan heren en dames.  🛌

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, een vrije maandag. Mag iedereen balen op dinsdag. Ook ik, aantal vervelende afspraken.

Een fijn weekend. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ben toevallig nog vrij tot donderdag, had 5 daagjes lekker vrij.

Het is de laatste paar dagen lekker druk op duken.nl :)

Fijn weekend en nog fijne avond allen

@Meh Meh was inderdaad een leuke quote in die andere topic :D 

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Fijne Pinksterdag.

Goed gedaan @ShadowMaster. Je hebt er mooi weer bij. Nieuwe avatar? 

🏎️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Duken ja was Harry potter nu wel weer zat , ben gek op snelle auto's als ik het kon betalen zou ik echt een mooie wagen willen en dan tunen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Soms haat ik Windows zo erg.... Midden in de race een vette pop-up 😠

IMG_20180521_134208.jpg

• Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

WTF, tijdens een game? Uitzetten die rotzooi. Zoek updates, download en installeer ze als je je PC niet gebruikt.
Ik maakte regelmatig video handleidingen. 20 minuten bezig, alles verloopt perfect en in de laatste minuut komt er dan update gezeik voorbij.

Een fijne dag allemaal. 🤓

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door strukltiukn
      Ik ben op zoek naar een Belgische tv serie over het fantastische onderwerp: BIER!
      Heb deze online nergens meer kunnen vinden, vandaar mijn vraag of iemand deze nog heeft en met mij zou willen delen.
      Alvast bedankt!
    • Door Rikkert.
      Een algemeen topic om over alle telefoons te praten, wat jij van iets vindt, nieuwtjes over nieuwe telefoons, of jou telefoon de beste is, of de slechtste!
      Ik heb zelf een Note 8, na de Note 4 kapot gemaakt te hebben jaren geleden heb ik nooit een nooit gehad, mede omdat ze nooit meer in Nederland kwamen.
      Ik vind hem echt heel mooi, edge display, infinity! En het pennetje: ik vind het wel fijn, vooral het Always on Display gebruiken als memoblok kan fijn zijn (snel even iets op schrijven op school, huiswerk etc.).
      Hiervoor ook altijd Samsung gehad (note 4, galaxy s6 edge+, galaxy s8+). Echter zijn ze allemaal een vreselijk lot begaan RIP.
      Ik hoor ook dat @Duken een review gaat plaatsen binnenkort voor een China Phone ben benieuwd!

Zal de startpost binnenkort wat opfleuren
    • Door Monkie
      Hi,
      Zelf ben ik een enorme filmliefhebber. Daarom leek het me leuk om een 'Filmfragmenten' topic te openen.
      Het werkt simpel: Iemand plaatst een filmfragment en de ander moet raden om welke film het gaat. Zie je na minimaal 24 uur nog geen reactie? Plaats dan een hint, zo wordt het filmfragment mogelijk sneller geraden.
      Heb je het goed? Dan mag je zelf, binnen 24 uur nadat het vorige filmfragment is goedgekeurd, een filmfragment plaatsen.
      (Mocht dit topic niet worden gewaardeerd door de admins/mods, dan kan hier een slotje op)
      Ik bijt het spits af.