Spring naar bijdragen
Duken

Café de Download

Recommended Posts

Hij staat erop hoor :)

Wat een rust op Duken.nl... zon... strand en werkende NZB forums doen wonderen 😛

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Duken:

Wat een rust op Duken.nl... zon... strand en werkende NZB forums doen wonderen 😛

Tja, het weer is er ook naar om gebruik te maken van ons terras om lekker buiten te eten met een goede wijn en daarna lekker languit te zakken en gezellig te praten over de dingen des leven. Al is de fles wijn sneller leeg dan men denkt :db:.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is overal online redelijk rustig. Mensen zijn op vakantie en de thuisblijvers zitten veel minder achter een desktop/tablet/etc.
Conversie van webwinkels is ook minder, alleen verkopers van airco's e.d. hebben nu veel klanten.
En de NZB sites zijn nu gewoon online, dan is het vrij rustig hier.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heerlijk buiten genieten met een glas koud witbier. Dan kan niet zo lekker smaken . :proost:

Dat is ook zo, het is vakantie en de zon schijnt. Downloaden en alles daaromheen is wat minder in de picture.

Ik zou zo de gasten accounts weer kunnen inschakelen 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Duken:

Ik zou zo de gasten accounts weer kunnen inschakelen 😛

Je kan het proberen en een tijdje aankijken. 🤓
Hoewel spambots geen vakantie houden, maar dat was het probleem niet echt.
Valt mij trouwens op dat er regelmatig nieuwe inschrijvingen zijn. Maar de accounts worden meestal niet gebruikt.

Ik denk dat ik aankomend weekend ook een biertje ga pakken. Of 2. Misschien 3. Of gewoon een paar kratten. :gek:

Een zonnige dag allemaal. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat valt mij ook op. Het zijn geen bots... Misschien hebben ze een geheime private message groep. Al zie ik daar ook geen spieken van in de stats.

De gasten accounts houden we lekker uit. Geen zin in spambots. 😙🤖

Nog 1 dagje werken en dan weekend! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Meh Meh:

Waarom zijn je armen helemaal oranje, @Trizomu ??? 🤨

Wel, van de 🌞 en te veel 🥕. LOL

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! Wat een lekker weer deze zondag. We gaan er weer van genieten 🥕🍻

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heerlijk, welkom weer Shadowmaster. Waar ben je geweest? In Nederland heb je ook met het mooie weer warm vakantie kunnen vieren. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net nu, met dat warme weer de vakantie aanbreekt voor vele onder ons, moet voor mij het seizoen van tuinfeesten en party's beginnen. Boehoe :sniek: en jullie speken van vakantie, maar ja dit jaar is het voor mij vakantie (en lig ik met een cocktail onder een paraplu op een witstrand )  wanneer het hier in de lage landen zal koud zijn. Vandaag nog een laatste vergadering voor een tuinfeest(party) zaterdag aanstaande bij ons, het leuke ervan is dat we het kunnen doen op ons binnenhof met een lekkere zomerse cocktail. 🍸proost en voor iedereen een fijne dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ben op Texel geweest ;) was heerlijk weer en gelukkig het windje op texel maakt het erg aangenaam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik dacht vrijdag, laat ik eens een biertje gaan drinken...
Zondagavond ben ik daarmee gestopt, na 12 flessen wijn en 2 kratten bier.
Volgens mij ben ik een zuiplap. Voorlopig even helemaal klaar mee. 🤢🤮🤢

• Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Meh Meh:

Ik dacht vrijdag, laat ik eens een biertje gaan drinken...
Zondagavond ben ik daarmee gestopt, na 12 flessen wijn en 2 kratten bier.
Volgens mij ben ik een zuiplap. Voorlopig even helemaal klaar mee. 🤢🤮🤢

Ach, indien dit niet te veel gebeurd is het geen schande. Probeer reeds de hele avond op Tweakers te geraken en het lukt me niet,

Hmm. We kunnen die website niet vinden.

We kunnen geen verbinding maken met de server op tweakers.net.

zegt Firefox, of zouden ze een DDos-aanval hebben?

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zuiplap.... Ach een keer lekker drinken kan geen kwaad. Daarna een kater en even niet doen :) als had je wel heel veel drank op .... :P maar blijkbaar kan je het hebben . 🍻

Tweakers had idd een ddos gisteravond.

Tweakers (@tweakers) heeft getweet:
We krijgen helaas een ddos voor de kiezen. Tweakers kan moeilijk te bereiken zijn op dit moment.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ik kan erg veel hebben. Gelukkig is de lol er na een paar dagen af en dan stop ik vrij makkelijk.

Wie een DDOS aanval uitvoert op Tweakers is geen NASA materiaal. 
Het is een tech website, waar mensen werken en langskomen, die vrij makkelijk kunnen achterhalen wie er achter zit.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat blijft het voorlopig ook als ik de weerberichten moet geloven. Fijn voor ons, zielig voor flora en fauna. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gras is hier helemaal geel... Lijkt wel sto. We nemen er maar een biertje op. 

Proost ;)

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door strukltiukn
      Ik ben op zoek naar een Belgische tv serie over het fantastische onderwerp: BIER!
      Heb deze online nergens meer kunnen vinden, vandaar mijn vraag of iemand deze nog heeft en met mij zou willen delen.
      Alvast bedankt!
    • Door Rikkert.
      Een algemeen topic om over alle telefoons te praten, wat jij van iets vindt, nieuwtjes over nieuwe telefoons, of jou telefoon de beste is, of de slechtste!
      Ik heb zelf een Note 8, na de Note 4 kapot gemaakt te hebben jaren geleden heb ik nooit een nooit gehad, mede omdat ze nooit meer in Nederland kwamen.
      Ik vind hem echt heel mooi, edge display, infinity! En het pennetje: ik vind het wel fijn, vooral het Always on Display gebruiken als memoblok kan fijn zijn (snel even iets op schrijven op school, huiswerk etc.).
      Hiervoor ook altijd Samsung gehad (note 4, galaxy s6 edge+, galaxy s8+). Echter zijn ze allemaal een vreselijk lot begaan RIP.
      Ik hoor ook dat @Duken een review gaat plaatsen binnenkort voor een China Phone ben benieuwd!

Zal de startpost binnenkort wat opfleuren
    • Door Monkie
      Hi,
      Zelf ben ik een enorme filmliefhebber. Daarom leek het me leuk om een 'Filmfragmenten' topic te openen.
      Het werkt simpel: Iemand plaatst een filmfragment en de ander moet raden om welke film het gaat. Zie je na minimaal 24 uur nog geen reactie? Plaats dan een hint, zo wordt het filmfragment mogelijk sneller geraden.
      Heb je het goed? Dan mag je zelf, binnen 24 uur nadat het vorige filmfragment is goedgekeurd, een filmfragment plaatsen.
      (Mocht dit topic niet worden gewaardeerd door de admins/mods, dan kan hier een slotje op)
      Ik bijt het spits af.