Spring naar bijdragen
Duken

Café de Download

Recommended Posts

Avond allemaal. :)

Altijd leuk als je dan een mailtje zoals dit krijgt:  'Firecore, LLC has invited you to test "Infuse Pro 6" :frantics:

De eerste alpha-versie is inmiddels beschikbaar. Die ga ik dit weekend eens even op me gemak testen. :D

Fijn weekend. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jullie ook een goed weekend! Wij gaan zo het bos in, even een luchtje scheppen. Mijn kop zit te vol 🤯

Tof dat je mag meedoen met de Alpha @Monkie. Ben benieuwd naar je ervaringen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Duken:

Tof dat je mag meedoen met de Alpha @Monkie. Ben benieuwd naar je ervaringen.

Gisteravond even geïnstalleerd op me Apple TV. En ik moet zeggen, het draait voor een eerste alpha-versie prima.
Het enigste probleempje waar ik tegenaan loop is dat filmposters regelmatig niet of traag laden.

Laat de verbeteringen / nieuwe features in de komende weken maar komen.
Mocht ik een review maken van Infuse 6, dan zal dat later dit jaar zijn.

Trouwens, de kans is 50/50 dat er hier eind maart een nieuwe pup rondloopt. 🐕

Middag allemaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iedereen een fijn weekend. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heren leden en gasten :) We draaien op een nieuwe server. Nieuwsbericht volgt, we hebben een backup van afgelopen zaterdag nacht gebruikt. Er zijn een handje vol berichten verloren van de huiskamer. 

@Monkie de hondjes berichten zijn helaas verloren. 🐕 :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb het weekend gewerkt, ben nu 3 dagen lekker vrij.
dan maar 2 dienstjes werken en weer 3 dagen vrij, dus lekker vooruitzicht.

vanaf die week daarna wordt weer wat drukker met diensten.

de server draait volgens mij goed, de site is behoorlijk snel.

Fijne dag nog ;) !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@DraakieMaakt niet uit. :)

De pups bij fokker 1 zijn inmiddels geboren. Het zijn zwarte en bruine pups. Bij twee pups moest er een keizersnede worden uitgevoerd, helaas zijn deze pups dood geboren.
Omdat ik het liefst een gele pup wil, val ik nu buiten de boot. Ik blijf wel op de lijst staan en schuif op naar (voor nu) plek 3.

Nu is het wachten op de geboorte van de pups bij de andere fokker. Daar worden gele en zwarte pups verwacht.

Avond allemaal :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat spijtig :(

Hoop dat je bij het andere nest een gele pup krijgt. 🐾

Morgen wordt er sneeuw verwacht. Ik ben benieuwd, misschien wel ijsvrij 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor nu is het afwachten. Ik had het eerder vanavond ineens in de gaten. Het is alweer 6 maanden geleden dat me hond is overleden.

Wat gaat zoiets toch ook snel.

Morgen sneeuw inderdaad. Ik ben benieuwd wat de treinen gaan doen. 1 vlokje sneeuw op het spoor, en heel de boel is ontregeld 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Onze hond is nu 11 jaar, moet er nog niet aan denken maar ze wordt zichtbaar een oude dame. Hoop dat ze nog een paar jaar meedoet 😇

Koud buiten heren..... Sjaals en wanden aan. Ik Vries weg 🌬️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

het is inderdaad behoorlijk koud .

vandaag inderdaad sneeuw ik ben gelukkig vrij, ik ben niet iemand die er graag namelijk in rijdt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is weer vrijdag! De week is weer voorbij! De enige echte alle koffies op een rij ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zijn weer een aantal nieuwe leden bijgekomen dit weekend, dus er zijn gelukkig nog een hoop mensen op zoek naar goede informatie of hulp. :goed:

Het valt wel op dat het opslaan van een reactie nu aanzienlijk langer duurt dan vlak na de upgrade.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik zag het ook, ben benieuwd waar de leden vandaan komen. :)

ik zal even kijken, misschien liep je tegen een hickje op ? Draaide er net een database job of iets dergelijks. Maar als het aanhoud zal ik er dieper in moeten kijken. ;)

weekens weer voorbij... Net een stukje gekeken van de film Taken. Blijft een zeer goede film, kan me ook inleven in het verhaal. Een vader die er alles voor doet om zijn dochter te redden. Voelt bevredigend als hij die boeven een klap slaag geeft 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi plaatje weer buiten met het witte dek van sneeuw. 

Voorzichtig aan heren :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Duken:

Mooi plaatje weer buiten met het witte dek van sneeuw. 

Voor op een ansichtkaart is het prachtig. Ik sta liever in het zonnetje met mijn ladder als ik ramen moet wassen. :yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Blijft rustig, kom nou maar met de 4.4 update. Dan krijgen we weer wat activiteit. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hopelijk gaat alles goed met iedereen. 🤓
Ik zit de laatste tijd met een enorme lading persoonlijke shit, waardoor ik amper online ben.
Tot binnenkort! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vervelend om te horen @Meh Meh hopelijk lost het snel op de shit :(

Je hebt helaas van die momenten in je leven dat het behoorlijk Shit is

• Leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Meh Meh:

Hopelijk gaat alles goed met iedereen.

Volgens mij moeten de dagen weer langer, lichter en zonniger gaan worden, want dat werkt denk ik voor iedereen wat positiever. Rustig aan en tot binnenkort @Meh Meh 😉

• Leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Meh Meh:

Hopelijk gaat alles goed met iedereen

Een dikke virtuele knuffel vanuit mij. De enorme berg met shit moet een keer minder worden . En ik denk ook met meer licht en zon alles weer beter aan te pakken is.

Rustig aan! En tot snel :roos:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen, YouTube kids is uitgebracht in Nederland!

Een erg fijne app, dan kan mijn dochter van drie eindelijk zelf haar filmpjes kiezen zonder dat mijn eigen YouTube vol met Frozen video's staat :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoppa, ik heb mijn wekelijkse  bijna 24 uur oppassen op mijn 2e kleindochter van ruim 5 maanden er weer opzitten. Ik zou bijna zeggen dat ik te oud wordt voor die onzin, maar aan de andere kant help ik mijn zoon en schoondochter er weer een beetje mee. Die kinderopvang kost ook een klein vermogen volgens mij en mijn dierbare echtgenote mag 's nachts het bed uit om die speen weer in dat bekkie te stoppen als ze begint te jengelen. Welterusten allemaal en werkze morgen. 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Administratieve taken, bha, iedereen doet het niet graag maar ze moeten gedaan worden. Bijna afgerond voor vandaag zodat we morgen eens kunnen uitslapen, telefoonstekker uitgetrokken / werkgsm uitgeschakeld zodat we enkel privé bereikbaar zijn, straks een lekker warm gluwijntje en samen naar de eerste 3 delen van het 2e seizoen Star Trek Discovery kijken op Netflix. Voor diegene die er vroeg uit moeten om te werken, VEEL geluk. Oh ja, Netflix kost me 5€ per maand lekker om series en films te zien zonder reclame.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee met dit gesprek....

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Vergelijkbare bijdragen

• Door strukltiukn
      Ik ben op zoek naar een Belgische tv serie over het fantastische onderwerp: BIER!
      Heb deze online nergens meer kunnen vinden, vandaar mijn vraag of iemand deze nog heeft en met mij zou willen delen.
      Alvast bedankt!
    • Door Rikkert.
      Een algemeen topic om over alle telefoons te praten, wat jij van iets vindt, nieuwtjes over nieuwe telefoons, of jou telefoon de beste is, of de slechtste!
      Ik heb zelf een Note 8, na de Note 4 kapot gemaakt te hebben jaren geleden heb ik nooit een nooit gehad, mede omdat ze nooit meer in Nederland kwamen.
      Ik vind hem echt heel mooi, edge display, infinity! En het pennetje: ik vind het wel fijn, vooral het Always on Display gebruiken als memoblok kan fijn zijn (snel even iets op schrijven op school, huiswerk etc.).
      Hiervoor ook altijd Samsung gehad (note 4, galaxy s6 edge+, galaxy s8+). Echter zijn ze allemaal een vreselijk lot begaan RIP.
      Ik hoor ook dat @Duken een review gaat plaatsen binnenkort voor een China Phone ben benieuwd!

Zal de startpost binnenkort wat opfleuren
    • Door Monkie
      Hi,
      Zelf ben ik een enorme filmliefhebber. Daarom leek het me leuk om een 'Filmfragmenten' topic te openen.
      Het werkt simpel: Iemand plaatst een filmfragment en de ander moet raden om welke film het gaat. Zie je na minimaal 24 uur nog geen reactie? Plaats dan een hint, zo wordt het filmfragment mogelijk sneller geraden.
      Heb je het goed? Dan mag je zelf, binnen 24 uur nadat het vorige filmfragment is goedgekeurd, een filmfragment plaatsen.
      (Mocht dit topic niet worden gewaardeerd door de admins/mods, dan kan hier een slotje op)
      Ik bijt het spits af.

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• De top 10 meest gedownloade films van de periode 25 maart tot 31 maart. Deze week staat de film ‘Bumblebee’ bovenaan, gevolgd door ‘Aquaman’ en ‘Spider-Man: Into the Spider-Verse’ maakt de top drie weer compleet. Week 13 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Bumblebee is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of streamen van films en series. Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Bumblebee 7.0 / trailer 2 (1) Aquaman 7.7 / trailer 3 (3) Spider-Man: Into the Spider-Verse 8.6 / trailer 4 (5) Triple Frontier 6.6 / trailer 5 (…) Triple Threat 6.0 / trailer 6 (4) Mary Poppins Returns 7.1 / trailer 7 (…) Dragged Across Concrete 7.5 / trailer 8 (…) The Mule 7.1 / trailer 9 (9) Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 6.8 / trailer 10 (6) The Lego Movie 2: The Second Part 7.0 / trailer Toon volledig nieuwsbericht
    • Beste allemaal, Er is een nieuwe toevoeging op het forum waarmee je makkelijk film, serie en acteurs informatie kan toevoegen aan topics. Op dit moment is het actief op het gehele forum, in de toekomst alleen op specifieke forum's maar die mogelijkheid is er nog niet.  Bij het aanmaken van een topic krijg je onderin de knop "Film / serie informatie toevoegen aan het topic?" Bij het toevoegen van een film, serie of acteur wordt het topic automatisch voorzien van de informatie. (Dit is pas zichtbaar na het plaatsen). De informatie wordt automatisch wekelijks bijgewerkt vanuit themoviedb. Voorbeeld (engelstalig) Veel plezier met deze toevoeging op het forum! In dit topic is als voorbeeld Captain Marvel meegenomen
    • Retrospekt (2019) Review Guus Schulting op Filmkrant.nl op 20 februari 2019: "Tien jaar na het succes van Kan door huid heen, komt Esther Rots met Retrospekt. Net als haar debuut is het een beeldende en non-lineaire film over de verwerking van een trauma. Alsof de grond onder haar bestaan wordt weggetrokken. Zo heftig voelt de zenuwinzinking van dertiger Mette (Circé Lethem), hoofdpersoon van Esther Rots’ labyrintische psychologisch drama Retrospekt. Net als haar indrukwekkende debuut Kan door huid heen (2009) is het een zintuiglijke film waarin de filmmaker de existentiële crisis van haar hoofdpersonage op indringende wijze vastlegt. Letterlijk: want met de fragmentarische en non-lineaire montage, Lennert Hillige’s zwiepende cameravoering en artificiële aankleding, kijkt Retrospekt als een zoektocht door Mettes getraumatiseerde geheugen. Ergens lijkt iets niet te kloppen aan het verhaal en het is aan de kijker om uit te zoeken wat. Directe aanleiding voor Mettes inzinking is een incident tijdens haar vakantie. In het pashokje naast haar kleineert een Franse driftkikker zijn vrouw hardhandig. Wanneer Mette er iets van zegt, komt hij achter haar aan. Waar bemoei je je mee, wil hij weten. Ook zijn vrouw vindt dat ze zich afzijdig moet houden. Het voorval laat diepe sporen na. Niet veel later treffen we Mette zwaargehavend in een revalidatiecentrum. Iets met een auto-ongeluk en de ex van Miller (Lien Wildemeersch), een cliënt bij het blijf-van-mijn-lijf huis waar Mette werkt. Over het hoe en waarom blijft Rots bewust vaag – net als Mette zelf moet de kijker die gebeurtenissen door middel van half betrouwbare herinneringen en flarden informatie tot een begrijpelijk verhaal zien te maken.Retrospekt doet denken aan Kierkegaards existentiële inzicht dat we naar voren leven en naar achteren begrijpen. Rots vraagt zich af wat dat eigenlijk inhoudt, je leven begrijpen in retrospectief. Want vanuit welk punt doe je dat? Hebben we altijd alle puzzelstukjes? En veranderen die niet constant van vorm door de grilligheid van ons geheugen? Rots monteerde de film nadrukkelijk als een psychologische puzzel, waarmee ze de structuur van Mettes getraumatiseerde geest lijkt te spiegelen. Wat moet de kijker bijvoorbeeld maken van een op zichzelf staande scène waarin Mette zich bedreigt voelt door een onbekende man tijdens een trip naar de supermarkt? Of waarom schrikt ze zo nadrukkelijk over het feit dat haar dochtertje misschien het ongeluk gezien heeft? Net als Rots’ debuut is Retrospekt visueel ambitieus en compromisloos in z’n vorm . Als kijker raak je emotioneel overdonderd. Misschien zelfs meer. Want waar Marieke in Kan door huid heen door een traumatische gebeurtenis achtervolgd werd, is Mettes kwelgeest haar oude geluk. De film opent met het jonge gezin op vakantie. Man, vrouw en kind in een camper door Frankrijk. Een beeld dat als een idylle door de film blijft heen spoken – en waarvan de kijker gaandeweg beseft dat het voor Mette altijd onbereikbaar zal blijven." Retrospekt (2019) Download - Torrent / NZB en Stream Directe links naar websites voor een NZB, Torrent, stream of download bestand van de Nederlandse film Retrospekt zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
  • Nieuwe aanmaken...