Spring naar bijdragen

World of Warcraft


Gast dterhaar

Aanbevolen reactie

Ik heb WoW, maar ik wil spelen zonder te betalen. Ik heb dus een paar cracks opgezocht om offline te kunnen spelen. In een txt bestand staat dit:

Just copy the crack files in you World of Warcraft folder

and Start Start Server.bat Then just enter: Player and PW: OFFLINE

or GM and: ADMIN

now you can play...

maar ik kan het .bat file niet openen, want als ie opent, sluit ie zichzelf weer binnen een tiende van een seconde. Wat kan ik doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Ik denk niet dat je van plan was om een server op te starten?

Dat heb je dus nodig om zo\'n wereld te hosten, maar dat lukt je nooit want dan heb je een flink dikke verbinding/server nodig.

Eerlijk gezegt denk ik niet dat je weet waar je mee bezig bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

nee idd, laat ik me maar beperken tot kleine proggies kraken. Dit is te veel van het goeie. Zou jij het weten? [file name=Readme.World.of.Warcraft.Server.V.0.2.txt size=1864]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/files/Readme.World.of.Warcraft.Server.V.0.2.txt[/file]

[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

dude.... wow is een online spel. Je hebt hier en daar wat cracked servers maar die zijn simpelwweg niet goed. wow is echt een game die je alleen kan spelen als je er voor payed. Helaas maar waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 maanden later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...