Spring naar bijdragen

Mcafee SiteAdvisor


Fredpascal

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Zoals sommige gebruikers weten is Duken door siteadvisor 'rood' gekenmerkt.

Helaas zijn er heel weinig beoordelingen over duken.nl.

Waardoor de site rood zou blijven.

Ik denk als we allemaal een goede beoordeling geven,

Dat de site dan weer [glow=green,2,300]groen[/glow] komt te staan en misschien nog meer publiciteit zou trekken.

Waarom maakt Mcafee deze site rood?

Omdat er op deze site een download (bearshare) werd gevonden, en daar zit adware.180solutions in.

Om een beoordeling neer te kunnen zetten moet je lid zijn van Siteadvisor:

Dat kan gratis via:

http://user.siteadvisor.com/forums/register.php?do=register&agree=1

Ben je al lid en wil je Duken beoordelen zie:

http://www.siteadvisor.com/sites/duken.nl

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bedankt,

Het is inderdaad erg stom. Ik hem ze ook al gemailed Bearshare is al verwijderd van de website een aantal maanden geleden maar helaas nog een rood kenmerk  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ik zag het ook al staan, maar er moeten meer mensen reageren want siteadvisor neemt niet genoegen met 3 goede ratings.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  567
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik wou een goede rating geven, maar kreeg dat ik niet de toegang had om te raten.

Ik heb een account bij siteasvisor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 567
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zal ze nog eens mailen erover, het is gewoon niet handig dat we een "slechte" rating hebben terwijl dat niet het geval is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

lol gaan ze een site 'raten' aan de hand van de downloads en dan zie je bij die lijst van duken.nl maar 1 download met die 180balblabla en daardoor is hij meteen rood  :-[

Typ dan is www.download.com in dan zie je daar een hele waslijst met virussen en spyware dingen erin en die site is wel groen  :-[

Lekkere betrouwbare site daardoor!  :-X

Maar even serieus zullen mensen hier echt eerst op kijken voordat ze een bestand downloaden van een site?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

lol gaan ze een site 'raten' aan de hand van de downloads en dan zie je bij die lijst van duken.nl maar 1 download met die 180balblabla en daardoor is hij meteen rood  :-[

Typ dan is www.download.com in dan zie je daar een hele waslijst met virussen en spyware dingen erin en die site is wel groen  :-[

Lekkere betrouwbare site daardoor!  :-X

Maar even serieus zullen mensen hier echt eerst op kijken voordat ze een bestand downloaden van een site?

Ze gebruiken een getal in procenten.

Misschien heeft een site heel weing downloads maar waar toch een virus in file zit.

Als je kijkt naar download.com zie je tienduizenden downloads waarvan een stuk of 300 tot 500 rood/geel zijn.

Dus wat ik bedoel is als een site 20 downloads heeft en er is er 1 rood dan is dat 5% dus dit kan rood zijn

en als er 10000 downloads zijn en er zijn er 300 rood dan kom je dus op 3% en dit kan groen zijn.

Ik persoonlijk kijk er wel naar, voor bijvoorbeeld een torrentsite of een crack site, sommige installeren gelijk al een virus als je op de site komt, dan is siteadvisor toch een soort 'redding' :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

lol gaan ze een site 'raten' aan de hand van de downloads en dan zie je bij die lijst van duken.nl maar 1 download met die 180balblabla en daardoor is hij meteen rood  :-[

Typ dan is www.download.com in dan zie je daar een hele waslijst met virussen en spyware dingen erin en die site is wel groen  :-[

Lekkere betrouwbare site daardoor!  :-X

Maar even serieus zullen mensen hier echt eerst op kijken voordat ze een bestand downloaden van een site?

Ze gebruiken een getal in procenten.

Misschien heeft een site heel weing downloads maar waar toch een virus in file zit.

Als je kijkt naar download.com zie je tienduizenden downloads waarvan een stuk of 300 tot 500 rood/geel zijn.

Dus wat ik bedoel is als een site 20 downloads heeft en er is er 1 rood dan is dat 5% dus dit kan rood zijn

en als er 10000 downloads zijn en er zijn er 300 rood dan kom je dus op 3% en dit kan groen zijn.

Ik persoonlijk kijk er wel naar, voor bijvoorbeeld een torrentsite of een crack site, sommige installeren gelijk al een virus als je op de site komt, dan is siteadvisor toch een soort 'redding' :P

Jah maar ze kijken naar de downloads van een website dus ze kijken niet naar uitvoerbare scripts in de broncode. Dus je hebt er alleen wat aan om te kijken of een download virus vrij is of niet.

Maar dan nog zijn ze net zo 'laat' als een normale virusscanner dus de site voegt weinig toe aan een goede up-to-date virusscanner  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...