Spring naar bijdragen

(windows) movie maker


noa

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo

Hoe kun je de windows movie maker installeren?? Met welk programma??

Kan dat op een XP op vista of Kan je die op allebei installerren.

of kennen jullie een beter programma dan movie maker en dat weinig plaats pakt??

Dank je!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi Noa,

Allereerst welkom op de site (je kunt je even voorstellen op het nieuwe leden topic)

Even voor mijn duidelijkheid, je hebt al XP op je computer staan begrijp ik. Dan staat moviemaker er toch ook bij?

Start-alle programma's-windows movie maker.

Maar wat wil je gaan doen met het programma? Het heeft namelijk best veel beperkingen dan zou ik je aanraden om het programma nero 7 of 8 te downloaden via www.nero.com daar download je een 30 dagen probeer versie. tijdens de installatie kun je een serial invullen en werkt het programma langer dan 30 dagen. Ik mag je hier geen serial geven maar kijk eens rond op deze site en je vindt daar genoeg informatie over :geheim:

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...