Jump to content

Actie: Probeer CyberGhost VPN voor slechts €2,75 per maand!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpe prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 6 maanden gratis en 45 dagen niet goed geld terug

Bezoek CyberGhost :goed:

Sign in to follow this  
skatje001

wii spellen downloaden en spelen op softmod wii

Recommended Posts

Weet iemand misschien waar je nog pal wii spellen kan downloaden. En hoe ik ze precies op de wii kan spelen. De wii heb ik gesoftmodded.

Volgens mij staan er nog veel spellen op Spotnet. Of download je via torrents oid?

Hier staan ze ook, weet alleen niet of het werkt

http://www.wiiiso.com/download/torrents-pal.php

Dank u wel.

Kunt u mij ook uitleggen hoe ik de spellen kan afspelen? De wii heeft al een softmod gehad.

De spellen kan je op een USB stick plaatsen en die kan dan in de Wii. 

Er zijn ook handleidingen op Google te vinden ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By mustangBEL
      hallo,

Ik heb een wii van 12 jaar oud voor mijn zoon met WODE en homebrew.
      Hieraan hangt een HDD van 2TB aan met spelletjes die ik opstart met USBloader GX.
      De spelletjes starten op en ik kan in de menu's maar van zodra het spel moet geladen worden loopt hij vast op "Loading"
      De problemen zijn begonnen toen ik een spel op de HDD wou zetten (kopieeren naar de schijf) van meer dan 4GB, aangezien de schijf in FAT32 staat lukte dit niet en ik wist niet dat het via WIIbackup software moest.
      Dus heb ik de schijf omgezet naar NTFS en een update gedaan van USBloader GX, de spelletjes werkte maar het opstarten ging zeer traag enz...
      Dan heb ik de schijf terug geformatteerd naar FAT32 en de backup terug op de schijf gezet.
      Sindsdien gaat het mis.
      Ik heb al geprobeerd via andere usbloaders maar deze werken helemaal niet of lopen ook vast.
      Op Google vond ik al de ze moeten opstarten in IOS249 maar voor zover ik kan zien gebeurd dat ook.
      Heeft er iemand een idee wat ik kan doen.
    • By Damay77
      Ik heb al jaren een externe HDD met spellen aan m'n Wii zitten. Dit heeft al die tijd perfect gewerkt.
      Nu ziet de Wii ineens de HDD niet meer. Ik zie het lampje van de HDD ook niet meer branden 
      HDD doet het verder wel perfect. Er staan xbox360 spellen op, die doen het perfect en lampje van HDD brand dan. Ook staan er films op en zodra ik hem aan de tv doet, doen die het ook perfect. 
      - Er is het afgelopen  jaar NIETS veranderd aan de Wii of HDD . Dus geen games of films toegevoegd of verwijderd. 
      - kabel van Wii naar HDD is vervangen. 
      - op de Wii staat USB lader 
      - stekkers zijn eruit 
      Enigste optie is dat 1 van de kinderen per ongeluk wat in de Wii veranderd heeft.

Iemand een idee wat het kan zijn?

• By rico18
      Hallo,
      Heb hier just dance 2016 die niet wil opstarten. Het spel staat op een externe HDD, en spellen worden opgestart met WiiFlow hoe krijg ik dit gefikst? 
    • By rico18
      Hallo,
      Ben ergens verschillende versies van Mario Kart tegen gekomen onder de naam Wiimms Mario Kart Fun. Zover ik kan zien is er regulier maar één versie van Mario Kart. Wie kan mij hier over iets vertellen?

• Who Was Online

• Latest news

• Nu op het forum

• Veel kilometers, dat is ook een van de voorwaarde die ik heb. Bovenstaande fiets kan dat tot 150 kilometer. Tuurlijk diep van binnen heb je zo'n fiets liever gisteren dan vandaag. Maar neem er echt goed de tijd voor. Dat doe ik zelf ook.  Ga naar een fietsenwinkel met een indoor testbaan. Dat is echt aan te raden, zo kun je op je gemak meerdere fietsen testen. Je kunt beter 2 of 3 keer terug gaan en dezelfde fiets testen, dan dat je er 5 minuten op hebt gezeten en direct overgaat tot aankoop. Een fietsenwinkel die al vrijwel meteen begint te miepen om de fiets te verzekeren, kan van mij de rambam krijgen. Helaas een paar keer meegemaakt de afgelopen paar weken. Afgelopen week bij een fietsenwinkel geweest waar ik echt een goed gevoel over heb.  Vriendelijk, nemen de tijd en proberen me totaal niet te pushen om nu maar gelijk een fiets te kopen. Bij Gazelle heb je bijvoorbeeld de mogelijkheid om je accu te upgraden zodat je er meer kilometers mee kunt fietsen. Uiteraard zit er wel een prijskaartje aan zo'n upgrade. Volgens mij betaal je bij Gazelle voor de accu waar je de meeste kilometers mee kunt maken, al snel 400-500 euro. Pin me er uiteraard niet op vast.    
  • Recente actieve topics

• Popular Contributors

• Create New...