Spring naar bijdragen

Wii ziet spellen harde schijf niet


havdvegt

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  98
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal!
 

Ik heb kortgeleden een Wii gekocht met een harde schijf erbij, maar nu ziet de Wii de spellen niet. Ik heb er ook echt totaal geen verstand van haha. Ik heb wel de mogelijkheid om op USBloader te klikken, maar dan komt dus niks tevoorschijn.

Iemand tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  331
  • Waardering:   761
  • Prestatiepunten:  6.252
  • Dagen gewonnen:  32
  • Lid sinds:  08-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Harde schijft van al van USB poort gewisseld, bij mij wordt die enkel herkent op onderste USB poort.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 761
  • 331
  • 32

  • Bijdragen:  331
  • Waardering:   761
  • Prestatiepunten:  6.252
  • Dagen gewonnen:  32
  • Lid sinds:  08-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Even nagekeken, hier gebruiken we voor de Wii "The Homebrew Channel"
Als je Wii opzet krijg je normaal 4 opties, Wii, Homebrew Channel, SD en tandwieltjes" je kan hier door scrollen met op start/stop (eerste knop drukken, druk je op 2de toets "reset" start je onderligende optie op, neem je 2de (Homebrew Channel" kom je in een soort menu waar je voor USB Loader kiest, hangt de schijf er niet aan of vind hij niet geeft deze dat dan ook aan.
Vanuit het standaard Wii menu kan je ook naar hier, daar kies je de Homebrew Channel"
Hopelijk helpt dit wat....

bewerkt door Hiroka
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 761
  • 331
  • 32

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  98
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dankjewel!