Jump to content

The Mandalorian

(1 review)

Description

De serie speelt zich af na de val van het Galactisch Keizerrijk en voor de opkomst van de First Order. Het volgt een eenzame premiejager in de buitenrand van het sterrenstelsel.

Download information

If The Mandalorian appears online, you can also download or stream it. By downloading the serie, you can watch it anytime, anywhere; even without internet. There are several services that allow you to download series for a friendly price, and subtitles are included. Please note that downloading a serie takes up space on your computer, tablet or phone.

If you do not have enough space or want to watch faster, it is more convenient to stream the film via a service such as Pathe Thuis. That way you don't have to wait for the serie to download.

• Search The Mandalorian.mkv (As long as serie is in theaters, it is usually not yet possible to stream it from Netflix, Amazon, Disney +, Videoland etc or download it)

This information is for informational and educational purposes only. You won't find direct torrents, downloads, or links to series here.

Via this link the offer of The Mandalorian can be found on film.nl.

Download The Mandalorian Torrent / NZB / Stream

Direct links to websites for the series % MOVIENAME% 2020 NZB, torrent, stream or download file and may not be placed on Duken.nl. Discussions, reviews, consultations and tips about watching (online) are allowed.

More information in our house rules.

User Feedback

Recommended Comments

Ik moet het eerste seizoen nog bekijken. Kleine 40 minuten per aflevering. Prima om een paar afleveringen achter elkaar te bekijken e ben ik zo bij seizoen 2.

Volgens mij verschijnt er iedere week een nieuwe aflevering van het tweede seizoen. 

Ja klopt, dus je bent zo weer bij. Ik probeer dit weekend het eerste deel van seizoen twee ge kijken. 

Mijn zoontje wilt ook graag een joda knuffel ;)

Jajajajajajajajajajjaaj, genoten weer. Heerlijke start van het seizoen met een starwars saus. En natuurlijk weer een knipoog naar de eerdere films. :)

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding. Een vereiste tegenwoordig, gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Who was online  11 Users were Online in the last 2 hours

• Laatste berichten

• Statistics

• Movies
      196
    • TV Shows
      79
    • Comments
      44
    • Reviews
      17

Latest Movie
    By Monkie
    Type: Movie
    Running Time: 2hr 11min
  • Popular Contributors

• Similar Content

• By Duken
      'The Mandalorian' is de meest gedownloade serie die in 2020 werd uitgebracht. De populaire Disney + -serie ontkracht Game of Thrones, dat jarenlang de hitparade domineerde. Prime Video 'The Boys' staat op de tweede plaats en HBO's Westworld maakt de top drie compleet.
      Aan het eind van elk jaar bekijken we de meest gedownloade tv-afleveringen onder torrent-piraten.
      De lijst stond enkele jaren op rij onder leiding van Game of Thrones, maar net als de serie zelf is hier nu een einde aan gekomen.
      Met de titel voor het grijpen waren er verschillende kanshebbers voor de kroon. "The Mandalorian" kwam uiteindelijk als winnaar uit de bus. De populaire Disney + exclusive was eerder de derde meest gedownloade tv-serie in 2019.
      De concurrentie om de eerste plaats was hevig en drie titels vielen op tussen de rest. Prime Video 'The Boys' nam uiteindelijk genoegen met de tweede plaats, een plek hoger dan HBO's 'Westworld'.
      De top drie laat mooi zien hoe gefragmenteerd de online entertainmentindustrie is geworden. Om alle drie de series te kunnen bekijken, heb je drie aparte abonnementen nodig. Dat is een prijs die niet iedereen zich kan veroorloven, wat een deel van het piraterijprobleem kan verklaren.
      Dat gezegd hebbende, de drie tv-shows staan in de eerste plaats in deze lijst omdat ze populair zijn in het algemeen en vooral bij het online publiek. Dat geldt zowel voor legale als illegale platforms.
      Afgezien van de veranderingen bovenaan, is het opmerkelijk dat er verschillende nieuwkomers op de lijst staan, waaronder "Star Trek: Picard" en "Outsider", die beide in première gingen in 2020.
      Het is vermeldenswaard dat BitTorrent-verkeer slechts een klein deel van het piraterijlandschap uitmaakt. Veel mensen gebruiken tegenwoordig streaming-sites en -services, die over het algemeen geen kijkstatistieken rapporteren.
      Hieronder hebben we een lijst samengesteld met de meest getorreerde tv-shows wereldwijd (enkele aflevering). De rangschikking is gebaseerd op verschillende bronnen, waaronder statistieken gerapporteerd door openbare BitTorrent-trackers. Downloads voor het volledige seizoen zijn niet inbegrepen.
        Plaats Vorig Jaar Serie   1 (3) De Mandalorian 2 (…) The Boys 3 (…) Westworld 4 (4) Vikings 5 (…) Star Trek: Picard 6 (8) Rick en Morty 7 (6) The walking dead 8 (…) The outsider 9 (10) Arrow 10 (7) The Flash  
    • By Duken
      Nou, vandaag de eerste aflevering bekeken van de Disney Star Wars serie mandalorian.
      Nou ben ik starwars fan, al vind ik het jammer dat we wat overvloed zijn met films de afgelopen jaren, maar na de eerste aflevering smaakt het na meer.
      Deze serie ga ik lekker per week uitkijken. Ik ben alleen wel reuze benieuwd of de acteur achter het masker gezien wordt. Best sneu als je als hoofdpersoon van een grote serie zelf niet in beeld komt
  • Create New...