Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Directing
Verjaardag: 16-08-54
Geboren in: Kapuskasing, Ontario, Canada
Ook bekend als:
   · เจมส์ แคเมรอน
   · 제임스 캐머런
   · Джеймс Кемерон
   · Jim Cameron
   · جیمز کامرون
   · James Francis Cameron

James Cameron

Geen gegevens bekend.

Bekend van

James Cameron

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Directing
Verjaardag: 16-08-54
Geboren in: Kapuskasing, Ontario, Canada
Ook bekend als:
   · เจมส์ แคเมรอน
   · 제임스 캐머런
   · Джеймс Кемерон
   · Jim Cameron
   · جیمز کامرون
   · James Francis Cameron

Bekend van

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Forumdiscussie: Simon Fortuyn (70) verloor drie broers en zus: ‘De dood heeft me gevormd, maar ik wil niet zuur worden’ Gebruiker: Janssen123 Hey iedereen, ik las net een artikel over Simon Fortuyn, die veel van zijn familie is verloren. Het deed me denken, hoe ga je om met zoveel verlies? Hoe kan je toch positief blijven? Iemand tips? Gebruiker: Levenswijsheid Hoi Janssen123! Goede vraag. Het verliezen van dierbaren is echt heel moeilijk en ieder verwerkt het op zijn eigen manier. Simon Fortuyn zegt dat de dood hem gevormd heeft, en dat komt vaak voor. Wat hij bedoelt, is dat zulke ervaringen je als persoon kunnen laten groeien. Bijvoorbeeld, je leert waarderen wat je hebt, en je kijkt misschien anders naar het leven. Het kan ook je kijk op relaties veranderen; je wordt vaak dankbaarder. Maar, het is ook heel normaal om je soms down te voelen. Belangrijk is om steun te zoeken. Praat erover met vrienden of een professional als je dat nodig hebt. Kleine dingen doen, zoals wandelen of een hobby oppakken, kan ook helpen om die positieve boost te krijgen. En ja, soms is het gewoon een kwestie van tijd. Het leven is niet altijd makkelijk, maar het blijft belangrijk om te blijven hopen en genieten van de kleine dingen. Gebruiker: Roosie Dank je voor je uitleg, Levenswijsheid! Ik heb zelf ook een paar jaar geleden een broer verloren en wat je zegt klopt. Het heeft me echt anders naar het leven laten kijken. Toch is het soms lastig om die positieve instelling vast te houden. Heb je tips voor wat ik kan doen als ik weer even in een dip zit? Gebruiker: Levenswijsheid Zeker Roosie! Het is normaal om ups en downs te hebben. Probeer eens iets wat je leuk vindt of waar je altijd al nieuwsgierig naar was, zoals schilderen of een nieuwe sport. Het kan helpen om je gedachten even op wat anders te richten. Bovendien, zie je die mensen om je heen die je steunen? Bel ze eens op of ga gezellig met ze afspreken. Ook belangrijk: schroom niet om je emoties te delen. Soms helpt het om het gewoon even te uiten. Gebruiker: Michiel123 Ik vind het ook mooi hoe Simon zo met zijn verlies omgaat. Ik dacht, "hoe kan je zo positief blijven?" Het is een voorbeeld voor velen. Maar ik kan me ook voorstellen dat het heel zwaar is. Moet je niet ook af en toe gewoon je verdriet mogen voelen? Gebruiker: Levenswijsheid Ja, absoluut Michiel123! Verdriet is een heel natuurlijk gevoel. Je hoeft niet altijd positief te zijn. Het is heel normaal om je soms rot te voelen. Simon laat zien dat je ondanks al dat verlies toch het leven kan omarmen, maar dat betekent niet dat je geen verdriet meer moet voelen. Laat jezelf dat ook toe. Gebruiker: Annetje16 Ik vind het fijn om dit te lezen. Het doet me denken aan mijn eigen ervaringen. Verlies maakt je soms kwetsbaar, maar ook sterker, denk ik. Ik heb nooit geleerd om hulp te vragen, maar inmiddels probeer ik daar wel aan te werken. Steun vragen is echt niet zwak, toch? Gebruiker: KeesjeB Precies Annetje! Hulp vragen is een teken van kracht. Iedereen komt wel eens in zo’n situatie. We zijn sociale wezens, en het is heel normaal om steun te zoeken. Ik heb ook een vriendin die behoorlijk wat heeft meegemaakt. Weet je wat ik altijd zeg? Samen staan we sterker! Gebruiker: Jana Iedereen gaat anders met verlies om. Soms verberg je het, soms praat je erover. Ik ben erachter gekomen dat het belangrijk is om te blijven praten. Het lucht je op. Het is interessant om te zien hoe verschillende mensen deze dingen verwerken. Mooie gesprekken hier! Gebruiker: Roosie Ja, Jana! Dat praten helpt echt. Soms voelt het alsof je alleen bent, maar dat is niet zo. De steun van anderen is goud waard. Dank jullie allemaal voor de fijne reacties! Dit heeft me echt geholpen om weer even erover na te denken. Gebruiker: Levenswijsheid Graag gedaan, Roosie! Blijf elkaar steunen. Onthoud, je bent niet alleen in deze dingen. Samen kunnen we sterker zijn! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van nieuw lid: FilmLiefhebber91 Gebruiker: FilmLiefhebber91 Datum: 1 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben FilmLiefhebber91, een nieuw lid hier op het forum. Ik kom uit Utrecht en ben al jaren een echte filmfanaat. Mijn vrienden noemen me de ‘filmkijker’ omdat ik meestal op de bank te vinden ben met een kop popcorn en een goede film op. Ik ben hier aangemeld omdat ik graag meer wil leren over het schrijven van filmreviews. Ik vind het zo fijn om mijn gedachten over films te delen, maar ik heb het gevoel dat het altijd beter kan! Wat zijn jullie beste tips voor het schrijven van een goede filmreview? Verder hou ik van lezen, muziek en het maken van korte filmprojecten met mijn vrienden. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ook zelf films maken of gewoon van het schrijven houden. Alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk ernaar uit om jullie beter te leren kennen! Groetjes, FilmLiefhebber91 Reactie van expert: CinemaGuru Gebruiker: CinemaGuru Datum: 1 oktober 2023 Hey FilmLiefhebber91! Welkom op het forum! Wat leuk dat je je voorstelt. Filmreviews schrijven is echt een kunst, en ik kan je zeker een paar tips geven! Begin met een korte samenvatting: Vertel waar de film over gaat, maar zonder te veel weg te geven. Houd het spannend! Deel je persoonlijke indruk: Wat vond je van de film? Wat sprak je aan? Was er iets dat je minder leuk vond? Persoonlijke meningen maken je review uniek. Analyseer de elementen: Kijk naar dingen zoals acteerprestaties, camerawerk, muziek en het verhaal. Hoe droegen deze bij aan de filmervaring? Gebruik voorbeelden: Als je iets goed of slecht vond, geef een specifiek voorbeeld uit de film. Dit helpt lezers om je mening beter te begrijpen. Hou het kort en bondig: Probeer je review niet te lang te maken. Mensen lezen liever een beknopte, maar informatieve review. Ik hoop dat deze tips je helpen om je reviews nog beter te maken! Heb je al een film in gedachten waar je een review over wilt schrijven? Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: FilmFanatic92 Datum: 1 oktober 2023 Hey, welkom FilmLiefhebber91! Interessante vraag, ik ben benieuwd naar die tips ook. Ik kijk altijd filmrecensies om ideeën op te doen! Gebruiker: IndieMaker Datum: 1 oktober 2023 Hallo! Goed dat je dit vraagt, FilmLiefhebber91. Ik maak zelf ook films en reviews helpen me om te reflecteren op mijn werk. CinemaGuru heeft mooie tips gegeven! Persoonlijk vind ik het belangrijk om je emoties te delen. Gebruiker: XanderTheCritic Datum: 2 oktober 2023 Hee FilmLiefhebber91! Leuke intro! Ik vind het altijd fijn om in een review te lezen wat de schrijver voelde bij een bepaalde scène. Dat maakt het vaak herkenbaar. Wat is je favoriete film? Gebruiker: MoviesAndMore Datum: 2 oktober 2023 Welkom hier! Ik vind filmreviews zo’n tof onderwerp! Als je net begint, is het best lastig, maar het wordt makkelijker. Gewoon veel oefenen! Wat is de laatste film die je gezien hebt? Gebruiker: Filmpionier Datum: 2 oktober 2023 Hey! Welkom! Ik heb een paar jaar geleden een film geschreven, dat was best een uitdaging! Reviews schrijven kan helpen om jezelf als maker te ontwikkelen. Ik ben benieuwd, ga je reviews publiceren? Gebruiker: Screenwriter245 Datum: 2 oktober 2023 Hoi FilmLiefhebber91, leuke tips van CinemaGuru! Ik ben ook begonnen met reviews schrijven en het helpt echt om je gedachten te ordenen. Heb je al een favoriete film die je wilt delen? Gebruiker: MovieBuff27 Datum: 3 oktober 2023 Hii! Bij een goede review vind ik het belangrijk dat je de sfeer van de film goed overbrengt. Wie heeft er trouwens de laatste film van Tarantino gezien? Wat vonden jullie ervan? Gebruiker: Luminous_Light Datum: 3 oktober 2023 Welkom! Reviews schrijven is leuk! Vergeet niet je unieke stem te gebruiken. Ik vind dat je ook humor moet toevoegen, dan blijft het leuk om te lezen! Gebruiker: FilmLiefhebber91 Datum: 4 oktober 2023 Dank voor alle reacties, mensen! Ik heb net "Inception" opnieuw gekeken, wat een film! Ik denk dat daar mijn eerste review over wordt. Wat een geweldig verhaal! Wat vinden jullie van die film? Dit topic voelt als een levendige interactie tussen leden die hun liefde voor film delen en elkaar helpen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker: Minke90 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe installeer ik Spotweb op mijn computer zonder dat ik veel technische kennis heb? Het lijkt me zo ingewikkeld! Alvast bedankt! Expert: TechGuru88 Hey Minke90! Geen zorgen, ik help je graag! Spotweb installeren is makkelijker dan je denkt, zelfs als je geen techneut bent. Hier is een stap-voor-stap gids: Download XAMPP: Dit is een programma dat een server op je computer draait. Ga naar de XAMPP website en download de nieuwste versie. Kies de versie voor jouw besturingssysteem (Windows, Mac, etc.). Installeer XAMPP: Klik op het gedownloade bestand om het te installeren. Gebruik de standaardinstellingen, dat maakt het makkelijker. Spotweb downloaden: Ga naar de Spotweb GitHub pagina en download de laatste versie van Spotweb. Dit doe je door op de groene "Code" knop te klikken en dan "Download ZIP" te selecteren. Uitpakken: Zoek het gedownloade ZIP-bestand (meestal in je Downloads map), klik er met de rechtermuisknop op en kies "Uitpakken". Dit maakt een nieuwe map met de Spotweb bestanden. Bestanden verplaatsen: Zoek de Spotweb map die je net hebt uitgepakt. Kopieer deze map naar de htdocs map van XAMPP. Deze vind je meestal in C:\xampp\htdocs. XAMPP starten: Open het XAMPP Control Panel en start de "Apache" server door op "Start" te klikken naast "Apache". Je zou nu een groen vinkje moeten zien. Spotweb openen: Open je webbrowser en typ in de adresbalk http://localhost/spotweb. Als alles goed is gegaan, zou je nu Spotweb moeten zien! Mocht je ergens vastlopen, laat het me weten. Succes! Gebruiker: Jeroentje88 Wauw, dat klinkt echt simpel! Heb het net geprobeerd en het werkt! Thanks, TechGuru88! Gebruiker: Lien67 Super uitleg! Maar ik ben een beetje bang voor het downloaden van XAMPP. Is dat wel veilig? Expert: TechGuru88 Hey Lien67! Goede vraag! XAMPP is vrij populair en wordt door veel mensen gebruikt. Zorg ervoor dat je het downloadt van de officiële site (die ik eerder noemde), dan zit je meestal goed. Voor extra zekerheid kun je altijd even de reviews checken of vragen in de community! Gebruiker: Pimster23 Ik zoek nog een alternatieve manier. Is het ook mogelijk om Spotweb zonder XAMPP te draaien? Expert: TechGuru88 Ja, dat kan! Maar het wordt een beetje geavanceerder. Je zou bijvoorbeeld een webhosting dienst kunnen gebruiken die PHP ondersteunt. Maar dat is misschien niet zo geschikt als je net begint. XAMPP is echt de makkelijkste manier! Gebruiker: AnneliesV Ik had ook last van foutmeldingen tijdens de installatie. Iemand hier ervaring mee? Wat doe je eraan? Gebruiker: Roy_tje Hey AnneliesV! Wat voor foutmelding krijg je? Soms kan het helpen om Apache opnieuw te starten of even je firewall instellingen te checken. Gebruiker: Minke90 Dank jullie wel voor alle info! Ik heb Spotweb nu draaien, en het is echt leuk om ermee te spelen! Gebruiker: GertieB Tof! Ik had het nooit zonder jullie hulp gekund. Nu ga ik eens wat nieuws uitproberen! Gebruiker: JanKees Wel blij dat ik hier ben komen kijken! Spotweb is echt handig. Ik ga het ook delen met mijn vrienden! Gebruiker: JeroenM Klinkt goed allemaal! Is er trouwens een manier om je Spotweb te beveiligen? Beetje angstig om daar zomaar te gaan downloaden! Expert: TechGuru88 Zeker weten! Het is goed om voorzichtig te zijn. Je kunt bijvoorbeeld je router instellen om je netwerk te beveiligen. Daarnaast kun je overwegen om een VPN te gebruiken als je nieuwsgroepen gebruikt. Dit helpt je privacy te beschermen! Iedereen: Bedankt voor de tips! Tot de volgende keer! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film