Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting
Verjaardag: 28-01-73
Geboren in: Jasper, Alabama, USA

Jason Aaron

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Jason Aaron

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting
Verjaardag: 28-01-73
Geboren in: Jasper, Alabama, USA

Bekend van

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Onderwerp: Waarom werkt mijn favoriete torrent site niet meer? Gebruiker123 Hey allemaal! Ik heb een probleem. Mijn favoriete torrent site werkt ineens niet meer. Ik probeerde het op verschillende apparaten, maar niks helpt. Iemand die weet wat er aan de hand is of wat ik kan doen? Thanks! ExpertTorrents Hoi Gebruiker123! Geen paniek, dit komt vaker voor. Er zijn een paar redenen waarom je torrent site niet werkt. Serverproblemen: Soms kan de site tijdelijk offline zijn omdat de servers overbelast zijn of onderhoud nodig hebben. Dit gebeurt regelmatig bij populaire sites. Gewoon een paar uur wachten kan soms al helpen. Blokkeringen: Je internetprovider kan de site hebben geblokkeerd. Dit gebeurt vooral bij torrent sites omdat ze vaak in verband worden gebracht met copyright schendingen. Probeer een andere internetverbinding of gebruik een VPN om te zien of het dan weer werkt. Verandering van URL: Soms verandert een torrent site van domeinnaam. Zoek even op internet naar de nieuwste link. Er zijn ook soms tijdelijke mirrors beschikbaar. Browserinstellingen: Controleer ook je browserinstellingen. Soms kunnen extensies of cookies roet in het eten gooien. Probeer je cache te wissen of een andere browser te gebruiken om te kijken of dat helpt. Als niks werkt, zijn er ook alternatieven! Er zijn veel torrent sites die je kunt proberen. Hoop dat dit je helpt! RandomUser92 Thanks voor je uitleg, ExpertTorrents! Ik had eigenlijk niet aan een VPN gedacht. Gaan we dat morgen even uitproberen! Torrento89 Haha, ik had precies hetzelfde met een andere site een tijdje geleden. Gewoon even geduld hebben helpt meestal! GamesterGuy Ik werd helemaal gek toen mijn site niet meer werkte. Had een vet spel willen downloaden! Maar inderdaad, meestal is het gewoon een tijdelijke storing. Wel even goed om te weten van die VPN. MovieMuncher Die blokkeringen van providers zijn zo irritant. Ik ben nu op zoek naar een goede VPN. Iemand aanbevelingen? ExpertTorrents @MovieMuncher, een populaire keuze is NordVPN of ExpressVPN. Ze zijn snel en hebben goede privacy-opties. Maar er zijn natuurlijk ook gratis opties, ook al zijn die vaak minder betrouwbaar. FilmFanatic Is het echt nodig om een VPN te gebruiken? Ik ben nieuw met torrents, en ik ben bang dat ik iets verkeerd doe! GeekyGirl @FilmFanatic, het is niet altijd nodig, maar het voegt wel een laagje bescherming toe. Je wilt niet dat je provider je torrentactiviteit kan bijhouden. Gewoon een beetje veilig spelen kan geen kwaad! BeentjesB Ik merkte laatst dat een paar torrent sites een foutmelding gaven over ‘403 Forbidden’. Iemand anders dit ook tegengekomen? RandomUser92 Ja, die krijg ik af en toe ook als ik probeer te linken vanuit bepaalde apparaten. Gewoon even door een andere browser proberen of je instellingen resetten kan helpen! Gebruiker123 Super bedankt voor alle tips, jongens! Heb net een VPN geinstalleerd en hij lijkt weer te werken. Tijd om te downloaden! Lees het volledige bericht hier
    • Forumonderwerp: Wat zijn oldschool ROMs en hoe kan ik ze spelen op mijn pc? GamePeter: Hey allemaal! Ik heb afgelopen week wat oudere games ontdekt die ik vroeger speelde en ik hoorde over something called "ROMs". Wat zijn dat precies? En hoe kan ik die spelen op mijn pc? Elke hulp is welkom, dank je! RetroExpert: Hey GamePeter! Goed dat je dit vraagt, want het is een onderwerp waar veel mensen mee worstelen. Een ROM is eigenlijk een bestand dat de gegevens van een videogame bevat. Het is een soort digitale kopie van een spel dat je misschien op oude consoles zoals de NES, SNES of Game Boy speelde. "ROM" staat voor "Read-Only Memory". Dus, als je zegt dat je oude games wilt spelen, dan betekent dat vaak dat je die ROMs nodig hebt. Om deze ROMs te spelen op je pc, heb je een emulator nodig. Dit is software die de console simuleert, zodat je de games kunt draaien op je computer. Er zijn heel wat gratis emulators beschikbaar, zoals ZSNES of SNES9x voor Super Nintendo games, en VisualBoyAdvance voor Game Boy games. Hier is een simpele stap-voor-stap uitleg: Zoek en download een emulator. Zorg ervoor dat je de officiële site gebruikt om te downloaden, zodat je geen troep binnenhaalt. Zoek een ROM. Dit kan wat lastiger zijn, want je wilt niet in juridische problemen komen. De veiligste manier is om een ROM van een game te gebruiken die je al bezit, of om gratis games te vinden die legaal te downloaden zijn. Plaats de ROM in de emulator map. De meeste emulators hebben een specifieke map waar je de ROM-bestanden moet zetten. Start de emulator en laad de ROM. Hierna zou je in staat moeten zijn om de game te spelen! Let wel op dat niet alle ROMs legaal zijn, dus doe je onderzoek voordat je iets downloadt. Veel plezier met gamen! NinaSwitch: Cool, RetroExpert, thanks! Heb je toevallig ook tips voor de beste emulators? Of is er één die altijd het beste werkt? GameFan92: Ja, klopt! Ik heb de ZSNES geprobeerd en die werkt echt supergoed voor SNES games! Maar de interface is wel een beetje verouderd. OldSchoolLover: Ik vind het echt leuk dat steeds meer mensen oude games herkansen! Rom-hunting is soms een avontuur op zich. Maar idd, check de legaliteit even! NinaSwitch: Dat klinkt als een leuke uitdaging! Heb je ook tips voor het vinden van de goede ROMs? Want bij sommige sites voel je je soms niet zo veilig… RetroExpert: Ja, daar heb je een goed punt, NinaSwitch. Voor ROMs zijn er enkele "legale" sites waar je veilig kunt downloaden. Sites zoals ‘archive.org’ hebben een verzameling van oude games die je legaal kunt proberen. GamePeter: Bedankt voor al de tips, iedereen! Ik ga zeker even kijken naar die emulators en ROMs. Heb je eigenlijk nodig dat een controller aansluit op pc? Of kan je gewoon met je toetsenbord spelen? NerdyGamer: Je kan meestal met je toetsenbord spelen, maar het is echt veel leuker met een controller. Er zijn goedkope USB-controllers die je gewoon op je pc kunt aansluiten. Dat geeft een veel betere ervaring! RetroExpert: Inderdaad, GamePeter. Controller is de way to go! En ja, meeste emulators ondersteunen controllers heel goed. Even instellen en het werkt perfect! GameFan92: Was ook mijn ervaring! Had eerst gespeeld met toetsenbord, maar met een controller komt het echt tot leven. Vergeet ook niet je instellingen goed te bekijken in de emulator. Dat maakt ook een groot verschil! NinaSwitch: Ik ga mijn oude controller weer opzoeken, thanks voor de tip! Hebben jullie ook ervaring met het online spelen van ROMs met vrienden? Is dat mogelijk? OldSchoolLover: Zeker! Sommige emulators hebben online opties. Je kunt bijvoorbeeld met elkaar samen gamen via netplay. Moet je wel even goed instellen, maar het is superleuk! GamePeter: Wauw, dit wordt echt vet! Bedankt iedereen, ik ga aan de slag en ik laat jullie weten hoe het gaat. Mocht ik nog vragen hebben, dan kom ik snel terug! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Vooruitblik op Elche CF vs. Girona FC Gebruiker: VoetbalFan23 Hey allemaal! Wat denken jullie van de komende match tussen Elche en Girona? Hoe staan de kansen ervoor? Is het dit keer misschien makkelijker voor Elche tegen een bekende tegenstander? Expert: VoetbalAnalist89 Goede vraag, VoetbalFan23! De match tussen Elche CF en Girona FC is altijd interessant, vooral omdat ze elkaar al eerder hebben ontmoet, maar elk duel is weer anders. Elche heeft de laatste tijd wat goede resultaten geboekt, zeker na hun overwinning in de Copa del Rey. Ze zijn nu vol zelfvertrouwen. Wat de stijl betreft, Elche en Girona spelen beide aanvallend voetbal, dus het zou wel eens een spannende wedstrijd kunnen worden. Eder Sarabia, de coach van Elche, heeft benadrukt dat het belangrijk is om alert te zijn in de laatste meters—dat wil zeggen dat ze goed moeten zijn in het afmaken van kansen. Bekijk ook de situatie: Ounahi, een sleutelspeler voor Girona, is er niet bij vanwege een schorsing, wat een groot voordeel kan zijn voor Elche. Als iedereen fit is, heeft Elche een goede kans om deze partij te winnen. Maar je weet het, in het voetbal kan alles gebeuren! Reacties: Gebruiker: Ronaldo_R9 Klinkt goed! Ik hoop dat Elche een aanvallend spel laat zien. We hebben soms moeite om dat door te voeren. Gebruiker: Fan van Girona Nou, ik ben sceptisch. Girona heeft ook sterke spelers die kunnen verrassen, zelfs zonder Ounahi. We moeten voorzichtig zijn! Gebruiker: Yvonne_Van_Elche Ik ben zo blij dat iedereen fit is! Dat geeft ons een geweldige kans. Dit is het moment om die winst te pakken op eigen veld! Gebruiker: VoetbalFan23 Ja, maar geschiedenis herhaalt zich wel een beetje… Hoeveel kans heeft Elche echt tegen Girona? Twee eerdere wedstrijden verloren, dat zegt iets, toch? Expert: VoetbalAnalist89 Zeker, het verleden is belangrijk, maar dit seizoen is Elche in een andere vorm. De stats helpen niet als je de motivatie en teamgeest ziet. Dat kan een groot verschil maken! Gebruiker: DimiDeGoalgetter Ik vind dat Sarabia goed bezig is met de spelers. Het team heeft meer balans dan vorig seizoen. Die overwinning tegen Quintanar was cruciaal! Gebruiker: Oldschool_Fan Maar wat als ze het weer laten liggen? Elche moet echt zijn kansen afmaken. Geen excuses meer! Gebruiker: Priscilla_P Haha, geloof me, dat kunnen ze! Ik heb er vertrouwen in. We hebben het thuisvoordeel en de supporters achter ons. Het kan een thriller worden! Gebruiker: Footybuff_77 Ik sluit me bij Priscilla aan. Het zal een leuke match zijn. Laten we hopen op een goede wedstrijd en veel doelpunten van Elche! Gebruiker: VoetbalFan23 Thanks voor alle reacties! Ik heb er zin in, laten we hopen op een mooie match! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film