Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Costume & Make-Up

Tia Stephanou

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Tia Stephanou

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Costume & Make-Up

Bekend van

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Forumdiscussie: Alles over Films, Series, TV en E-books SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar goede pauzeseries voor een ontspannen avond. Gewoon iets dat je kan kijken zonder dat je er te veel bij na hoeft te denken. Iets wat leuk en luchtig is. Iemand tips? FilmGuru99 Hey SmurfFan88! Wat leuk dat je om aanbevelingen vraagt! Voor een ontspannen avond kun je echt niet fout gaan met een paar klassiekers. Hier zijn wat series die perfect zijn om even lekker te ontspannen: Brooklyn Nine-Nine – Dit is een comedy serie over een groep detectives in New York. De humor is vaak absurd, en elke aflevering is zo kort dat je de serie makkelijk in één avond kunt bingen. De karakterontwikkeling is ook leuk, waardoor je echt met ze meeleeft. The Office – Dit is een mockumentary over het leven op kantoor. Het duurt even om in de juiste sfeer te komen, maar de hilarische situaties en de unieke personages maken het helemaal goed. Elke aflevering is zelfstandig, dus je kunt ze in willekeurige volgorde kijken. Parks and Recreation – Vergelijkbaar met The Office, maar het draait om de gemeentelijke afdeling van een klein stadje. De personages zijn super schattig en je gaat ze na een paar afleveringen echt leuk vinden. Friends – Een echte klassieker. De dynamiek tussen de vrienden en de herkenbare situaties maken het perfect om gewoon even je hoofd leeg te maken. En ja, je kan het keer op keer kijken zonder dat het verveelt! Nailed It! – Dit is een kookwedstrijd met een twist. Amateurbakkers proberen de meest ingewikkelde taarten te maken, en het gaat vaak heerlijk mis. Het is echt leuk om naar te kijken, en je lacht je echt kapot. Dus, kies er een en leun lekker achterover! Laat je ook vooral niet afschrikken als je vaker moet pauzeren, het gaat allemaal om het plezier. Veel kijkplezier! BookLover87 Thanks voor de tips, FilmGuru99! Brooklyn Nine-Nine is echt een favoriet van me. Ik hou van de bizarre humor en de korte afleveringen. Perfect voor als je moe bent! En die kookshow Nailed It! is inderdaad een gouden zet. Die mensen maken soms echt de meest gekke creaties. SerieNerd12 Ik vind Friends nog steeds de beste serie ever! Gewoon iets dat je altijd kan kijken. Soms lig ik gewoon op de bank met een dekentje, en dan klik ik het weer op. Het voelt als thuiskomen. ArtiestInDeDop Ik ben het helemaal eens met SerieNerd12! Friends is zo’n feel-good serie. Maar ik zou ook The Good Place willen aanraden. Het is een mix van comedy en een beetje filosofie. Het doet je echt nadenken, maar de humor is zo sterk dat je het niet voelt als werk. KinePolisFan Ik hou meer van films, maar de pauzeseries die allemaal genoemd zijn zijn echt fijn. Wat vinden jullie van The Good Place? Ik heb het nog niet gezien, maar iedereen zegt dat het leuk is! GeekyGamer84 Ik ben uiteindelijk maar aan Brooklyn Nine-Nine begonnen, en wow! Dat had ik veel eerder moeten doen! Bedankt voor de tip, FilmGuru99! De personages zijn echt leuk en de afleveringen zijn zo snel om te kijken. EbookLezer Deze aanbevelingen zijn echt handig! Ik ben een beetje aan het stressen met werk, dus iets dat makkelijk te kijken is, is echt wat ik nodig heb. Bedankt, allemaal! KookKoning Ik vind de kookshows zoals Nailed It! echt perfect voor een humorvolle pauze! Het is gewoon zo leuk om te zien hoe slecht sommige mensen zijn in bakken. TheatreLover Ik weet dat dit niet helemaal hetzelfde is, maar wat vinden jullie van musicals als je een pauze nodig hebt? Die hebben ook zo’n feel-good factor! SmurfFan88 Dank allemaal voor de reacties! Ik ga zeker een paar van deze series uitproberen. Heb inmiddels Brooklyn Nine-Nine op staan, dus dat wordt mijn avond! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat gebeurt er met het luchtalarm in Nederland? Gebruiker: JanDekker98 Bericht: Hey allemaal, wat is er aan de hand met het luchtalarm dat binnenkort afgeschaft zou worden? Is er al een alternatief ofzo? Expert: Veiligheidsadviseur Lisa Bericht: Hoi Jan, dat is een goede vraag! Het luchtalarm, officieel het Waarschuwings- en Alarmeringssysteem, gaat per 1 januari 2028 verdwijnen. Er zijn 4278 sirenes in Nederland die mensen waarschuwen bij gevaar, zoals overstromingen of branden met giftige stoffen. De overheid vindt dat het systeem verouderd is en niet iedereen bereikt. Ze willen nu meer gebruikmaken van NL-Alert, dat mensen via hun mobiele telefoons waarschuwt. Maar er zijn zorgen. Wat als er een stroomuitval is of als je telefoon leeg is? En sommige mensen begrijpen de berichten van NL-Alert niet goed door bijvoorbeeld taalproblemen of laaggeletterdheid. De burgemeesters uit verschillende regio’s zeggen dat ze het “onacceptabel” vinden als er niks anders komt voor het luchtalarm. De minister zegt dat er geen geld is voor een alternatief, maar er wordt wel onderzocht wat er mogelijk is. Belangrijk is dat er een goed systeem komt dat iedereen kan bereiken! Gebruiker: MiekeJansen Bericht: Dat klinkt allemaal wel spannend! Maar hoe weet je dat NL-Alert wel goed werkt? Gebruiker: Klaas_van_Staal Bericht: Ja precies! Ik heb wel eens verhalen gehoord dat mensen helemaal geen melding kregen. Wat als er echt gevaar is? Expert: Veiligheidsadviseur Lisa Bericht: Goede punten, Mieke en Klaas! NL-Alert is nog in ontwikkeling, maar het idee is dat het snel en eenvoudig is. Het gaat via SMS, dus het moet sneller gaan dan een sirene. Maar als mensen geen mobiel hebben of als ze die niet kunnen gebruiken, kan het problematisch zijn. Tijdens recente testen kregen de sirenes in Noord-Holland Noord ook niet overal goed een signaal. Dat laat zien dat de huidige systemen ook hun zwakke plekken hebben. Daarom willen de veiligheidsregio’s dat er meer geld en aandacht komt voor een betrouwbaar alarmeringssysteem! Gebruiker: Sarah_Huis Bericht: Ik snap dat een nieuw systeem nodig is, maar oh jee, wat als het allemaal misgaat? Ik voel me nu al zenuwachtig! Gebruiker: ThomasK Bericht: Dat is begrijpelijk, Sarah. Maar als er geen goede oplossing komt voor de huidige problemen, zitten we straks met een groter issue. De overheid moet echt zijn best doen hier! Gebruiker: LotteB_86 Bericht: Waarom kunnen ze niet gewoon beide systemen laten bestaan tot er een goed alternatief is? Ik vind het zo raar dat ze het allemaal zo snel willen doorvoeren. Gebruiker: BasV Bericht: Lotte, dat vind ik ook een goed idee! Gewoon als backup, weet je wel? Het is logisch dat niet iedereen met hun telefoon bezig is als er gevaar is! Gebruiker: Expert vriendin van Lisa Bericht: Klopt helemaal, Bas! Het is inderdaad een optie om het oude systeem voorlopig in de lucht te houden. Het zou de mensen meer veiligheid geven in geval van nood. Gebruiker: JanDekker98 Bericht: Dus, kortom, er is kindje nog heel veel onzeker, he? Ik hoop dat ze dit snel oplossen, voor onze veiligheid! Gebruiker: MiekeJansen Bericht: Precies, Jan! We moeten echt zorgen dat iedereen veilig kan zijn in geval van rampen. En zo zoals de discussie verder gaat, blijft de hoop bestaan dat er snel een goede oplossing komt. Het onderwerp blijft actueel en iedereen houdt zijn oren en ogen open voor nieuws! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: LIVE | Zweden levert tientallen straaljagers aan Oekraïne in strijd tegen Rusland Gebruiker: Janneke76 Bericht: Hey allemaal, ik heb gehoord dat Zweden straaljagers naar Oekraïne gaat sturen. Wat houdt dat precies in? Waarom is dat zo belangrijk? Expert: PaulKempen Bericht: Hé Janneke76, goede vraag! Het is inderdaad een heel belangrijk onderwerp. Zweden heeft besloten om tientallen straaljagers, de Jas 39 Gripen, te sturen naar Oekraïne. Dit soort vliegtuigen wordt gebruikt voor zowel aanvallen als verdediging. Waarom is dat belangrijk? Ten eerste, Oekraïne zit midden in een zware strijd met Rusland en heeft meer militaire steun nodig. Door deze straaljagers te sturen, krijgt Oekraïne de mogelijkheid om zijn luchtruim te verdedigen en essentiële aanvallen uit te voeren op Russische posities. Het helpt ook om de luchtveiligheid van Oekraïne te verbeteren. Verder is het een signaal naar andere landen dat Zweden achter Oekraïne staat. Het laat ook zien dat Europese landen bereid zijn om actie te ondernemen. Dit soort militaire steun kan de uitkomst van het conflict beïnvloeden. Voorbeeld: Als Oekraïne bijvoorbeeld beter in staat is om Russische vliegtuigen te bestrijden, kan dat hun grondtroepen beschermen en zelfs de vooruitgang van de Russen stopzetten. Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt! Laat maar weten als je meer wilt weten. Gebruiker: MaxWillem Bericht: Dit is zo’n sterke zet van Zweden. We moeten dit echt steunen! Gebruiker: Margriet_88 Bericht: Ja, maar ik vraag me af of het wel genoeg is. Tientallen straaljagers, maar wat nou als Rusland reageert? Dat kan de situatie alleen maar erger maken, toch? Expert: PaulKempen Bericht: Goede opmerking, Margriet_88! Dat is altijd een risico in zo’n situatie. Je hebt gelijk dat Rusland mogelijk zou kunnen reageren. Militaire steun is altijd een delicate kwestie. Aan de andere kant, als Oekraïne niet de middelen heeft om zichzelf te verdedigen, kan dat ook rampzalig zijn. Het is dus echt een soort balans vinden. Gebruiker: Tommy101 Bericht: Maar hoe goed zijn die straaljagers eigenlijk? Kunnen ze echt verschil maken? Expert: PaulKempen Bericht: Ja, de Jas 39 Gripen is een moderne en veelzijdige straaljager. Ze zijn ontworpen om snel te kunnen reageren en zijn heel effectief in verschillende situaties. Dus, ja, ze kunnen echt een verschil maken, vooral in het beschermen van Oekraïense luchtruim. Gebruiker: NancyK Bericht: Ik vind het ook opmerkelijk hoe snel landen hun steunen aanbieden nu. Vorig jaar leek iedereen nog afwachtend. Het voelt goed om te zien dat er toch keihard actie wordt ondernomen. Gebruiker: Janneke76 Bericht: Dank voor je antwoord Paul! Ik begrijp het nu beter. Wat zou de volgende stap voor Oekraïne zijn? Expert: PaulKempen Bericht: Dat is een goede vraag, Janneke76. De volgende stappen zijn meestal het coördineren van de ontvangst van die straaljagers en het trainen van de Oekraïense piloten. Dat kost tijd, maar is cruciaal. Ze moeten er daadwerkelijk mee leren vliegen als ze effectief willen zijn. Gebruiker: HenkieB Bericht: Het lijkt me dus ook belangrijk dat andere landen ook steun blijven bieden, niet alleen financieel maar ook munitie en training. Als het nu een gezamenlijk front wordt, dan kan er echt iets veranderen. Gebruiker: FleurE Bericht: Absoluut! Solidariteit is belangrijk, maar ik hoop echt dat het niet verder escaleert. Strijd kost levens, aan beide kanten. Gebruiker: OscarR Bericht: Precies! Natuurlijk willen we Oekraïne helpen, maar laten we hopen dat dit geen nieuw conflict in gang zet. Maakt het allemaal zo ingewikkeld. Gebruiker: MaxWillem Bericht: Uiteindelijk gaat het om mensenlevens. We moeten het daar niet uit het oog verliezen. Gebruiker: Janneke76 Bericht: Amen! Laten we hopen dat het snel beter wordt. Thanks iedereen voor de input! Met deze informele discussie hopen we dat je een beter begrip hebt van de situatie rond de levering van straaljagers aan Oekraïne. Blijf het gesprek volgen! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film