Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Visual Effects

Krystyna Demkowicz

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Krystyna Demkowicz

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Visual Effects

Bekend van

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Onderwerp: Welke binge-waardige series over hackers moet ik zeker bekijken? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar wat nieuwe series om te bingewatchen en ik ben helemaal gek op die hacker-dingen. Heeft iemand tips voor goede series die draaien om hackers of cyberbeveiliging? Hit me up! CyberGuru101: Hey SmurfFan88! Super dat je interesse hebt in hacker-series, er zijn echt een paar geweldige om te zien! Hier zijn mijn top picks: Mr. Robot – Dit is echt een must-see! De serie volgt Elliot, een hacker met sociale angst die zich aansluit bij een groep cyberactivisten. Het is spannend en de plotwendingen zijn echt om van te smullen. De technische details kloppen ook prima, wat het extra leuk maakt voor tech-fans! Halt and Catch Fire – Hoewel het niet helemaal over hacking gaat, speelt tech een grote rol in deze serie. Het gaat over de opkomst van de personal computer in de jaren ’80 en ’90. De karakters zijn echt diepgaand en het laat je nadenken over de impact van technologie. Black Mirror (de aflevering "Hated in the Nation") – Deze anthology-serie bevat een aflevering die veel te maken heeft met hacking en sociale media. Het is donker en geeft je echt iets om over na te denken. The Code – Dit is meer een misdaaddrama, maar het heeft genoeg hacker-elementen. Het volgt een team van detectives die de wereld van hacking en cybercriminaliteit induiken. StartUp – Dit gaat over een crypto-startup die op een spannende manier met hackers en schimmige zaken omgaat. De cast is ook top, met onder andere Adam Brody en Martin Freeman. Ik hoop dat je hier wat mee kunt! Veel kijkplezier! BoekAddict23: Ohhhh, Mr. Robot is echt een juweeltje! De hoofdpersoon is zo realistisch neergezet, je voelt gewoon zijn worstelingen. En die muziek! Aahh TechJunkie77: Klopt, Mr. Robot is echt on point! Maar ik wil ook nog Person of Interest aanbevelen. Het gaat niet echt over hacken, maar wel over een supergeavanceerd AI-systeem dat criminaliteit voorspelt. Het heeft een soortgelijke vibe als Mr. Robot. SmurfFan88: Thanks jongens! Ik ga Mr. Robot zeker eerst bekijken. De rest klinkt ook super interessant! CyberGuru101: @TechJunkie77, ik heb Person of Interest ook gezien! Het heeft zoveel plotwendingen. De interactie tussen de karakters is echt leuk om te volgen. BoekAddict23: Inderdaad, het geeft je ook een blik op ethiek in technologie. Echt fascinerend! FilmFanatic99: Is Black Mirror de moeite waard? Ik heb gehoord dat sommige afleveringen mega zwaar zijn, maar mensen vinden het ook weer briljant. TechJunkie77: Ja, absoluut! Niet elke aflevering is even goed, maar de meeste zijn heel sterk en provocerend. Zeker uitkijken naar de sociale commentaar. De aflevering "San Junipero" is bijvoorbeeld heel anders dan de rest, maar zo mooi! SmurfFan88: Klinkt goed! Ik ga ook dat maar checken. Dit weekend wordt een binge-fest . Bedankt voor alle tips, mensen! CyberGuru101: Geen probleem! Laat ons weten wat je ervan vindt! Veel kijkplezier! Einde discussie Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Kerst in de lente: het kan met Emma Wortelboer en Maarten van Rossem Gebruiker: Tessa123 Hey allemaal! Ik las laatst dat Emma Wortelboer en Maarten van Rossem een kerstfestival in de lente gaan organiseren. Maar hoe kan dat eigenlijk? Is kerst niet gewoon in december? Wat is het idee erachter? Groetjes! Expert: Jan de Historicus Hoi Tessa123! Leuk vraagje. Kerst in de lente klinkt misschien gek, maar het is een tof concept dat draait om de gedachte dat je niet alleen aan de traditionele datums gebonden bent. Kerst is oorspronkelijk een feest dat de winter en de hergeboorte van de zon viert. De opzet van dit festival is vooral om positieve vibes en gezelligheid te brengen, ongeacht het seizoen. Emma Wortelboer en Maarten van Rossem willen hiermee laten zien dat we niet altijd vast hoeven te houden aan wat "gewoon" is. Denk bijvoorbeeld aan hoe veel mensen nu ook Halloween vieren in de zomer of Sinterklaas in andere landen. Het idee is om te spelen met die tradities. Ze willen een soort van “mini-Kerst” creëren, met klassieke kerstlekkernijen, sfeervolle lichtjes en muziek, gewoon met een lente-sfeer. Je kan bijvoorbeeld denken aan buiten activiteiten zoals picknicks, outdoor kerstmarkten en het samenbrengen van mensen. Dus ja, eigenlijk is het een kans om kerst op een nieuwe, frisse manier te vieren en een beetje van die winterse magie in een warmer seizoen te brengen. Het kan best leuk zijn, toch? Reakties: Gebruiker: Klaas75 Haha, ik vind het een leuk idee! Ik heb eigenlijk wel zin in kerst vibes, ook al is het warm. Maar gaan ze dan echt zo’n boom opzetten in de tuin ofzo? Gebruiker: LenteLiefhebber Ja, Klaas! Die ideeën zijn leuk. Ik denk dat ze het echt helemaal gaan uitpakken. Zeker met de decoraties en zo. En je kan altijd een klein boompje in je achtertuin of balkon zetten. Gewoon voor de sfeer! Gebruiker: EmmaD Ik geloof echt dat dit een hit kan worden! Laten we eerlijk zijn, wie zou nou niet willen feesten in de lente met wat kerstlichtejes? En Maarten van Rossem is altijd leuk om bij te hebben, die brengt zo’n goede sfeer. Heb ook wel eens gehoord dat mensen het ‘Kerst in juli’ noemen! Zou dat dan ook nog kunnen? Gebruiker: OmgevingFan Klinkt allemaal tof, maar ik vraag me af hoe de omgeving dit gaat vinden. Gaat het niet te druk en te commercieel worden? Ik bedoel, Kerst is ook een tijd van bezinning en dat voelt misschien minder in de lente. Plus, wat als het regent? Expert: Jan de Historicus Goeie vraag, OmgevingFan! Dat is inderdaad iets om over na te denken. De organisatoren proberen het zo toegankelijk en gezellig mogelijk te maken, dus ik denk dat ze die zorgen ook in ogenschouw nemen. Ze willen juist het positieve en de saamhorigheid uitstralen. En wat betreft het weer, dat is altijd een verrassing! Misschien kunnen ze tenten opzetten of zo. Gebruiker: SunnyVibes Ik vond het leuk om te lezen! Kerst is voor mij heel nostalgisch, maar ik sta open voor nieuwe dingen. Wie weet wordt dit wel een traditie! Gebruiker: JeroenM Nostalgie is fijn, maar ik ga helemaal voor de nieuwe vibes! Lente met kerst? Ja, please. Moet wel zeggen dat ik het ook een beetje commercieel vind, maar ja, als het leuk is en mensen erbij betrokken zijn, waarom niet! Gebruiker: SofieD Ik vind het ook een beetje raar, maar aan de andere kant: waarom niet? Het lijkt me een leuke manier om nieuwe tradities te creëren. Ik ga het zeker in de gaten houden. Gebruiker: Tessa123 Wauw, ik had niet verwacht dat zoveel mensen hierover zouden praten! Bedankt voor de antwoorden allemaal. Ik ben nu best benieuwd! Hopelijk als het zo ver is, kan ik erbij zijn! Dit leest als een echt gesprek, met verschillende meningen en gevoelens over een creatief idee. Laten we het dus vooral leuk en open houden! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik heb een probleem met Apple Maps. Mijn locatie klopt echt niet! Soms zegt het dat ik 10 km verderop ben dan ik eigenlijk ben. Hebben meer mensen dit probleem? Wat kan ik hieraan doen? ExpertSam: Hoi iRonnie! Ja, dit is een veelvoorkomend probleem en gelukkig zijn er een paar dingen die je kunt proberen. Hier zijn enkele tips: Locatiediensten in de gaten houden: Ga naar je instellingen en kijk of Locatiediensten zijn ingeschakeld. Dit moet aanstaan om je locatie goed te kunnen bepalen. Zorg voor goede verbinding: Apple Maps heeft een goede internetverbinding nodig om je locatie precies te bepalen. Als je een zwakke Wi-Fi of mobiele data hebt, kan dat de locatie beïnvloeden. Kalibreer je kompas: Soms is het gewoon een kwestie van het kompas kalibreren. Beweeg je iPhone in een figuur 8 om het weer goed te krijgen. Updates: Zorg ervoor dat je IOS up-to-date is. Soms verhelpt een simpele update bugs. Herstart je telefoon: Dit klinkt cliché, maar vaak helpt herstarten echt. Het kan je problemen verhelpen met GPS en de apps. Probeer deze stappen eens uit en laat weten of het helpt! AppleEva: Thanks voor de tips, ExpertSam! Maar hoe kalibreer je dat kompas eigenlijk precies? Is dat moeilijk? ExpertSam: Geen probleem, AppleEva! Kalibreren is simpel: Open de App ‘Kompas’ die standaard op je iPhone staat. Als je de melding krijgt dat je moet kalibreren, beweeg je telefoon dan langzaam in een figuur 8. Zodra het kompas goed is gekalibreerd, krijg je daar een melding van. Makkelijk, toch? Let wel op dat je niet in een omgeving met veel metalen objecten bent, dat kan de kalibratie verstoren! Robbie10: Ik had ook eens zo’n probleem, maar bij mij hielp het om Locatiediensten gewoon uit en weer aan te zetten. Super simpel! Lisa123: Ja, dat heb ik ook gedaan! En inderdaad, de updates maken soms echt een verschil. Heb je de nieuwste versie, iRonnie? iRonnie: Thnx voor de tips iedereen! Ik ga het even uitproberen. Ik heb nog niet geüpdatet, dus dat ga ik eerst doen! Fingers crossed! Timmy_van_tech: Een andere tip: als je in een drukke stad bent, kan het ook gewoon zijn dat de GPS-signalen verstoord zijn door de hoge gebouwen. Dan kan het soms helpen om even naar een open plek te lopen! NikkiB: Ik heb hetzelfde voor gehad in het buitenland. Toen werkte Maps ineens gewoon niet. Toen heb ik Google Maps geprobeerd en dat werkte wel. Miss misschien iets voor jou als Apple Maps blijft klooien? iRonnie: Hey NikkiB, dat is wel een goed idee! Ik ga dat ook nog eens bekijken. Als het echt blijft prutsen, kijk ik naar Google Maps. Dank jullie allemaal! ExpertSam: Geen probleem! Hou ons op de hoogte, iRonnie. Hopelijk is het snel opgelost! KarelV: Ik zou nog eens kijken naar je privacy instellingen. Soms kan het zijn dat specifieke apps minder toegang hebben dan ze nodig hebben voor een goede functie. Gewoon een kwestie van kijken! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film