Spring naar bijdragen

epub Harry Potter en de vuurbeker


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Ik geloof niet dat ik al een specifiek onderwerp voor epub bestanden ben tegengekomen, maar staat het fout dan hoor ik het graag...

Ik ben momenteel op zoek naar een epub bestand van Harry Potter en de Vuurbeker. Ik heb er een paar gevonden, maar die zijn allemaal maar 212-214 pagina's lang, dan ben je ongeveer op de helft van het boek (nog voor de eerste opdracht van het Toverschooltoernooi). Ik heb de boeken al tig keer gelezen, maar ik ben nu op mijn ereader bezig om alle boeken nog eens te lezen en vind het zonde dat ik nu halverwege zou moeten ophouden..

Wie heeft een versie die het hele boek (in het Nederlands) omvat en kan me vertellen waar ik die ongeveer kan vinden.

Alvast bedankt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

wat je ook kunt doen is een ebook downloaden van harry potter (een pdf bestand) dan kijk je of die compleet is.

met http://epub2go.com/  kun je een pdf omzetten naar een epub bestand voor de iphone (denk ik)  :)

probeer het eens zou ik zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Ik heb het programma uitgeprobeerd met een Engelstalig PDF en dat werkt (althans binnen de library op de computer). Helaas kan ik nu natuurlijk nog geen Nederlandstalig PDF vinden van de vuurbeker, maar ik houd me aanbevolen als iemand weet waar ik die kan vinden....

In ieder geval bedankt voor dit programma, ik heb nog wel meer PDF'jes die ik nu dus kan omzetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

  • Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

waar download je zowiezo e-book dingen. PDF of epub. heb al gezocht, maar nooit gevonden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 720

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Als je nieuwsgroepen gebruikt (ik maak er gebruik van via FTD) heb je een eigen kopje "ebooks" of je kijkt daar onder afbeeldingen.

Voor torrents is er volgens mij bij TPB een aparte categorie, maar als je in de zoek regel daar ebook invult, komt er van alles naar boven, waaronder epub boeken. Op FTD is gisteren weer een post neergezet met 216 Nederlandse ebooks, waaronder Harry Potter en de vuurbeker, maar die is helaas ook niet compleet....

Helaas zijn de Harry Potter boeken om de een of andere reden ook niet gewoon bij bol.com te verkrijgen, ik zou er best wat voor over hebben, maar ja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

op veel torrentsites is ook een categorie e-books hoor:)

voor nederlandse boeken is het alleen iets moeilijker om deze te vinden.

ik heb een tijd terug nog wel een ebook van harry potter gedownload (HP en de relieken v/d dood) gewoon in pdf

weet alleen niet meer waar ik die van daan heb :S

ik weet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...