Jump to content
--Cynthia--

Waar kan je gratis Nintendo DS spellen / roms downloaden

Recommended Posts

Hi! 

Ik heb mijn DS weer uit de kast getrokken en wil eigenlijk nog wel weer wat nieuwe spellen op mijn R4 zetten, wie weet of en waar ik ze kan downloaden?

Groetjes!

Hallo @Jannaaaaaa,

Op het forum Alles over Games en Consoles staan een heleboel topics waaronder 1 met een Google linkje naar een pagina waar je voldoende websites kan vinden voor downloads die ik voor je heb neergezet onder deze link

Edited by Guardian

Helaas ook hier is het gegeven antwoord gelezen door de vraagsteller @Jannaaaaaa, die het kennelijk ook niet de moeite waard vindt om even te reageren op het gegeven antwoord. :(

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By mvankleef
      wie o wie zou mij willen helpen , ik heb vroeger veel r4 kaarten gehad en ds , maar nu krijgt mijn jongste zoon de nieuwste 2ds en heb het nieuwste r4 kaartje gekocht , de software erop en wat nieuwere spellen gedownload maar helaas werken alleen de oude spellen (had er nog een paar op de pc staan ) . Ik zie wel de spellen staan op het kaartje maar kan ze niet openen . ik hoop zo dat iemand mij zou willen/kunnen helpen
    • By Duken
      Nintendo heeft in een rechtszaak geschikt voor 12 miljoen dollar (10,7 miljoen euro) met de websites LoveROMS.com en LoveRETRO.co. Het Japanse bedrijf klaagden de websites aan voor het plegen van merkinbreuk en het schenden van de auteursrechten. De websites in kwesties boden lange tijd roms aan van verschillende games in bezit van Nintendo door middel van emulators. Deze games waren afkomstig van platformen zoals de NES, GameBoy en N64. Inmiddels zijn de websites offline gehaald.
      De eigenaren van de websites, een getrouwd stel, maakte duidelijk aan Nintendo geen verdere problemen te willen veroorzaken in het juridische proces. Hiermee beslisten beide partijen om in discussie te gaan over de consequenties van de misgelopen inkomsten. Uiteindelijk schikte het paar voor een bedrag van omgerekend 10,7 miljoen euro, inclusief het offline halen en overhandigen van de websites aan het bedrijf.
      Eerder dit jaar sleepte Nintendo de website voor de rechter, wat leidde tot het veelvuldig offline gaan van verschillende aanbieders van roms, zoals EmuParadise, uit angst voor juridische sancties.
    • By Duken
      Nintendo heeft in een rechtszaak geschikt voor 12 miljoen dollar (10,7 miljoen euro) met de websites LoveROMS.com en LoveRETRO.co. Het Japanse bedrijf klaagden de websites aan voor het plegen van merkinbreuk en het schenden van de auteursrechten. De websites in kwesties boden lange tijd roms aan van verschillende games in bezit van Nintendo door middel van emulators. Deze games waren afkomstig van platformen zoals de NES, GameBoy en N64. Inmiddels zijn de websites offline gehaald.
      De eigenaren van de websites, een getrouwd stel, maakte duidelijk aan Nintendo geen verdere problemen te willen veroorzaken in het juridische proces. Hiermee beslisten beide partijen om in discussie te gaan over de consequenties van de misgelopen inkomsten. Uiteindelijk schikte het paar voor een bedrag van omgerekend 10,7 miljoen euro, inclusief het offline halen en overhandigen van de websites aan het bedrijf.
      Eerder dit jaar sleepte Nintendo de website voor de rechter, wat leidde tot het veelvuldig offline gaan van verschillende aanbieders van roms, zoals EmuParadise, uit angst voor juridische sancties.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By Duken
      Nintendo heeft een rechtszaak aangespannen tegen Loveretro.co en LoveROMs.com die gratis emulators en roms verspreiden. Het gaat om twee populaire websites die de software aanbieden, schrijft Torrentfreak. Nintendo klaagt de websites aan voor oneerlijke concurrentie, merkinbreuk en het schenden van auteursrechten.
      Via de websites kunnen mensen gratis roms downloaden. Het gaat om kopieën van games die op Nintendo-consoles verschenen. Via een speciaal programma, een zogeheten emulator, zijn bijvoorbeeld spellen van de Super Nintendo, Game Boy of Nintendo 64 op de computer te spelen.
      Naast het aanbieden van de games, gebruikten de websites ook logo's en personages uit Nintendo-spellen. Het Japanse bedrijf noemt de sites enkele van de "beruchtste online verspreidingsplekken voor illegale videogames".
      Schadevergoeding
      De rechtszaken werden in het Amerikaanse Arizona aangespannen. Nintendo hoopt dat beide sites worden gesloten. Het bedrijf vraagt een schadevergoeding van 150.000 dollar (bijna 128.000 euro) per game en tot 2 miljoen dollar per inbreuk op de merknaam van Nintendo.
      Daarnaast hoopt Nintendo de domeinnamen in handen te krijgen en wil het bedrijf weten bij wie de roms oorspronkelijk vandaan komen. Loveroms heeft op Facebook aangegeven dat het de roms van zijn site heeft verwijderd. Roms voor Sega en Sony, zijn nog wel op de website te vinden. De site van Loveretro zien dat deze is gesloten na het bericht van Nintendo.

• Create New...