Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Epub zoeken

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Status:  Offline
  • Actief:  

52 minuten geleden zei Gandalf:

Goedemorgen , ik heb een vraag. Sinds Paradise is gestopt mis ik enorm het aanbod van ebooks. Gelukkig is op Private Release ook af en toe wat te vinden maar op Paradise kwamen alle nieuw uitgekomen ebooks beschikbaar. Ik neem toch niet aan dat deze allemaal door één persoon werden gekocht en gepost op Paradise?  Waar worden nu al deze nieuwe ebooks gepost???????

Tips zijn welkom.

Daar was mijn vrouw  ook klant bij Paradise, ze  zou ook graag zien dat er weer iemand opstaat met het plaatsen van nieuwe boeken.

6235b8336b222-boeken.gif

bewerkt door zomersla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het aanbod van nieuwe boeken zelf gevolgd op Paradise4every1 en daar zaten redelijk wat boeken tussen die werden aangekocht vanuit de donaties en schenkingen van leden. Het aankopen en uploaden werd ook gedaan door de voormalige eigenaresse MysticGirl. Ik kan me overigens best voorstellen dat iemand graag boeken leest, maar dat iemand elk nieuw uitgebracht boek download en leest lijkt mij niet realistisch en is meer een trend van een verzamelaar. Bovendien heb ik even snel geteld en met alle respect beste @Gandalf, er zijn alleen in de maand Maart 2022 op Private Releases al 37 splinternieuwe boeken uit verschillende categorieën geüpload in hun categorie * NIEUWE EBOOKS 2022 *. :goed:

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  155
  • Waardering:   32
  • Prestatiepunten:  834
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

1 uur geleden zei Skeletor:

Ik heb het aanbod van nieuwe boeken zelf gevolgd op Paradise4every1 en daar zaten redelijk wat boeken tussen die werden aangekocht vanuit de donaties en schenkingen van leden. Het aankopen en uploaden werd ook gedaan door de voormalige eigenaresse MysticGirl. Ik kan me overigens best voorstellen dat iemand graag boeken leest, maar dat iemand elk nieuw uitgebracht boek download en leest lijkt mij niet realistisch en is meer een trend van een verzamelaar. Bovendien heb ik even snel geteld en met alle respect beste @Gandalf, er zijn alleen in de maand Maart 2022 op Private Releases al 37 splinternieuwe boeken uit verschillende categorieën geüpload in hun categorie * NIEUWE EBOOKS 2022 *. :goed:

Dan heb ik nog niet goed gekeken, het was ook geen verwijt want ik ben ongelofelijk blij met al het aanbod. I

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken veranderde de titel in Epub zoeken

• Bijdragen:  21
  • Waardering:   40
  • Prestatiepunten:  677
  • Actief:  

Waar mijn vrouw op dit moment de boeken weghaalt en waar zeer veel aanbod is:  https://spidythebest.nl 

Misschien heb je hier iets aan

Greetzzz Roz_an_Ni            

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Actief:  

19 minuten geleden zei Roz_an_Ni:

Waar mijn vrouw op dit moment de boeken weghaalt en waar zeer veel aanbod is:  https://spidythebest.nl 

Misschien heb je hier iets aan

Greetzzz Roz_an_Ni            

ff serieus... ik kom op iemands prive fotobook als ik op de link klik en zie geen enkele ebook. Ik denk niet dat dit de bedoeling is!

Naamloos.png.e888054f9020217414fd91e084d821d4.png

bewerkt door Vampire Inspector
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je hebt helemaal gelijk, miste er nog wat achteraan zie ik, mijn excuus. 

Ben gelukkig ook maar een mens :D

https://spidythebest.nl/forum/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.204
  • Actief:  

1 uur geleden zei Roz_an_Ni:

Je hebt helemaal gelijk, miste er nog wat achteraan zie ik, mijn excuus. 

Ben gelukkig ook maar een mens :D

https://spidythebest.nl/forum/

registreren is uitgeschakeld dus heb je niks aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  155
  • Waardering:   32
  • Prestatiepunten:  834
  • Actief:  

8 uur geleden zei Misterkilobyte:

registreren is uitgeschakeld dus heb je niks aan

Inderdaad gaat dus niet lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat is jammer, maar ik zou het blijven proberen want ze zetten de registraties zo nu en dan wel open voor een dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  30
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  757
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

jammer dat je op die site je momenteel niet kan registeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Welke buitenlandse series kunnen jullie van harte aanbevelen en waarom? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar nieuwe buitenlandse series om te kijken. Ik heb het gevoel dat ik alles al heb gezien. Wat raden jullie aan? Ik hou van drama en humor, maar sta open voor alles! Laat maar horen! FilmExpert101 Hey SmurfFan88! Goede vraag, ik ben dol op buitenlandse series! Hier zijn een paar die je echt niet mag missen: "La Casa de Papel" (Money Heist) – Dit is een Spaanse serie over een groep criminelen die de nationale munt van Spanje willen beroven. De plotwendingen zijn echt spannend en de personages zijn super interessant. Plus, je leert ook een beetje Spaans! "Dark" – Een Duitse sci-fi serie die je aan het denken zet. Het speelt zich af in een klein stadje en draait om tijdreizen. Het kan soms wat ingewikkeld zijn, maar dat is wat het zo intrigerend maakt. Zeker kijken als je houdt van mysterie! "Borgen" – Een Deense politieke serie. Het gaat over de eerste vrouwelijke premier van Denemarken. Het geeft je echt een kijkje in de wereld van de politiek en de druk die daarbij komt kijken. Heel goed geschreven en acteerwerk is top! "Skam" – Deze Noorse serie is geweldig voor wie van tienerdrama houdt. Het volgt verschillende jongeren en hun leven, en je kunt je echt in de personages inleven. Het voelt allemaal erg echt aan en de thema’s zijn herkenbaar. Als je nog specifieke genres wil, laat het me weten! Veel kijkplezier! LolaB Wow, "La Casa de Papel" is echt een aanrader! De spanning is door het dak! En die verhaallijnen zijn zo goed bedacht! Heb je ook "Elite" gezien? Ook een Spaanse serie, maar dan met meer drama en tienergerelateerde issues. BoekJunkie "Dark" is echt mindblowing! Ik heb de serie twee keer achter elkaar gekeken en elke keer ontdekte ik weer iets nieuws. Ze doen zo goed met de verhaallijnen en de muziek is ook magisch! FlixFreak Ben het helemaal eens met Borgen! Het is zo realistisch en het geeft een goed beeld van hoe politiek werkt. Ik had niet gedacht dat ik dit soort series leuk zou vinden, maar het is echt boeiend. En ja, de Deense taal klinkt ook best cool! EbookLezer Ik heb "Skam" gekeken en ik vond het echt leuk! Vooral de karakterontwikkeling is fantastisch. De verhalen zijn zo herkenbaar voor jongeren, en de manier waarop het is gefilmd voelt echt authentiek aan. Plus, de muziek is ook geweldig! TechieTom Exact, "Elite" is ook een super serie! Het heeft die mix van drama, geheimen en zelfs een beetje romantiek. Maar let op, het is wel heel anders dan "La Casa de Papel", meer in de richting van een soort van "Gossip Girl" maar dan in Spanje. KunstKiki Als je van humor houdt, probeer dan "Derry Girls". Het is een Ierse serie die zich afspeelt in de jaren ’90. De personages zijn hilarisch en de situaties zijn zo herkenbaar. Je komt echt in de sfeer van de tijd! ReisFan99 Kijk ook eens naar "Gomorrah". Het is een Italiaanse serie over de maffia. Het is zwaar en donker, maar zo goed gedaan. Je raakt echt betrokken bij de karakters en hun keuzes. Een echte aanrader voor als je klaar bent voor iets serieuzers! SmurfFan88 Bedankt voor al jullie tips, vrienden! Ik ga zeker wat van deze series bekijken! Heb je nog meer aanraders? Hit me up! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Hoe kan ik films downloaden via IRC zonder technische kennis? Gebruiker: RetroDL Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en zoek naar een makkelijke manier om films te downloaden via IRC. Ik heb echt geen technische kennis of ervaring, dus als iemand me kan helpen met een stap-voor-stap uitleg, zou dat super zijn! Alvast bedankt! Expert: Filmpiraat Hey RetroDL, welkom op het forum! Geen zorgen, ik help je graag een handje. Ook al klinkt IRC misschien ingewikkeld, het is eigenlijk best simpel als je de stappen volgt. Wat heb je nodig? Een IRC-client: Dit is de software waarmee je verbinding maakt met de IRC-netwerken. Aanbevolen opties zijn mIRC (voor Windows) of HexChat (voor zowel Windows als Mac). Een IRC-kanaal: Dit is de plek waar je moet zijn om films te vinden. Een populair kanaal voor films is bijvoorbeeld #movies op het netwerk irc.seedbox.net. Installeer de IRC-client: Download en installeer de client. Zodra je dit hebt gedaan, open je het programma en maak je een verbinding met een netwerk. Bij mIRC kun je dat doen door naar "File" > "Connect" te gaan. Verbinden met een kanaal: Wanneer je verbindt, zoek je naar het kanaal. Typ /join #movies in de tekstbox om dat kanaal binnen te komen. Zoeken naar films: Eenmaal in het kanaal, kun je vragen om films. Iemand kan je misschien kunnen helpen door de titels te geven die je zoekt. Typ bijvoorbeeld: Vraag: Iemand films beschikbaar? Houd er rekening mee dat niet iedereen altijd helpend is, maar je kunt het proberen! Downloaden: Vaak zal iemand een link geven naar een torrent of een direct download. Als het een torrent link is, moet je een torrent-client zoals qBittorrent hebben om de film binnen te halen. Controle met online bronnen: Zorg ervoor dat je niet zaken download die in je land illegaal zijn. Websites zoals torrentfreak.com kunnen je helpen om te checken wat veilig is. Dat was het! Laat maar weten als je nog vragen hebt. Succes! Gebruiker: DannyMIRC Wow, heel duidelijk! Ik dacht dat IRC veel moeilijker zou zijn. Ga het morgen meteen proberen. Bedankt Filmpiraat! Gebruiker: LizaP Leuk dat je dit vraagt, RetroDL! Ik gebruik IRC al een tijdje en het is echt chill. Soms zijn er ook bots in die kanalen die automatisch films uploaden. Je kan dan gewoon de filmnaam intypen en hopelijk krijg je snel een link. Probeer het! Gebruiker: CrazyDave Vraagje: Werken al die dingen ook op mobiel? Ik wil nu niet mijn laptop erbij pakken. Iemand ervaring met een IRC-app? Gebruiker: Filmpiraat @CrazyDave, ja! Er zijn mobiele apps zoals AndroIRC of Colloquy voor iOS. Je kunt dezelfde stappen volgen als op de desktop. Succes! Gebruiker: RetroDL Thanks allemaal! Ik heb net mIRC gedownload. Hopelijk lukt het me om iets te vinden straks. Fingers crossed! Gebruiker: Maxxie Het kan soms even duren voor je wat vindt. Gewoon geduld hebben. En stel je vragen in het kanaal, de meeste mensen helpen wel! Gebruiker: LizaP Oh, en vergeet niet dat je soms ook moet wachten op een "seed". Dat betekent dat je niet altijd meteen kunt downloaden. Wees geduldig, dan komt het goed! Gebruiker: DannyMIRC Raar dat ik nog nooit eerder van IRC had gehoord. Heb je een goeie link naar een goede gids, iemand? Zou het willen leren! Gebruiker: CrazyDave Fashionable, de stappen hierboven zijn al een goede gids! Maar als je wilt, kan ik een paar andere bronnen sturen als ik ze vind. Laat maar weten! Gebruiker: RetroDL Super bedankt voor alle hulp allemaal! Het lijkt me een tof avontuur. Ga meteen aan de slag! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerSara Gebruikersnaam: GamerSara Onderwerp: Hoi iedereen! Hey allemaal! Ik ben GamerSara en ik ben net aangemeld op dit forum. Ik kom uit Amsterdam en ben 25 jaar oud. Sinds kort ben ik echt begonnen met pc gamen, en wow, wat een wereld gaat er voor je open! Ik ben vooral geïnteresseerd in RPG’s en avonturenspellen. Een vriend van me heeft me met veel enthousiasme aan het gamen gebracht, maar ik merk dat ik nog echt een newbie ben. Ik zou heel graag willen weten wat de beste tips zijn voor beginners, zodat ik mijn ervaringen kan verbeteren en vooral ook meer plezier kan hebben! Waarom ik me hier heb aangemeld? Ik wil heel graag in contact komen met andere gamers, ervaringen delen en tips ontvangen. Dus als jullie advies hebben over games of hoe je een goede gamer kunt worden, let me know! Als ik een vraag mag stellen: wat zijn jullie top 3 games die ik echt moet proberen als beginner? Dankjewel en hopelijk tot snel! Reactie van ExpertGamer88 Hoi GamerSara! Welkom op het forum! Het is superleuk dat je lid bent geworden. Gamen kan zo’n geweldige hobby zijn! Wat tips voor beginners: Kies je games zorgvuldig: Begin met games die je aanspreken. Ik raad je aan te kijken naar "The Witcher 3" voor RPG’s of "Stardew Valley" voor iets meer casuals. Beide hebben een geweldige community en zijn perfect voor beginners! Investeren in hardware: Als je serieus wilt gamen, investeer dan in een goede muis en toetsenbord. Het maakt echt een verschil! Een comfortabele stoel is ook belangrijk, anders krijg je rugklachten. Verken online communities: Je bent al hier, wat geweldig is! Zoek naar Discord servers of subreddit waar gamers van hetzelfde niveau elkaar helpen en ervaringen delen. En wat betreft je vraag: ik denk dat je zeker "Minecraft," "Fortnite," en "Among Us" een kans moet geven. Ze zijn super populair en heel leuk om met vrienden te spelen! Veel plezier en als je vragen hebt, je kan ze hier altijd stellen! Reacties van andere gebruikers: TechieTom: Welkom, GamerSara! Leuk dat je op het forum bent gekomen! Ik ben zelf een grote fan van RPG’s. The Witcher wordt vaak aanbevolen, dus dat is een goeie! JasmineGamerz: Hey GamerSara! Ik vind het zo leuk dat je uit Amsterdam komt! Heb je al een favoriet spel? Zeggen mensen hier vaak dat je RPG’s moet doen, maar vergeet ook de andere genres niet! SnelleSjaak: Welkom! Heb je al Fortnite geprobeerd? Het is mega populair en ook leuk voor beginners! GamerJasper: Hoi! Je bent echt niet alleen, hoor! Ik ben ook heel nieuw en heb een paar keer hulp gehad van anderen hier. Dat maakt het zoveel makkelijker! GamerSara: Thanks allemaal voor de warme welkom! Ik ga zeker de games die jullie aanraden even checken. Ik heb Minecraft nog niet geprobeerd, maar die lijkt me ook leuk! GameGeeky: Heey! Leuk dat je er bent. Ik speel best veel RPG’s. Heb je al eens aan spelstreams gedacht? Dat kan zo nuttig zijn om van andere gamers te leren! GamerSara: Ja, dat klinkt leuk! Ik heb nog geen streams gekeken, maar misschien moet ik dat ook maar eens doen. Heb je een goeie streamer die je kunt aanraden? SillySally: Hoi! Ik vind Jacksepticeye en PewDiePie super vermakelijk! Ze spelen ook vaak RPG’s en dat is echt leuk om te zien. ExpertGamer88: Als je tips zoekt qua streamers: kijk eens naar "Ninja" voor Fortnite. Hij is super populair en heeft veel handige tips voor beginners! En vergeet niet dat je ook tutorials op YouTube kunt vinden! Hopelijk komt je gamer avontuur goed op gang, GamerSara! Geniet ervan! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• hjjuvujvuey6 heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...