Spring naar bijdragen

ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

10 uur geleden zei Meh Meh:

Mijn ervaring is dat eindeloos blijven mailen met een duidelijke vraag er uiteindelijk toe leidt dat ze het naar een hogere support ring doorsturen.
Meestal zitten daar geen apen te knippen en te plakken voor een zak pinda's maar mensen die de vragen wel lezen en oplossen indien mogelijk.
Persoonlijk zou ik net zo lang doorgaan, als ik tevreden zou zijn met de dienst. En dan op dag 28-29 opzeggen als ze het nog niet hebben opgelost.
Het probleem uitgebreid aankaarten op Reddit en Facebook doet trouwens echt wonderen... Meestal zijn ze er dan binnen een uur mee bezig. :P

Dat kan inderdaad een optie zijn. Al.blijf ik natuurlijk niet bezig. Ik stuur ze een mail waarin ik duidelijk aangeef wat er aan de hand is. We hebben nu meerdere dingen geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Ik kan zelf zo snel niets meer bedenken wat ik nog kan proberen als het om de VPN app gaat.
Ik stuur ze straks een laatste e-mail, waarin ik aangeef dat het opnieuw installeren niet heeft geholpen. En dat ik gebruik wil maken van hun 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie.

10 uur geleden zei Duken:

Ik ben benieuwd hoe Pia VPN jou bevalt @Monkie. Zeker icm met je nas. 

Wel lullig van express VPN. :cat:

Ik zal PIA later deze week gaan testen. Ik maak eerst gebruik van het aanbod van @Meh Meh, om via zijn VPN even te testen of de NAS dan wel netjes is te benaderen via Finder.
Het is inderdaad raar dat ze met zo’n ‘tip’ komen. Schijnbaar wist diegene die de laatste mail stuurde, ook geen andere opties meer. En ja, dan zet je hem toch gewoon uit. Probleem opgelost. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Eerder vanmiddag kreeg ik een reactie op de mail die ik vanochtend stuurde.
Ze begrijpen dat ik gebruik wil maken van de 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie.
Dit is inmiddels ook in gang gezet, en met ongeveer 7 werkdagen moet het geld weer op me Paypal-rekening staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je HideIPVPN een uurtje of 2 wilt proberen hoor ik het graag.

Je kan ook kijken of PIA wel werkt, die zijn iets goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als dat kan, graag  Een paar uurtjes is meer dan genoeg, om te kijken of met HideIPVPN me NAS wel netjes te benaderen is via Finder.
Later deze week zal ik PIA gaan testen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tot morgenochtend is ook goed, ik heb die VPN vandaag niet nodig.
SVP niet weer het Pentagon hacken, ik heb al genoeg gezeik aan mijn hoofd. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ook nog even via deze weg: Dank dat ik HideIPVPN mag testen. Tot nu toe werkt alles zoals het hoort. De NAS is te benaderen via Finder. Ook na diverse herstarts.
Dat ziet er dus goed uit. Hopelijk zal dat met PIA later deze week ook het geval zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goed om over je ervaringen te lezen en te horen wat wel en niet werkt. Nu maar duimen dat PIA je ook gerust stelt. :) Maar HideIPVPN is dus een goede.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Werkt inderdaad prima. Enkel de downloadsnelheid valt toch wel tegen. Na het testen met diverse servers, komt de snelheid niet veel hoger dan 15 a 20MB/s. Waar ik normaal 48MB/s haal.
Dat je wellicht qua downloadsnelheid iets inlevert, vind ik niet zo erg, maar dit is toch wel vrij langzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dan is het misschien een goed idee om PIA eens te proberen, ze hebben iets meer opties. En ze zijn iets goedkoper.

Ik neem aan dat je wel een Nederlandse VPN server hebt getest? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja, alle 5 de Nederlandse servers in het lijstje. Maakt geen verschil, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vreemd genoeg kan ik de NL servers al maanden niet gebruiken. Soms werken ze wel, meestal verbreekt de verbinding na een paar minuten...
Denk dat ik ze daar eens over ga mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zal inderdaad eens gaan kijken naar PIA. Singles Day en Black Friday staan voor de deur, wie weet komt PIA wel met leuke deals.
Dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer het gewoon even! Ze hebben een 7 dagen niet goed, geld terug beleid. 
Gebruik de Duken PIA link, dan verdiend het forum er iets aan en het kost je niets extra's. :D

Ik heb PIA een tijdje geprobeerd, met de snelheid had ik geen problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Was ik inderdaad ook van plan om voor een maandje te testen. Mocht PIA me bevallen, dan betaal ik meteen voor een jaar. Die 35 euro is een prima prijs.
Mocht er tijdens de testperiode van een maand, een leuke deal voorbij komen, dan profiteer ik daar uiteraard maar al te graag van.

Trouwens, ben klaar met testen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mooi, ik zal de VPN logins weer aanpassen.

PIA heeft trouwens geen test van een maand. Je kan het, na betaling, 7 dagen proberen. Als het niet bevalt kan je binnen die 7 dagen opzeggen.
Een week moet meer dan genoeg zijn om te testen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zie het, my bad. Ik bedoelde natuurlijk 7 dagen.  Dat is lang genoeg om te testen.
Ik zal er morgen mee beginnen. Ben zeer benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben benieuwd of PIA bevalt, laat het even weten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dit zijn wel echte VPN tests.. je kan er bijna een review over schrijven :angel: hahah 

Maar dank voor het delen van de info! Ik ben ook benieuwd wat PIA bij jou doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Testen is altijd leuk om te doen. :) Ik betaal nu voor een maandje. Mocht PIA me na een weekje testen bevallen, dan neem ik volgende maand een abonnement voor een jaar.
Stel dat ik een leuke deal tegenkom terwijl me abonnement voor een maand nog niet is verlopen.
Dan kan ik gewoon gebruik maken van deze deal, die vervolgens pas in gaat als me huidige maand is verlopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat kan je het beste aan ze vragen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat zal ik straks even doen. Ik heb besloten om naast PIA ook IPVanish nog te gaan testen. Dat schijnt ook een erg goede VPN boer te zijn.
Het testen gaat dus nog even wat langer door. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Komt maar op met je resultaten :)

PIA heeft zover ik weet het afgelopen jaar geen prijs acties gehad. Die staat al heel lang hierop. Maar you never know. Was black friday niet bijna?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

PIA draait nu een klein half uurtje. De eerste speedtests zijn zeer netjes te noemen. De snelheden liggen zo rond de 340-390Mbps. Upload is vrijwel gelijk als zonder VPN, zo rond de 38 a 39 Mbps.
Singles Day is op 11 November, Black Friday 24 November en Cyber Monday 27 November. Dus wie weet komt er nog wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Black Friday is 24 november. IPvanish was, ik heb ze een jaar gebruikt, een goede VPN host. 
Maar de klantenservice was volgens mij verslaafd aan pinda's en bananen, het leek soms of ik met een typende aap probeerde te mailen.
Persoonlijk vind ik support erg belangrijk, daarom raad ik ze af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat vind ik zelf ook belangrijk. In mijn geval ben ik benieuwd hoe onder andere de downloadsnelheid is bij verschilde VPN boeren.
Het gaat natuurlijk om de functionaliteit, maar zelf vind ik dat de interface van de app er ook mooi en duidelijk uit moet zien.  Het oog wil ook wat. :P

Zo vind ik bijvoorbeeld de interface van ExpressVPN er net wat mooier uitzien dan van HideIPVPN en PIA.
Helaas valt ExpressVPN natuurlijk af, vanwege de problemen met me NAS.

Hoe dan ook, tot nu toe ben ik zeer te spreken over PIA. Volgende maand is IPVanish aan de beurt. Dan kan ik over 2 maanden wellicht de knoop doorhakken.  
Als mensen ervaring hebben met andere VPN boeren, dan hoor ik ook graag. Testing, testing testing. I love it. :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...