Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
.IRX files
door Flying Doc- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Omdat mijn Sims 2 Studentenleven aan het downloaden is ( ) probeerde ik een ander spel te spelen. Kingdom Hearts, gedownload in zo'n map met allemaal ZIPjes, pakte ik uit en dan krijg ik een ISO. Als ik dan de image mount met Deamon Tools dan krijg ik een map met een paar .IRX bestandje, .IMG bestandje, .IDX bestandje en een .70 bestandje. Als het goed is moet ik hem openen in een Playstation emulator maar die zegt dat ie de .CUE file niet kan vinden ( logisch ) maar hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Cube World, Een nieuw spel, Begonnen als Kickstarter. Op het moment zit ie in de Alpha status. Screenshots: Informatie: Cubeworld is een actie role-playing-game voor de PC gemaakt door Wollay. Het is in ontwikkeling sinds juni 2011. Met gameplay geïnspireerd door Diablo, Zelda, Minecraft, en vele andere klassieke Role-Playing Games, Cubeworld bedoeld om de perfecte mix van RPG-elementen, exploratie, actie, en de schepping zijn. Uitleggen? Meh, heeft niet veel zin. Kijk het filmpje en je snapt het beter! Reeds te downloaden (legaal) €15 ,- https://picroma.com/buycubeworld Ja, ik heb he…
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb vorig jaar call of duty modernwarfare 2 gekocht maar ik als ik nu multiplayer ga doen krijg ik laggspikes. ik loop en schiet weer terug naar de plaats waar ik was. of ik zoom in en dan zoomt ie weer uit zonder dat ik op het knopje heb gedrukt. andere mensen kunnen mij dan wel beschieten. moet ik hiervoor mijn pporten openen ? en zoja ik heb zo'n tele 2 ding een dv-2020 zon davolink als iemand me hiermee kan helpen graag!!
Laatste reactie door Phairdy, -
Hallo, Ik heb om m'n NDS lite een ipod gezet. Hij werkt, maar er staan al 4 liedjes op: Shutdown.MP3 2X En ik dacht... stratup.MP3 2X Bij Shutdown.MP3 loopt hij vast als ik hem afspeel. Dus hoe krijg ik die liedjes die er al op stonden er af? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer1, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb Crysis Warhead gedownload, geinstalleerd en de crack gebruikt. Hij staat nu op mijn bureablad maar wanneer ik hem wil opstarten wordt het beeld even zwart (lijkt alsof hij begint te laden) en dan na 3 seconde gaat hij weer terug naar bureablad.... er gebeurt eigenlijk dus helemaal niks weet iemand hier eenoplossing voor?
Laatste reactie door rpouwels94, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 juni 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3, Xbox 360, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Bethesda Softworks[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]* OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Intel dual core 2 GHz or similar * RAM: 2 GB * HDD: 4 GB free disk space * Graphics: 256 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (2 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]InXile E…
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
ej jongens mij vriend vroeg of ik voor hem Command And Conquer 3 kon downloaden nou dan heb ik dat gedaan is die klaar wil ik de map uitpakken komen er allemaal van die rare berichten (foutmelding) het rare is dat als die foutmelding er zijn winrar nog steeds bezig is met uitpakken :-\ bijlage meegleverd: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
ImageReady?
door Pietje8501- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hllo ik heb een paar weken geleden de adobe photoshop 7 i/h nederlands gedwnld. Met de photoshop alles goed. nu heb ik echter gemerkt dat dr een (waarschijnlijk hulp-) programma bijzit; ImageReady. Als ik echter hier afbeeldingen mee wil bewerken of opslaan komt er op: "Could not complete this operation because an assertion has failed". dza pj
Laatste reactie door Pietje8501, -
ClipDiary
door Pietje8501- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Welkom op het wekelijkse programmavoorstelrondje Heb weer een handig progje gevonden: ClipDiary. Dit moet je gewoon opstarten, installeren (het is maar 250 kB ofso) en dan kan je het gebruiken. Maar waar dient het nu voor? Het functioneert als een soort HEEL ERG GROOT klembord. Ik gebruik dit voor screenshots te maken, lekker handig want hij geraakt nooit vol en ze worden in een *.sql bestandje opgeslagen in BMP formaat. Je kan dit natuurlijk ook gebruiken om tekst te kopiëren ofso. Hier de link: http://softvoile.com/clipdiary/download.php
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen, ik heb resident evil 5 gedownload,geinstalleerd en gecracked. het viel me al op dat de install in het japans was,maar had het toch maar geinstalleerd. toen ik het speelde zag ik dat de helft van de tekst in het japans was! heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door robertvg, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Heb al een aantal keren toystory 3 gedownload maar allemaal doen ze het niet op de DSi XL, krijg alleen maar een wit scherm. Nu heb ik een Acercard2i aangeschaft in de hoop dat het spel wil draaien maar helaas is niet zo dus. Heeft iemand hier een advies over?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
O.a. de spellen Fifa 11 en My Sims Sky heroes werken niet meer op een DSTT (iig niet op een NDS lite). Nu heb ik gelezen dat DSTT geen nieuwe firmware meer update. Met welke kaart kan ik deze spellen wel afspelen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hey mensen, ik wil graag de 7th division: plague of the zombies server spelen maar na een tijdje krijg ik deze melding. wat moet ik doen? :peace:
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo mensen, vanmiddag heb ik een harde schijf gekocht voor mijn xbox360:D wil nu alleen spellen downloaden, kan ik dit ook via mijn pc? en dan op mijn hdd zetten of kan dit niet? graag jullie reacties:D gr. manfred
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een game (harry potter en de orde van de feniks) gedownload via mininova en hem op een dvd-r gezet. Daarna heb ik het spel geïnstalleerd. Dit verliep allemaal goed, tot ik het spel wilde starten, wat niet lukte omdat hij het bericht geeft: "Onjuiste dvd geplaatst. Plaats de originele dvd." Nou is mijn vraag: Is er een manier om het spel toch te kunnen starten zonder de originele cd-rom te moeten kopen?
Laatste reactie door inekea, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb Wolfenstein gedownload, Clonedvd Avenged. Ik gebruik de crack van Razor1911. Maar als ik opstart, krijg ik deze error: engine using MMX & SSE & SSE2 & SSE3 for SIMD processing enabled Flush-To-Zero mode enabled Denormals-Are-Zero mode --------- Initializing File System ---------- Current search path: K:/Wolfenstein.Crack.Only-Razor1911/Setup/Data/SP/base game DLL: 0x0 in pak: 0x0 file system initialized. --------------------------------------------- ******************** ERROR: Could not find default.cfg - Check Project Settings Working Directory! ******************** Unknown command 'vid_restart' --------------- BSE Shutdown ------…
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb far cry 2 succesvol gedownload. Alles uitgepakt met 7-zip. Ik mount de iso met deamon tools. Maar als ik dan 2x op setup klik gebeurt er helemaal niets ... hier een afbeelding van de bestanden: [img width=487 height=20]http://img293.imageshack.us/img293/nieuweafbeeldinglo5.jpg/1/w487.png
Laatste reactie door Robin, -
multiplayer functie in fifa 2006
door Gast waelrahman- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hey, heb fifa 2006 zojuist gedownload. Alleen de multiplayer functie werkt niet. Ik krijg telkens de melding 'rapport verzenden'. Op school werkt alles wel (ook gedownload). Heb ik misschien een speciale crack nodig voor de multiplayer functie?
Laatste reactie door Erwin., -
Assassins Creed
door repoc- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hey ik heb assassins Creed gedownload en heb drna dus de crack nodig maar ik weet niet meer precies hoe dat werkt kan iemand dat uitleggen? alvast bedankt
-
- 9 reacties
- 1,9k weergaven
Hee mensen, Ik zit met het volgende probleem in CoD4, De muis beweegt nauwelijks. Ik kan ook geen optie vinden in de game om de muis sneller te laten bewegen. Waar zou dit aan kunnen liggen? Gr. headsh0t
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Waar kan ik een gratis songpack downloaden voor GH3 op de Wii?
Laatste reactie door Bart', -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het prob…
Laatste reactie door Fredpascal,