Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb een vraag het moet tog kunnen dat je je xbox aansluit op een laptop/pc met draadloos internet en dat je zo online kan? kan iemand mij vertellen hoe en wat ik daarvoor allemaal moet doen want als k dat probeer pakt hij hem niet.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
weet iemand een winkel of site waar je voor een leuke prijs aan een balance board (geen 2de hands) kan komen. heb al rond gekeken maar overal waar ik zoek kosten het ongeveer 75/90€ dat vind ik te duur
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Weet iemand misschien een goede (download) site om cracks mee te downloaden?
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Staat er ergens op Deze site een torrent ofzo van een pro c ycling manager behalve 2008.. die wil ik graag Of als iemand een torrent weet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik heb een probleem met een spel en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Ik heb zojuist het spel S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl gedownload en geinstalleerd, maar nu is het probleem dat zodra ik het spel opstart ik de foutmelding krijg: 'Die Page-Datei is deaktiviert oder die DateigröBe reicht nicht as. Um zu funktionieren bracht das Spiel eine Page-Datei von mindestens 2GB. Bitte die Systemkonfiguration anpassen, bevor das Spiel erneut gestartet wird. (waarom de melding in het duits is snap ik ook niet want ik heb toch duidelijk in de installshield english aan geklikt maarjah,, :-[) Het komt er dus op neer dat mijn page-date ofzoiets niet groot genoeg …
Laatste reactie door dwayne91, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal. Ik krijg op mijn dsi de melding dat er geen game card in zit. Met een andere (zelfde type) flash card lukt het wel. Ik heb een EZ flash 5 card. Is deze stuk of kan ik dit zelf nog oplossen?
Laatste reactie door 01janneman, -
Dit is het mapje van NHL 08 wat ik vandaag heb gedownload. Hoe kan ik dit niet van die rare tekentjes maken maar gewoon het teken van winRAR of hoe kan ik het 1 groot winrar bestand maken? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hey, Ik heb mijn 3DS weer eens uit de kast gehaald en ik zou graag wat hulp willen met betrekking tot een nieuwe R4 kaart om de nieuwere games te kunnen spelen. Waar kan ik het beste een nieuwe R4 kaart kopen? Welke sites raden jullie aan in 2020? Ik heb 3 oude R4 kaarten liggen maar die ondersteunen de nieuwere spellen niet die groter zijn dan 200MB. Tips en ideeën / suggesties zijn van harte welkom! met vriendelijke groet, Lemurian.
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik ben inmiddels met fifa 2007 zover dat de gehele installatie is gelukt. Ik heb daarna in winrar in de map crack het fifa07.exe gekopieerd naar de uiteindelijke map fifa07. Daar werd gevraagd deze te overschrijven en dit lukt eerst niet omdat bestand in gebruik was. Na Alcohol(tijdelijk) te hebben verwijdert heb ik naar mijn idee het crack bestand fifa07.exe over het originele fifa07.exe geschreven. Het probleem is nu dat hij als ik dubbelklik op dit icoontje(fifa07.exe) dat er opnieuw wordt gevraagd :Please insert the Fifa 07 play disc in to the drive and select Retry: :'( :'( Wat doe ik fout !!! of wat kan ik nog doen ? Ik hoop dat iemand me kan helpen zod…
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Heb al een aantal keren toystory 3 gedownload maar allemaal doen ze het niet op de DSi XL, krijg alleen maar een wit scherm. Nu heb ik een Acercard2i aangeschaft in de hoop dat het spel wil draaien maar helaas is niet zo dus. Heeft iemand hier een advies over?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Ik heb per ongeluk een bestand beschadigd door op verwijderen te klikken in plaats van te formatteren. Ik heb savemanager geinstalleerd maar die kan mijn memor32 kaart niet vinden. Ik kan nu geen spellen meer afspelen. Ik krijg een zwart scherm met -memento- erop. Kan iemand mij helpen!?
Laatste reactie door leeloo, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb met fifa 10 een eigen team gemaakt. hoe kan ik deze van Rest of Europe naar de Eredivisie of welke dan ook krijgen? groeten
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik wil graag wat games spelen die uit een andere regio komen op mijn Playstation. Is dat mogelijk? En zo ja, hoe doe ik dat? Alvast thanks! Expert_Johnny: Hey GamePeter! Goed dat je het vraagt. Het is mogelijk om games uit andere regio’s op je Playstation te spelen, maar er zijn wel een paar dingen om rekening mee te houden. Hier zijn de opties: Regionale Lock: De meeste Playstation consoles zijn regionaal geblokkeerd. Dat betekent dat als je bijvoorbeeld een PS4 uit Europa hebt, je geen games van de Amerikaanse of Japanse markt kunt spelen. Maa…
Laatste reactie door gamer12, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen, vanmiddag heb ik een harde schijf gekocht voor mijn xbox360:D wil nu alleen spellen downloaden, kan ik dit ook via mijn pc? en dan op mijn hdd zetten of kan dit niet? graag jullie reacties:D gr. manfred
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik had sims 3 gedownload en het werkte prima. Daarna wilde ik sims 3 ambities eraan toevoegen alleen ea download manager werd daarbij verwijderd! (vond ik vreemd) sindsdien moet ik als ik sims 3 opstart (ik heb een no cd crack gedaan) de seriecode opnieuw invullen, en ook als ik hem opnieuw wil ''no-cd cracken'' moet ik dat doen. Ligt dat eraan dat ik ea download manager niet meer heb? of heeft het een andere rede. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groetjes.
- 6 reacties
- 2k weergaven
ej jongens ik heb net Battlefield 2 Gedownload en Geinstalleerd en Crack erop gezet maar als ik de game start word de beeld even zwart ??? en kom ik weer op mijn bureaublad en verder gebeurt er niks :-\ kunnen jullie mij misschien hiermee helpen O0 alvast bedankt
Laatste reactie door sunaj, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
ik heb dus world of warcraft gedownload... de stickie gevolgd en WoWmortal private server gekozen. nu heb ik daar een account op gemaakt en de realmlist gedaan enzo maar als ik de exe van de server open staat er: This application has encountered a critical error: ERROR #134 (0x85100086) fatal condition program: D:\Downloads\WoWMortal.exe Failed to open archive Data\art.MPQ. Missing or corrupt data. Press OK to terminate the application. ik heb al in mijn WoW folder gekeken en art.MPQ staat er wel bij... ECHT RESPECT ALS IEMAND WEET WAT IK MOET DOEN
Laatste reactie door Valcorb, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik was aan het denken op WOW op een Private Server te spele, maar ik zag bij de servers dat er bij de populairste servers rond de 2000 spelers online waren. in een gigantische wereld van WOW is dit toch heel erg weinig? en lijkt het bijna een spelerloze wereld? of heb ik het nou fout? is er iemand hier emt ervaring op een WOW PS? is het de moeite waard als je met veel spelers samen wilt spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo allemaal, Ik heb gister de sims middeleeuwen gedownload met torrent (degene van RELOADED) en geinstaleerd. Er waren 2 verschillende cracks die je moet kopieren, TSLhost.ddl en TSM.ex_. Ik heb dit gedaan maar dan geeft hij aan dan hij niet kan controleren of de disk wel echt is. Bij de download informatie staat dat je de naam van TSM.ex_ moet veranderen in TSM.exe. Maar als ik op naam wijzigen druk komt er alleen TSM als naam te staan dus zonder de .ex_. Hoe kan ik deze dan alsnog veranderen? en moet ik de game juist wel of niet updaten? Groetjes sjaak
fifa 06 probleem
door Gast B.I.G- 1 reactie
- 2k weergaven
he ik heb fifa 06 gedownload maar nu heb ik een probleem ik heb hem goed geinstalleerd en ik kon hem ook opstarte. maar als ik een team moest selecteren.... ging hij vanzelf doorbladere tusse al die teams en zo kon ik niet kiezen of doorgaan met het spel. weet iemand hoe dit komt?? thx alvast
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Is er hier iemand die mij meer informatie kan geven over gratis DS browser(s)? Het liefst iemand die het zelf ook heeft gebruikt. Ik heb een DSTT kaartje groetjes, Downloadfreak
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14522.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Problemen met Fable 2 xbox360
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb Fable 2 voor de xbox360 gedownload, gebrand en gespeeld, het spel deed het tot op een moment dat ie ermee stopte, toen heb ik de xbox opnieuw opgestart en dan doet ie het weer tot aan het hoofdmenu, als je dan op continue drukt gaat ie door, maar na een paar secondes wordt het beeld zwart :'(, ( ik heb 2 versies gedownload, maar bij beide doet ie dit) dit heb ik niet als ik een nieuw spel begin, maar daar heb ik geen zin in, BVD