Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14522.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
Problemen met Fable 2 xbox360
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb Fable 2 voor de xbox360 gedownload, gebrand en gespeeld, het spel deed het tot op een moment dat ie ermee stopte, toen heb ik de xbox opnieuw opgestart en dan doet ie het weer tot aan het hoofdmenu, als je dan op continue drukt gaat ie door, maar na een paar secondes wordt het beeld zwart :'(, ( ik heb 2 versies gedownload, maar bij beide doet ie dit) dit heb ik niet als ik een nieuw spel begin, maar daar heb ik geen zin in, BVD
-
.IRX files
door Flying Doc- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Omdat mijn Sims 2 Studentenleven aan het downloaden is ( ) probeerde ik een ander spel te spelen. Kingdom Hearts, gedownload in zo'n map met allemaal ZIPjes, pakte ik uit en dan krijg ik een ISO. Als ik dan de image mount met Deamon Tools dan krijg ik een map met een paar .IRX bestandje, .IMG bestandje, .IDX bestandje en een .70 bestandje. Als het goed is moet ik hem openen in een Playstation emulator maar die zegt dat ie de .CUE file niet kan vinden ( logisch ) maar hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
als ik moh wil spelen krijg ik een melding dat ik nog wat moet installeren (physx) maar als ik dat wil instaleren krijg ik steeds deze melding http://s122.photobucket.com/albums/o271/arieos/?action=view¤t=untitled-4.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
fifa 06 probleem
door Gast B.I.G- 1 reactie
- 1,9k weergaven
he ik heb fifa 06 gedownload maar nu heb ik een probleem ik heb hem goed geinstalleerd en ik kon hem ook opstarte. maar als ik een team moest selecteren.... ging hij vanzelf doorbladere tusse al die teams en zo kon ik niet kiezen of doorgaan met het spel. weet iemand hoe dit komt?? thx alvast
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Is er een mogelijkheid om met een gedownloade versie van FIFA 13, toch in bezit te komen van de nieuwste spelersselectie updates Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
battlefield 2 crack
door -lol-- 2 reacties
- 1,9k weergaven
heey ik heb battlefield 2 gedownload van de populaire game torrents maar ik heb geinstall maar de crack doet het niet ik heb 1.41 gemaakt en crack gedownload niks doet het..... als ik hem opstart krijg ik eeen error en krijg ik zwart beeld ik kan via alt, ctrl, delete uit doen. hulp gezocht graag....
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Onderwerp: Waarom werkt mijn emulator niet en hoe kan ik het oplossen? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn emulator. Het start niet op en ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar dat helpt niet. Heeft iemand hier tips of iets wat ik kan proberen? Ik wil zo graag weer mijn oude favorites spelen! Expert_1985: Hey GamePeter! Ik kan je helpen. Het is eigenlijk best wel vaak voorkomend dat emulators niet goed werken. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken: Systeemvereisten: Kijk eerst of je pc of console eigenlijk wel sterk genoeg is voor de emulator. Soms heb je meer RAM of een betere …
Laatste reactie door gamer12, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb vorig jaar call of duty modernwarfare 2 gekocht maar ik als ik nu multiplayer ga doen krijg ik laggspikes. ik loop en schiet weer terug naar de plaats waar ik was. of ik zoom in en dan zoomt ie weer uit zonder dat ik op het knopje heb gedrukt. andere mensen kunnen mij dan wel beschieten. moet ik hiervoor mijn pporten openen ? en zoja ik heb zo'n tele 2 ding een dv-2020 zon davolink als iemand me hiermee kan helpen graag!!
Laatste reactie door Phairdy, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo mensen, vanmiddag heb ik een harde schijf gekocht voor mijn xbox360:D wil nu alleen spellen downloaden, kan ik dit ook via mijn pc? en dan op mijn hdd zetten of kan dit niet? graag jullie reacties:D gr. manfred
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik ben een beginnende downloader, en wilde een beetje makkelijk beginnen, dus heb ik SWAT 4 gedownload, ik heb hem met uTorrent gedownload, en kreeg toen vier bestanden: • Swat 4 CD1.bin • Swat 4 CD1.cue • Swat 4 CD2.bin • Swat 4 CD2.cue Toen heb ik een crack gedownload en ook het programma Deamon Tools, maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik ben vastgelopen, kan iemand me helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
ej jongens mij vriend vroeg of ik voor hem Command And Conquer 3 kon downloaden nou dan heb ik dat gedaan is die klaar wil ik de map uitpakken komen er allemaal van die rare berichten (foutmelding) het rare is dat als die foutmelding er zijn winrar nog steeds bezig is met uitpakken :-\ bijlage meegleverd: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb nu Flatout ultimate carnage, maar daar moet je dus hoogspringen maar ik heb geen idee hoe dat moet. Iemand die het wel weet? P.S Ik heb flatout dus op de pc. Gr. Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
The Lord of the rings the Rise of the Witch King Multiplayer
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey allemaal, Ik heb de The lord of the rings the Rise of the witchking geinstalleerd daarna gepatched en nu wil ik online spelen maar hij doet het niet Ik heb The lord of the rings the battle of middle earth II gedownload omdat ik die cd kwijt ben. misschien heeft dat ermee te maken? Mvg Disaster
-
[PS3] Call of duty Modern Warfare 2 map pack
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 9 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik heb laatst COD6 gekocht maar ik zou ook graag de map packs willen zonder ervoor te hoeven betalen. Is dat op de een of andere manier mogelijk zonder dat ik daardoor niet meer online kan spelen? Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo ik heb zojuist age of empires 3 gedownload en geinstalleerd enzo maar nu start ik hem op en heb ik de taal op frans ofzo staan maar hoe kan ik hier een engels/nederlands taal pakket voor krijgen?
Laatste reactie door mummy, -
Weet iemand misschien een goede (download) site om cracks mee te downloaden?
Laatste reactie door Tom, -
Dit is het mapje van NHL 08 wat ik vandaag heb gedownload. Hoe kan ik dit niet van die rare tekentjes maken maar gewoon het teken van winRAR of hoe kan ik het 1 groot winrar bestand maken? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Waar kan ik een gratis songpack downloaden voor GH3 op de Wii?
Laatste reactie door Bart', -
vga switcher
door Maserati- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hey ik heb geleerd van een ander forum dat ik als ik xbox op me lcd monitor wil aansluiten een vga switcher nodig heb,,, omdat me monitor geen 2 uitgangen heeft waar ik zowel die van xbox en pc op kan aansluiten.. mijn vraag is in welk winkel kan ik die nu halen en wat is de prijs ongeveer voor zon ding? en hoe werkt het.. alvast bwdankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
bv sonic colours ik heb een dstt met firmware 1.18 het downloaden gaat prima maar dan met het starten krijg ik een error zijn er programmaatjes die ik kan downloaden zodat ze wel werken? Ik heb nu wel een programmaatje advanced gevonden zou dat helpen? bedankt voor de hulp! groetjes Peetje
Laatste reactie door petravdbrink, -
ClipDiary
door Pietje8501- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Welkom op het wekelijkse programmavoorstelrondje Heb weer een handig progje gevonden: ClipDiary. Dit moet je gewoon opstarten, installeren (het is maar 250 kB ofso) en dan kan je het gebruiken. Maar waar dient het nu voor? Het functioneert als een soort HEEL ERG GROOT klembord. Ik gebruik dit voor screenshots te maken, lekker handig want hij geraakt nooit vol en ze worden in een *.sql bestandje opgeslagen in BMP formaat. Je kan dit natuurlijk ook gebruiken om tekst te kopiëren ofso. Hier de link: http://softvoile.com/clipdiary/download.php
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 juni 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3, Xbox 360, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Bethesda Softworks[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]* OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Intel dual core 2 GHz or similar * RAM: 2 GB * HDD: 4 GB free disk space * Graphics: 256 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (2 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]InXile E…
Laatste reactie door Duken,