Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
welke oorlog speel kan ik met een JOYSTICK :peace: :peace: :peace: :peace:
Laatste reactie door Killer0101, -
PGA TOUR 2007 Serial
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Wie weet de serial voor Tiger Woods PGA Tour 2007...
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo ik heb een r4 gold pro kaartje gekocht voor mijn 3ds. ik heb wel oude r4 kaartje van 2013 en 14 maar wat moet ik doen om deze up and running te krijgen. als ik er een oude in doe met de spelletjes dan krijg ik de melding tlpatch of iets dergelijks. wie kan me aub helpen. groetjes een hulpelose vader van een zoon die graag wil spelen.
-
Virtua Tennis 3
door stoops7- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hey Ik heb Virtua Tennis 3 gedownload maar er zit geen handleiding bij. Nu wil ik graag weten wat de controls zijn voor het spel. Je weet wel, hoe moet ik een slag, forehand, etc...uitvoeren. Kan iemand mij helpen. Ik zou graag een lijstje krijgen met daarop alle controls.
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen. Ik heb een r4i-sdhc kaart in mijn ds. Met de laatste firmware. Maar als ik bijv cars 2 wil spelen krijg ik een err-4. Kan iemand mij vertelen hoe ik hem wel werkend kan krijgen?? Alvast bedankt. Joyce
Laatste reactie door Zombymario, -
Game branden
door DigiDjeff- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hey, ik heb 2 games gedownload die ik wil branden. Ik heb alleen een groot probleem, ik heb een asus DRW-1604p als CD/DVD-Drive. Ik heb laast een pakketje DVD's gekocht maar ik keek ergens natuurlijk weer overheen. Het was een DVD+R, terwijl mijn DVD-drive dat niet kan branden. Weet iemand misschien ergens een update te vinden waardoor ik wel DVD+R kan branden, of anders iets illegaals waardoor ik wel kan branden... Alvast bedankt
-
- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Heb rare figuren door sommige spellen lopen. Spellen zoals Sims 3 Dead Space 2 en champions online. Mijn pc kan ze makkelijk aan. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?? Miss dat screen kan helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Ik speel al een tijdje fifa 11 op de ps3, maar nu ik vandaag weer speelde en ik keek bij mij spelersopstelling stonden daar, in het midden 2 oranje bolletjes(van de doelmannen), terwijl dit eerder middenvelders waren. Deze "spelers" heten allebei 10 en hebben een algemene score van 1424758. (ik heb ze niet gekocht) In de wedstrijd zelf zijn ze wel weer de normale spelers, alleen dan doet een andere speler die in de opstelling staat niet mee, bij mij was dit de aanvaller. Ook was mijn gemiddelde teamscore 80 nu is dat 75 terwijl ik dezelfde spelers heb opgesteld. Ik vind dit vreemd want elke keer als ik die spelers wil verplaatsen uit mijn basisopstelling dan loopt het sp…
Laatste reactie door mushke, -
- 14 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb een heel vervelend probleem, als ik aan het gamen ben op de pc springt het spel om de 3min. terug na het bureau-blad, vervolgens klik ik het spel weer aan en springt hij weer na 3min. terug na bureau-blad Ik heb al een systeem-herstel geprobeerd maar dat helpt niet
Laatste reactie door IfElse, -
disc 2
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hi Dit is het spel dat ik downloadde. Wanneer ik met power iso cd 1 mount lukt alles wonderwel. Maar wanneer ik de tweede cd opvraag ( na mounten cd2 ) vind ik hem nergens? dit is wat er staat... Dit is wanneer ik cd 2 opvraag Heeeeeeelp bedankt
-
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hallo ik heb net demigod gedownload, en hij doet het gewoon goed maar als ik online wil moet ik 'm updaten en dan vraagt ie om de serial en die heb ik niet kan iemand mij misschien een serial code pmen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Clan movie maken
door TorresNL- 7 reacties
- 2,1k weergaven
Hey, Heeft iemand enig idee hoe je het beste een clan movie kan maken? En waar mee te-editen enzo. Of ken je iemand die dat zou kunnen? Groetjes,
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik heb nu het spel the godfather heb ik al een enige tijd is een legale versie van de game ik heb hem al een keer op me oude pc geinstaleert toen heb ik een nieuwe pc gekregen en ben ik het boekje kwijt waar de instalatie code instaat kan iemand me helpen bijvoorbeeld de code geven ofzo? ik weet dat dit werkt want me vriend heeft het ook geprobeerd maar heeft het spel inmiddels niet meer ik wil graag jullie hulp mvg xXBRXx
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
weet iemand een winkel of site waar je voor een leuke prijs aan een balance board (geen 2de hands) kan komen. heb al rond gekeken maar overal waar ik zoek kosten het ongeveer 75/90€ dat vind ik te duur
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 2,1k weergaven
Alleen keer alles ik speel krijg ik dit: http://foto-uploaden.nl/img2/o78efp0.jpg Ik word er gek van wie kan mijn helpen? en dan in alle private server
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
ik heb het spel colin mc rae gedownload, er word nu gevraagd om de cd. die heb ik dus niet, heb al op gamecopy gekeken maar snap er niks van. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit spel spelen kan. alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb een vraag: wij hebben dus draadloos internet en iemand op school zei dat je dan gratis op internet kon op de xbox 360 elite(gloednieuw) -hoe kan ik dit doen? -graag met screenshots/of handleiding? -kan dit wel? bvd
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Beste duken! nu heb ik nog een probleempje. ik krijg telkens een foutmelding. GTA IV FATAL ERROR: ZLIB20 Ik heb directx al geupdate en mijn videokaart ook naar de nieuwste. ik snap er helemaal niks meer van:S MVG
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Wie kan me helpen. Hoe kan in op een DSTT kaart de volgorde bepalen van de games op een DSTT kaart. Ik heb al geprobeerd om alles alfabetisch te zetten maar dit werkt niet. Ik hoor het graag
-
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
ik ben dus een noob in crack games enzo en ik wil graag wat games downloaden. Ik weet jammer niet hoe dat moet. Zou iemand me kunnen helpen? Neem maar van me aan dat niets van crackprogramma's heb, ik weet er helemaal niets van. Ik heb al youtube filmpjes bekeken maar niets lukt. Please, help!
Laatste reactie door Heisenberg, -
MX Simulator :)
door yourick- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo , Khad de vraag vind iemand een Registration key voor Mx simulator wand Kheb ale uren lign Google en vind niets Op Serial.ws hebbe ze hem ook niet , Dus weet meschien iemand nog een site waar da ik hem wel kan vinde ? : Post samenvoeging: januari 28, 2010, 19:02:06 ???
Laatste reactie door yourick, -
Hulp nodig bij Cracks
door Gast dibyo- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Kunnen jullie mij aub helpen met cracks, elke crack die k gebruik behalve fifa10 werkt neit. Eerst COD 4, k d8 dat ht aan mij lag, ddaarna dragon origins en nu gta san andreas. Ze missen allemaal een zogenaamde .dll bestand, die download ik google zoeken .dll eerste link, en dan mist ie weer iets in ie dll bestand. Kan iemand een crack geven van 1 van de bovenstaande links. K vind dit heel irritant, nu kan k alleen nog fifa10 spelen. Gr, D
-
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
ej jongens mij vriend vroeg of ik voor hem Command And Conquer 3 kon downloaden nou dan heb ik dat gedaan is die klaar wil ik de map uitpakken komen er allemaal van die rare berichten (foutmelding) het rare is dat als die foutmelding er zijn winrar nog steeds bezig is met uitpakken :-\ bijlage meegleverd: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
beste mensen, ik heb resident evil 5 gedownload,geinstalleerd en gecracked. het viel me al op dat de install in het japans was,maar had het toch maar geinstalleerd. toen ik het speelde zag ik dat de helft van de tekst in het japans was! heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door robertvg, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Onderwerp: Wat is een mod menu in games en hoe gebruik ik het zonder technische kennis? GamePeter: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Wat is eigenlijk een mod menu in games? En hoe kan ik het gebruiken zonder echt technische kennis te hebben? Ik hoor vaak dat mensen er zoveel mee kunnen, maar het klinkt super ingewikkeld. Alvast bedankt voor jullie hulp! ExpertGamer99: Hey GamePeter! Welkom op het forum! Leuk dat je vragen stelt. Een mod menu is een soort extra optie in een game waarmee je dingen kunt aanpassen of nieuwe functies kunt toevoegen. Mod staat voor “modificatie” en meestal worden deze menu’s gebruikt om cheats of verbeteringen in het sp…
Laatste reactie door gamer12,