Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 2k weergaven
Heb rare figuren door sommige spellen lopen. Spellen zoals Sims 3 Dead Space 2 en champions online. Mijn pc kan ze makkelijk aan. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?? Miss dat screen kan helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
vga switcher
door Maserati- 1 reactie
- 2k weergaven
hey ik heb geleerd van een ander forum dat ik als ik xbox op me lcd monitor wil aansluiten een vga switcher nodig heb,,, omdat me monitor geen 2 uitgangen heeft waar ik zowel die van xbox en pc op kan aansluiten.. mijn vraag is in welk winkel kan ik die nu halen en wat is de prijs ongeveer voor zon ding? en hoe werkt het.. alvast bwdankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
The Thaumaturge: Een Duister Avontuur op PS5 en Xbox Series Fools Theory heeft groot nieuws voor gamers: op 4 december verschijnt de langverwachte detective-RPG, The Thaumaturge, voor de PS5 en Xbox Series. Bereid je voor op een unieke reis door het mysterieuze Warschau van 1905, waar het duistere en het paranormale elkaar kruisen. In deze intrigerende game neem jij de rol aan van een Thaumaturge, een krachtige figuur die de verborgen waarheden van zijn verleden moet ontrafelen. Maar dat is nog niet alles! Je zult ook demonische wezens verzamelen die elk een aspect van de menselijke persoonlijkheid vertegenwoordigen. Deze demonische "pokémon" zijn niet zomaar mo…
Laatste reactie door Eater, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
weet iemand een winkel of site waar je voor een leuke prijs aan een balance board (geen 2de hands) kan komen. heb al rond gekeken maar overal waar ik zoek kosten het ongeveer 75/90€ dat vind ik te duur
Laatste reactie door kaasbroodje, -
De Top 10 Onvergetelijke Wraakacties in Videogames: Een Gids voor de Gamer over Brute Vergelding
door Girev- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
Wraak is een krachtig thema in verhalen. Of het nu gaat om films, romans of videospellen, het trekt onze aandacht en raakt onze emoties. Spelers worden vaak aangetrokken door de intense motivaties die personages drijven om vergelding te zoeken. Dit artikel verkent tien van de meest memorabele en impactvolle wraakacties in de geschiedenis van videospellen. Elk voorbeeld illustreert hoe wraak het verhaal kan versterken en emotionele verbindingen kan creëren. The Witcher 3: Hearts of Stone - Klein maar Krachtig Gant's Onverhullende Macht In de DLC "Hearts of Stone" onthult Gant zijn kracht in een schokkend moment. Hij straft een dorpsbewoner wreed voor een kleine on…
Laatste reactie door Girev, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice, -
ClipDiary
door Pietje8501- 0 reacties
- 2k weergaven
Welkom op het wekelijkse programmavoorstelrondje Heb weer een handig progje gevonden: ClipDiary. Dit moet je gewoon opstarten, installeren (het is maar 250 kB ofso) en dan kan je het gebruiken. Maar waar dient het nu voor? Het functioneert als een soort HEEL ERG GROOT klembord. Ik gebruik dit voor screenshots te maken, lekker handig want hij geraakt nooit vol en ze worden in een *.sql bestandje opgeslagen in BMP formaat. Je kan dit natuurlijk ook gebruiken om tekst te kopiëren ofso. Hier de link: http://softvoile.com/clipdiary/download.php
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb een game (harry potter en de orde van de feniks) gedownload via mininova en hem op een dvd-r gezet. Daarna heb ik het spel geïnstalleerd. Dit verliep allemaal goed, tot ik het spel wilde starten, wat niet lukte omdat hij het bericht geeft: "Onjuiste dvd geplaatst. Plaats de originele dvd." Nou is mijn vraag: Is er een manier om het spel toch te kunnen starten zonder de originele cd-rom te moeten kopen?
Laatste reactie door inekea, -
Virtua Tennis 3
door stoops7- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey Ik heb Virtua Tennis 3 gedownload maar er zit geen handleiding bij. Nu wil ik graag weten wat de controls zijn voor het spel. Je weet wel, hoe moet ik een slag, forehand, etc...uitvoeren. Kan iemand mij helpen. Ik zou graag een lijstje krijgen met daarop alle controls.
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
help.. ik heb een groot probleem... mijn pc wil geen grote moderne spellen meer draaien hij draaide eerst call of duty 4, gta sa, settlers 6. alsof het niets is,,, maar nu geeft ie elke keer de melding dat het programma gestopt is met werken ... bij al deze spellen,, ik heb al geprobeerd de spellen opnieuw te instaleren maar zonder resultaat, ik had er een no-cd crack overheen geplakt maar later ging ik gewoon met de dvd(dus niet gedownload) proberen... zonder resultaat,, iemand een idee wat het kan zijn ? :-\
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb far cry 2 succesvol gedownload. Alles uitgepakt met 7-zip. Ik mount de iso met deamon tools. Maar als ik dan 2x op setup klik gebeurt er helemaal niets ... hier een afbeelding van de bestanden: [img width=487 height=20]http://img293.imageshack.us/img293/nieuweafbeeldinglo5.jpg/1/w487.png
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb net demigod gedownload, en hij doet het gewoon goed maar als ik online wil moet ik 'm updaten en dan vraagt ie om de serial en die heb ik niet kan iemand mij misschien een serial code pmen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Is er hier iemand die mij meer informatie kan geven over gratis DS browser(s)? Het liefst iemand die het zelf ook heeft gebruikt. Ik heb een DSTT kaartje groetjes, Downloadfreak
-
- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
Gamers hebben vaak de neiging om een videospel te beoordelen op basis van de eerste indruk, vooral als het gaat om graphics en sfeer. Dit kan echter leiden tot het onterecht afschrijven van titels die verrassend veel te bieden hebben. Dit artikel neemt je mee op een ontdekkingstocht door tien ondergewaardeerde videospellen die de verwachtingen overtreffen en bewijzen dat uiterlijke schijn bedrieglijk kan zijn. 1. Rise of the Ronin (KOEI Tecmo) Visueel Bescheiden, Gameplay Goud "Rise of the Ronin" is geen grafisch meesterwerk, maar de aantrekkingskracht ligt in de gameplay. De diepgaande gevechtsmechanica, geïnspireerd door de Nioh-serie, zorgt voor uitdagende…
Laatste reactie door Girev, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
elke keer als ik call of duty 4 mp start krijg ik een fout(iw3mp.exe)maar sp werkt prima kan iemand mij helpen met dit probleem alsvast bedankt Edit: en het is geen gedownloade versie Edit mod: voortaan de verander knop gebruiken
Laatste reactie door JStyle, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb met fifa 10 een eigen team gemaakt. hoe kan ik deze van Rest of Europe naar de Eredivisie of welke dan ook krijgen? groeten
Laatste reactie door Erwin., -
fifa 06 probleem
door Gast B.I.G- 1 reactie
- 2k weergaven
he ik heb fifa 06 gedownload maar nu heb ik een probleem ik heb hem goed geinstalleerd en ik kon hem ook opstarte. maar als ik een team moest selecteren.... ging hij vanzelf doorbladere tusse al die teams en zo kon ik niet kiezen of doorgaan met het spel. weet iemand hoe dit komt?? thx alvast
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Adventuregame Alan Wake is vanaf 15 mei niet meer officieel te koop. Ontwikkelaar Remedy heeft een overeenkomst gesloten met platenmaatschappijen om zeven jaar lang de game te mogen verkopen met bepaalde muzieknummers inbegrepen in de game en die zeven jaar zit erop. Kotaku meldt dat het Finse Remedy, ook bekend van Max Payne en Quantum Break, aan het onderzoeken was of het de licenties voor het gebruik van de muziek kon verlengen, maar dat is vooralsnog niet gelukt. Wel zegt Remedy met de zaak bezig te blijven. Op 15 mei is het zeven jaar geleden dat Alan Wake op de markt verscheen in Europa. Tweakers heeft destijds over de game ook een recensie geschreven. Vo…
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 10 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een hd van 2 TB gedeeld in 3 partities: partitie1: 350 GB FAT32. Partitie2: 650 GB is WBFS en Partitie 3: 1 TB is WBFS. Bij Partitie 3 van 1 TB heb ik bij het laden van een spel de keuze uit IOS222 en IOS223. Waarom heb ik bij de 3de partities alleen de keuzen tussen IOS 222 en IOS223 om een spel te laden? Terwijl ik bij partitie 2 elke IOS kan selecteren.
Laatste reactie door Robin01, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
heey mensen heb fifa 10 voor de pc videokaart geupdate en ziet er goed uit enige probleem is dat alles langzaam verloopt , als ik een wedstryd speel gaat die heel traag camera kan hem niet bijhouden iemand enig idee?
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
nu ik (al een tijdje) weet dat je de psp 3000 niet kunt ombouwen, betekent dat dan ook dat je er geen homebrews op kan zette of afspele??/ want ik had laatst ultimate psptube op mn psp gezet, toen ikem wou starte stond er dat ie beschadigt ofzo was en het niet kon afspele hetzelfde geld voor de homebrew torche. is er iets wat ik kan doen, of is het weer afwachten?????? doei 102
Laatste reactie door miran102, -
The Lord of the rings the Rise of the Witch King Multiplayer
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal, Ik heb de The lord of the rings the Rise of the witchking geinstalleerd daarna gepatched en nu wil ik online spelen maar hij doet het niet Ik heb The lord of the rings the battle of middle earth II gedownload omdat ik die cd kwijt ben. misschien heeft dat ermee te maken? Mvg Disaster
-
battlefield 2 crack
door -lol-- 2 reacties
- 2k weergaven
heey ik heb battlefield 2 gedownload van de populaire game torrents maar ik heb geinstall maar de crack doet het niet ik heb 1.41 gemaakt en crack gedownload niks doet het..... als ik hem opstart krijg ik eeen error en krijg ik zwart beeld ik kan via alt, ctrl, delete uit doen. hulp gezocht graag....
Laatste reactie door -lol-, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo iedereen! Ik heb gisteren Call of Juarez binnengehaald, alles werkte goed enzo. Maar toen ik hem wou spelen gebeurde dit: Ik start het spel op nog niks aan de hand, ik klik bij singelplayer en wil die gaan spelen. Hij wordt geladen, en komt bij de eerste cutscene. Als hij die cutscene aan het afspelen is, sluit het spel na een paar seconden af. Je kan de cutscene ook overslaan, maar dan sluit hij ook af. Weten jullie een oplossing? Alvast heel erg bedankt! Maarten.
Laatste reactie door Maartenn,