Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
ps games naar pc
door plato777- 3 reacties
- 2.4k weergaven
ik heb van iemand vernomen dat het mogelijk is om ps2 games om te vormen om ze via een emulator op pc te spelen weet iemand hoe dit werkt
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn PS Vita? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 3.65? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door NISSANGTR, -
- 2 reacties
- 3.7k weergaven
Kan ik voor de ps vita spellen downloaden via een andere weg? zoals de nieuwe call of duty of gta?
Laatste reactie door MiXo, -
ps zonder chip?
door robin1994- 2 reacties
- 1.6k weergaven
hallo, ik heb crash bandicoot 2 (psX) gedownload en omgezet naar ISO bestand. is er nu een manier waarop ik het kan branden en op me ps2 spelen zonder een mod chip te hebben? het kan zowel cd als dvd zijn. any help?
Laatste reactie door los-cuentos, -
PS2 +RW werkt wel maar +R niet...
door Gast trapatoni- 0 reacties
- 2.6k weergaven
gedownloadde copie van PS2 Battlefront II werkt alleen op +RW (diverse merken). Maar +R > van merk Extreme+R en ook Sony -R branden wel maar werken niet. -gebruikt Nero-7 -Alcohol 120% -DVD decrypter brandsnelheid in alle gevallen de laagste n.l. 2.3 speed. waarom +RW wel en +R en ook -R niet....wie kan me vertellen wat de oorzaak is?
-
PS2 'ombouwen'
door TheOnion- 9 reacties
- 2.8k weergaven
Is er al een veilige manier om gedownloade/gekopieerde spellen op je PS2 te spelen? Ik hoorde van iedereen altijd dat het risico's met zich mee nam. Maar die tijd is alweer voorbij gevlogen, en heb zelf ook al memory sticks gezien waarmee je het wel kan (dus zonder echt om te bouwen dacht ik). Ik wil wel dat het zo goedkoop mogelijk is en VOORAL veilig moet het zijn. Heb al wat producten op chineese site's gezien. Kan iemand mij uitleggen en instructies geven met de link van het bijbehorende product? En het gaat om die nieuwe plattere PS2's
-
- 4 reacties
- 5.5k weergaven
Hallo, Is het mogelijk om mijn ps2 op mijn computer beeldscherm aan te sluiten via de vga kabel? (De DVI zit al in mijn computer) Patrick
Laatste reactie door PatrickV94, -
Ps2 Back-up games spelen zonder memor32 of mod chip.
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Beste DukeN leden, Ik heb pas ondekt dat je met dit kaartje, dit kaartje kan je zelf maken: Back-Up games kan spelen! Met dit kaartje heb je één echte game nodig. De rede dat er geen back-up games kunnen worden gespeelt zijn omdat er op een back-up game geen een of andere boot wordt gebrand. Als je een originele spel laad, kan je de cd verwisselen met de slide-tool zonder dat je ps2 dat merkt en dan kan je genieten van je back-up game!! Ik heb dit op sites gelezen, en uitgeprobeerd! En kan nu games spelen zonder dat ik veel geld ga uitgeven !!!! Hopelijk gaat dit mensen helpen die geen memor32 kunnen gebruiken
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hey iedereen, ik zou graag mijn PS2 controllers op mijn pc aansluiten. Maar er bestaan zoveel van die converters maar ik weet gewoon niet welke goed en weinig verlies heeft. Is het ook mogelijk om tegen elkaar te spelen met 2 PS2 controllers ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Flying John, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb dus gister SVR2011 gedownload en ik heb een ps2 emulator gedownload maar zodra ik druk op CD/DVD lezen dan krijg ik een error dat ik de bios mis :S Iemand enig idee wat ik nodig heb!? Thanks Post samenvoeging: december 20, 2010, 18:18:30 Kleine update het is me gelukt om hem werkend te krijgen maar zodra ik met smackdown vs raw 2011 een match wil starten word alles zwart
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, Op Marktplaats stond een advertentie van een memorycard met free mcboot erop. Mijn vraag daarop is kan je met free mcboot backups spelen ? Alvast Bedankt!, Roelandjuh Post samenvoeging: februari 27, 2010, 15:01:42 Niemand ???? :(:(:(
Laatste reactie door roelandjuh, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
als ik een ps2 game heb gedownload met welk programma zou ik het best branden?? en moet er daarvooreen chip in mijn playstation zitten??
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 7.8k weergaven
hallo mensen ik heb een vraag waar kan ik het beste ps2 games downloaden en hoe kan ik ze het beste branden,ik heb een betaal server met grabit. groetjes slappy en alvast bedankt voor de reacties.
Laatste reactie door Farid., -
- 9 reacties
- 4.8k weergaven
Hallo, ik heb een slim ps 2. nu las ik dat je gedownloade spellen ook op een externe harde schijf kunt zetten. je zou usb extreme of swapmagic moeten gebruiken. dit heb ik geinstal. maar mijn ps2 herkend hem niet. kan iemand mij helpen? mOet de hd aangesloten blijven op de pcof kan het ook zonder pc?had al een memor 32 gekocht maar dit werkte niet op de slim versie. zie op engelse forums van alles hier over staan maar mijn engels is niet zo best dus a.u.b. graag in het nederlands antwoord. wie o wie kan mij helpen zodat de kids kunnen spellen. gr. garfield24 :D :-[ :-[
Laatste reactie door Michiel, -
- 10 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo allemaal, :'(mijn PS2 leest plotseling geen DVD meer, maar wel mini dvd's. (ps2 is niet omgebouwd) kan iemand mij a.u.b. raad geven. ik kan ook geen copie dvd draaien op mijn ps2, bestaat er een mogelijkheid zodat de ps2 de copie's toch kan lezen of moet ik het eerst laten ombouwen. alvast bedank allemaal, IVANNAH
-
ps2 modden
door nuby- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hallo is er iemand die een ps2 kan modden ofzo regio zwevegem , kortrijk (
Laatste reactie door Dark Legend, -
Ps2 ombouwen
door 1234jantje- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoi, Ik wil graag mijn ps2 ombouwen en heb gezien dat dit bij verschillende bedrijven mogelijk is. Zelf heb ik Ps2flash op het oog (www.ps2flash.nl) echter zag ik ook een soort van speciale memory card waarmee de machine ook is omgebouwd. Iemand hier ervaring mee? Mvg, Jan
Laatste reactie door los-cuentos, -
ps2 ombouwen??
door djamide- 2 reacties
- 1.9k weergaven
waar zou ik dit kunnen doen? zijn er risicos? kan iemand mij hier meer over vertellen.... O0
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 3.5k weergaven
Hallo, Wie kan me vertellen hoe je een Singstar die gedownload is via een Torrentz moet branden. Heb dit gedaan via Neroburn maar playstation herkend de DVD niet. Thanks
Laatste reactie door rbono, -
hoi , ben dus nieuw hier en gelijk al een vraag:(hoop dat jullie kunnen helpen) ik wil dus ps2 spellen gaan downloaden/branden .. ik heb nu 1 iso bestand maar snap niet helemaal hoe ik die op een dvd-r krijgt.. hoop dat jullie hier wat antwoorden op kunnen geven. ik brand met nero startsmart (6 anders 7 volgens mij) verder heb k helemaal geen programma's geinstaleerd ofzo. (zat wat te lezen over alchohol 120% ofzo ..) dus daar snap ik ook niets van. dus graag HELEMAAL vanaf het begin. hoop dat je er tijd voor hebt. groeten, Julien.
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
hallo, ik heb een Memor 32 nu heb ik een spel gedownload en wil ik hem branden, ik heb hem uitgepakt tot een .iso bestand daarna heb ik hem gepatcht met het Memor 32 programma het branden doe ik met een DVD-r rw ik brand het als een bestand op de schijf. als ik hem in de playstation start dan krijg ik niets, start ik hem en houd ik de R-1 toets ingedrukt in beeld dan krijg ik de tekst : MOMENTO HELP mij alstjeblieft ! Thankx
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 5 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo, ik heb help nodig, a.u.b.! Kan iemand mij vertellen waar kan ik PS2 spel \"Resident evil file2\" downloaden? Ik ben grote fan van horror spellen. Ik wil ook graag weten hoe kan ik cheat codes invoegen? Bedankt voor de help!!! Nataly[img size=150]
-
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
hoi beste mensen kan iemand mijn vertellen hoe ik playstion 2spellen kan branden en waarop op cd's of op dvd's
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 6.8k weergaven
Ik wil heel graag een PS3 kopen van 80Gb, maar heb heel veel PS2 spellen die ik eigenlijk niet weg wil doen. Nu ben ik al tijden opzoek na een lijst met spellen van de PS2 die wel op de PS3 kunnen. Maar kan helemaal niks vinden:$ kan iemand me helpen??
Laatste reactie door Heisenberg, -
hallo ik heb een linksys router en op die is al een ps3 geiinstaleerd.nou wil ik nog 2 ps3 op die router instaleren,hoe doe ik dat? gr bavaria
Laatste reactie door los-cuentos,