Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hej, Ik ben op zoek naar een vette, coole, ruige skateboardgame. Ikzelf heb op de xbox 360 skate 2, maar ik zou graag ook zo'n vette game op de pc willen hebben. Ik weet alleen niet welke? Iemand tips? Ik heb al gezocht bij verschillende topics, maar niets gevonden. Groetjes, Wouter. Torrents e.d. zijn altijd welkom.
Laatste reactie door Peter., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Zoals de titel al zegt, ik zoek een torrent of iets dergelijks voor de game Warhammer Dawn of War. Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen :peace: Het liefst met veel seeders :celb: Alvast bedankt. Bounco.
Laatste reactie door Luc., -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]26 August 2011 datum[/td] [td]Platform:[/td] [td]Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]First person shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Codemasters[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Niet bekend.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Guildford Studio[/td] [/table] verhaallijn: Het spel speelt zich af in de nabije toekomst. Jackson, een ex-soldaat wordt gerekruteerd door "The Network". Een geheimzinnige organisatie die als initiële bedoeling had om confli…
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Bij fifa 2007 speel ik met coach, alleen nu kan ik tijdens de wedstrijd niet wisselen, of van taktiek veranderen. hij geeft dan aan dat ik de leiding moet nemen van het team ????? doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd Ciao Kevin
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik ben van plan om een nintendo DS , DS Lite of DSI aan te schaffen. Zijn er voor al deze versies spelletjes te downloaden? Werkt een spel die ik heb gedownload als .nds bestand voor alle versies van de nintendo? Wie wil me hier wat uitleg over geven? Bij voorbaat dank.
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
mannen, ik zit met een probleem, ik krijg eflc maar niet geinstalleerd. hij vraagt om een serialcode die ik niet gevonden krijg en een bruikbare crack kan ik ook niet vinden. kan iemand mij helpen adios
Laatste reactie door eagledust, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Heey. Ik kan gewoon geen PC versie van fifa 10 meer vinden op nieuwsgroepen. of ze zijn al te oud, maar op ftd is ook niks meer. weet iemand er miss nog een? jamie :peace:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Kan je online games zoals World of warcraft en Lord of the rings online eigenlijk ook downloaden??? Zo ja, gaat dat dan op een andere manier?
Laatste reactie door Phairdy, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo allemaal, ik heb voor mijn kinderen een nintendo ds-card (m3ds real) en een dsi-card (r4i) gekocht. helaas heb ik weinig verstand van deze dingen. nu heb ik een aantal vragen: - welke spellen kan ik hierop zetten? ik zie termen als gba, snes, etc. - moeten dat speciaal spellen zijn voor de ds of de dsi? - op welke site vind ik deze spellen en zijn ze dan ook in het nederlands? ik heb wel sites doorgekregen, maar die bestaan niet meer. - er schijnt ook een mogelijkheid te zijn in een keer meerdere spellen te downloaden en daarna uit te zoeken welke je wilt hebben. - wat is een rumble pack en werkt dit bij alle spellen? het zit bij de m3 ds real kaart. ik heb…
Laatste reactie door Cédric., -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Onze kinderen hebben allebei een Nintendo DS (2½ jaar oud) met een R4DS-kaartje. Sinds kort lukt het ze niet altijd om het ding goed op te starten. Ipv in het R4DS-menu te komen komen ze bij het picture chat gedeelte terecht. Als ze dan de R4DS er uit halen, in het slot en op het kaartje blazen en er mee 'wapperen', terugstoppen en weer opstarten gaat het wel goed. Herkent iemand deze problemen en wat zou er dan stuk kunnen zijn? De R4DS of de Nintendo? Alvast bedankt...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi, ik heb net een nieuwe R4 kaart! ik heb alle software die erop moet(staat op deze site) erop gezet. en toen mn spellen. maar als ik nu 1 van die spellen wil spelen zegt die dat het bestandformaat niet geaccepteerd wordt! maar die spellen zijn ook gewoon gedowload op de sites die op deze site staan~! wat moet ik hieraan doen? ik baal er echt van :geheim: ik hoor het graag!
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb het spel test drive unlimited en probeerde het te instaleren maar krijg foutmelding maar ik heb het spel heel wat op mijn pc gehad en gespeeld maar toen verwijderde ik het maar meteen de dag erna wou ik hem weer spelen dus ik dacht instaleren en spelen maar dat was dus niet het geval. Ik krijg deze foutmelding. KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN http://img32.imageshack.us/my.php?image=dfsdfsdm.png Alvast bedankt;), Gr Kush.
Laatste reactie door Heisenberg, -
fall out 3
door why im good???- 5 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een vraag :)hoe kan ik het spel fall out 3 openen terwel ik een iso bestand heb want normaal heb ik er 60 bestanden (geen iso's) en dan doe ik extracting files en klaar? maar nu niet?? alvast bedankt:P:D
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
beste mensen ik heb een online crack gevonden voor ruse maar ik kan m helaas niet downloaden kan iemand het mischien proberen te downloaden ?? hier is de link . [gmod]Link verwijderd i.v.m. virus.[/gmod] bedankt alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:57:32 trouwens als die werkt kan je hem dan via mail of msn versturen of op een andere server zetten ??? zodat ik m makkelijker kan binnenhalen. thanx alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:58:29 dit is trouwens de link naar de site waar text en uitleg staat http://www.rusekeyngen.blogspot.com/
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Ik heb me eerste seizoen van FIFA 08 Coach afgemaakt. Ben Landskampioen & Bekerwinnaar geworden. Alleen, aan het einde van het seizoen laten ze voor het laatst de Comeptitiestand zien. Hier een plaatje: Maar hier loopt mijn spel vast. Ik kan alleen rechtsboven op het Kruisje en Vraagteken klikken. Verder kan ik niks. Weet iemand hoe dat komt? Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PES2008, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, bestaat er een site waarop ik ps2 iso's kan downloaden? en dan niet een torrent-site
Laatste reactie door happyboy, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] MotoGP 13-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]MotoGP 13-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: MotoGP.13-RELOADED Releasedatum: 20.06.13 Retail Datum: 20.06.13 Bron: DVD Grootte: 5,3 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Milestone Inc Ontwikkeld door: Milestone Inc MotoGP.13.NoDVD-RELOADED (Download) (NFO) release Beschrijving Speed. Emotie. Innovatie. De volledige 2013 MotoGP seizoen. Grafische uitmuntendheid. De essentiële elementen vermengd met een hoog adrenalinegehalte er…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik heb Far cry 3 gedownload, en nu probeer ik hem te installeren. maar als hij begint met installeren geeft hij de foutmelding dat het bestand beschadigd is? ik denk dat ik per ongeluk een stap heb overgeslagen of zoiets.. weet iemand hoe dit komt? nog een vraagje( ik hoop niet dat het dom overkomt) moet je per se de image mounten voordat je het spel installeerd en crackt? ik heb meerdere spellen gedownload zonder mount en die doen het gewoon.(of ik heb verkeerd begrepen wat een mount is) mijn computer heeft al het benodigde geheugen ect.
Laatste reactie door saskiat, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hey, Ik wil deze gaan downloaden: http://eastore.ea.com/store/eaemea/nl_NL/DisplayProductDetailsPage&productID=72859400 Alleen als ik da dan heb gedownload kan ik die dan gewoon op cd zetten, want als mn pc een keer crasht. Dan ben je hem miss kwijt en kan je opnieuw geld gaan betalen.
Laatste reactie door Thijs, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb een ps3 dualshock 2 controller, die niet meer oplaat :S ik heb hem gebruikt maar had niet door dat hij bijna leeg was dus ik ging door tot dat hij uit eindelijk helemaal leeg was maar nu laat hij niet meer op :S weet iemand dit probleem op te lossen alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi, ik heb laatst battlefield 3 gekocht maar het geluid werkt niet goed. Soms hoor ik heel even geen geluid of hoor ik bepaalde geluiden niet.. Ik heb de game al opnieuw geinstalleerd en dat werkte ook niet.. Ook heb ik op internet gezocht daar vond ik zogenaamde fixes maar die hebben helemaal niks gefixed. Heb dit probleem nog nooit eerder gehad bij andere games
Laatste reactie door roelvvv, -
Is het niet leuk om met een paar mensen een custom map voor Wolfenstein ET the maken, helemaal geweid aan Duken.nl ??? Ik wil wel ontwerpen maken maar ik kan nog niet zo best met de modelling programmas omgaan
Laatste reactie door Bart', -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum en ben absoluut nog niet thuis in het downloaden. Laatst heb ik demo's gedownload van PCM 2007 en PCM 2008. PCM 2008 kon mijn computer niet aan (kreeg geen beeld enzo, ligt aan de grafische kaart). PCM 2007 lukt wel en ik wil graag dit spel downloaden. Nu weet ik totaal niet waar ik moet zijn, waar ik moet beginnen en wat ik allemaal moet doen. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik allemaal moet doen en downloaden, zodat ik PCM 2007 gewoon kan spelen op mijn computer? Alvast bedankt! (PS: Ik heb op PCM2007 gezocht op het forum, maar daar stond niet het precieze antwoord op mijn vragen. Meestal ging het daar om een klein stapje …
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
gegroet ik heb het spel een hele tijd geleden reeds gedownload, onlangs besloot ik het weer eens te spelen, en ik blijf het al een tijdje terug spelen, er is echter één vreselijk irritant probleem: telkens als ik renners heb geselecteerd, en dus naar de volgende pagina zie waar je de gegevens van het parcours ziet (zoals afstand, waar er tussensprinten zijn, e.d.) is er ook telkens een kaart, met de eventuele beklimmingen of kasseien op aangeduid, dit zie ik echter niet, ook tijdens de wedstrijd als ik de kaart wil bekijken zie ik een allesbehalve vollediige, correcte kaart. 1) ligt dit aan de crack? 2) hoe los ik het op alvast bedankt voor jullie hulp
Laatste reactie door dylaniii, -
- 10 reacties
- 1,5k weergaven
Kent er iemand een co-op campaign spel, hebben niet zo'n goede pc's voor graphics.
Laatste reactie door guilpje,