Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb een raar probleem met men SIMS 2 ik heb alles goed geisntalleerd geen problemen, nieuwte graphic card enzo (sinds de zomer) moet er normaal perfect op werken, hij werkt ook maar als ik een muur ofzo bouw, gaan het beeld even raar doen en dan word het weer normaal telkens als ik ik iets nieuw toevoeg, kijk even naar de foto, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :'( _______________________________________________________________ besturings systeem - windows vista home prenium __________________________ PC merk : medion processor : 1.8 hz harddisk: 600 GB graphics card: radeon (een van de nieuwte) can you run it test ==> mag geen probleem zijn k…
Laatste reactie door Heisenberg, -
Goedeavond Ik ben nog old-skool aan het gaan (gewoon aan het wachten op nieuwjaar tot ik centjes heb) en speel nog Fifa 2009. Ik heb die fifa al geruime tijd. 2 weken geleden had ik een oude HP die dit spel perfect aankon, en het was nochtans geen echt krachtige machine. Nu heb ik een nieuwe, die krachtiger (Intel pentium 4,3.40GHZ) is, en waarop ik al mijn games heb kunnen installeren zonder problemen (Race07 en GTA IV). De PC installeert schijnbaar zonder problemen ook Fifa, maar als ik fifa opstart blijken de achtergronden niet te willen laden. Iedereen die het speelt kent het wel: de bruinige achtergrond waarop je eerst je taal moet kiezen? die achtergrond laad niet.…
Laatste reactie door ivo80000, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb cod4 gedownload maar als ik online wil spelen en ik klik op een host dan komt er ''key code in use, please try reconnection later '' te staan. wat moet ik doen om online te kunnen spelen?
Laatste reactie door kipneck, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Heya, ik heb dus via een vriend dit spel gevonden maar.... Zodra ik het spel opstart krijg ik video mode not supported en ik heb al wat dingen geprobeerd via properties maar helaas.. ik hoop dat iemand mij kan helpen. TableOfJapan ~
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy ben sinds kort Riders of icarus aan speelen en kan niet verder dan level 15 heb nergens Quest meer wat doe ik verkeerd BVB Dank
Laatste reactie door k2711, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb een vraag op school zeggen ze dat je geen gedownloade spellen op windows vista kan spellen(dat vista anti crack is) als iemand weet of dit zo is zeg het me effe kan iemand me ook een handleiding voor cracks openen en die op het spel zetten zodat je het kan spelen(crack openen op spel zetten en wat je moet dan met rar. bestand en .iso bestand ???) bvd!!!!!!!
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal hoe zet ik de cheats aan op deze kaart???? ik zoek nu al uren maar kan nergens iets vinden waar ik ze aan kan zetten op het kaartje staat wel in het r4i menu een DAT bestandje met urscheat. kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door quinta, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi leden, Bij het opstarten van Bioshock krijg ik deze melding: bioshock.exe werkt niet Weet iemand hier raad mee? groetjes cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
Is het niet leuk om met een paar mensen een custom map voor Wolfenstein ET the maken, helemaal geweid aan Duken.nl ??? Ik wil wel ontwerpen maken maar ik kan nog niet zo best met de modelling programmas omgaan
Laatste reactie door Bart', -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
eej weet iemand een crack voor uefa euro 2004 alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
Hey ik heb cod4 gedownload en nu moet ik setup starte dat doe ik en dan zegt hij systeembestand niet gevonden. ALLLES STAAT er
Laatste reactie door ultra, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
beste mensen ik heb een online crack gevonden voor ruse maar ik kan m helaas niet downloaden kan iemand het mischien proberen te downloaden ?? hier is de link . [gmod]Link verwijderd i.v.m. virus.[/gmod] bedankt alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:57:32 trouwens als die werkt kan je hem dan via mail of msn versturen of op een andere server zetten ??? zodat ik m makkelijker kan binnenhalen. thanx alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:58:29 dit is trouwens de link naar de site waar text en uitleg staat http://www.rusekeyngen.blogspot.com/
Laatste reactie door Releases, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb net een harde schijf gekocht en een sd kaart, een vriend van mij wil er spellen voor mij opzetten, en de wii ook voor mij aanpassen. maar als hij spellen op de schijf zet via zijn pc(windows) kan ik er dan gewoon nog later zelf spellen bijzetten via mijn apple?ben zelf helemaal niet zo slim met computers. dus kan misschien een stomme vraag zijn.alvast bedankt . eigenlijk wil ik het zelf proberen op mijn apple,maar weet niet of ik de standaart programma's kan gebruiken. zoals ik al zei:ik heb echt geen verstand van computers. ik hoop dat iemand mij kan helpen. bedankt vast
Laatste reactie door chriscorona, -
Hallo, Ik heb sims 3 gedownload no cd crack er bij en nou geeft hij dit aan... Het spel kan niet gestart worden Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Wat betekend dat? en wat kan ik er aan doen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb anno 1701 gedownload en het werkt maar nu probeer ik met me broer (2 pcs, beide ander serial) anno te spelen over local maar als ik een game create ziet de andere pc de game niet! weet iemand hoe ik local kan spele?
Laatste reactie door The Source, -
mass effect 3
door katarina- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy Weet iemand hoe ik mass effect 3 moet instslleren het lukt helemal niet
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
beste mensen ik vind dream tennis erg leuk maar heb geen registratie code hoe kom ik eraan en hoe werkt het daarna al wezen googelen, en dan vind ik wel bestandjes, maar geen code ik kan in het spel gewoon een registratie code invullen, maar weet niet welke wie helpt..
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb gears of war gedownload maar is hij in het spaans :'( ik heb een engels pack gedownload maar waar moet ik die in zetten (als je een link heb voor een bestand heel graag) dus een bestand van (spanish 2 english) alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
als ik cod 4 MP opstart, krijg ik een error: iw3mp.exe werkt niet meer, wat moet ik doen? en oja, SP doet het nog wel gewoon.... pls help me : groetee :peace:
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een vraag. Wie heeft er nog een Battlefield 2 Hamachi server waar ik op kan spelen ik zoek maar op google en ik vind niks als iemand een leuke server weet post het hier dan Alvast bedankt. ScorpionQ
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, ik heb laatst battlefield 3 gekocht maar het geluid werkt niet goed. Soms hoor ik heel even geen geluid of hoor ik bepaalde geluiden niet.. Ik heb de game al opnieuw geinstalleerd en dat werkte ook niet.. Ook heb ik op internet gezocht daar vond ik zogenaamde fixes maar die hebben helemaal niks gefixed. Heb dit probleem nog nooit eerder gehad bij andere games
Laatste reactie door roelvvv, -
hard geluid
door Maserati- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hey ik heb net me xbox op de lcd monitor van me pc aangesloten... Ik heb een vga cabel gekogt voor het beeld en een audio spliiter van 20 euro voor het geluid.. maar als ik nu me xbox aandoe is de geluid verschrikkelijk hard... ik kan hem ook niet zachter zetten, als ik gewoon muziek luister op de pc met dezelfde boxe lukt het wel met zachter zetten. weet iemand hoe?
Laatste reactie door Maserati, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik zou graag een game willen downloaden voor de PS2 want ik vind hem nergens meer in de winkel. Hierover een paar vraagjes: 1) Ik las iets over ombouwen maar moet dit echt? En zo ja, wat kost het? Kan dit schade aan mijn PS2 aanbrengen? En waar kan ik het doen? 2) IS het spel beschadigd als het gedownload is? Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb Far cry 3 gedownload, en nu probeer ik hem te installeren. maar als hij begint met installeren geeft hij de foutmelding dat het bestand beschadigd is? ik denk dat ik per ongeluk een stap heb overgeslagen of zoiets.. weet iemand hoe dit komt? nog een vraagje( ik hoop niet dat het dom overkomt) moet je per se de image mounten voordat je het spel installeerd en crackt? ik heb meerdere spellen gedownload zonder mount en die doen het gewoon.(of ik heb verkeerd begrepen wat een mount is) mijn computer heeft al het benodigde geheugen ect.
Laatste reactie door saskiat, -
Manhunt prob
door Bozz- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb dus net manhunt gedownload en gebrand, maar als ik eerste 2 cd's heb geinstalleerd geeft ie aan dat ie sfx.RAW mist .. wat moet ik ermee ??
Laatste reactie door Robin,