Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
GTA 4 Doet Raar
door Deeeemy- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik heb laatst gta 4 gedownload en geinstalleerd, maar als ik hem nou een paar minuten speel ( 2 - 5 minuten ) Dan krijg ik heel raar beeld, dan gaat het helemaal rond draaien. hoe kan ik dit veranderen? Thx 0o
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi, ik heb laatst battlefield 3 gekocht maar het geluid werkt niet goed. Soms hoor ik heel even geen geluid of hoor ik bepaalde geluiden niet.. Ik heb de game al opnieuw geinstalleerd en dat werkte ook niet.. Ook heb ik op internet gezocht daar vond ik zogenaamde fixes maar die hebben helemaal niks gefixed. Heb dit probleem nog nooit eerder gehad bij andere games
Laatste reactie door roelvvv, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
mannen, ik zit met een probleem, ik krijg eflc maar niet geinstalleerd. hij vraagt om een serialcode die ik niet gevonden krijg en een bruikbare crack kan ik ook niet vinden. kan iemand mij helpen adios
Laatste reactie door eagledust, -
ps zonder chip?
door robin1994- 2 reacties
- 1.6k weergaven
hallo, ik heb crash bandicoot 2 (psX) gedownload en omgezet naar ISO bestand. is er nu een manier waarop ik het kan branden en op me ps2 spelen zonder een mod chip te hebben? het kan zowel cd als dvd zijn. any help?
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 10 reacties
- 1.6k weergaven
iemand zij in een server dat ik vals speelde omdat ik volgens hem juggernoud (of iets dergelijks) zou gebruiken wat is dat eigelijk??
Laatste reactie door svenholtman, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Heya, ik heb dus via een vriend dit spel gevonden maar.... Zodra ik het spel opstart krijg ik video mode not supported en ik heb al wat dingen geprobeerd via properties maar helaas.. ik hoop dat iemand mij kan helpen. TableOfJapan ~
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey, Ik heb me eerste seizoen van FIFA 08 Coach afgemaakt. Ben Landskampioen & Bekerwinnaar geworden. Alleen, aan het einde van het seizoen laten ze voor het laatst de Comeptitiestand zien. Hier een plaatje: Maar hier loopt mijn spel vast. Ik kan alleen rechtsboven op het Kruisje en Vraagteken klikken. Verder kan ik niks. Weet iemand hoe dat komt? Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PES2008, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
ik had een spel gedownload met newsbin en toen extracte ik het en toen was hij corrupt. Hoe kan ik dit nu fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo, Bij fifa 2007 speel ik met coach, alleen nu kan ik tijdens de wedstrijd niet wisselen, of van taktiek veranderen. hij geeft dan aan dat ik de leiding moet nemen van het team ????? doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd Ciao Kevin
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb sims2 gaan het maken gekocht. Alles geïnstalleerd enzo, en nu ga ik dan naar buurt en is het beeld heel raar door de war. Ik heb al drivers gedownt van Nvidia maar lukt nog niet. Mijn Grafische kaart moet het eigenlijk makkelijk aan kunnen, Geforce 7300 GT 512 MB DDR2. Wie kan me verder helpen??
Laatste reactie door Tjeen, -
Team Fortress 2
door repoc- 3 reacties
- 1.6k weergaven
hej, spelen hier ook mensen Team Fortress 2? zoja, dan had ik de vraag: komen er ook nog achievements voor scout enzo, en als dat zo is; Wanneer?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo allemaal ik heb fifa 09 full rip skullptura gedownload alleen nu kan ik hem niet openen ik heb hem van een link van deze site gedownload... het is een rar bestand en als ik er op klik dan staat er dat gedoe met het bijbehorende programma op internet opsporen ect ??? ik heb ook al een keer de reloaded version van fifa gedownload alleen doet de het ook niet want er staan daar een stuk van 52 verschillende bestanden die ik dan niet kan openen (zelfde verhaal als bij dvd rip) zou iemand mij kunnen helpen :love:? alvast bedankt:)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
eeuy mensen ik heb ff een vraagje ik heb van een vriend BF2142 geleend (orgineel) ik instal alles netjes met BF2 kon ik gewoon een account aanmaken dus ik probeer dat hmmm wil niet hij zegt cd-code al in gebruik :'( hmm erg jammer want ik weet dat je hier niks aan kan doen of je moet cracked spelen maar dat is ook niet alles maarja ik dacht dus dan ga ik wel op het account van me vriend Nickname en Password gekregen kreeg ik opeens de melding dat cd-code al in gebruik was toen ik wou inloggen heeft iemand een oplossing hiervoor ik hoef niet persee online zou ook wel offline willen spelen O0 O0 Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo! ik ben opzoek naar een key voor bad company 2 voor de PC. Ik hoop dat er iemand is die mij eraan kan helpen! pm kan altijd! mvg, Tom
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
ik wil graag guitar hero voor mijn pc downloaden. weet iemand ook een winkel waar je alleen een gitaar kan kopen zonder spel?
Laatste reactie door njitram, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hoi, bestaat er een site waarop ik ps2 iso's kan downloaden? en dan niet een torrent-site
Laatste reactie door happyboy, -
heeft iemand een cd code voor fear multiplayer op een site kon ik een mail krijgen voor de multiplayer maar de mail komt niet aan :-[
Laatste reactie door Sander, -
Zero hour
door DutchFighter- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Ik speel zero hour en nu maak ik gebruik van hamachi om tegen vrienden te spelen (ik heb de game wel legaal) maar telkens krijg ik dat er een mismatch is weet iemand een oplossing hiervoor ik draai Vista Home Premium 32Bits en we hebben allebei Zero Hour niet gepatched Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door spraayer, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Assasin's creed. er staat steets plaats cdrom:S .. hoe gaat dat weg?? wie kan me effe helpen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Red alert 3
door timsky36- 7 reacties
- 1.6k weergaven
Mensen, Als ik red alert 3 wil gaan spelen kan ik dat maar na 10 min soelen word mijn scherm zwart en doet mijn pc helemaal niks meer
Laatste reactie door Jeroen, -
mp4 speler
door r4dioactivity- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Mijn oude mp3 is kapot en nu wil ik een nieuwe mp4 halen. Liefst eentje met een beetje groot scherm zodat ik er ook video op kan kijken. Natuurlijk komt dan de ipod touch naar boven (twijfel ik over), al wil ik liever een goedkopere die alleen video en muziek kan afspelen. Hoop dat iemand ervaring heeft met eentje. alvast bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo ik las laatst dater een kingdom hearts op de ds uitkom. ik zit hier al zo'n half jaar op te wachten. ;D ik kan amerikaase roms vinden maar ze doen het allemaal niet, ik start het spel op en klik op sotry mode enzo, maar dan blijft het scherm zwart. eig idee hoe dat kan? of moet ik gewoon wat langer wachten? voor de gene die het willen weten het spel is op 29/09/09 uitgekomen. alvast bedankt! Dareon
Laatste reactie door movado, -
- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Ik was bezig met het dowloaden van sims 2 studentenleven. Plotseling vroeg hij om: Plaats cd/dvd 2.. Hoe kan ik dit oplossen?? :S als ik op ok druk komt de melding erop nieuw :S Verder gebruik ik Virtual Clone Drive ..
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Maart 2025 belooft een spannende maand te worden voor gamers. Maak je klaar voor een scala aan nieuwe titels die je PC en consoles zullen veroveren. Van vechtende zombies tot het runnen van een museum, de keuzes zijn eindeloos. Maar hoe weet je welke spellen je tijd en geld waard zijn? In dit artikel verkennen we de meest opwindende speluitgaven van maart 2025. We geven je een overzicht van de gameplay, functies en enkele aandachtspunten. Van bekende series zoals Assassin's Creed tot nieuwe titels die hopen op een doorbraak: markeer je agenda! Hier is jouw gids voor de must-play games van maart 2025. Killing Floor 3: Een Bloedige Terugkeer naar de Zed-Slaying Actie …
Laatste reactie door Girev, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb gisteren Call of duty Modern warfare 2 gekocht. Ik heb de cd gestart dan installeert die Steam. Daarna updat die Steam alleen blijft hij de hele tijd bij 99% van de update hangen. Iemand een idee waardoor dit komt?
Laatste reactie door steven1994,