Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23179.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
PS3 Cluster
door mikeb106- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Heey, Ik weet niet of ik dit topic in de goede categorie heb geplaatst (anders graag veranderen). Ik ben vaak bezig met het creëeren en renderen van landschappen en andere 3d voorwerpen. Hierbij heb ik een probleem zoals wellicht meerderen zullen hebben. Mijn computer is lang zo traag nog niet maar niet snel genoeg om snel te kunnen renderen. Ik weet dat renderen altijd al een probleem is geweest als je het snel en mooi wilt laten verlopen, het kost altijd veel tijd. Recent heb ik gelezen over een ps3 cluster, ik heb op internet gezocht maar heb niet zoveel gevonden erover (hoe je het maakt). De ps3 renderd live, dus als ik er 3 aan elkaar zou koppelen en alleen de c…
Laatste reactie door mikeb106, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb nog eens gezocht op internet en heb gevonden dat de psp go gehackt is http://www.youtube.com/watch?v=DSF82oP5B-w&feature=player_embedded#! daar is een video van het gehackte apparaat, maar weet iemand of er ook meerdere emulators zijn? Is het nu ook mogelijk om emulators of andere programma's van http://pspgohacks.com/ te gebruiken?
Laatste reactie door timothy250, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo gasten ik heb een wii gekocht 4.2E en zou graag het hombrew channel installeren. nu is men vraag. kan er iets gebeuren bij een update met men wii als het hbc is geinstalleerd? zo ja welke. groeten kevin
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hey,, Ik probeer al dage op internet met ps3 maar het lukt me niet:( Ik heb alles goed opgezocht en netjes ingevuld, op t laatst doe ik verbinding testen. het ophalen van IP adres wordt geslaagd maar bij de internet verbinding geeft ie aa n; mislukt, er is een fout opgetreden tijdens communicatie met de server. Dit is een DNS-fout. (80710102) Ik heb de primaire en secundaire DNS opgehaald uit KPN site Wie wilt mij ermee helpen?
Laatste reactie door SagopaKajmer, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo duken, ik ben paar sniper montages aan het maken, maar hoe moet krijg ik in mijn montage mezelf als 3rd person??? heb hier een voorbeeld filmpje... http://www.youtube.com/profile?annotation_id=annotation_587342&feature=iv&user=IDutchFilmsI#p/u/4/jHGfsUsiRAI ik gebruik Fraps en Sony Vegas Pro. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Zelf heb ik een laptop en een playstation 3. Mijn broertje heeft ee omgebouwde playstation 2, en een nintendo ds. Ik neem aan dat overal wel spellen voor te downloaden zijn, maar dat mijn originele playstation 3 die gedownloade spellen niet af kan spelen. Maar als ik spellen download, waar moet ik dan opletten? Welke bestands indelingen? En hoe moet ik ze op cd/dvd branden? Of in geval van de ds...waar moet ik dat op zetten? En wat zijn de addertjes onder het gras? Ik ben nog maar een leek
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb cod 1 gedanwlaod en nu zat ikhem t einstaleren dus d 1 as klar ik ging aar cd 2 en toen klikte ikop lauch en toen kwamer demo32.exe werkt neit meer :S ik snaper niiksvan wie kan me helpen MVG gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
Ps2 ombouwen
door 1234jantje- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoi, Ik wil graag mijn ps2 ombouwen en heb gezien dat dit bij verschillende bedrijven mogelijk is. Zelf heb ik Ps2flash op het oog (www.ps2flash.nl) echter zag ik ook een soort van speciale memory card waarmee de machine ook is omgebouwd. Iemand hier ervaring mee? Mvg, Jan
Laatste reactie door los-cuentos, -
Football manager 2009
door sep- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Weet iemand een site waar ik een productcode vandaan kan halen, van bijvoorbeeld fm 2009
Laatste reactie door Tom, -
Memor32 hulp
door tanja-73- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb voor mijn zoontje en memor32 aangeschaft voor zijn ps2.Heel leuk dacht ik en dat kan ik ook wel.Nu ben ik al een paar dagen bezig maar het lukt me niet,dus ik zoek hulp!!Alles wat ik op sites lees is in het Engels!! Ik heb de memor32 geformateerd en bestanden er op gezet zoals het moet.spel(en meerdere) iso bestand gepacht en gebrand op lage snelheid(imgburn).Maar blijf zwart beeld zien met het bekende logo in het wit Nu heb ik wel gelezen iets over Esr bestanden maar dat staat allemaal op sites in het Engels en niet in het Nederland omdat mijn Engels erg slecht is snap ik er niks meer van. Wie zou mij kunnen helpen om het uit teleggen hoe het allemaal werkt ,…
Laatste reactie door tanja-73, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hey, Ik heb net FIFA 09 gedownload maar ik vind geen werkende key :'( Zou iemand mij hierbij een handje willen helpen? Dank bij voorbaat Dennis
Laatste reactie door Tom, -
Counterstrike 1.6
door NetSpin- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik dacht, ik ga maar is Counterstrike 1.6 downloaden. Is gelukt maar ik wil in die servers spelen, daarna verschijnt in beeld dat ik protocol (48) moet hebben en ik heb (47) Moet je update of zo? En zoja, waar kan ik dat vinden? Met vriendelijke groeten, NetSpin
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Voor de mensen die niet goed weten hoe je snel een Wii spel download... heb ik een handig artikel geschreven: /Edit SPAM Slot.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23074.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
pure
door kaasbroodje- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik heb vandaag pure gedownload en geïnstalleerd zoals stond aangegeven in het nfo bestand maar zodra ik het spel wil starten zie ik alleen heel even een cd draaien naast me muis maar voor de rest gebeurd er niks. als ik de reactie,s lees werkt het bij sommige wel :-[
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Er is zeker geen programma die PS3 Singstar's converteert voor de PS2? De bestaande Singstar's voor de PS2 beginnen saai te worden.. PS3 heeft daarentegen wel wat nieuwere en leukere liedjes. Weet iemand of dit mogelijk is?
Laatste reactie door wesley__, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0]http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb MW2 Gedownload en Steam maar hoe moet ik nu online spelen ik heb ook al een steam account en MW2 staat ook al in mijn spellen lijst bij Steam alleen als ik hem opstart via Steam dan doet hij het niet dan staat er ''You need to be logged in whit a steam account.'' of zoiets :-\ :-[
Laatste reactie door Robbert, -
Black ops Keygen
door giviker- 0 reacties
- 1,5k weergaven
hey idereen,, ik heb de nieuwste keygen gedownload... er zijn 990 serials erop... O0 [admin]Het is je eerste berichte, zo een download lijkt erg op scam / maleware. Hierom de link verwijderd.[/admin]
Laatste reactie door giviker, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb zo'n apparaatje gekocht zodat ik mijn draadloze xbox controller kan aansluiten op de pc maar nu is mijn vraag ofdat de headset hier dan ook op werkt? en wat moet je doen om dat te laten werken? Post samenvoeging: april 26, 2010, 18:08:19 ik heb nu ondekt dat de headset het doet met de controller maar ik had nu de vraag ofdat het mogelijk is om alleen het prate door de headset te krijge en verder al het geluid gewoon via de boxen netzoals bij de xbox zegmaar
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hey, nfs Most Wanted die heb ik gedownload en geextract alles wat er staat hoe je het moet doen . Maar als ik het spel wel starten dan krijg ik heel mijn scherm zwart en kan ik nix meer doen :-\ Ik heb al gekeken naar mijn systeemeisen en alles was boven het geeiste. en ook al op gamecopyworld maar vind het niet. Liefst snel een reactie met een antwoord hoe ik het moet oplossen O0 Groetjes
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo. Heb vanmorgen CODWAW gedownload heb hem gemound en geinstalleerd. Nu start ik het spel op (niet MP!) wil een nieuwe game starten. Kies recruit en dan doet ie niks meer. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo bestaat er een programmatje of iets waarmee je games die je normaal met het toetsenbord speelt ook met de controller kunt spelen. bij sommige games kan je dit instellen via de opties maar bij sommige niet daarom de vraag ik vind het zo lastig met het toetsenbord alvast bedankt
Laatste reactie door njitram, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb een gedownloade versie van FIFA10 en ik kan hier niet mee online. Zou iemand weten hoe je wel online zou kunnen met een gedownloade FIFA 10 Alvast bedankt O0
Laatste reactie door ivo80000,
