Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik ben waarschijnlijk van plan om call of duty modern warfare 2 maar wat voor systeem moet je dan hebben voor de pc. is het het zelfde als modern warfare 1 gewoon of zwaarder?. als iemand iets weet graag de systeem recruitmens neerzetten als je wilt mvg magicm14
Laatste reactie door Heisenberg, -
kan de single player met zen 2en?? kan dit ook online?? Bedankt O0
Laatste reactie door Michiel, -
Ik heb Fifa 09 voor zowel de pc als de ps3, maar het lijken 2 andere spellen vind ik, maar het lukt mij niet om trucjes te doen en de keeper besturen op de ps3 lukt mij ook niet, terwijl dat met fifa 08 heel makkelijk ging. Kan iemand mij vertellen hoe ik die 2 dingen kan doen op de ps3? Met C. Ronaldo kon je met 08 op de ps2 ook zon vette afkaping, maar die doet die nu ook niet meer op de ps3, dus weet iemand dat misschien ook, want bij 08 dee die, die automatisch, hoe je die doet, want nu doet die dezelfde afkaping als elke andere speler.
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb net de nieuwste nfs via bit torent gedownload. Maar deze zit in een ISO bestand. Ik heb gelezen dat je daemon tools nodig hebt om deze te openen, dus heb ik deze ook gedownload. Toen ik het bestand opende sprong er een venster open dat de licentie voorbij was en dat ik eeen code en een of andere naam moest invoeren. Dus heb ik een crack dedownload die die code kan genereren. Maar als ik die code invoer staat er nog steeds dat mijn naam fout is. Dus kan iemand mij mss helpen ;D
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
eey beste forumleden, Ik kan nu eindelijk cod 4 spelen. (cracked servers) ,maar sinds vandaag blijft de pc bij het laden van de map steeds op precies hetzelfde puntje steken waarna ik een melding van vista krijg dat ie niet meer werkt. recentelijk(net dus) gebeurde dit ook bij crysis...,maar ik zou het heel erg fijn vinden als jullie me kunnen helpen met mijn cod 4 probleem. p.s mijn pc kan het denk ik niet aan liggen net nieuw... q6600 sapphire 4870 die 2 zijn toch wel goed genoeg voor cod4 grtz, headhunter
Laatste reactie door JStyle, -
Virtua Tennis 3
door Vision- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Nadat hij goed geïnstalleerd is en de crack geplaatst. Druk ik op play en vervolgens doet hij niks, hij geeft geen foutmelding hij doet gewoon niks, hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Vision, -
Hallo allemaal. Weet iemand wanneer de nieuwe top game Fifa 2010 uit komt, en waar ik hem kan downloaden? alvast bedankt. O0
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
[table][th] Ms Splosion Man-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Ms Splosion Man-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ms.Splosion.Man-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 3 april 2013 Bestandsnaam: rls-MSSM Bron: Stream Grootte: 2.10 GB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 85% Uitgegeven door: Microsoft Studios Ontwikkeld doo…
Laatste reactie door Duken, -
4 elements 2
door Albert B- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb net 4 elements 2 gedownload en nu wil mijn zoon het spelen, floept het spel voor de 1e level er al uit. Telkens als ik het weer wil opstarten, floept het spel in 1x uit. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik weet niet waar ik het moet zoeken, om het probleem op te lossen. Wie weet wat hier aan de hand is.
Laatste reactie door Albert B, -
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
halo weet iemand hoe ik medal of honor airborne instaleren kan heb alles geprobeerd luk niet Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38474.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Halo 1 doet vaag
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 1.4k weergaven
Ewa Als ik op de halo 1 snelkoppeling op mijn buroblad druk dan geeft het dit aan: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb bij DXDIAG gekeken maar kzie niks. Post Merge: juni 07, 2009, 09:58:13 am Ohjah ik heb windows xp [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door los-cuentos, -
Call of duty 5
door xxlbuk- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hee mensen ik vroeg me af..ik heb net call of duty 5 uitgespeeld, en het leek me leuk om het ook online te spelen. alleen ik kan geen profiel aanmaken, en, ik denk niet dat er al cracked servers zijn. als mensen een idee voor het profiel probleem hebben zou ik het graag horen. (er stonden al enkele profielen in de lijst..die niet te verwijderen zijn.. ???) en als mensen een cracked server vinden zou het ook leuk zijn ;D Heeft iemand hem al gespeeld? en zo ja wat vond je ervan? lijkt me leuk de meningen te horen
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Iemand enig idee hoe je AI-gestuurde bots kunt toevoegen, zodat je player vs bots kunt spelen? Ik ben al zover dat ik een bot kan toevoegen, maar dan blijft ie gewoon stilstaan zonder iets te doen.
Cod MW 2 Groep!!
door mikey_33- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik wil een groep maken met cod 6! (PC) Als je interesse heb zet je steam naam hieronder en ik voeg je toe! Mijn Steam naam is mikey_33 op het spel zelf is het ''M.G [NL]'' mischien al gezien.. Ik heb nog geen naam dus als je een echte leipe naam weet zet het even hier. niet lang want dan zet je gewoon je groep naam als eerst en dan zo een streep| en dan je echte naam.
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hallo, mijn broertje heeft call of duty mw 2 gekocht en nu had ik de vraag ofdat ik ergens een extra serial kan kopen zodat we dat kunnen spelen op 2 pc's? weet iemand waar ik dit kan kopen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Geachte leden: Ik heb een computer met:Amd Athlon 64x2 Dual Core Processor 4200+2,0 Ram en NVIDIA GeForce 6200 Turbo Cache,Grafischekaart of te wel Videokaart. Ik heb het werk geheugen naar 2GB laten brengen. De simulators doen het wel goed,alleen de plattegronden en bij donker vind ik niet zo geweldig. Is hier nog wat aan te doen???Zodat ik misschien een andere b.v. NVIDIA 8800 GT kaart moet aanschaffen??Maar dan zeker weet dat het goed is,is wel kostbaar maar dat ik niet weer voor verassingen komt te staan, Ik heb het beeldscherm.SAMSUNG SYNCMASTER 920N.19 INCH. Zou u mijn nog wat kunnen adviseren??Wat betreft de landschappen,landingsbanen imn het donker. Mvg.the…
Laatste reactie door thecorman, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik heb nu ook een Playstation 3. Mooi ding, youtube enzo kan ik allemaal bekijken, maar uitzending gemist kan ik niet kijken evenals sommige films.... andere films speelt 'ie weer wel. heeft denk ik te maken met het programma dat word gebruikt door de site op de film af te spelen (Uitzending gemist speelt ie gewoon in Windows Media Player op mijn laptop... hoe die 'm moet spelen op de playstation weetikniet, hij doet het iig niet. bij films die het niet doen is het oa Divx. Dan krijg ik de melding (in het scherm waar de film zou moeten spelen) dat 'deze applicatie niet word ondersteund' hoe kan ik dit oplossen zodat hij de film wel speelt of gaat dit niet? Alvas…
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hallo vanaf heden kan je via *** weer verbinden met de dangerous cod4 server
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
is er in star wars the old republic single player of moet je maandelijks betalen of is het gratis kan je deze beantwoorden dank u als u kan helpen
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo mensen ik ben iandw en ik ben hier nieuw maar kan iemand me helpen als ik op m'n r4i bij pokemon platinum cheats aanvink doen ze het niet in het spel weet iemand hoe ik dit kan voorkomen Post samenvoeging: april 06, 2010, 12:35:48
Laatste reactie door LGamer95, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hee, Ik heb vanmiddag de PROPER-SKIDROW versie gedownload van Modern Warfare 2, wil ik de rar bestanden uitpakken werkt het niet. CD1 kan ik wel gemount krijgen, maar CD2 krijg ik niet uitgepakt, ik wil hem uitpakken, en loopt op het einde vast bij het bestand vip0428dvd2.r63. Daarna valt de computer uit met een blauw scherm met een error. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb FIFA 08 v1.0 [MULTI3/MULTI5/MULTI2] Fixed EXE (crack) gekopieerd in de map program files: EA Sprots : FIFA 08 en alles goed en wel tot ik het wil spelen. als ik dubbelklik op de crack zegt gy : "plaats de FIFA08-schijf in het station en selecteer Opnieuw. Selecteer Annuleren als je wilt stoppen". Wat nu te doen? Ik zou liefst rap een antwoord hebben omdat ik volgende week vertrek op vakantie en ik doe mijn laptop mee zo dat ik kan spelen. Groetjes
Laatste reactie door svenholtman, -
uefa euro 2008
door mitsas- 1 reactie
- 1.4k weergaven
eej ik heb een probleem met uefa euro 2008 als ik hem namelijk aanklik word het beeld zwart en verschijnt er niks alvast bedankt
Laatste reactie door Cédric.,