Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Nou ik weet in ieder geval hoe ik de uitbreidingspakketten moet instaleren! maar nu probeer ik al dagen, een goede sims 2 pets te vinden. En een goede sims 2 apartment life. Kan iemand me helpen. Telkens als ik er een download krijg ik weer een oproep dat bullguard ( mijn anti-viris scanner ) Een geinfecteerd ding tegenhoud namelijk : Autorun. Kan iemand me vertellen waar een goeie is ZONDER virus? Liefs, Angela
Laatste reactie door Freddytje, -
Empire total war
door ogi- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hoi iedereen ik net klaar met empire total war te downloaden wil ik installeren werkt het product code niet kan iemand me daar mee helpen ?
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hoi, ik heb een paar xbox spellen gedownload. kan ik die gewoon branden met imgburn en met een dvd-r? en pakt de xbox 360 ze wel mvg :-X
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo wie kan mij aub helpen met deze probleem ik weet ook niet hoe dit gebeurt alls ik cod 4 start kom dit error meteen. BTW.klik op de foto grooter te zien
Laatste reactie door snor1991, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Beste leden, Zojuist in mijn Inbox een bericht gehad waar jullie wellicht wel raad mee weten. Hopelijk kunnen jullie de gebruiker : aa_jansen , met dit probleem helpen.
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe omgebouwde Xbox en gebruik ABGX om mijn spellen te controller. Ik heb gelezen dat ik eigenlijk alleen spellen moet spellen als alles groen is in de ABGX, maar nu krijg ik de laatste tijd wat meldingen met dit erin: Caution: This SS contains a value (angle 359) that will cause older versions of iXtreme to return a detectable bad response! Make sure your drive is flashed with iXtreme version 1.4 or newer. Alternatively, you may enable the option to adjust angle 359 for compatibility with iXtreme < v1.4 Ik heb al een beetje gezocht via google maar wilde het toch graag zeker weten of het niet schadelijk is om deze spellen te spelen…
Laatste reactie door woutertje6, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23179.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Men of War
door xxlbuk- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik speel het spel men of war nu, ik ben al aardig ver, maar ik loop vast > weet iemand hoe ik (bij de dacht ik eerste nachtmissie van de soviets, waar je met 4 soldaten moet infiltreren, mijn moet ruimen en tijdbomen moet leggen..) tijdbommen moet plaatsen, en hoe ik hun kamp ik kan komen? ik heb alle mijnen al geruimd..maar dat kamp is zo dik bewapend..
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0]http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Mannen, ik ben nieuw op deze site en ik weet niet goed waar zoeken en ik ben ook niet echt handig met dit soort dingen. Maar staat er ergens een volledige handleiding hoe je dsi spellen kunt downloaden, cracks installeren en hoe je dit op je flashkaartje zet? Een richtlijn zou al heel fijn zijn! Groeten
Laatste reactie door boekema, -
Counterstrike 1.6
door NetSpin- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik dacht, ik ga maar is Counterstrike 1.6 downloaden. Is gelukt maar ik wil in die servers spelen, daarna verschijnt in beeld dat ik protocol (48) moet hebben en ik heb (47) Moet je update of zo? En zoja, waar kan ik dat vinden? Met vriendelijke groeten, NetSpin
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb een gedownloade versie van FIFA10 en ik kan hier niet mee online. Zou iemand weten hoe je wel online zou kunnen met een gedownloade FIFA 10 Alvast bedankt O0
Laatste reactie door ivo80000, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Goedendag, Ik ben al de gehele dag aan het kloten om mijn cod 5 aan de praat te krijgen en het wilt niet werken. wat ik doe: installeer cod, patch alle patches tot en met 1.4. daarna start ik het spel op en druk ik op de console. de console opent zich en nu zou ik een server in moeten vullen met connect ervoor. nu komt het probleem: als ik bijvoorbeeld: connect 12345678:28960 invul in de console en op enter druk dan verdwijnt de hele console en gebeurt er voor de rest niets. mensen hier die er ervaring mee hebben of weten hoe ik het moet oplossen? opnieuw installeren heb ik al vaak genoeg gedaan daar ligt het niet aan. wat ik wel een beetje raar vind: een aantal …
Laatste reactie door gabazo, -
pc game shrink
door divx1977- 0 reacties
- 1,5k weergaven
hallo daar ik wil graag een pc game dvd 9 naar een dvd 5 shrinken kan dat en zo ja kan iemand mijn er mee helpen alvast bedankt
Laatste reactie door divx1977, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik hier juist ben. Ik wil graag een cracked cod5 server maken :geheim: een gewonnen server lukt maar weet niet hoe je cracked maak iemand die hier verstand van heefd
Laatste reactie door gijsco, -
Hoij mensen Ik heb een cd'rom van een vriendin van me gekregen waar de download van de sims 3 opstaat. Ik had al een x eerder een sims 3 download gekregen, alleen wilde deze niet verder dan het opstart scherm. Er stond dan dat ik de productcode in moest voeren, maar aangezien een gedownloade had, heb ik de code via crack > rld sims > en dan generate. Wanneer ik dezelfde code als bij de installatie invoerde, zei myn laptop harrie nog steeds dat de code niet geldig was! Misschien heeft een van jullie hier al antwoord op. Toen heb ik dus een nieuwe cd'rom gekregen. Deze installeerde ik en deze leek het wel te doen. Ik kon de sims opstarten zonder problemen dat ik een…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo. Heb vanmorgen CODWAW gedownload heb hem gemound en geinstalleerd. Nu start ik het spel op (niet MP!) wil een nieuwe game starten. Kies recruit en dan doet ie niks meer. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb zo'n apparaatje gekocht zodat ik mijn draadloze xbox controller kan aansluiten op de pc maar nu is mijn vraag ofdat de headset hier dan ook op werkt? en wat moet je doen om dat te laten werken? Post samenvoeging: april 26, 2010, 18:08:19 ik heb nu ondekt dat de headset het doet met de controller maar ik had nu de vraag ofdat het mogelijk is om alleen het prate door de headset te krijge en verder al het geluid gewoon via de boxen netzoals bij de xbox zegmaar
Laatste reactie door shadowwatch, -
pure
door kaasbroodje- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik heb vandaag pure gedownload en geïnstalleerd zoals stond aangegeven in het nfo bestand maar zodra ik het spel wil starten zie ik alleen heel even een cd draaien naast me muis maar voor de rest gebeurd er niks. als ik de reactie,s lees werkt het bij sommige wel :-[
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Als Ik een wedstrijd speel moet er normaal in het balkje onderaan het etappe profiel staan maar dit staat er niet bij mij.. Wie Kan mij helpen? Laurenszz http://i40.tinypic.com/j77t54.jpg
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Er is zeker geen programma die PS3 Singstar's converteert voor de PS2? De bestaande Singstar's voor de PS2 beginnen saai te worden.. PS3 heeft daarentegen wel wat nieuwere en leukere liedjes. Weet iemand of dit mogelijk is?
Laatste reactie door wesley__, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Zelf heb ik een laptop en een playstation 3. Mijn broertje heeft ee omgebouwde playstation 2, en een nintendo ds. Ik neem aan dat overal wel spellen voor te downloaden zijn, maar dat mijn originele playstation 3 die gedownloade spellen niet af kan spelen. Maar als ik spellen download, waar moet ik dan opletten? Welke bestands indelingen? En hoe moet ik ze op cd/dvd branden? Of in geval van de ds...waar moet ik dat op zetten? En wat zijn de addertjes onder het gras? Ik ben nog maar een leek
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
wie kan mij helpen mij een registration code te vinden ? ik heb het spel al gedownload maar geen registration code erbij..
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb cod 1 gedanwlaod en nu zat ikhem t einstaleren dus d 1 as klar ik ging aar cd 2 en toen klikte ikop lauch en toen kwamer demo32.exe werkt neit meer :S ik snaper niiksvan wie kan me helpen MVG gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb een 23" monitor Ben er erg blij mee, maar ik wil er graag op gamen, wat mij heel mooi lijkt. Zoals Need for Speed Undercover of FIFA 09. Ik weet nu hoe je zo'n spel kan downloaden, maar als ik het heb geïnstalleerd vraagt die om de goede DVD/CD of om een serial nummer. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen zodat ik kan gamen? bvd Heb even je bericht aangepast in normaal Nederlands, graag wat netter schrijven anders is het moeilijk je probleem te begrijpen.
Laatste reactie door Heisenberg,