Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb astro nodig alsjeblieft en is daar voor een hack die ineuropa werkt en hoe het dan ook werkt ik hoop adt jullie me kunnen helpen. Ogplanet is een site waar je rumble fighters, cabal, la tale en lost saga kan spelen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb nfs underground 2 gedownload met nieuwsgroepen. Ik heb het image bestand gemound met DAEMON tools, nu heb ik het spel geinstalleerd, maar nu vraagt ie steeds om de serial,, ik heb met de instalatie ookal de serial ingevoerd,, maar nu pakt hij diezelfde serial niet. Hoe kan ik dit verhelpen? alvast bedankt !
Laatste reactie door woepaaa, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hoi, kan iemand mij een keycode voor diablo 2 geven aub? ik ben de mijne kwijt! ik heb originele voor alle duidelijkheid maar de keycode ben ik kwijt!
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo Ik heb sims compleet op mijn computer staan maar steeds als ik wil starten kom ik op de plattegrond maar ik krijg steeds achter elkaar dat ik bedankt word voor het instaleren van Beestenboel,superstar,abacadabra etc... Maar ik kan niet verder om te starten met het spel. Weet iemand hier een oplossing voor mischien heb ik wat fout gedaan??? groeten. Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Divinity Dragon Commander-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Goddelijkheid Dragon Commander-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Divinity_Dragon_Commander-FLT Releasedatum: 6 augustus 2013 Retail Datum: 6 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-ddc Bron: Stream Grootte: 10,15 GB Genre: Actie, RPG, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Larian Studios Ontwikkeld door: Larian Studios Omschrijving U bent de Dragon Commander. Jouw missie is om een gebroken rijk te herenigen en word de nieuwe keizer. Succes h…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo Allemaal, Heeft iemand voor mij nog een goede site voor Gamecube ISO's? Dit omdat de "grote" scene nu op de site heeft staan: "Account Suspended"... :'( Je mag het hier niet neerzetten (volgens mij) maar je kunt me PB'en en/of mailen op downloadfreak007[A]gmail.com Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen O0 Alvast Bedankt! PS. Als ik hier toch iets illegaals neerzet, haal het dan maar weg! Ik wil niet dat Duken in gevaar komt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
.. Ik heb sinds gister medal of honor airborne , ik wou hem gelijk instaleren maar als ik de serial in geef en daarna de physics van AGIEA (ofso iets) geinst.. heb dan komt een klein zwart venstertje wat ook hel snel weer weg is... conclusie: ik krijg het spel niet geinstaleert .. weet ieand wat het probleem is en hoe ik het kan op lossen?.. :pacman: pc gegevens : quad-core met 2.55 per core. 8 gb ram total 2 tb HD Nvidia/Asus en9800gtx+SLI met laatste drivers ... (forceware 1.80 nog wat) alvast bedankt voor alle reacties :D
Laatste reactie door chris88fdf, -
Scarface TWIY
door maxmeyer- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, ik heb Scarface: The World is Yours gedownload. Alleen ik hoor geen stemmen. Als Tony belt niet enz. hoort dit ofwat? En nee, ik heb geen rip gedownload. Wat het wel kan zijn. Ik had eerst wel een rip gedowload. Om te kijken of het leuk was. Toen full version. Toen ik die .iso ging mounten. Stond er al meteen: Play Scarface. Misschien opnieuw installeren vanaf de full version?
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
heej, ik heb een paar vraagjes over deze twee games, want ik loop erop vast. bij silent hill kom ik niet verder bij het stukje dat ik alleen in de politieauto zit, want ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit. het slot is open, het raam is open, maar als ik de deur openwil doen lukt it niet. iemand een hint ofzo? bij cursed mountain moet je iets vinden waarmee je je wapen kan versterken. zoiets heb ik gevonden maar dit ligt onder een trap waar ik niet bij kan komen op de een of andere manier. Ik hoor graag tips, want ik wil echt verder met deze spellen op de wii. Gr. Tamara
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo, ik heb een probleempje namelijk ik wil op flight simulator x brussels airlines toevoegen via WOAI packages. Maar als ik op install druk zegt gy dit : http://img96.imageshack.us/img96/4761/naamloosxl.png Ik heb dit bij elke luchtvaartmaatschappij en weet geen raad meer wat te doen. Groetjes
Laatste reactie door Crackske, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
He, Ik wil mn xbox 360 ombouwen dus heeft iemand zn xbox 360 laten ombouwen en mag ik ook weten waar? Mike
Laatste reactie door Duken, -
napoleon total war
door mummy- 1 reactie
- 1.3k weergaven
In februari 2010 komt het spel Napoleon Total War uit en tot dusver zag ik dat dit spel op de pc uitkwam, maar weet iemand of dit spel ook op de ps3 uitkomt?
Laatste reactie door firecrack, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi, Sinds dat ik mijn pc op nieuw geinstalleerd heb. Ben ik dus ook cod4 kwijt geraakt. Nu wilde ik hem weer gaan installeren en zei die dat de productcode al ooit is gebruikt. Dat is ook zo want die heb ik toen gebruikt de eerste keer. Wordt dat niet per ip opgeslagen? Ik heb ook al een e-mail gestuurt naar de nederlandse helpdesk van Cod4. En ik heb daar nog niks van terug. Wat kan ik er aan doen om weer een geldige productcode aan te komen? Groeten, Frans
Laatste reactie door fmgamer, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik weet dat dit Mss al gevraagd is maar... :duivel: Als ik Mijn GTA SA Installeer en dan Crack Probeer ik hem te spelen... En het werkt niet Het start niet eens op Ik heb al 3 andere cracks Geprobeerd en het werkt nog steeds niet. Nog wat extra: Mijn Copland Mod werkt ook niet, Moet ik een nieuwe GTA Downloaden of Niet Opnieuw proberen te installeren deed ik ook al! >
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar een goede download link. wil iemand hier een download link posten p.s. alles over iedere GTA game www.wikigta.org Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb gisteren Fi 2010 gekocht. Na instalatie vraagt hij wil je automatisch saven Ja dit wil ik Hiervoor heb ik account aangemaakt Games for windows live Alles werk Krijg alleen geen conction met games voor windows Roept kijk op www.xbox.com/support ( en iets met ip adres) Wie kan mij helpen Wat word er aangegeven Als ik mij spel moet aanmelden bij Games for live The live service may be unavailable ore the may be an issue withyour home networking equipment or firewall to check live service status Status is Ok Ik werk met XP Met vista draaid hij in een keer . Wat kan dat zijn
Laatste reactie door TeamRSP, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik wou bij RCT3 downloads toevoegen aan het spel. Ik heb het gedowload en kreeg 2 bestandjes met tracks .ovl en 2 bestandjes met cars .ovl Ik moes volgens de handleiding die er bij zat de 2 mapjes, in Cars en in Tracks zetten. Dat heb ik gedaan maar kan het spel de download niet vinden. Iemand een iedee? Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer1, -
punktbuster
door Brian- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb cod uo geinstalleerd maar als ik online ga spelen wordt ik telkens uit de server gekickt. Punktbuster mist namelijk het bestand van PnkBstrA.exe kent iemand dit probleem en hoe is het op te lossen op mijn andere computer heb ik dit probleem niet.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo ik heb pas cod gedoenload maar als k nu online wil spelen doet ie het niet. ik krijg telkens het programma werkt neit meer alleen single player werkt perfect :-[ (ik heb xfire) vlamer12
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Kan mischien mij iemand helpen /uitleggen wat ik moet doen .. De probleem is dat ik de spel gisteren heb gekocht, wanner ik de spel opstart en begin te spelen begintie oming traag te spelen .. Info van me Lappie .. Intel ® Core 2 Duo CPU t7500 @ 2.20GHZ 2.20 GHz geheugen ram 4,00 gb 32 bits besturingssysteem videokaart = NVIDIA GEFORCE 8600 M GS Ik start spel op en dan gaatie beetje spelen begintie oming traag te worden ?????? helpmeeexdxd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 1.3k weergaven
ik zou graag willen weten hoe je rollercoaster3 soaked + wild moet downloaden met crack alvast bedankt O0
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik zou graag een map voor hl2 maken maar weet niet waar ik source sdk moet downloaden, normaal moet dat bij tools staan (steam) maar er staat alleen source sdk dedicated server en daar maak je alleen een server maar je kan de map niet kiezen. Weet iemand waar je dat kunt downloaden ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb wederom een probleem met het opstarten van een spel als ik deze heb gedownload en geinstalleerd. Hij geeft weer de melding dat ik de disc moet invoeren. Nou is mij daarstraks een link gegeven(voor COD 4) om de crack te downloaden(www.gamecopyworld.com). Dit werkte direct Mijn vraag is nu dus eigenlijk, hoe zoek ik zelf zo'n crack op deze website voor civilization?
Laatste reactie door Jonathan_89, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hey misschien hebben jullie mijn vorige topic ook gelezen / beantwoordt, maar ik speel inmiddels met vee lol call of duty 5 op cracked servers. ik zoek de servers op via epcgaming.com, en dat werkt opzich prima, je zoekt naar een server waar in de naam de termen 1.4 en cracked genoemd worden. bij de gewone servers in de lijst krijg ik 'different version COD_WaW MP' of 'prior kick/ban'. de servers die dus wel goed zijn en waar ik op kan (dat doe ik door de zogenaamde 'privat server client NO pb-kick patch') werken verder prima. Maar nu de vraag: heel veel van die maps zijn Gemixde types (sabotage, search and destroy, domination, capture the flag - om de beurt een a…
Laatste reactie door mpc007, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Resonance v1.3-VACE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Resonantie v1.3-VACE Release-informatie Groep : VACE (Scene) Release naam: Resonance_v1.3-VACE Releasedatum: 9 juli 2013 Retail Datum: 9 juli 2013 Bestandsnaam: v-rv1303 Bron: DVD Grootte: 381 MB Genre: Avontuur | Point-and-click | Detective-mysterie Critici: 7.9/10 Uitgegeven door: Wadjet Eye Games Ontwikkeld door: Xii games en Wadjet Eye Games Omschrijving Een deeltje natuurkundige’s mysterieuze en spectaculaire dood vonken een race om zijn verborgen kluis vinden en beweren zijn …
Laatste reactie door Nieuws,