Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een aantal games gedwonload maar het installeren lukt niet ja lukt wel maar dan wil ik uhm spellen dan dan doet die het niet moet ik registratie code in voeren maar ik weet ook niet hoe ik uhm cracken moet zou iemand me er mee kunnen helpen? bvd
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb goldeneye rom gedownload voor mijn dsi,en nu krijg ik een loadrom errcode=-4. Weet iemand hier iets op. Groet Gerard
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ey mensen, moderators. Ik heb eenv raag. Ik heb al vanaf het begin fm2009, op de pc heb ik hem met moeite geinstaleerd en daar speelt die (ondanks foutmeldingen) gewoon. Nu wil ik het spel op de laptop instaleren en lukt voor geen meter. Als ik hem nou via steam of die unilogic of hoe dat heet instaleer dan vraagt die (nadat die is geinstaleerd) en ik hem open, de activeringscode. Dan krijg je dat activeringsschermpje, dan vul ik de code in , dan verstuurd die de activeringscode en daarna geeft die steeds aan: de activatiecode kan niet verstuurd worden omdat er geen verbinding met het internet is. Terwijl dit steeds wel zo is. Mijn laptop is een Extensa5220 intel celeron…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] The Inquisitor Book I The Plague-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Inquisitor Book I The Plague-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Inquisitor.Book.I.The.Plague-RELOADED Releasedatum: 10 juli 2013 Retail Datum: 10 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-netbitp Bron: Stream Grootte: 1.05 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: TIconBLU Ontwikkeld door: TIconBLU Omschrijving De middeleeuwse avontuur werpt spelers in de dubbele rollen van Nicolas Eymerich en zijn partner, frater Jacinto Coro…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hey duken, kun je cod5 cracked online spelen? zoja? weet iemand een goede torrent van cod5? alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Markey54, -
mods gta sa
door waldek- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo allemaal ik heb gta sa gedownload en ik zou nu graag mods installeren bv auto's, ufo's, bigfoot enz maar hoe???
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey. Ik heb nu dus Cod Mw2 geinstalleerd maar als ik op de snellkoppeling druk(of als ik gwn op de exe klik) gebeurd er gwn niks Helemaal niks. De mp doet ook niks Terwijl op mijn pa,s pc hij het wel deed maar een foutmelding gaf omdat zn pc bagger is. What to do?
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb hier net een nieuw product van team xecuter gevonden, het is voor de Nintendo Switch-jailbreak, zoals sx pro voor Switch 2017. Is dit waar ? zo ja, echt waard om te kopen?
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hoi hoi.. Ik heb het spel need for speed undercover gedownload met het programma utorrent. ik heb het spel met winrar uitgepakt en ik krijg inderderdaad ook allemaal pictogrammen van setup etc. ook staat er autorun.exe ik klik deze aan en hij geeft het scherm van undercover.. ik klik op : PLay maar ik krijg ook het scherm van die registratiecode. Die code heb ik niet en ik weet ook niet waar ik die moet vinden. Kan iemand mij misschien door te zeggen hoe ik de code kan vinden, en waar? en uit welk gedownload bestand ik het misschien kan halen? groetjes JEroen
Laatste reactie door danny21, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Valve heeft aangekondigd dat het vanaf maandag de game Alien Swarm gratis zal weggeven via zijn Steam-platform. Ook de broncode van de top-down-shooter zal beschikbaar komen en moet gaan dienen als voorbeeld voor de Source engine-sdk. Alien Swarm was oorspronkelijk een modificatie voor Unreal Tournament 2004. De ontwikkelstudio werd opgekocht door Valve, waarna de top-down-shooter werd omgezet naar de Source-engine. Daarnaast hebben de Alien Swarm-ontwikkelaars binnen Valve werk verricht aan de Left 4 Dead-serie en maken ze momenteel deel uit van het Portal 2-ontwikkelteam. Valve heeft op zijn site aangekondigd dat het maandag Alien Swarm kosteloos zal gaan aanbieden …
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb nfs undercover gedownload ( het is de crack v1.0) en als ik dubbel klik op undercover dan krijg ik een zwart kadertje met in de linker bovenhoek een liggend streepje die knippert. Maar na 5 seconden sluit die kader en zegt mijn computer telkens : " In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak " en eronder staat : " U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. We have created an error that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. " Wat moet ik doen? Mn spel wil niet opstarten. Graag raad! greetz
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi kan iemand patches doorsturen van call of duty 2 en hoe moet je dat downloaden en er in zetten
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey mensen, Ik heb CoD:WaW gedownload (met een valid serial uit de winkel ;D) en zit zelf op 1.2 Een vriend van me heeft CoD:WAW ook gedownload (met geen valid serial) en zit op 1.0 Mijn vraag is of hij dan wel kan updaten naar 1.2, want hij heeft het spel gedownload en geen valid serial. Gr. Lajos
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo is er ook xbox one emulator voor pc en kan ik ook online spelen op speelen
Laatste reactie door k2711, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb zojuist met succes de sims 2 met alle uitbereidingen geinstaleerd. Ik had via bittorrent de .iso bestanden binnen gehaald en deze met daemon tools geinstaleerd. (door de handleiding op duken.nl ging het supersnel, nog bedankt! O0) maar mijn vraag is nu: Kan ik de .iso bestanden verwijderen? Want ze nemen best veel ruimte in beslag en als het goed is staan de simsspellen nu op mijn computer toch? Bovendien heb ik zelf een cd met de laatste uitbreiding zelf in bezit (vrije tijd) waardoor ik geen cd meer nodig heb. Ik hoop op spoedig anwoord, zodat ik weet of ik de .iso bestanden van mijn computer af kan halen.. groetjes
Laatste reactie door rubysanne, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 . jaccodagansta
Laatste reactie door Mol023, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
het is echt heel raar. ik kocht het spel spore en er gezegd: geef je e-mail adrees en dan krijg je een code voor de downloadmanager en dan kan je het spel beter spelen. ik gaf mijn e-mail adress maar kreeg geen e-mail en nu kan ik het niet spelen. mijn vraag is dus: weet iemand de code voor de downloadmanager of hoe ik mijn a-mailadress opnieuw kan invoeren ofzo
Laatste reactie door hyvesopu, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
ik wil graag guitar hero voor mijn pc downloaden. weet iemand ook een winkel waar je alleen een gitaar kan kopen zonder spel?
Laatste reactie door njitram, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb deze game recent binnen gekregen, maar als ik de serial invoer krijg ik de volgende foutmelding: ''Communicatie fout:' De externe host heeft een verbinding verbroken'' Kan iemand me hier ajb mee helpen? Mvg, Emile
Laatste reactie door Coredome, -
1607 error
door PCgamer- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Net een de complete versie van AOE III gekocht, maar nu krijg ik error 1607 weet iemand hoe ik dit kan oplossen. mvg, Post samenvoeging: september 21, 2010, 16:22:07 Al opgelost dus kan een slotje op
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Beste, Ik had gta iv gedownload hij werkte nzo maar normaal heb ik een goede pc ati 3400 serie, goede processor, 3GB RAM, normaal zou ik hem moeten kunnen draaien. Maar als ik hem dan nog op het laagste van de laagste instellingen zet, hapert hij nog steed ... dit is men test:
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ws hoort mijn vraag hier niet thuis????Maar weet effe niet waar hij wel thuis hoort. Kan iemand me vertellen hoe ik spellen van een R4I gold kaart kan afhalen met een apple pc? Steeds als ik ze verwijder van het kaartje, wordt het aantal mb niet hoger in het geheugen. (zie de spellen dus niet meer, maar ws staan ze er wel nog ergens op?) Bij de oude ds kon ik de spellen op de ds zelf verwijderen. Kan dit evt bij de Dsi ook? Zo ja hoe doe ik dat en zo nee, hoe krijg ik ze eraf, of kan dat alleen op een pc met Windows? Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel? bedankt alvast voor evt reacties!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey, ik wil een private server gebruiken voor wow maar het mislukt steeds. ik probeerde reeds wowbeez maar als ik alle stappen had gedaan gaf hij nog de melding dat ik een account op blizzard moet maken. wil iemand mij vertellen in stappen wat ik moet doen plz. ik gebruik het liefst wowbeez! ik heb wrath of the lich king nog niet geinstalleerd maar is dat een probleem?
Laatste reactie door dinges123, -
kan iemand me zeggen hoe ik van de melding van curse kan af komen waarin die zegt dat ie WoW niet kan vinden? ik heb nog geen zin om curse er van af te gooien omdat ik mischien nog warhammer ga kopen
Laatste reactie door maraveno, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
beste mensen. ik krijg in call of duty 4 mijn punkbuster niet aan. in multiplayer options zet ik het aan. maar als ik cod4mp herstart is het weer uit. (ps: zal ik een cod4 centraal topic maken. want er zijn veel vragen. en nu dus veel verschillende topics.)
Laatste reactie door kipneck,