Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.295 discussies in dit forum
-
Nieuwe Driver
door roelandjuh- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Wie weet waar ik een nieuwe driver kan krijgen voor een Ati Radeon Xpress 200m???
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
op mijn werk zijn er 2 mensen die hetzelfde spel willen installeeren op 1 en dezelfde harde schijf. Aangezien ze dezelfde schijf hebben gekocht maar op de computer allebei het zelfde profiel inloggen en daarna dezelfde save games en gegevens draaien. wat uiteindelijk tot ruzie gaat lijden. mijn vraag dus: is het mogelijk om een spel 2 keer te installeeren op dezelfde harde schijf en dezelfde xp installatie? zijn er tools voor of moet het handmatig; - via het register de installatie er uit halen en opnieuw op een andere plek installeeren of gaat dat niet zo gemakkelijk? thnx:)
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, Ik heb Heroes of might and magic 5 gedownload. Als ik de map open krijg ik 3 bestanden: de crack, een mdf bestand en een mds bestand. Ik ging er van uit dat ik het mds bestand moest mounten omdat het een deamon tools tekentje had. Als ik dit doe krijg ik een foutmelding: unable to mount image, file not accesible. Het mdf bestand heb ik uitgepakt en vervolgens zegt hij Heroes 5 weergeven en gebeurt er niets... iemand sugesties? bedankt. Post samenvoeging: oktober 23, 2009, 23:34:52 pm Na eindeloos klooien en proberen is het me dan toch gelukt. Geen idee wat ik precies gedaan heb maar hij doet het in ieder geval. kan ik deze topic nu verwijderen o…
Laatste reactie door pelle64, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb 12-05-11 CALL OF DUTY world at war gedownload maar ik moet een code intypen maar ik weet die code niet > dus als iemand het weet wat ik moet doen zeg het alstublieft!!!! want ik wil het spel natuurlijk graag spelen!! ;D!!!! help me alstublieft?!
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
goedemiddag, ik heb een probleem er staat een update op mijn psp dus niet op mijn memory card daardoor kan ik geen spellen meer spelen in mijn iso map en krijg hem er niet af het is de update 6.1 kan iemand mij helpen ??
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo Allemaal, Heb hier een omgebouwde xbox 360 staan. Ik weet dat als ie niet is omgebouwd, niet alle oude xbox 1 spellen kan draaien. (dat Backwards compatibility "verhaal"). Nu is die van mij omgebouwd, en ik heb nog een zwikkie xbox 1 spellen gedownload (ooit...) Kan de X360 nadat hij is omgebouwd, WEL alle Xbox 1 spellen aan? Dat kan ik namelijk nergens vinden... Kan iemand mij daarover wijzer maken? Alvast heel veel dank, sowieso voor het meedenken! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Steam loopt vast bij 26% bij de update
door Gast IceCube- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Iemand een oplossing? Geklooi met de firewall werkt niet reinstaleren werkt niet opnieuw opstarten werkt niet fixwareout(filetje dat alle progammas die steam kunnen blokeren sluit) werkt niet (ondersteunt vista niet) IceCube
-
Goedmorgen. Ik ben op zoek naar Football Manager 2010 voor de PC. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan downloaden en of tie überhaupt wel te downloaden is. Alvast bedankt. Groeten
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik nu een week call of duty modern warfare 2 maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij is helemaal geinstalleerd maar als ik hem aanklik gebeurd er niks :S Het is een illigale versie maar bij een vriend is het wel gewoon gelukt. Ik heb een windows XP proffesionel. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00702182&lc=en&cc=us&product=3207954&dlc=en〈=en <-- dat is mijn PC. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Zombymario, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,3k weergaven
weet eigelijk niet egt waar dit topic moet. nu mijn probleem, ik was aan het spelen met mijn ps3 en had niet door dat me controller leeg was dus uiteindelijk gaat hij uit. toen ik hem wou opladen deed hij dat niet de lichtjes gaan niet knipperen. :-[ ik laad hem op via mijn ps3 met een kabeltje die er in past ik heb het al met meerdere kabeltjes geprobeert. gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Ride to Hell Retribution-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ride to Retribution-FLT Hel Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Ride_to_Hell_Retribution-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 28 juni 2013 Bestandsnaam: flt-rthb Bron: Stream Grootte: 10,45 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving Ride to Hell: Retribution is een onbevangen brawler set in de tumultueuze tijdperk van de 1960 ‘s. Een eenzame ruiter, Jake Conway, wordt o…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo dukenss ik speel call of duty 4 en ik heb een fps rond 45 tot 65 soms 25 in smoke of open plekken 35 ik heb 3gb ram 2gb en 1gb chip als ik 1gb vervang door 2gb kan ik een fps boost zien zoals dat het stijgt naar 70 of 65 vast kan blijven zonder in game lagg te hebben dankjewel voor al u reacties later
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
heb world of subways 1 is er misschien iemand die me de stappen in het nederland kan uitleggen volgens mij doe ik het goed maar de trein wil niet rijden. dus ik doe iets niet goed. gr truda
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb zoveel ervaring gehad en als iemand mij wil vragen ga je gang:)
Laatste reactie door ivo80000, -
online gamen
door loki19- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb een paar games van het internet maar ik voeg me af of ik die misschien op een of andere manier online kan spelen? groeten loki
Laatste reactie door rand0m, -
Als ik pkr opstart (pokerprogramma) Krijg ik hele rare kleuren enzo en strepen en zie inlogscherm niet goed want daar zitten weer andere dingen overheen. De pc van mijn vader is niet meer zo goed, maar hij heeft het eerst altijd gedaan. Wie kan me helpen?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26602.msg108106#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hey, ik heb volgens het bovenstaande topic de patches en de client van WOW gedownd, maar is hier the lich king (uitbreiding) perse nodig?
Laatste reactie door Dark Legend, -
Ej ik heb een vraag over COD4 als ik met een server wil connecten staat er na een tijdje: Server Connection timed out. Kan aub iemand me ermee helpen? bedankt alvast. Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
Fifa 2009
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik vroeg me zo af, is Fifa 2009 op meerdere pc's te spelen ? Zo ja, voor hoeveel dan ? Ik hoor t nog, Zlatan
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoy ik heb een vraag ik heb avast virusscan en kan niet met call of duty 4 en 5 trainer gebruiken en eerst wel Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27870.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey forum duken, ik ben nieuw hier maar ik wilde vragen, of jullie xbox live/points codes hadden, of generators. Ik wil graag xbox live spelen(gratis), en ik wil niet elke keer 60 euro betalen, wat irritant is. dankje voor 't leze
Laatste reactie door Robin, -
ik had footbalmanger 2009 gedownload ne ik had het geinsteleerd crack er bij geplaatst maar ik krijg nog steets een error maar ik weet niet wat het is ik heb alles geprobeerd.nix lukt :'(
Laatste reactie door Tom,