Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
online gamen
door loki19- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb een paar games van het internet maar ik voeg me af of ik die misschien op een of andere manier online kan spelen? groeten loki
Laatste reactie door rand0m, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik nu een week call of duty modern warfare 2 maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij is helemaal geinstalleerd maar als ik hem aanklik gebeurd er niks :S Het is een illigale versie maar bij een vriend is het wel gewoon gelukt. Ik heb een windows XP proffesionel. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00702182&lc=en&cc=us&product=3207954&dlc=en〈=en <-- dat is mijn PC. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
.. Ik heb sinds gister medal of honor airborne , ik wou hem gelijk instaleren maar als ik de serial in geef en daarna de physics van AGIEA (ofso iets) geinst.. heb dan komt een klein zwart venstertje wat ook hel snel weer weg is... conclusie: ik krijg het spel niet geinstaleert .. weet ieand wat het probleem is en hoe ik het kan op lossen?.. :pacman: pc gegevens : quad-core met 2.55 per core. 8 gb ram total 2 tb HD Nvidia/Asus en9800gtx+SLI met laatste drivers ... (forceware 1.80 nog wat) alvast bedankt voor alle reacties :D
Laatste reactie door chris88fdf, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo Allemaal, Heb hier een omgebouwde xbox 360 staan. Ik weet dat als ie niet is omgebouwd, niet alle oude xbox 1 spellen kan draaien. (dat Backwards compatibility "verhaal"). Nu is die van mij omgebouwd, en ik heb nog een zwikkie xbox 1 spellen gedownload (ooit...) Kan de X360 nadat hij is omgebouwd, WEL alle Xbox 1 spellen aan? Dat kan ik namelijk nergens vinden... Kan iemand mij daarover wijzer maken? Alvast heel veel dank, sowieso voor het meedenken! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
heb world of subways 1 is er misschien iemand die me de stappen in het nederland kan uitleggen volgens mij doe ik het goed maar de trein wil niet rijden. dus ik doe iets niet goed. gr truda
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hey duken, kun je cod5 cracked online spelen? zoja? weet iemand een goede torrent van cod5? alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Markey54, -
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb GTA IV succesvol gedownload en ik kan hem installeren maar als ik cd2 erin moet doen, lukt dat niet want die moet ik selecteren . Maar als ik het cd2 bestand mount met deamon tools kan ik hem niet openen via de installshield weet iemand hoe ik toch cd2 kan openen tijdens het installeren
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26602.msg108106#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoy ik heb een vraag ik heb avast virusscan en kan niet met call of duty 4 en 5 trainer gebruiken en eerst wel Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Ej ik heb een vraag over COD4 als ik met een server wil connecten staat er na een tijdje: Server Connection timed out. Kan aub iemand me ermee helpen? bedankt alvast. Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
punktbuster
door Brian- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb cod uo geinstalleerd maar als ik online ga spelen wordt ik telkens uit de server gekickt. Punktbuster mist namelijk het bestand van PnkBstrA.exe kent iemand dit probleem en hoe is het op te lossen op mijn andere computer heb ik dit probleem niet.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo is er ook xbox one emulator voor pc en kan ik ook online spelen op speelen
Laatste reactie door k2711, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27870.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Valve heeft aangekondigd dat het vanaf maandag de game Alien Swarm gratis zal weggeven via zijn Steam-platform. Ook de broncode van de top-down-shooter zal beschikbaar komen en moet gaan dienen als voorbeeld voor de Source engine-sdk. Alien Swarm was oorspronkelijk een modificatie voor Unreal Tournament 2004. De ontwikkelstudio werd opgekocht door Valve, waarna de top-down-shooter werd omgezet naar de Source-engine. Daarnaast hebben de Alien Swarm-ontwikkelaars binnen Valve werk verricht aan de Left 4 Dead-serie en maken ze momenteel deel uit van het Portal 2-ontwikkelteam. Valve heeft op zijn site aangekondigd dat het maandag Alien Swarm kosteloos zal gaan aanbieden …
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, Als ik bf2 singleplayer doe en ik haal bijv. 150 punten. Tellen die dan mee voor mijn rank? OF alleen multiplayer om te ranken?
Laatste reactie door Thijs, -
phosphor.beta1
door robin1994- 0 reacties
- 1,3k weergaven
dit is een fps, die moet je niet downloaden ofzo, je speelt hem gewoon in je web browser zonder enige problemen hij is wel cool en mooi en zeker waard om ff te bekijken dit is de link http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp
Laatste reactie door robin1994, -
Fifa 2009
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik vroeg me zo af, is Fifa 2009 op meerdere pc's te spelen ? Zo ja, voor hoeveel dan ? Ik hoor t nog, Zlatan
Laatste reactie door Tom, -
ik had footbalmanger 2009 gedownload ne ik had het geinsteleerd crack er bij geplaatst maar ik krijg nog steets een error maar ik weet niet wat het is ik heb alles geprobeerd.nix lukt :'(
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb top spin 2 geinstaleerd en de crack enzo erop gezet maar als ik het spel start dan komen er van die letters te vooschijn dat was goed maar toen zij die opeens dat niet verzenden ding hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
fm10 istalleren
door vargas10- 2 reacties
- 1,3k weergaven
als ik fm10 wil installeren krijf ik de foutmelding 'fout in commandline', wat moet ik doen ? :-[
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
Als ik pkr opstart (pokerprogramma) Krijg ik hele rare kleuren enzo en strepen en zie inlogscherm niet goed want daar zitten weer andere dingen overheen. De pc van mijn vader is niet meer zo goed, maar hij heeft het eerst altijd gedaan. Wie kan me helpen?
Laatste reactie door Fredpascal, -
Nieuwe Driver
door roelandjuh- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Wie weet waar ik een nieuwe driver kan krijgen voor een Ati Radeon Xpress 200m???
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey forum duken, ik ben nieuw hier maar ik wilde vragen, of jullie xbox live/points codes hadden, of generators. Ik wil graag xbox live spelen(gratis), en ik wil niet elke keer 60 euro betalen, wat irritant is. dankje voor 't leze
Laatste reactie door Robin, -
1607 error
door PCgamer- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Net een de complete versie van AOE III gekocht, maar nu krijg ik error 1607 weet iemand hoe ik dit kan oplossen. mvg, Post samenvoeging: september 21, 2010, 16:22:07 Al opgelost dus kan een slotje op
Laatste reactie door PatrickV94,