Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
call of duty 5
door zibimaster- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb call of duty 5 gedownload en ik wilde hem starten maar dan zegt ie please insert the correct DVD-ROM, select ok en restart application kan iemand me helpen plzz??
Laatste reactie door zibimaster, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Weet iemand toevallig hoe je GTA 4 van dvd9 naar dvd5 krijgt?
Laatste reactie door djdiontje, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hee, Heb Formule 1 2007 gedownload via torrent, als ik nu open doet alles het goed totdat ik een circuit wil gaan rijden dan sluit hij af naar me bureaublad en zegtie dat er een fout is opgetreden, ik gebruik vista. Ik weet dat er zo'n site was met cracks etc. wekle was dat ook alweer en staat daar ook iets op? Alvast bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik speel nu paar age of empires 3, dit gaat geheel vlekkenloos, maar zodra ik een opgeslagen game wil laden geeft het spel een bug. Hij laad het spel gewoon, maar in het scherm blijft dan "Game Paused" staan. Je kan wel gebouwen en poppetjes enzo aanklikken en zij reageren dan ook, maar zodra je ze een opdracht geeft om bijvoorbeeld te lopen, bouwen, varen of wat dan ook reageren ze daar niet op en ook blijft dat "Game Paused" in beeld staan, Op menu klikken en dan weer klikken helpt ook niet. wel komt er dan onder de grote letters van "Game Paused" te staan: "game resumed" in klein letters. wat doe ik verkeerd of wat is er verkeerd?
Laatste reactie door JohanWorp, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hey, ik heb juist de sims2 gedownload (via een link op deze site)en al ik het spel wil spelen krijg ik elke keer dit: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics in this system! Please make sure you have a DirectX 9 compatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provider driver. The application will now terminate… ik heb al directX9 geinstalleerd maar hetwil nog niet lukken weet iemand hoe je dit moet oplossen... thnx.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb medieval 2 gekocht een tijdje terug en nu wil ik het weer gaan spelen. Maar na heb ik telkens bij de installatie als ik bij het zogenaamde data_2.pack kom dat dat ding rare geluiden maakt en een foutmelding geeft en de installatie afbreekt. Ik weet dat het niet aan de cd ligt,want ik heb het spel op een xp computer geïnstalleerd en dan doet hij het wel. Maar op die computer kan ik niet spelen. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Besturingssysteem:Windows 7 Processor:Intel Pentium T4400 Videokaart:Geforce G210M (512 MB) 280 GB vrije schijf ruimte.
Laatste reactie door Wouter_, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik kan al voor 3maanden lang niemand horen via Xbox Live Dinsdag komt CoD uit dus het zou fijn zijn als ik weer met men vrienden kan praten op xbox live Zei kunnen mij wel horen maar ik hun niet, dacht eerst dat het aan de headset lag maar toen ik de headset van een vriend leende had ik nog steeds hetzelfde probleem Weet iemand miss wat er aan de hand kan zijn?
Laatste reactie door gluon, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hey ik heb prototype gedownload crack enzo gedaan maar als ik dan hem open dan gaat het eventjes goed maar dan zegt ie je bent bezig met een bewerking en blablabla en dit moet worden afgesloten .. kan iemand mij toevallig helpen en zeggen wat ik moet doen want zo kan ik prototype nooit spele avb jordi O0 [modbreak]Bij het schrijven van de titel zond je Caps Lock nog aan. In het vervolg deze uit zetten, nergens voor nodig. Zo gaan mensen niet eerder in je topic reageren[/modbreak]
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
weet iemand waar ik zelda twilight princess voor de wii kan downloaden en dat hij het dan ook doet want ik heb het nu al 2 keer geprobeerd en hij doet het steeds niet (het liefst iemand die hem daar ook gedownload heeft en het bij diegene ook doet dan is hij uitgeprobeerd en doet hij het zeker en hoef ik geen cd's te verspillen ;D) ik download met nieuwsserver (nzb) dus het liefste een nzb site
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb fifa 2009 en ik wil deelnemen aan een online comp maar ze vragen constant een wachtwoord weet iemand toevallig of ik me nog ergens moet aanmelden of zo. Ik heb wel online al gespeeld
Laatste reactie door roeney, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb met deze spel wit beld wat kan ik dar an doen Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Dialogen in games
door sCd- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleem met de dialogen in games. Sinds een tijdje heb ik dat ik de dialogen in games niet meer hoor. Het rare is dat als ik met de neus bovenop de persoon die iets zegt sta, hoor ik het wel. Loop ik weg hoor ik helemaal niks meer, hetzelfde bij cutscenes. Voor de rest doet het geluid gewoon prima. Komt iemand dit toevallig bekend voor en/of weet iemand wat het probleem is? Bij voorbaat dank. Ps: Dit is niet bij één game, maar bij alle. Het ligt dus aan mijn pc zelf.
Laatste reactie door iRhape, -
just cause 2
door petie- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo Ik ben urenlang op zoek naar een product key voor het spel; just cause 2, maar ik heb er nog altijd geen goeie gevonden. Kan er mij iemand helpen a.u.b.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hoi, ik zit net op dit forum en ben al bezig met downloaden ^-^, ik heb net gta sa binnen, maar krijg er steeds geen goede cracks voor, kan iemand me wat aanwijzingen geven hoe ik de goede crack kan vinden, (hij geeft steeds aan dat hij een bestand mist .dll). Ik wil plz zosnel mogelijk antwoord want het is best een leuke game, alvast bedankt wilbert03
Laatste reactie door wilbert03, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]27 mei 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur en RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Sony Computer Entertainment Europe[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]n.v.t.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (6 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Level-5[/td] [/table] verhaallijn: In White Knight Chronicles II, in Japan bekend als White Knight Chronicles: Awakening of Light and Darkness, kruipt de speler net als in het eerste deel in de huid van Leo…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb de sims 3 gedownload en geinstalleerd! All1 kan ik hem niet spelen omdat hij een cd vraagt die ik niet heb, of moet ik alle bestanden eerst naar cd branden??? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
FM2009 crash
door maxmeyer- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, ik heb FM2009 gedownload, en telkens als ik me opstelling heb gemaakt, crasht de hele game. Hij freest gewoon, dan kan ik muis wel bewegen en het is dan een balletje. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door miran102, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hey ik heb sinds gister mijn ps3 en ik ben nu bezig met uncharted 2 online... Ik vroeg me af hoe kies ik een wapenuitrusting? Ik heb al lvl 4 maar ik kan nergens wapens of perks kopen ofzo.. En als ik bij de winkel kijk staat er dat ik het spel uitgespeeld moet hebben voor zo'n wapen... Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo mensen, Sinds gisteravond heb ik voor de pc de stimulus maps gekocht. Heel leuk die maps maar ik kan niets anders meer doen dan de stimulus mode. Als ik iets anders probeer (bijvoorbeeld ground war of demolition) dan vind hij GEEN lobby's na 5 minuten. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Groetjes Robert.
Laatste reactie door Robertoz, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hey, ik heb problemen met call of duty 2. als ik de game wil starten krijg ik een error die aangeeft dat ik een bestand mis, namelijk msvcr80.dll als het niet helemaal duidelijk is zal ik wel een screenshot van de error laten zien.
Laatste reactie door firecrack, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,15.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik ben nieuw hier en heb een probleem waar ik een tijdje al mee zit . Een tijdje gelden heb ik Simcity societies verwijderd via configschrm/software. Nu heb ik hem opnieuw gedownload omdat ik hem weer wil gaan spelen, maar als ik hem wil installeren krijg ik deze melding: Er is al een andere versie van dit product geinstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. gebruik het onderdeel software in het configuratie scherm om de bestaande versie van dit product te configureren of te verwijderen. Dat heb ik al geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet, heb de hele computer al doorgespit. iemand een oplossing? Post samenvoegin…
Laatste reactie door Soccer, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Iedere keer als ik Wii Radio opstart, kan ik geen zenders vinden, krijg de melding stream error. Met versie 0.6 heb ik dit probleem ook. Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Zombymario, -
DVD+r en wii?
door Nigel- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Nou,Bij mij werkt dvd-r cdtje niet en dvd+r cdtjes wel,En ik heb een handleiding gelezen op duken dat dvd+r niet slecht is,Of wel?
Laatste reactie door Nigel, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
^-^ Post Merge: juni 09, 2009, 04:32:09 pm Hihi
Laatste reactie door Robin,