Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding dat binkw32.dll mist ofso. Ik heb em dan maar gedownload en dan doet ie het wel, maar dan heb ik weer hetzelfde probleem met de adere bestandjes. kortom de installatie doet het niet. Hier een screentje van de foutmelding die telkens komt: http://img221.imageshack.us/img221/6930/testdrivefoutmeldingfg0.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: http://img221.imageshack.…
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb vorig jaar zomer een WII gekocht en deze bij ombouwservice purmerend om laten bouwen, echter krijg ik nu geen contact meer met hun. Daarom probeer ik het via deze weg. Mijn wii is omgebouwd met Wasabi DX en vorig jaar zomer hebben ze de laatste update erop gezet. Op dat moment deed alles het. Nu doen echter steeds meer nieuwere spellen het niet zelfs originele spellen doen het niet. De wii vraagt dan om een update die zelfs via de wii gedaan kan worden, ik had begrepen dat dit echter nooit gedaan moet worden. Ik kan op internet nergens een update vinden die ik kan downloaden en op dvd kan branden. Heeft er iemand een tip wat ik kan doen?
Laatste reactie door Freddytje, -
heey allemaal, ik heb anno 1701 gedownload, maar nu heb ik problemen met een crack. heeft er dus iemand een werkende crack voor dit spel, en zou hij/ zij dat dan aan mij willen vertellen zodat ik ook kan spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
ik zoek een stuur voor mijn ps3 omdat volgende week f1 2011 komt, en het schijnt met een stuur veel leuker te zijn. maar mijn vraag is wie kan er een goed stuur aanraden van maximaal 100euro? dit is mijn eerste keer dat ik zo een stuur wil kopen dus misschien heeft iemand een idee. ik dacht zelf aan: http://www.bol.com/nl/p/games/supersports-3x-racing-wheel-accelerator-brake-pedals/1004004011008938/index.html Alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
hallo ik heb net call of duty modern warfare 2 geinstalleerd. Maar hij doet het niet als ik m start reageert ie niet heb ook in compatibillity gedaan. Kan iemand me helpen? Bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
:police:Hallo Ik heb de cd`s van medal of honor 2 installeren gaat okay tot alles erop staat dan vraagt hij steeds voer de goede cd in je kan cd1 of 2 invoeren blijft hetzelfde. Nu staat erop de cd ook een bestand main en crack,en hij vraagt het pad bij invoeren cd2 Kent iemand dit pro en hoe dit komt ik ben echt een no no op dit gebied,de game heeft gewerkt toen een ander hem installeerde thuis ik meen met wincommander kan dit???? Ik ben nieuw maar zal hier vaak komen top site. Ps de cd`s zijn een copy opgehaald op limewire!!!
Laatste reactie door josnixs, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
ik gev call of duty 4 geinstalleerd maar als hij bij multiplayer gaat laden voor het level dan stopt hij ineens en zegt hij ( create 2d texture error), ik heb het spel origineel. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
[PS2] Gta san andreas
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 7 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb alweer een vraagje. Ik heb nu een PS3 gekocht werkt echt super maar nu heb ik ook nog een oude ps2 staan. Ik denk niet dat ik hem nog verkocht krijg dus wil ik er wat mee doen. Ik wil er Gta san andreas op gaan spelen. Alleen heb ik geen zin om het spel nog te kopen en ben ik van plan hem te downloaden van tpb. Maar ik heb gehoord dat je je ps2 moet laten ombouwen (geen zin in) of iets met swapmagic ofzo moet doen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik gta san andreas kan spelen op mijn ps2 zonder ergens voor te betalen? Ben nog steeds een Nederlander Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 2,6k weergaven
Hallooo! Ik wil graag een online game maken. Ook graag zo dat andere mensen dit spelen kunnen. Graag een spel zoals www.everybodyedit.nl Help? :peace:
Laatste reactie door jelmer11, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb nou 2 cracks geprobeert voor grand prix legends maar geen werkt kan iemand mij een goede geven? bvd
Laatste reactie door Robin, -
help bij rct2
door Gast tuning_boy- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo allemaal, Kan iemand mij met het volgende probleem helpen. Mijn zoon heeft een orginele rct2 en die heb ik gekopierd met clonecd de orginele heb ik geinstaleerd maar wat ik ook pobeer hij werkt niet(als ik de gekopierde cd erin doe) nou heb ik wel gehoord over een nocd crack maar hoe werkt dat en wat te doen help me a.u.b gr. Walter
-
- 8 reacties
- 2,6k weergaven
gta san andreas Download hallo ik wil die gratis downloaden ergens maar ik zou niet weten waar ik heb een oude topic gezien maar die is niet meer avilible wie heeft er een site voor mij ik zoek nu zeker al 3 dagen
Laatste reactie door jerpj5, -
- 7 reacties
- 2,6k weergaven
ik heb het spel Vancouver 2010 gedownload en geinstaleerd, nu moet je jezelf aanmelden met een games voor Windows live profiel en als je dat doet vraagt de computer om een serial! Mijn vraag is dus, waar kan ik een serial voor Vancouver 2010 vinden??
Laatste reactie door ActionWaction, -
Leuke games
door Thijs- 9 reacties
- 2,6k weergaven
Hey, Ik weet niet egt welke game ik moet downloaden, weet er iemand een? het genre ofsow maakt me niks uit. Ik heb een videokaart van 128 mb en RAM geheugen van 512 mb
Laatste reactie door Thijs, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
hoii mensen ik heb een programma van amerika en die helpt mij met runescape en ik wil jullie ook helpen.stuur een berichtje naar runescape_helper@live.nl
Laatste reactie door Botjeman, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hee mensen, ik heb far cry 2 geinstalleerd, crack van 24kb erover heen gegooid en daarna wilde ik opstarten, maar ik krijg alleen het plaatje van het spel op me buroblad , daarna launcht hij de game niet.....alle drivers geupdated. kan iemand mij helpen. gegroet roeland
Laatste reactie door Robin, -
no cd crack
door jeroen1980- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Ik heb het spel Battlefield 1942 gedownload nou heb ik hem geïnstalleerd, nu wil ik een no cd crack bij plaatsen maar dat lukt niet kan ik iemand mij uitleggen hoe ik dit doe in welk mapje ik dit moet plaatsen. Ik heb wel al de no cd crack ( BF2.exe ) zo heet het bestandje. ik heb al gelezen op het forum hoe het meot maar daar kom ik nog geen wijs uit hoe precies moet. Of ik doe iets verkeerd het kan ook zijn dat ik niet de goeie crack heb gedownload. help me alsjeblieft gr jeroen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo Duken.nl mede forumers, Vraag 1. met inleiding: Mijn zoontje is gek van pokemon en alles wat met pokemon te maken heeft. Nu heb ik voor de wii het spel pokemon rumble en dat is een .wad bestand. De wii is omgebouwd soft mod en speel dus alles van HD (usb loader) , hoe kan ik dit toevoegen zodat hij dit spel ook kan spelen? Vraag 2. met inleiding: Nu de wii is omgebouwd spelen we alles van Hd (usb loader), we hebben onlangs diverse nieuwe spellen gekocht in de winkel en willen deze spelen maar we vragen ons af omdat er updates verwerkt zitten in de de spellen of we dan geen probleem krijgen met de softmod? Wat is aan te raden om te doen tegen deze update? mi…
Laatste reactie door easytheo, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Zou iemand me kunnen helpen? Heb een psp versie 4.05 Model PSP-2004 DataCode 7c en ik begrijp niet jullie tutorial zou iemand het makkelijker kunnen uit leggen hoe ik het ombouw? en weet ik zeker dat hij het doet en niet dat m`n psp gaat crashen daar heb ik geen zin
Laatste reactie door Erwin., -
battlefield 2
door keutie- 7 reacties
- 2,6k weergaven
hey, ik heb battlefield 2 gedownload. Ik wilde vragen of en zo ja hoe ik die online kan spelen als die gedownload is?
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hoi hoi, Ik heeb een vraagje/probleempje. Ik heb laatst een xbox wirless adapter gekregen. Ik heb hem een weekje geleden geinstaleerd. En ik vind het heel erg iritand want ik heb nu een heel ander menu scherm. Eerst had je my xbox, enzo en nu niet meer :angry: Ik wil et graag terug draaien, on geinstaleerd hebben. Ik weet niet hoe dat moet. Help please...... Bye bye Anouk
Laatste reactie door Zombymario, -
Gadget & Gadgetinis
door Gast sip- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Ik probeer het spel Gadget & Gadgetinis te copieren maar slaag er niet in. Beveiliging starforce 3. Heeft iemand ervaring om dit specifieke spel te copieren ? Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks lukt ? Bestaat er een werkende no cd crack ? groetjes Lucdec
-
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en toen geinstalleerd, er zat een crack bij. toen ik heb geinstalleerd had en ik hem wou openen zegt hij ( no disc inserted pleas insert the original stronghold legends cd/dvd wat moet ik doen ( er zat een crack bij de game)
Laatste reactie door jeroen755, -
gmail
door kaasbroodje- 2 reacties
- 2,6k weergaven
hoe kan je al je contactpersonen van hotmail toeveogen aan je gmail zonder dat je alle adreseen opnieuwe moet invoeren??
Laatste reactie door yvon, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
bij updaten van wii softmod 4.3 krijg ik bij gebruik van oude neo gamma loader steeds foutmelding 1249 . iemand een idee wat dit betekent en al een oplossing?
Laatste reactie door Nigeltjuhh,
