Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
Printer om dvd's en cd's te printen!
door Gast jaapy22- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo ik heb laatst 50 printable dvd's gekocht. en ben opzoek naar zo printer die ze kan printen. maar ik kom er nu achter dat die 300euro kosten en ik heb net all een all in-one printer gekocht. maar misschien weten jullie of je ook die printable kan bedrukken mej van die stickers? of een printer is voor alleen dvd's en cd's? mvg jaap
-
- 10 reacties
- 5,8k weergaven
Hey iedereen, Ik heb een probleem met mijn all in one printer van brother, namelijk het volgend De printer print alle kleuren behalve rood. De rode cardridge is wel helemaal gevuld (net als de anderen) en de printer reinigen levert ook geen effect. Kan iemand me helpen? headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 6 reacties
- 2,8k weergaven
heej, Een paar weken geleden deed mijn printerkleur het gewoon heel goed, en toen begon hij opeens alleen de kleur oranje te printen. Toen heb ik heb opnieuw laten schoonmaken en bij laten vullen, en toen ded hij het ook een paar keer goed, maar nu print hij weer opeens alleen maar de kleur blauw... Weet iemand waarom die dit doet? bij voorbaat dank, Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Hallo, Een vriend van mij heeft een virus op zijn pc gehad en moet alles er nu weer op zetten. Alleen het printen lukt niet meer. Als hij iets print gaat hij niet printen maar vraagt hij waar je het "tiff"bestand wilt opslaan. Ik heb al voor hem bij de instellingen gekeken, maar kon niks vinden.. Weet iemand wat hij moet doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door C.K7, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hoi, ik heb een hpdeskjet 840C. Deze heb ik van het weekend even afgekoppeld gehad en hem er daarna opnieuw weer opgezet. Alle kabels zitten dus in dezelfde poort, maar nu print hij nog maar de helft van een pagina en geeft daarna een foutmelding dat het document niet verder kan worden geprint. Behoorlijk vervelend dus. Hij staat in het configuratiescherm wel geselecteerd als de standaardprinter, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Waar kan het aan het liggen dat hij dit ineens doet?
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een kleurenprinter de hp deskjet 3647 alleen hij print heel raar(allemaal streepjes) dit maakt dat ik de oude zwart-wit printer gebruik, maar het zou wel leuk zijn als ik ook in kleur werkend zou kunnen printen. Hij deed het eerst wel gewoon oed en later niet meer. (toen ben ik er maar mee gestopt) Wat kan ik hier doen? Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
Printer probleem
door Bart'- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb thuis een probleem met onze printer. Ik heb per ongeluk de driver ge deinstalleerd en nu krijg ik hem niet meer opnieuw geinstalleerd. Het Cd-tje ben ik kwijt dus ik ging naar de site van HP, selecteer daar de driver van mn printer. Die installatie werkte echter niet, ik moest de printer's usb kabel inpluggen maar dit had ik al gedaan. Hier ging tie niet verder. Weet iemand wat ik kan doen? Heb een HP PSC 1610 All-In-One Alvast bdeankt!!!
Laatste reactie door Bart', -
Printer probleem
door Kenneth- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo iedereen, Heb alweer terug een probleem Wanneer ik iets wil afprinten (in Word) krijg ik telkens deze mededeling: "afdrukken in windows is niet mogelijk vanwege een probleem met de huidige printerinstelling" Deze mededeling kreeg ik vroeger niet. Nu kan ik spijtig genoeg niets meer afprinten. Ik moet nog redelijk veel afprinten dus wel een groot probleem. Ik print af met mijn laptop naar een printer die bij een andere pc staat. Alvast bedankt om mij te helpen
Laatste reactie door Kenneth, -
- 4 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo, Wij hebben beneden een pc staan en daar is de printer op aan gesloten, maar we hebben ook een laptop en nu is mijn vraag of je de printer 'draadloos' ook met de laptop kunt verbinden? en zo ja, hoe? Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, Ik ben voor mijn ouders op zoek naar een printer die zowel kan werken met Windows Vista, maar ook overweg kan met een Mac computer. Deze printer zou moeten beschikken over wifi, zodat deze boven kan blijven staan, maar ze vanaf beneden kunnen printen. En moet ook nog eens een hoge printresolutie hebben, zodat zij gemaakte foto's kunnen printen met een goede kwaliteit. Wie kan me helpen, of weet een website waar ik zoiets zou kunnen uitzoeken?
Laatste reactie door stefjuh, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo printer werkt niet DELL all in one 922 werkt niet op mijn pc dit geeft hij weer [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door siebee_, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
Hallo iedereen Het is al een tijdje dat ik problemen heb met mijn beeldscherm. Mijn videokaart is een Ati Radeon 7000. Maar nu is het probleem dat ik mijn beeldscherm niet meer kan instellen op 256 kleuren. Het hoogste dat ik kan is 32 kleuren. Ik heb ook al geprobeerd om een driver te installeren. Ik heb toen de Catalyst 6.5 Windows X
Laatste reactie door Kenneth, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb dus nu cm7.0.3 erop staan met succes, Alle apps uiteraard weer geinstalleerd maar als ik een reboot doe zijn ineens alle apps die ik geinstalleerd heb weg... Erg vervelend. Op google kan ik niks vinden.. Iemand die weet hoe dit op te lossen is? Mvg Marc
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi jongens Xp opnieuw geinstalleerd maar ben de drivers van mn geluidskaart kwijt. Ik heb een creative audigy. Ik naar de site van creative gegaan maar als ik daar de driver aanklik om te downloaden gaat hij terug naar de begin site. Dus waar kan ik de driver vinden. Ik heb een creative audigy SE 7.1 Als ik het goed heb. waar kan ik de preciese informatie vinden Alvast bedankt, PC Edit: Ik heb nu de software van de driver kunnen installeren dus ik heb nu in iedergeval geluid. MAAR: ik heb 5.1 boxen en er komt 2.1 geluid uit. Niet chill dus hoe krijg ik het voor elkaar in te stellen dat ik 5.1 heb? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 6 reacties
- 3,2k weergaven
ik heb hier boven 2 dvd branders liggen die ik wil gaan inbouwen. maar als ik de brander er van de binnen kant uit wil halen zit dat ding muur vast (kan hem misschien 2cm verplaatsen) en moet ik me voeding er uit halen. maar als ik hem aan de voorkant er uit wil halen moet ik bijna de complete behuizing van me pc er af halen en dan zit ik nog met me usb aansluiting. heeft iemand tips voor mij hoe ik dit het best kan gaan doen (het gaat om een acer aspire E360)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo beste leden, Ik kan sinds vandaag niets meer synchroniseren via Itunes naar mijn ipod touch. Hij is helemaal geupdate naar de nieuwste versie. Tijdens de synchronisatie pakt hij de films en foto's niet, ze staan wel in Itunes zelf. Ik weet zeker dat het wel het juiste formaat is omdat ze zo gedownload zijn. alvast bedankt, groetjes canan
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb zojuist mijn lege dvd'tjes ontvangen van bigdennis. Branden en afspelen gaat allemaal prima, maar als ik bij de drive op eigenschappen druk en de lege dvd zit er in, herkent hij het als een CD. Ik denk hier is iets niet pluis. Screenie: Weet iemand misschien de oorzaak. headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Goedenavond. ik heb een probleem met m'n nokia N70 : sinds 2 dagen geleden doet ie ene beetje raar. Ik zal het even uit leggen want ik best 'raar' om uit te leggen normaal krijg je bij eigenlijk elk mobieltje, een 'pop-up' als je een smsje krijgt, en dan Geluidje, Trillen etc. nu krijg ik dus die pop up, het trillen of het geluidje niet meer... Alleen bovenin de hoek klein, een envelopje.. Dit is best vervelend.. want je weet dus nooit of je een smsje hebt... Wie weet waar het aan kan liggen? Wat ik eerst had was dat ik dat geluidje + trillen niet kreeg als ie in de oplader zat.. maar wel die pop up + verlichting. Wat nu dus allemaal niet meer is... …
Laatste reactie door Marciej123, -
probleem met 5.1
door keisers- 7 reacties
- 3k weergaven
Hey Ikheb een probleem met mijn 5.1 boxen setje. bij veel programma's hoor ik aleen geluid uit de center speaker en de 2 boxen achter in de hoek. maar dat gaat dan ook zo zacht dat je daar niks aan hebt. bij wml games msn realplayer doet geluid het gewoon goed, maar bij toepassingen als Internet explore, audacity en zo weer niet. staat realtek op als stuurprogramma hopelijk kan iemand mij helpen want het word knap irrietant. Als er meer informatie nodig is dan zie ik het wel. Alvast bedankt
Laatste reactie door Zipzn, -
- 6 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb gisteren mijn Samsung Galaxy Gio geroot. Geen custom roms erop of zo, maar gewoon geroot Nu heeft de Gio een klein intern geheugen, dus ik heb nu een app gedownload om het naar mijn microSD kaartje te verplaatsen. Maar mijn Gio geeft nog steeds "Weinig geheugen" aan, en daardoor kan ik niets meer installeren... Dat snap ik niet. De app heet trouwens "DroidSail Super App2SD (ROOT)". De app zegt dat ze op de microSD staan, en dat geeft ZDBox ook aan. Maar toch kan ik geen enkele app meer installeren... Dus doe ik iets fout? Of is het gewoon de verkeerde app? Dus concreet: Welke app kan ik het beste gebruiken om apps naar mijn microSD te ve…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb dus een probleem Sinds een tijdje doen mijn luidsprekers heel vreemd ik heb de drivers opnieuw geinstaleerd enz. Nu doet ie het niet meer warneer ik BV op YouTube een filmpje kijk of úberhaupt nog audio op internet wil afspelen. ik kan nog wel gewoon nummers in Winamp afspelen :-[ als ik naar volumeregeling rechtsonderin ga krijg ik deze foutmelding PS : link naar plaatje http://img339.imageshack.us/my.php?image=foutaudioab1.png
Laatste reactie door mohammedb, -
- 12 reacties
- 4,7k weergaven
ik heb hier een freecom HDD als ik er een .rar bestand van 6 GB op wil zetten zegt hij het bestand is te groot voor het doel besturings systeem weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder alles te formateren
Laatste reactie door r12dannys, -
- 19 reacties
- 7,9k weergaven
Hallo iedereen. Ik heb nu een probleem met mijn C-schijf op mijn computer normaal kan er op die schijf 15GB waarvan ik nu nog 2.55gb over heb. Welnu ik zou graag half-life 2 willen spelen maar heb daar de plaats niet voor. Dus normaal zou je zeggen dat ik al 12.5 GB gebruikt heb. Maar als ik dan de C-schijf open en alles selecteer zie ik dat ik maar 4.5GB gebruik heb. Wel mijn vraag is nu waar mijn andere 8GB naar toe is. Het kan toch niet gewoon verdwenen zijn :-[ Alvast bedankt
Laatste reactie door Kenneth, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi ik heb vndg een mp2speler tom-tec gekocht van iemand, het probleem is, als ik hem aansluit op mijn pc laadt ie alleen op, verder gebeurt er niks, geen map te zien helemaal niks.ik wil muziek erop zetten, weet iemand hoe ik dit oplos.
Laatste reactie door gkeeee, -
- 9 reacties
- 2,6k weergaven
Net mijn gemaakt LG cookie opgehaald , maar ben nu dus al mijn nummers kwijt. en met met PC suite lukt het niet dus wou het zonder PC suite doen , dus toen pakte ik mijn USB-kabel alleen het lukt niet iemand enig idee waar ik moet zijn om liedjes / filmpjes op mijn mobiel te zetten ? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson.,
