Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 619 weergaven
hallo ik ben de simba en ben en was op veel forum's te vinden heb ook nog een tijdje gepost op spotnet en FTD en FTN dus draai al een tijdje mee , maar heb mij nu hier aangemeld na dat wat er met PR is gebeurt . ik sta ook weleens geregistreerd als vakman en hoop hier af en toe info te kunnen halen of mee te kunnen praten over bepaalde dingen .
Laatste reactie door the simba, -
voorstellen
door Gast duimpje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo bedankt dat ik lid mag worden van uw club
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Goedemorgen, Ik ben het Rozenengeltje. Ik ben gek op lezen vooral de erotische boeken. Ik heb nog niet veel e-books, maar misschien kunnen wij elkaar langs deze weg wel helpen. Leuke site in ieder geval, Groetjes
Laatste reactie door Rozenengeltje, -
Nieuw lid
door Gast edson- 0 reacties
- 904 weergaven
Hallo, ik ben Edson en woonachtig in de kempen.Via een andere site ben ik hier terecht gekomen. Ben 60 jaar en zoek geregeld iets om de kleinkinderen tevree te houden. Muzien, een filmke enz.... En wat doe je met je vrije tijd anders? Ben ook een beetje een pc freak dus zit ik hier wel goed denk ik.
-
Hallo,
door bastiaan.59- 0 reacties
- 852 weergaven
Bij toeval kwam ik via google op de website terecht ........... 'k ben benieuwd wat te vinden hier. Ik ben Bastiaan, woon in het noorden van 't land
Laatste reactie door bastiaan.59, -
Ff voorstellen
door satyr- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi allemaal, Ben nieuw hier en zoek hulp bij mijn probleem. Heb diverse spellen gedl. maar weet niet hoe ik ze moet installeren.
Laatste reactie door satyr, -
even voorstellen
door Gast kelsey01- 0 reacties
- 1.5k weergaven
mijn naam is kelsey en ik ben wat aan het uitvogelen op het internet en zo doende dat ik hier terecht ben gekomen en ik hoop hier leuke spelletjes te kunnen downloaden..... groetjes kelsey
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24129.0[/iurl] Gelijk vraag om support, hoort niet in nieuwe leden thuis. Vraag gaat over nzb bestanden vinden.
Laatste reactie door Fredpascal, -
hallo allemaal
door Gast madou- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Ik ben anny madou uit limburg, hoop hier veel spellen te downloaden :friends: :friends: Fijne feestdagen allemaal. :pacman: :pacman:
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28608.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
alweer een nieuw lid
door Gast rasta2001- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo,ik ben alex en 44 jaar en ik heb al veel gehoord en gelezen van deze site en ik hoop dat ik nog veel plezier mag beleven bij jullie.ps;mijn interesses gaan uit naar film en muziek.
-
Even voorstellen
door Gast whitesnake- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi allemaal Ik ben Ron, 50 jaar, en nog steeds fan van WhiteSnake. Ik ben geen gamer, maar ben wel een muziekfreak. ciao Ron
-
Voorstellen
door doenja35- 0 reacties
- 862 weergaven
Dag, Ik ben Doenja en dol op lezen. Hoop hier veel leuke boekentips te vinden Groetjes
Laatste reactie door doenja35, -
Eclipse Packard Beeld, maken playlist
door Gast whitesnake- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik ben al veel tijd kwijt op uit te pluizenn, waarom ik de afspeellijst uit WMP niet gesynchroniseerd krijg naar de Eclipse. Kan iemand mij helpen? thx
-
Hoi CeeJee hier, wil meer ontdekken en meer te weten komen over een heleboel....................
Laatste reactie door CeeJee, -
Hi!
door Bubbles2014- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik ben Mariza en wil graag films en muziek downloaden. Nu hebben wij een Mac pc en kan ik geen juist programma vinden waar we films kunnen downloaden. Iemand tips en suggesties? Groetjes
Laatste reactie door Bubbles2014, -
voorstellen
door Gast goudvis52- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik ben Ria, en bent 59 jaar. Ik ben niet zo heel ervaren in het downloaden, dus zal best af en toe vragen hebben. groetjes Ria
-
hallo
door branwacht71- 0 reacties
- 1.1k weergaven
goedemiddag Per toeval op deze site gekomen. Ik ben een grootverbruiker in het lezen van boeken. En ik zocht een boek via google, en kwam zo op jullie site.
Laatste reactie door branwacht71, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23331.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
NIEUW
door Gast GERRR- 0 reacties
- 1.1k weergaven
HALLO ALLEMAAL, IK BEN GER 61 EN HOOP HIER EEN HOOP NIEUWE DINGEN TE LEREN. GROET,GERRR.
-
Even voorstellen
door josgri- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik ben Grietje en nieuw hier! Ik hou veel van lezen en heb dan ook veel e-pubs beschikbaar! Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst en een heel gelukkig nieuwjaar!
Laatste reactie door josgri, -
Voorstellen.
door Ron603- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik ben Ron, ben geïnteresseerd in films, series en mp3tjes voor m'n dochter en ik wens iedereen een heel mooi jaar.
Laatste reactie door Ron603, -
nieuw
door spacedevil- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hoi, ik ben dank zij een kennis hier achter gekomen. dacht gelijk registreren maar ik ben dus spacedevil in het echt heet ik patrick en dacht heet mij even welkom... Gr, Spacedevil
Laatste reactie door Niels., -
hoi iedereen.....
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 1k weergaven
ben kirahutch, zit vaak zo :-[ on the pc hoop via jullie tips enzo. meer zo bezig te zijn.... en dan weer tips te kunnen doorgeven.... groetjesss
-
ff voorstellen
door Gast sabos- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik ben sandra, net nieuw. En ik wil leren hoe ik moet downloaden en branden etc. Het is nu nog een beetje abracadabra voor me. :-[