Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
even voorstellen
door smits- 0 reacties
- 706 weergaven
Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door smits, -
Hallo ik ben hier even lekker aan het rondneuzen en heb een vraag. Dus maar eens kijken wat de reacties zijn hier. Ik ben zelf vooral bezig met het downloaden van films vooral peer-to-peer. Maar ik begin net met het ontdekken van de nieuwsgroepen, dus ik heb vast nog wel meer vragen in de toekomst
Laatste reactie door lotus71, -
VERPLAATST: wie kan mij helpen
door Gast sebasjuh- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15442.0[/iurl]
-
we gaan even kijken hoe het hier op duken.nl is mvg Rafa
Laatste reactie door rafa12, -
even voorstellen
door sicco- 0 reacties
- 2.3k weergaven
hoi ik ben sicco ben admin van een site woonzamen en kom uit friesland
Laatste reactie door sicco, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hoi , mijn naam is joke, moeder, echtgenoot en oma. en ben nieuw hier. ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem. ik heb een r4-11 revolution for ds gekocht. er staan spellen op mijn usbstick (met microcard er in natuurlijk) maar in de DS geeft hij steeds aan loading. de verkoper gebeld en die zei dat ik niks hoefde te downloaden de juiste progammaatjes zaten al in de card. en toch een loading.? Wie kan mij helpen alvast erg bedankt. ik ben niet zo handig helaas met dit soort dingen. er staan 4 spellen en drie bestanden ..menu Ds dat........menu mshl en ziggosmtp. van alles geprobeerd maar het wil niet lukken. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Laatste reactie door jokie, -
Even voorstellen
door ThomasV- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi ik ben thomas, 17 jaar en ben nieuw op dit forum. Ik ben hier omdat ik net begonnenben met downloaden. Vind het wel leuk om er een beetje over te praten en hier daar te kijken wat voor problemen je tegen kan komen zodat ik er wat van kan leren.
Laatste reactie door ThomasV, -
voorstellen
door rait007- 0 reacties
- 774 weergaven
dag ik ben rait nesseem uit Breda ik ben 22 jaar mijn hobby's zijn koken fietsen kunst computeren sporten dansen zingen en nog veel meer
Laatste reactie door rait007, -
hallo hier ik ben harten-5. een op zoek naar info hoe je het beste kan downloaden met nieuwsgroepen met een payserver
Laatste reactie door harten-5, -
Ook nieuw!
door Izziesky- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Me eerste bezoekje aan deze site, ik ben izziesky en hoop leuke mensen te leren kennen hier
Laatste reactie door Izziesky, -
ff voorstellen
door jostieeen- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hallo ik ben jostieeen ben 66 jaar ik heb soms een probleem met spotnet ik hoop hier de antwoorden te vinden
Laatste reactie door jostieeen, -
hoi, ik ben boomerang en wil graag meer leren over rippen. dit leek me een leuke site Groetjes
Laatste reactie door boomerang, -
From Belgium
door BlackNinja- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Dennis uit België, 38 jaar en al 21 jaar samen met mijn vrouwtje (waarvan 16 getrouwd). Ondertussen hebben we 2 kids van 12 en 9. Mijn hobbies zijn passief voetbal, motorrijden en vooral aquariumhouden (malawicichliden). Ik ben moderator van het malawifreaks.nl -forum. De overgebleven tijd breng ik meestal door voor mijn laptop of voor de tv.
Laatste reactie door BlackNinja, -
Hi, ik ben Marije en ik ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden. C U
Laatste reactie door marijtje, -
even voorstellen
door hay- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik wil van mijn complete internetverbinding gebruik maken en wil graag beginnen met films, cd's downloaden. Ik heb alle richtlijnen tot in de puntjes gevolgd maar loop meteen al vast. Zie topic in 'downloaden met bittorent" onderwerp "toegang geweigerd" Ik hoop hier de nodige ondersteuning te vinden. Bedankt! Hay
Laatste reactie door hay, -
- 0 reacties
- 943 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mirjam, 42 jaar en ik hoop hier het een en ander te leren over downloaden e.d. Groetjes, Mirjam.
Laatste reactie door Marie1970, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Mijn naam is Claudia en ben al een aantal jaartjes actief met films en tv series van het net halen. Sinds kort is daar ook het verkrijgen van ebooks bij gekomen, al probeer ik deze toch zoveel mogelijk als papier in mijn boekenkast te verzamelen. Aangezien ik verder niet heel handig ben met computers, laten we maar zeggen dat ik een haat/liefdes verhouding met mijn laptop heb, hoop ik dat jullie mij af en toe met tips en problemen kunnen helpen.
Laatste reactie door claudtje25, -
Hallo Hopelijk vind ik hier wat meer info aangaande NZB's, vooral na het offline halen van een niet bij naam genoemde site die zeer populair was onder de downloaders... 😟
Laatste reactie door Yautja, -
Hallo allemaal
door schrikkel- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Goedenavond, ik zal me even voorstellen. Ik ben Schrikkel, ik dacht dat ik aardig wat wist maar dat valt tegen als ik hier zo om me heen kijk. Ik hoop dat ik veel van jullie kan leren om daarmee ook anderen te helpen. Gegroet
Laatste reactie door schrikkel, -
hallo allemaal
door poekie101- 0 reacties
- 938 weergaven
hoi, Ik ben Wilma. Ik ben 36 en mama van Jake ( hij is 6 ) Samen hebben wij 4 katten en een hond. Wij hebben 1 laptop, 2 NDS lite's , 1 playstation 2, 1 playstation 3 en een WII Zoals jullie zien, hebben wij nogal wat spelcomputers waar ik niet of nauwelijks van weet hoe ze werken. Ik hoop hier wat anrwoorden te vinden. Groetjes, Wilma
Laatste reactie door poekie101, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
heya allemaal. effe voorstellen. ik ben jouke. 18 jaar. werk wel een tijdje met bittorrents maar nooit echt actief zeg maar. hier en daar een discografie van een band als k wel een paar CD's had maar niet alles etc. nu heb ik wat probleempjes met microtorrent ( Utorrent ook wel).maar daarover meer in een topic daar speciaal voor bedoeld ik game graag. en doe een opleiding communication en multimedia design btw
Laatste reactie door gloomy, -
voorstellen
door Gast dasje1981- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ben gast uit de kempen en ben 27 en zoek leuke programma's voor onder andere mijn gedownloade films mee te kunne brandne op dvd en lijst van te maken en ja de widows xp in crak met key in nl is ook welkom zelf met de offfice 2003
-
hallol
door postduif01- 0 reacties
- 1.5k weergaven
;D hallo allemaal
Laatste reactie door postduif01, -
hallo ik ben granny en ik woon op curacao heb 4 honden (wel nodig hier) 1 kat 4 vogels 2 vissen en ik woon aan zee hou van games lezen en zwemmen in zee. groetjes van granny
Laatste reactie door granny6, -
even voorstellen
door zonbloem- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi allemaal ik ben Rianne,45 jaar,23jaar getrouwd en ik heb 2 kids. Ik werk in de verzorging,en in mijn vrije tijd heb ik als hobby, fietsen,zwemmen en mijn laptopje. Daar doe ik van alles mee,foto bewerken,Hyves,films-pc en wiispellen downloaden, erg leuk om te doen. Nou dat was het wel zo`n beetje groetjes Rianne
Laatste reactie door zonbloem,